SPECJALISTA OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH Sopot oferta pracy Komenda Miejska Policji
Stanowisko: SPECJALISTA OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH
Wynagrodzenie: od 2 492,02 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie i przekazywanie dokumentów zawierających informacje niejawne oraz prowadzenie rejestrów i ewidencji dokumentów i materiałów zawierających informacje niejawne. Sprawdzanie prawidłowości oznaczania sporządzonych dokumentów niejawnych przeznaczonych do zaewidencjonowania. Rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku ustania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia/delegowania do służby (pracy) w innej jednostce lub komórce organizacyjnej. Prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów, w którym są ewidencjonowane obowiązujące akty prawne zawierające informacje niejawne, a także udostępnianie ich upoważnionym policjantom i pracownikom. Analizowanie i weryfikowanie pod względem zgodności z przepisami o ochronie informacji niejawnych wykazów osób upoważnionych do dostępu do informacji niejawnych posiadających odpowiednie poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienie oraz wykazów osób upoważnionych do przechowywania materiałów niejawnych poza kancelarią tajną oraz zapewnianie ich przechowywania. Archiwizowanie dokumentów niejawnych. Odnotowywanie na materiałach niejawnych oraz w odpowiednich ewidencjach zmian lub zniesienia klauzuli tajności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Data publikacji: 2018-03-30
Lokalizacja: Sopot (pomorskie)
Pracodawca: Komenda Miejska Policji
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Armii Krajowej 112 A, 81-824 Sopot, powiat: m. Sopot, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie i przekazywanie dokumentów zawierających informacje niejawne oraz prowadzenie rejestrów i ewidencji dokumentów i materiałów zawierających informacje niejawne. Sprawdzanie prawidłowości oznaczania sporządzonych dokumentów niejawnych przeznaczonych do zaewidencjonowania. Rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku ustania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia/delegowania do służby (pracy) w innej jednostce lub komórce organizacyjnej. Prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów, w którym są ewidencjonowane obowiązujące akty prawne zawierające informacje niejawne, a także udostępnianie ich upoważnionym policjantom i pracownikom. Analizowanie i weryfikowanie pod względem zgodności z przepisami o ochronie informacji niejawnych wykazów osób upoważnionych do dostępu do informacji niejawnych posiadających odpowiednie poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienie oraz wykazów osób upoważnionych do przechowywania materiałów niejawnych poza kancelarią tajną oraz zapewnianie ich przechowywania. Archiwizowanie dokumentów niejawnych. Odnotowywanie na materiałach niejawnych oraz w odpowiednich ewidencjach zmian lub zniesienia klauzuli tajności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 492,02 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sopot
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sopot
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sopot
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony informacji niejawnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 492,02 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie: 1 rok w administracji publicznej lub 0,5 roku w komórce ds. ochrony informacji niejawnych.Wymagana znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych oraz umiejętność stosowania ich w praktyce, znajomość przepisów w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych i innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych. Znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych. Znajomość przepisów o Policji. Umiejętność sprawnej organizacji czasu pracy, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office. Komunikatywność, kreatywność oraz umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Komenda Miejska Policji
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 112 A, 81-824 Sopot, powiat: m. Sopot, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. Kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności oraz ew. kopie innych dokumentów potwierdzających obszar zatrudnienia. Kopie dokumentów potwierdzających 0,5 roku doświadczenia zawodowego w komórce organizacyjnej do spraw ochrony informacji niejawnych (tzw. "pionie ochrony"): kopie opisów stanowisk, zakresów czynności oraz ew. kopie innych dokumentów potwierdzających wymiar oraz obszar zatrudnienia. Kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu w administracji publicznej, kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne". Kopia zaświadczenia o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych. Warunkiem zakwalifikowania aplikacji jako spełniającej wymagania dodatkowe (możliwe do zweryfikowania na podstawie oferty), tj. wykształcenie oraz co najmniej 0,5 roku doświadczenia zawodowego w kancelarii tajnej, jest dołączenie kopii dokumentów potwierdzających spełnienie tych wymagań (np. dyplomów, zaświadczeń, zakresów czynności, opisów stanowisk).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Sopot
Gmina pracodawcy: Sopot
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sopot
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 112 A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony informacji niejawnych
Data dodania oferty pracy: 30.03.2018
Oferta pracy ważna do: 10.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opieka nad klientem końcowym w zakresie doradztwa technicznego, prowadzenie rozpoznawania rynku AM, przygotowywanie i prowadzenie spotkań z klientami AM. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące.
SAF-HOLLAND POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-04 - Piła (wielkopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
-OPRACOWYWANIE PROJEKTÓW DOTYCZĄCYCH EDUKACJI I PRACY MŁODZIEŻY W RAMACH DOSTĘPNYCH PROGRAMÓW KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH ORAZ FUNDUSZY UNIJNYCH
kontakt przez OHP - 2016-10-05 - Gdańsk (pomorskie)
realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zarządzanie i motywowanie zespołu, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Gudowo (zachodniopomorskie)
praca biurowa;przygotowywanie rozwiązań technicznych i odpowiedzi na zapytania ofertowe;obsługa zamówień
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNIKI POMPOWEJ IMPELLER LASKOWSKI ROBERT - 2017-08-10 - Zajezierze (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie i realizacja założonych działań marketingowych firmy;Kreacja i prowadzenie bieżących promocji konsumenckich i handlowych;Poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań aktywizujących sprzedaż,Przygotowanie, negocjowanie i zlecanie wykonania wybranych materiałów marketingowych podwykonawcom zewnętrznym (agencje reklamowe, graficy),Tworzenie treści - ofert handlowych, artykułów, opisów produktów,Podejmowanie działań z obszaru Public Relations,Analiza efektywności prowadzonych akcji marketingowych i raportowanie do Zarządu spółki;Prowadzenie wewnętrznej komunikacji firmy
SEKO S.A. - 2018-05-15 - Chojnice (pomorskie)
- prowadzenie szkoleń - kontakt z pracodawcami,- organizacja targów pracy, spotkań studentów z pracodawcami,- prowadzenie strony internetowej,- prowadzenie monitoringu losów zawodowych absolwentów,- bieżąca działalność Biura Karier
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-03-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z zaopatrzeniem, - przygotowywanie dokumentów do postepowania przetargowego na dostawy, - prowadzenie spraw związanych z gospodraką odpadami, magazynowaniem odpadów, - rozliaczanie zużycia paliw, emisji spalin do powietrza, emisji LZO, - zlecanie napraw samochodów i likwidacja szkód komunikacyjnych. Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - osobiście, tel.: 71 320 01 10, e-mail: renata.lipinska (at) imgw.pl
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy Oddział we Wrocławiu - 2017-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów zagranicznych w jęz. rosyjskim, ukraińskim, telefoniczne umawianie spotkań z klientami, przygotowanie ofert, realizacja planów sprzedaży, znajomość branży odzieżowej
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Ząbki (mazowieckie)
• Ważenie dostaw przychodzących i wychodzących,• Obsługa programu wagowego,• Kontrola zgodności dokumentów wagowych oraz przewozowych,• Kontrola jakościowa surowca,• Pobieranie i archiwizowanie próbek surowca,• Udział w prowadzeniu dokumentacji systemu ISO, HACCP,• Współpraca z innymi działami w firmie.
Elpol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-06-14 - Osina Mała (łódzkie)
Tworzenie szablonów WORD i Excel, formatowanie dokumentów, wprowadzanie danych do baz danych, kontrola jakości dokumentów.
AMELNAT - JAKUB CZŁONKA - 2018-08-20 - Kawęczynek (mazowieckie)
Dbanie o rozwój firmy, pozyskiwanie klientów i dostawców, reklama
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Kraków (małopolskie)
WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI ZATRUDNIENIA NA UKRAINIE I BIAŁORUSI, POSZUKIWANIE PRACOWNIKÓW NA UKRAINIE I BIAŁORUSI, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW ZAGRANICZNYCH I CH TŁUMACZENIE W CELU SKŁADANIA I ODBIORU WNIOSKÓW W ZUW I PUP I INNE CZYNNOŚCI ZLECONE PRZEZ PRACODAWCĘ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, UMIEJĘTNOŚĆ PRZYGOTOWYWANIA OGŁOSZEŃ I ICH ZAMIESZCZANIA NA PORTALACH INTERNETOWYCH, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, CHĘĆ DO PRACY I PODNOSZENIA KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO W STOPNIU BIEGŁYM ORAZ KOMUNIKATYWNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA KONWERSACJI W JĘZYKACH OBCYCH, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE;
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie materiałów do działań PR w mediach i portalach społecznościowych. Opisywanie produktów, monitoring sklepu, monitoring rynku, obsługa strony internetowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Legionowo (mazowieckie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, pozyskiwanie klientów.
"DREW-TRANS II" Zenon Wrzeszcz i wspólnicy spółka zo.o. - 2017-06-07 - Chojnice (pomorskie)
Sprzedawca na stanowisko mięśno-garmażeryjne
SPOŁEM ZAKOPANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-16 - Zakopane (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów na kursy i szkolenia na terenie całego województwa. Współpraca z instytucjami w ramach realizacji przetargów. Monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji. Bieżące monitorowanie regionalnych programów operacyjnych w ramach funduszy UE. Kompleksowa organizacja kursów i szkoleń. Czynny udział w rozwoju działalności szkoleniowej firmy. Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta. Realizowanie planów sprzedażowych. Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Kształtowanie profesjonalnego wizerunku Firmy.
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚC - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)
Księgowanie w systemie magazynowym oraz przygotowywanie dokumentów do wysyłki,Współpraca z krajowymi i zagranicznymi dostawcami i odbiorcami.Sprawdzanie i potwierdzanie faktur,Koordynowanie prac związanych ze sprawozdawczością Spółki.
Korpo Sp. z o.o. Jawor - 2016-09-19 - Jawor (dolnośląskie)
jw.
Italnet Sebastian Handzlik - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
ściśle współpracuje z Dyrektorem, kierownikiem produkcji, magazynierem w celu określenia możliwości podażowych i popytowych firmy, przygotowuje oferty handlowe sporządza tłumaczenia dokumentów na potrzeby firmy, np: specyfikacje, oferty innych firm, listy przewozowe, dokumenty importowe,zdobywa i utrzymuje kontakty handlowe z odbiorcami i dostawcami z kraju i zagranicy,
Noris Chłodnia Jastrowie - 2016-01-21 - Jastrowie (wielkopolskie)
wg stanowiska
ADET Firma Audytorsko-Księgowa Eugeniusz Adamski - 2017-11-21 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Sporządzanie dokumentacji pracowniczej Rozliczanie czasu pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Słupca (wielkopolskie)
Identyfikacja potencjalnego rynku odbiorców, realizowanie sprzedaży do klientów, planowanie i organizowanie działań promocyjnych i reklamowych zwiększających sprzedaż, obsługa klientów - doskonalenie procesow sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, kierunek techniczny - mechanika i budowa pojazdów, 2 lata doświadczenia, znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość obsługi komputera i programu Office, komunikatywność. Kandydat będzie odpowiedzialny za zakup części do maszyn budowlanych i pojazdów samochodowych, współtworzenie i rozwój kontaktów z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami, przygotowywanie ofert handlowych, wsparcie techniczne dla innych działów z zakresu części zamiennych, prace biurowe związane z pełnioną funkcją. Kontakt z pracodawcą telefoniczny. CV prosimy przesyłać na adres e-mail: a.skiba (at) polcab.com
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2015-12-03 - Rybnik (śląskie)
reklama i handel towarów polskich na rynku wschodnim, delegacja na wschód w celu uzyskiwania nowych kontraktów, monitorowanie wniosków do współpracy,audyt,
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Ząbki (mazowieckie)
Praca w magazynie budowlanym związana ze sprzedażą materiałów budowlanych. Miejsce pracy Limanowa ul. Piłsudskiego.
IMPULS CONTRACTOR SP. Z O.O., SP. K. Limanowa - 2017-01-30 - Limanowa (małopolskie)
organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2018-01-09 - Gdynia (pomorskie)
Wykształcenie minimum średnie, mile widziana znajomość dokumentacji pożyczkowej i produktów finansowych, znajomość Pakietu Microsoft Office, umiejętność pracy w zespole, dokładność i sumienność, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność podejmowania decyzji, dyspozycyjność, samodzielność i wysoka motywacja do pracy; zakres obowiązków: weryfikacja wniosków pożyczkowych, weryfikacja otrzymanej dokumentacji pożyczkowej pod kątem kompletności i zgodności z wewnętrznymi procedurami, weryfikacja poprawności wprowadzenia danych systemowych w zakresie danych personalnych, adresowych i rejestrowych Klientów, podejmowanie decyzji pożyczkowych, współpraca z Partnerami w zakresie umożliwiającym prawidłowe procesowanie wniosków; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice,
PLUS GOTÓWKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-27 - Gliwice (śląskie)
Organizacja pracy i nadzór nad produkcją; prowadzenie niezbędnej dokumentacji
Animex Foods Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-02-15 - Mońki (podlaskie)
poszukiwanie nowych klientów, doradztwo specjalistyczne, sporządzanie ofert, przyjmowanie zamówień
SYLWIA RETKOWSKA ASR - 2016-02-23 - Płońsk (mazowieckie)