SPECJALISTA DS. KLIENTA KOŃCOWEGO Piła oferta pracy SAF-HOLLAND POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KLIENTA KOŃCOWEGO
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Opieka nad klientem końcowym w zakresie doradztwa technicznego, prowadzenie rozpoznawania rynku AM, przygotowywanie i prowadzenie spotkań z klientami AM. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące.
Data publikacji: 2017-01-04
Lokalizacja: Piła (wielkopolskie)
Pracodawca: SAF-HOLLAND POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wawelska 131, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opieka nad klientem końcowym w zakresie doradztwa technicznego, prowadzenie rozpoznawania rynku AM, przygotowywanie i prowadzenie spotkań z klientami AM. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KLIENTA KOŃCOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piła
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piła
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie/wyższe techniczne o profilu budowa maszyn, lub średnie/wyższe techniczne z zakresu konstrukcji pojazdów, prawo jazdy kat.B, znajomość budowy pojazdów ciężarowych/przyczep, mile widziane doświadczenie w branży pojazdów użytkowych, znajmość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
Nazwa pracodawcy:
SAF-HOLLAND POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
Wawelska 131, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Wymagany e-mail z CV lub kontakt telefoniczny celem ustalenia terminu spotkania
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Piła
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piła
Adres strony pracodawcy: www.safholland.pl
Ulica pracodawcy: Wawelska
Numer budynku pracodawcy: 131
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 04.01.2017
Oferta pracy ważna do: 18.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie i organizacja przedsięwzięć kulturalnych w oparciu o nowe media dla dzieci i młodzieżygodz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl w zakładce Oferty pracy.Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie w szczególności:1) kompleksowe nadzorowanie procesów kadrowych w ustalonym zakresie;2) tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz zarządzeń;3) monitorowanie zmian w zakresie uregulowań prawnych, dbałość o ich przepływ w jednostce i proponowanie dostosowanych do nich rozwiązań,4) przygotowywanie analiz, raportów, zestawień oraz niezbędnych dokumentów dla potrzeb przełożonych;5) współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON;6) wsparcie podległych pracowników w zakresie prowadzonych zadań w tym w zakresie poprawność prowadzenia zdarzeń kadrowych w programie kadrowo-płacowym SAP HR. 7) współtworzenie polityki personalnej w zakresie rozwoju pracowników, zmian organizacyjnych, budowania zespołów, rozwiązywania konfliktów i problemów personalnych;8) inicjowanie i implementacja programu wprowadzania do jednostki nowozatrudnionych pracowników;9) zastępowanie Kierownika Oddziału Kadr w czasie jego nieobecności.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru. - Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1) pełna zdolność do czynności prawnych;2) nieposzlakowana opinia i wysoki poziom kultury osobistej; 3) niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;4) przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;6) wykształcenie wyższe, co najmniej pierwszego stopnia;7) dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office);8) dobra znajomość przepisów prawa pracy oraz pragmatyk służbowych; 9) umiejętność kierowania zespołem;10) wysoka motywacja do osiągania celów i zaangażowanieWymagania dodatkowe:1) co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku do spraw kadrowych i płacowych;2) posiadanie wykształcenia wyższego drugiego stopnia (preferowane kierunki: prawo, administracja lub zarządzanie zasobami ludzkimi);3) znajomość aktów prawnych regulujących funkcjonowanie sądów powszechnych; 4) znajomość programu kadrowo płacowego SAP HR;5) znajomość programu PŁATNIK;6) znajomość zagadnień z dziedziny HR;7) wiedza z zakresu zarządzania projektami;8) wysoko rozwinięte umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej i negocjacyjnej;9) odpowiedzialność, dyspozycyjność, lojalność i dyskrecja.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-08-08 - Katowice (śląskie)
do uzgod.
BILANS + Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Sanok (podkarpackie)
Organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników, kontrola ilości towarów, wykładanie towarów, proste prace porządkowe, prace biurowe
Carrefour Zamość - 2017-05-25 - Zamość (lubelskie)
- PLANOWANIE PRZEBIEGU PROCESÓW PRODUKCYJNYCH W OPARCIU O ZAMÓWIENIA, W TYM ICH EWIDENCJA I ROZPISYWANIE W FORMIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH,- OPRACOWYWANIE PLANÓW PRODUKCJI W OPARCIU O MOŻLIWOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA I PRIORYTETY DZIAŁAŃ,- NADZOROWANIE STATUSU ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH,- KONTROLA MATERIAŁÓW I KLUCZOWYCH KOMPONENTÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI ZAŁOŻONEGO PLANU, - DBANIE O WYSOKĄ JAKOŚĆ OBSŁUGI, TERMINOWOŚĆ I POPRAWNOŚĆ REALIZOWANYCH ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH.Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-09-13 - Słupsk (pomorskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8)zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników9)dokonywanie zmian po otrzymaniu dokumentacji w zakresie: wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych naliczania potrąceń, zasiłków płatnych ZUS10)sporządzanie list plac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawali ) sporządzanie przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych12)naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej (13-stka) i innych etc. 13)prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON 14)wykonywanie czynności związanych przeprowadzeniem regulacji płac pracowników. sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycząc spraw pracowniczych15)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników16)stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie 17)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności18)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych w określonej w jednostce etc.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-26 - Łódź (łódzkie)
aktywna sprzedaż usług skierowanych do klienta biznesowego i na rynek szkolny, bieżąca analiza rynku i branży turystycznej, przygotowanie ofert handlowych i materiałów reklamowych
Centrum Aktywnego Wypoczynku BOREK Wiesława Mrowca-Urban - 2017-04-11 - Borek (małopolskie)
Telefoniczna sprzedaż powierzchni reklamowej,praca przy komputerze,kontakt z klientem .Osoby zainteresowane proszone są o składanie cv drogą e:mail:pracatrzebnica (at) slowowroclawian.pl
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
Weryfikacja kompletności dokumentów dot. Static data; aktualizacja polityk, procedur dotyczących procesu; przygotowywanie raportów dla managementu; praca jako SME w zakresie static data; pogłębianie wiedzy na temat derywatyw oraz papierów wartościowych. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-17:00.
UBS BUSINESS SOLUTIONS POLAND Sp. z o.o. - 2016-10-24 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2018-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
zabezpieczenie materiałowe, prowadzenie akcji ofertowych, analiza ofert, negocjacje z dostawcami, przygotowanie zamówień, kontrola zgodności dostaw, przyjmowanie dostaw, prowadzenie reklamacji, ocena dostawców, sporządzanie wycen
REMONTOWA HYDROSTER SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-18 - Prabuty (pomorskie)
sporzadzanie i prowadzenie dokumentacji przy zatrudnieniu i zwalnianiu pracowników, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie i rozliczanie składek ZUS, sporzadzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, rozliczanie ewidencji czasu pracy, księgowanie faktur
ORKAN Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, obsługa ZUS oraz US.
CLIMATIC Sp.z o.o z siedzibą w Regułach - 2017-11-22 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Specjalista ds. kluczowych klientów - pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Koziegłówki (śląskie)
przyjmowanie korespondencji, umawianie spotkań, wykonywanie telefonów, język wietnamski potrzebny do kontaktu z pracodawcą, pracownikami oraz klientami pochodzenia wietnamskiego
AS Nieruchomości Tri Tue Dao - 2018-05-14 - Jabłonowo (mazowieckie)
utrzymywanie kontaktów z klientami głównie wietnamskimi, prowadzenie badań i analiz marketingowych
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Stefanowo (mazowieckie)
Prowadzenie negocjacji, obsługa oraz zawieranie kontraktów międzynarodowych z partnerami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Kraków (małopolskie)
Gromadzenie, opracowywanie i udostępnianie zasobów bibliotecznych, udzielanie informacji bibliograficznej i rzeczowej. Prowadzenie dokumentacji bibliotecznej. Udostępnianie stanowisk komputerowych ipomoc w korzystaniu z nich, organizacja i prowadzenie przedsięwzięć edukacyjno - informacyjnych mających na celu propagowanie czytelnictwa oraz udział w realizacji innych statutowych zadań CKiCz (wydarzeniakulturalno rozrywkowe).
Centrum Kultury i Czytelnictwa w Serocku - 2016-09-08 - Serock (mazowieckie)
przyjmowanie aplikacji w terminie 29.12.2017 do 20.01.2018bezpośrednio w siedzibie biura Stowarzyszenia lub pocztą z dopiskiem "Konkurs na stanowisko..."1.Wykonywanie prac wynikających z bieżących działań Biura LGD2. Kompleksowe przygotowywanie dokumentacji związanej z naborem wniosków w ramach PROW3. Obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji LSR 2014-20204. Przygotowywanie dokumentacji na posiedzenie Rady Decyzyjnej oraz pomoc przy organizacji pracy tego organu5. Utrzymywanie kontaktów z instytucjami wdrażającymi oraz beneficjentami realizującymi operacje w ramach PROW 2014-20206 Obsługa organizacyjna spotkań, narad, imprez organizowanych przez LGD
Lokalna Grupa Działania "Ziemia Łowicka" - 2017-12-14 - Łowicz (łódzkie)
sporzadzanie listy płac, ZUS, prowadzenie spraw kadrowych
BIURO USŁUG KADROWYCH SZKOLENIA BHP-BOŻENA KOZAK - 2018-02-23 - Puławy (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywaniem umów o prace, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, kontrola aktualności badań lekarskich, sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych, redagowanie dokumentów uzupełnianie druków urzędowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Turek (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Lewin Brzeski (opolskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
poznanie statusu urzędu i zadań jednostki ,stosowanie instrukcji kancelaryjnej w obiegu dokumentacji w Wydziale Inspekcji,zapoznanie się z systemami informatycznymi w Urzędzie/Wydziale Inspekcji, poznanie procedur prowadzenia kontroli w terenie oraz na podstawie dokumentacji, praktyka w przygotowaniu dokumentacji kontrolnej oraz pokontrolnej w tym zarządzeń pokontrolnych, wystąpień do innych organów, prowadzenie postępowań w sprawie wydania decyzji administracyjnych, archiwizacja dokumentacji
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2015-09-28 - Opole (opolskie)
Manager ds. sprzedaży z j. duńskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka duńskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
prace biurowe
GoodMills Polska Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Duża Cerkwica (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż maszyn budowlanych - koparki , spycharki , sporządzanie ofert handlowych , negocjacje z kontrahentami ,pozyskiwanie nowych klientów
K.P.N.M.B. " BUDROPOL ". Sp.J. A.Będkowski , R.Liczberski i inni - 2017-08-11 - Opole (opolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, szkolenia kierowców (w języku ukraińskim), tłumaczenia dokumentów kadrowych na język ukraiński, kontakt z pracownikami w języku ukraińskim, rosyjskim
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Zielona Góra (lubuskie)