SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA DUŃSKIEGO Nowy Sącz oferta pracy LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA DUŃSKIEGO
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Manager ds. sprzedaży z j. duńskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka duńskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Data publikacji: 2018-05-09
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kraszewskiego 6, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Manager ds. sprzedaży z j. duńskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka duńskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA DUŃSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
duński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy:
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Kraszewskiego 6, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Kraszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 09.05.2018
Oferta pracy ważna do: 09.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prawidłowe, bieżące prowadzenie księgowości, finansów i spraw kadrowo-osobowych w ramach funkcjonowania LGD,
Lokalna Grupa Działania "MAZURSKIE MORZE" - 2017-02-21 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie i przesyłanie dokumentacji do ZUS, nadzór nad terminowością zadań, prowadzenie dokumentacji związanej z administracją SCK
Strzegomskie Centrum Kultury - 2018-09-18 - Strzegom (dolnośląskie)
Prowadzenie aktywnej sprzedaży do Klientów biznesowych. Obsługa obecnych Klientów oraz pozyskiwanie nowych. Nadzór i koordynacja kampanii reklamowych dla Klientów.
Creamedia Dawid Olejniczak - 2016-01-11 - Płock (mazowieckie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie w branży farb antykorozyjnych; zakres obowiązków: sprzedaż, poszukiwanie klientów, ustalanie zestawów malarskich, obsługa maszyn do mieszania farby, realizacja dostaw; miejsce pracy Gliwice; umowa na okres próbny;
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "GREJSPOL" Grażyna Jarzyńska - 2017-04-28 - Gliwice (śląskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,detalicznych ,budowanie struktury doradczej w zakresieobsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżącesporządzanie ofert, kompleksowa obsługa handlowa klientów,cyklicznie raportowanie wyników, dążenie do osiąganiawyznaczonych celów, praca w godzinach 09:00-17:00
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-03-17 - Opole (opolskie)
Naliczanie wynagrodzeń pracowniczych oraz świadczeń zubezpieczenia społecznego i zdrowotnego;• naliczanie i odprowadzanie składek do ZUS;• naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń;• obliczanie kwoty do wypłaty dla pracowników;• sporządzanie poleceń przelewów wynagrodzeń pracowników;• sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji z tytułuubezpieczeń społecznych i zdrowotnych;• sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych dotyczącychwynagrodzeń;• wydawanie zaświadczeń w zakresie wynagrodzeń orazsporządzanie dokumentów emerytalno-rentowych pracowników;• gromadzenie, segregowanie i przechowywanie dokumentówpłacowychprowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;• przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniemi rozwiązywaniem stosunku pracy,Kontakt kandydatów z pracodawcą: rekrutacja (at) graftax.pl
Graf Consulting sp. z o.o. - 2018-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji dot. remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych i brukowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie ofert na usługi, udział w zaopatrzeniu w potrzebne do robót materiały i sprzęty
Zakłady Techniki Komunalnej Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Żory (śląskie)
Szkolenie z zakresu bhp i ppoż; zapoznanie ze strukturą organizacyjną zakładu; kreatywne rozwiązywanie problemów, proponowanie i wdrażanie zmian, przygotowywanie planów marketingowych, realizacje strategi marketingowych,tworzenie strategi sprzedaży nowych asortymentów,monitorowanie i analiza rynku pracy pod katem potrzeb klientów,działań konkurencji,bierzących trendów marketingowych,przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz marketingowych,wdrażanie narzędzi i programów wspierających sprzedaż,przygotowywanie materiałów promocyjnych,. Prowadzenie stron internetowych.Dbanie o efektywną komunikację projektów, koordynowanie informacji pomiędzy działaniami.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łuków (lubelskie)
przygotowywanie ofert handlowych, nawiązywanie kontaktów z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Krzepice (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe ekonomiczne, spec. finanse lub rachunkowość; staż pracy: min. 2 lata; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; praktyczne doświadczenie w zakresie: ewidencji faktur sprzedaży i rozrachunków, ewidencji wyciągów bankowych, przepisów regulujących proces odzyskiwania należności, rozrachunków; biegła obsługa komputera w zakresie Word, Excell, PowerPoint oraz internetu; praktyczna znajomość i umiejętność obsługi systemu Microsoft Dynamics AX lub systemu klasy ERP, mile widziana znajomość systemów hotelowych; prawo jazdy kat. B; Ponadto: umiejętność posługiwania się bazami danych do celów analitycznych, zdolność szybkiego uczenia się, dokładność i rzetelność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole; zakres zadań: ewidencja wyciągów bankowych w systemie ERP, ewidencja zapłat w systemie hotelowym, współpraca wewnętrzna w zakresie aktualizacji stanu należności przeterminowanych, bieżące kontakty z kontrahentami w zakresie realizacji płatności współpraca z Kancelarią Prawną w zakresie procedury prawnej odzyskiwania należności, współpraca z pozostałymidziałami Spółki, wykorzystanie wiedzy w zakresie rachunkowości, controllingu i finansów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
HOTELE DIAMENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-03 - Gliwice (śląskie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Częstochowa (śląskie)
Osoba na tym stanowisku wykonywać będzie prace związane z uprawą roślin ozdobnych.Zakres zadań:- sadzenie, naworzenie roślin- zaopatrywanie punktów sprzedaży- pielęgnacja roślinSzczegółowe dane o firmie znajdują się na stronach: homarosliny.pl/praca
Małgorzata Homa - 2016-01-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Koordynacja sprzedaży detalicznej i hurtowej, obsługa Klientów strategicznych, monitorowanie działań marketingowych i promujących sklep, planowanie i organizowanie pracy zespołu
JASZYM Sławomir Ważny - 2017-05-18 - Przedecz (wielkopolskie)
Zapewnienie obsługi transportowej oraz dokonywanie zakupów części, materiałów i wyposażenia pojazdów.Realizowanie zaopatrzenia w materiały i sprzęt; realizowanie potrzeb transportowych poprzez obsługę i kierowanie sprzętem transportowym. Współpraca z podmiotami policyjnymi i pozapolicyjnymi w zakresie niezbędnym do realizacji zadań; udział w pracach komisji i zespołów zadaniowych o charakterze stałym lub doraźnym.
Centrum Szkolenia Policji - 2016-10-24 - Legionowo (mazowieckie)
sporządzanie wniosków ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Piła (wielkopolskie)
czynności związane z serwisem urządzeń zasilania gwarantowanego m.in. montaż zasilaczy UPS i baterii, przeglądy okresowe, naprawy, szkolenia, sporządzanie dokumentacji z wykonywanych prac.
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie dokumentów, przygotowanie rejestrów VAT i deklaracji VAT, ewidencja przychodów i rozchodów w KPiR, przygotowanie rozliczenia ryczałtu.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Płock (mazowieckie)
Wystawianie aukcji internetowych oraz sprawdzanie poprawności ich funkcjonowania (sklep on-line, allegro). Aktualizowanie strony internetowej, wprowadzanie okresowych akcji promocyjnych. Obsługa newslettera. Prowadzenie portali społecznościowych typu facebook, instagram, printeres. Monitorowanie działań konkurencji. Monitorowanie zmieniających się trendów i wprowadzanie ich w firmie. Mile widziana znajomość grafiki lub doświadczenie w marketingu /reklamie.
FENIKS SP Z O.O. - 2016-08-04 - Chocianów (dolnośląskie)
Obsługa turystów, przyjmowanie płatności, aktywne pozyskiwanie nowych apartamentów do sieci, kontakt z partnerami firmyPraca na umowę o pracę od 9 do 17 w Kołobrzegu.
SUN & SNOW Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
•Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych •Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientem•Koordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadań•Wspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
Prace związane ze sprawdzeniem kompletności i poprawności dokumentacji pożyczkowej Funduszy Pożyczkowych.Prowadzenie wstępnej analizy wniosku pożyczkowego, sprawdzanie jego kompletności i poprawności.Opracowanie dokumentacji pożyczkowej w zaleconym zakresie.Prowadzenie rozmów z kontrahentami, udzielanie pomocy przy przygotowaniu wniosku pożyczkowego.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2016-11-04 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa programu GPE Kadr, sporządzanie dokumentacji związanej z PFRON, GUS. Sporządzanie raportów do SIO (System Informacji Oświatowej),ewidencja czasu pracy pracowników szkoły w tym obliczanie i rozliczanie urlopów, dni opieki, wystawianie i ewidencja skierowań na badania pracowników szkoły, ewidencja szkoleń BHP, prowadzenie akt osobowych oraz ewidencja w systemie kadrowym GPE Kadry,zamawianie oraz ewidencja materiałów biurowych i środków czystości dla szkoły,sporządzanie umów o pracę, oświadczeń o ich rozwiązaniu, wypełnianie świadectw pracy,przygotowanie i nadzór wykonywania umów stałych szkoły oraz umów o wynajem sal, nadzorowanie spraw związanych z remontami i naprawami w szkole, nadzorowanie pracy pracowników obsługi, ustalanie harmonogramu pracy i kontrola jej wykonywania
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie i nawiązywanie relacji z klientami, obsługa klienta, prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofertwykształcenie wyższebardzo dobra znajomość języka angielskiegomile widziana znajomość języka niemieckiegokomunikatywnośćpakiet MS Officerysunek technicznymile widziane doświadczenie
ALSPAW GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wskazany w ofercie o naborze na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory. Przewidywany okres zatrudnienia 01.07.2018-30.06.2020. Godz. pracy 7.30-15.30.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE w SŁUPSKU - 2018-06-11 - Słupsk (pomorskie)
Koordynowanie procesów marketingowych.
EURO-WENT SP Z O.O. - 2016-02-16 - Gdańsk (pomorskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura.
Global P&P Management group LTD. - 2018-06-27 - Zabrze (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta, rozliczenia
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Żory (śląskie)