SPECJALISTA - DEPARTAMENT FINANSOWY (K/M) Warszawa oferta pracy Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
Stanowisko: SPECJALISTA - DEPARTAMENT FINANSOWY (K/M)
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-01-30
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młynarska 46, 01-171 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy do 20%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA - DEPARTAMENT FINANSOWY (K/M)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, finanse, zarządzanie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYKSZTAŁCENIE: wyższe magisterskie z zakresu ekonomii, finansów lub zarządzania; studia podyplomowe z zakresu rachunkowości; certyfikat księgowy MF. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: 1 rok w komórkach finansowo-księgowych w jednostkach sektora finansów publicznych. WYMAGANIA NIEZBĘDNE: - Bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów ustawy o finansach publicznych; - Znajomość rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej w układzie zadaniowym oraz rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej; - Znajomość rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych oraz rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; - Znajomość rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowego sposobu wykonywania budżetu państwa oraz rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej; - Znajomość rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych oraz rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej; - Znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta; - Sumienność, dyspozycyjność, dokładność; - Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia; - Umiejętność pracy w zespole; - Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu; - Umiejętność samodzielnego planowania czasu pracy; - Znajomość obsługi komputera w zakresie programów: NBE NBP, Trezor, Word, Excel; - Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; - Korzystanie z pełni praw publicznych; - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Dekretacja i ewidencja dowodów księgowych w informatycznym systemie finansowo księgowym oraz przygotowywanie przelewów elektronicznych przy pomocy aplikacji NBE NBP; - Opisywanie na bieżąco dowodów księgowych stanowiących zobowiązania Biura Rzecznika Praw Pacjenta oraz zatwierdzanie dowodów księgowych pod względem formalno rachunkowym, a także przedkładanie do zatwierdzenia dowodów księgowych Głównemu Księgowemu i Dyrektorowi Generalnemu; - Obsługa finansowo księgowa dochodów budżetowych oraz terminowe przekazywanie dochodów budżetowych na centralny rachunek dochodów budżetu państwa; - Obsługa informatycznego systemu obsługi budżetu państwa TREZOR; - Współpraca z Departamentem Prawnym i Departamentem Postępowań Wyjaśniających w zakresie dochodzenia należności oraz sporządzanie kwartalnych zestawień sald należności wraz z analizą zaległości; - Wykonywanie prac kancelaryjnych związanych z obsługą korespondencji wychodzącej i przychodzącej do Departamentu Finansowego oraz obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów EZD; - Rozliczanie podróży służbowych oraz zaliczek udzielanych pracownikom; -Dokonywanie odpisów aktualizujących należności oraz sporządzanie not odsetkowych. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: - Życiorys/CV i list motywacyjny, - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, - Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo, - W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej, - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, - Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. - Zachęcamy do przesłania kopii dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia. ZGŁOSZENIA: Termin składania dokumentów: 08.02.2018 r. w zamkniętej kopercie koniecznie z dopiskiem: Nabór nr 3/2018 DFK". INNE INFORMACJE : Bliższe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-22) 532-82-57, a także na stronie internetowej: www.rpp.gov.pl w zakładce: praca.UWAGA! Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres kadry (at) rpp.gov.plW przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części dokumenty i oświadczenia niezbędne. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.O ważności aplikacji decyduje data stempla pocztowego. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Rzecznika Praw Pacjenta, z siedzibą przy ul. Młynarskiej 46 w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) w celach realizacji procesu naboru. Każdy ma prawo do dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.Podanie danych jest dobrowolne. W przypadku ich niepodania aplikacja nie będzie rozpatrywana.Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od upływu czasu składania ofert zostaną komisyjnie zniszczone.Do składania dokumentów zapraszamy również osoby niepełnosprawne. (k/m)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Młynarska 46, 01-171 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.bpp.gov.pl
Ulica pracodawcy: Młynarska
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 30.01.2018
Oferta pracy ważna do: 08.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- opracowywanie i aktualizacja dokumentacji systemu zarządzania kryzysowego- prowadzenie szkoleń, dokumentacji szkoleniowej i prezentacji dot. systemu zarządzania kryzysowego
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2018-08-08 - Łódź (łódzkie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Białystok (podlaskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zarządu; nadzorowanie wyplat pracowników; bezpośredni kontakt z klientem anglojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Łódź (łódzkie)
jw.
Dom Pomocy Społecznej im. "Matysiaków" - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O.O. - 2016-08-25 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż detaliczna części samochodowych, pozyskiwanie nowych klientów z terenu Ukrainy, rozmowy z klientami w języku ukraińskim i rosyjskim
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Chełm (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie kosztorysów,weryfikacja projektów budowlanych,przygotowywanie przetargów,rozliczanie i sprzedaż robót budowlanych,biegła obsługa komputera.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. zo.o. - 2016-06-10 - Kutno (łódzkie)
Specjalista do spraw sprzedażyFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Specjalista do spraw sprzedażyZakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa klienta, tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Żywiec (śląskie)
Koordynowanie i zapewnienie komunikacji między zespołami projektowymi a zewnętrznymi dostawcami materiałów do działalności niekomercyjnej. Generowanie lokalnych inicjatyw zwiększających produktywność. Realizacja projektów wydajnościowych (w szczególności zw. z wykorzystaniem surowców i opakowań, w tym wdrażanie nowych specyfikacji i zmiana dostawców).
Mondelez Polska Production Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-22 - Skarbimierz (opolskie)
Realizacja projektów wdrażania nowych wyrobów oraz modyfikacji obecnie produkowanych, na podstawie analizy zdolności technicznych, technologicznych i logistycznych. Opracowywanie dokumentacji technologicznej i procesowej, nadzór nad dokumentacją.
Fabryka Taśm Transporterowych Wolbrom S.A. - 2015-11-06 - Wolbrom (małopolskie)
rozwiązywanie kompleksowych próśb dot. zarządzania zasobami ludzkimi dla wewnętrznych klientów firmy, utrzymywanie SAP pod kątem danych personalnych zgodnie z wewnętrznymi i zewnętrznymi procedurami, raportowanie i analiza danych personalnych, ciągłe szukanie usprawnień związanych z danym stanowiskiem pracy, tłumaczenie komunikacji wewnętrznych firmy, zapewnienie ciągłości wiedzy w zespole, współpraca z managerami i liderami w kwestiach identyfikacji możliwości usprawnienia procesów
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Kraków (małopolskie)
Prace biurowe, kontakt z klientem niemieckim.
PERFEKT - Schody drewniane - Ochroński Maciej - 2016-02-23 - Żdżary (zachodniopomorskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-09 - Wołów (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie zawodowe min. 1 rok w sprzedaży drzwi; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
MAT-BUD MATERIAŁY BUDOWLANE KAZIMIERZ KULA - 2016-02-11 - Gliwice (śląskie)
realizacja planów wsparcia sprzedazy zgodnie z określonymi celami, prezentacje produktu, przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej na rynkku lokalnym, planowanie i organizowanie kompleksowych akcji marketingowych i sprzedażowych
CENTRUM NAUKI I BIZNESU - 2016-02-18 - Chorzów (śląskie)
jw.
ELMIKO BIOSIGNALS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-16 - Warszawa (mazowieckie)
-prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów w KPP Oborniki i jednostkach podległych,-składanie zapotrzebowania na sprzęt i materiały z KWP w Poznaniu,-nadzór nad sprzętem transportowym, kierowanie pojazdów na przeglądy i naprawy,-prowadzenie postępowań szkodowych, -prowadzenie dokumentacji związanej z przeglądami, remontami oraz kontrolami okresowymi budynków służbowych,-piecza nad stanem technicznym urządzeń i systemów łączności i informatyki,-usuwanie wykrytych i zgłoszonych usterek sprzętu łączności i informatycznego-pełnienie funkcji lokalnego Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego
Komenda Powiatowa Policji - 2016-11-15 - Oborniki (wielkopolskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej;Rozliczanie zaliczek oraz delegacji;Rozliczanie sprzedaży detalicznej; Sporzadzanie przelewów;Obsługa kasy. Miejsce pracy: Wrocław ul. Powstańców Warszawy 5 Kontakt z pracodawcą: mnfk (at) op.plOferta w sali: E
Muzeum Narodowe we Wrocławiu - 2017-01-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów na kursy języka angielskiego organizowanie jako zajęcia dodatkowe w szkołach i przedszkolach
Centrum Edukacji ATUT Dolny Śląsk S.C - 2016-08-29 - Opole (opolskie)
systematyczne pozyskiwanie nieruchomości, utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami, koordynacja cyklu sprzedaży i marketingu własnej bazy ofert nieruchomości, organizacja i monitoring przebiegu transakcji, współpraca z zespołem i dbałość o pozytywne relacje
Edyta Kamińska Liber Lex Nieruchomości - 2018-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
-obsługa procesu realizacji zamówień,-wystawianie faktór sprzedaży oraz dokumentów wysyłkowych,-współpraca z działem handlowym,-kontrola należności klientów
"MEDOS" Marian Buławka Ewa Buławka Spółka Jawna - 2016-06-13 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kraków (małopolskie)
Planowanie oraz nadzór nad pracami pomiarowymi oraz remontowymi instalacji i urządzeń, koordynacja prac, modernizacja instalacji i urządzeń elektroenergetycznych, zarządzanie podległym zespołem, utrzymanie i rozwój układów pomiarowych mediów energetycznych.
kontakt przez OHP - 2016-03-09 - Jarosław (podkarpackie)
WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI SPĘKAŃ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ I KONSERWACJA SPRZĘTU-DO PRZUCZENIA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Maków (mazowieckie)
specjalista ds. sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Dzierzgoń (pomorskie)
prowadzenie spraw administracyjnych i kadrowych firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SAMEX STANISŁAW GULANICZ - 2017-06-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, kontakt telefoniczny z klientami, tworzenie baz danych, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Zabrze (śląskie)