SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW FABRYCZNYCH Skarbimierz oferta pracy Mondelez Polska Production Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW FABRYCZNYCH
Wynagrodzenie: od 7 700 PLN
Zakres obowiązków: Koordynowanie i zapewnienie komunikacji między zespołami projektowymi a zewnętrznymi dostawcami materiałów do działalności niekomercyjnej. Generowanie lokalnych inicjatyw zwiększających produktywność. Realizacja projektów wydajnościowych (w szczególności zw. z wykorzystaniem surowców i opakowań, w tym wdrażanie nowych specyfikacji i zmiana dostawców).
Data publikacji: 2017-11-22
Lokalizacja: Skarbimierz (opolskie)
Pracodawca: Mondelez Polska Production Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Smaków 2, 49-318 Skarbimierz, powiat: brzeski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynowanie i zapewnienie komunikacji między zespołami projektowymi a zewnętrznymi dostawcami materiałów do działalności niekomercyjnej. Generowanie lokalnych inicjatyw zwiększających produktywność. Realizacja projektów wydajnościowych (w szczególności zw. z wykorzystaniem surowców i opakowań, w tym wdrażanie nowych specyfikacji i zmiana dostawców).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW FABRYCZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skarbimierz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skarbimierz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju przemysłu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : Przebyte szkolenie z zakresu zarządzania projektami[Inne] : 4-letnie doświadczenie w międzynarodowych korporacjach w zakresie zarządzania produktem i/lub łańcuchem dostaw
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
Mondelez Polska Production Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Brzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzeg
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 32
Nazwisko osoby zgłaszającej: Maciej Wiraszka
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju przemysłu
Data dodania oferty pracy: 22.11.2017
Oferta pracy ważna do: 21.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa biura, obsługa klienta, dbałoś o wizerunek firmy i czystość stanowiska
RINGSTONES ANDRZEJ PIERŚCIONEK - 2016-09-05 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
sprzedaż ubezpieczeń , obsługa po sprzedażowa
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Puck (pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży, RefDo30lat, profil pomocy II, Specjalista do spraw sprzedaży, RefDo30lat, profil pomocy II, pozyskiwanie klientów, obsługa bieżących klientów, prowadzenie dokumentacji, jedna zmiana, umowa na czas określony,
Sabio Dankowski Sebastian - 2016-03-08 - Września (wielkopolskie)
poszukiwanie nowych odbiorców na sprzedawane przez firmę produkty, wysyłanie ofert, rozmowy telefoniczne w jęz. niemieckim, rosyjskim i angielskim, konsultacje z klientem
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Wasilków (podlaskie)
Przyjmowanie zamówień przez telefon, mail oraz sklep internetowy. Szukanie nowych odbiorców, nowych kanałów sprzedaży oraz utrzymywanie trwaych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy. Prowadzenie negocjacji handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta.
LUEWO Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Brzesko (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Radom (mazowieckie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- monitorowanie rynku pod kątem działań konkurencji
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-08-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie wniosków do przeprowadzania procesów certyfikacji odzieży ochronnekprzygotowywanie próbek do badańprzygotowywanie badań wg norm badawczychanaliza raportów z badań
PW Krystian Sp. z o.o. - 2017-12-11 - Przysucha (mazowieckie)
Kontakt telefoniczny z klientem, zakładanie rezerwacji w systemach rezerwacji hotelowych, udzielanie informacji o ofercie handlowej hotelu
HOTEL ARŁAMÓW S.A. - 2016-10-28 - Arłamów (podkarpackie)
przygotowywanie i ewidencjonowanie towaru, prowadzenie dokumentacji magazynowej, udział w zamówieniach, obsługa klienta, odbiór towarów
IMPULS CONTRACTOR Sp. z o.o. Sp.Komandytowa - 2016-06-09 - Limanowa (małopolskie)
wykonywanie rysunków projektowych w AutoCAD, wykonywanie obliczeń projektowych i dokumetacji technicznej, kontrola nad przebiegem i realizacją zleceń, nadzór nad zakupem materiałów do produkcji
ZMUW ENGINEERING Sp. z o.o. - 2017-01-11 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem
MQC Polska Sp. z o. o. - 2016-02-25 - Bytom (śląskie)
Szkolenie z zakresu bhp i ppoż; zapoznanie ze strukturą organizacyjną zakładu; prowadzienie prac związanych ze sprzedażą:oferowanie produktów firmy, doradztwo klientom, sprzedaz produktów, kontakty z potencjalnym klientami, przygotowywanie ofert,prezentowanie wyrobów, prowadzenie negocjacji handlowych,tworzenie harmonogramu dostaw, wysyłka do klientów, sprawdzanie cen, oraz dostępności adresw, wprowadzanie oraz akceptacja zamówień,oraganizowanie transportu, zapoznanie z programem Sante i wprowadzanie danych do programu, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i jej produktów, gromadzenie dokumentacji niezbędnej do przetargów, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełozonych.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łuków (lubelskie)
analizowanie i optymalizowanie prowadzonych działańopracowywanie analiz i strategii promocyjnychzatwierdzanie treści informacji i ogłoszeńwspółpraca z mediamiorganizacja targów i imprez branżowychplanowanie budżetu marketingowego i jego realizacja monitorowanie działań konkurencji przygotowanie i prowadzenie akcji promocyjnych współpraca z grafikami, drukarniami i agencjami reklamowymi
POJAZDY KOMUNALNE GAMON Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Łódź (łódzkie)
prawidłowe i terminowe naliczanie płac i innych składników wynagrodzeń dla pracowników prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników oraz dokumentacji płacowej sporządzanie i przekazywanie w określonym przepisami terminie deklaracji oraz raportów do ZUS pomoc w przygotowywaniu w obowiązujących terminach danych, informacji i sprawozdań z zakresu zatrudnienia, wynagrodzeń, m.in.: sprawozdania DG-1, PFRON, deklaracji ZUS, PIT wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, zarobkach, świadectw pracy przygotowywanie niezbędnych zestawień z zakresu obsługi kadrowo-płacowej i wynagrodzeń rozliczanie czasu pracy prowadzenie akt osobowych rozliczenia i zestawienia, raportowanie związane z fakturami wystawianie i rozliczanie zleceń współpraca z innymi działami
GOPAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Rogowiec (łódzkie)
Bieżąca obsługa biura, prowadzenie korespondencji.
Gravis Sp.z o.o. - 2017-08-21 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa oraz pozyskiwanie klientów, przygotowanie oraz prezentacja ofert, sprzedaż samochodów oraz wyszukiwanie ciekawych ofert na rynku
"MAZUREK" Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż materiałów budowlanych ,magazynowanie i wydawanie materiałow
Firma Transportowa "KRZYCH" Czesław Słowiak - 2018-08-08 - Myślenice (małopolskie)
WYKONYWANIE WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH;WYMAGANIA: KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYM, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
CORNER HOUSE OLGIERD MOSKALEWICZ - 2017-03-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca biurowa przy komputerze, księgowanie faktur, archiwizacja dokumentów.
ROTOM POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Komorniki (dolnośląskie)
utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi klientami, raportowanie powierzonych zadań, tworzenie umów, tworzenie baz danych, oferta przeznaczona dla oósb bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania: chęci do pracy, zainteresowanie tematyką zwierząt.
"ZOO-MAR" Sklep Zoologiczny Mirosław Machalski - 2016-07-05 - Racibórz (śląskie)
współtworzenie strategii komunikacji wewnętrznej, działania CSR, planowanie i koordynację działań z zakresu komunikacji wewnętrznej w organizacji, pisanie i redagowanie artykułów do mediów wewnętrznych, tworzenie materiałów informacyjnych, w tym także multimedialnych, organizację spotkań, konkursów i innych wydarzeń dedykowanych pracownikom
ANWIL S.A. - 2016-05-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych z klientami indywidualnymi lub biznesowymi sieci Orange
kontakt przez OHP - 2016-03-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Produkcja kebaba; przygotowanie miesa do produkcji kebaba; sprzatanie; załadunek i rozładunek towaru
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Pniewy (wielkopolskie)
prowadzenie raportu kasowego, wystawianie FV, prowadzenie raportu obrotów towarów, sporzadzanie miesiecznych zestawień obrotów towarów, miesięczne rozliczenia obiadów szkolnych, wypełnianie dokumentów związanych z prowadzeniem baru (raportów, zestawień), redagowanie pism.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Turek (wielkopolskie)
obsługa klienta, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Bochnia (małopolskie)
Obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej i przesyłek kurierskichEwidencja każdej korespondencji, opis fakturDbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji i sal konferencyjnychObsługa sekretariatu (łączenie rozmów telefonicznych, obsługa korespondencji e-mailowej itp., w tym w języku obcym)Przyjmowanie i obsługa spotkań z Kontrahentami (również zagranicznymi)Organizowanie podróży służbowych dla Zarządu
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Częstochowa (śląskie)