SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Z JĘZ. NIEMIECKIM, ROSYJSKIM I ANGIELSKIM Wasilków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Z JĘZ. NIEMIECKIM, ROSYJSKIM I ANGIELSKIM
Wynagrodzenie: od 2 960 PLN
Zakres obowiązków: poszukiwanie nowych odbiorców na sprzedawane przez firmę produkty, wysyłanie ofert, rozmowy telefoniczne w jęz. niemieckim, rosyjskim i angielskim, konsultacje z klientem
Data publikacji: 2017-11-20
Lokalizacja: Wasilków (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Wasilków, powiat: białostocki, woj: podlaskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
poszukiwanie nowych odbiorców na sprzedawane przez firmę produkty, wysyłanie ofert, rozmowy telefoniczne w jęz. niemieckim, rosyjskim i angielskim, konsultacje z klientem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 960 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Z JĘZ. NIEMIECKIM, ROSYJSKIM I ANGIELSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wasilków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: białostocki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 960 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Data zakończenia pracy: 30.11.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Pogodna 63/1, 15-365 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Adres strony pracodawcy: www.folia.biaalystok.pl
Ulica pracodawcy: Pogodna
Numer budynku pracodawcy: 63/1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 20.11.2017
Oferta pracy ważna do: 30.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-wprowadzanie nowych produktów na obecne i nowe rynki zbytu-pozyskiwanie nowych klientów-promowanie produktów
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Szymonków (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
rozmowy handlowe przez telefon z klientami firmy oraz z potencjalnymi klientami (rozmowy tylko z firmami), przygotowanie i wysyłanie ofert handlowych, pozyskiwanie klientów, prace biurowe, praca przy komputerze, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Sosnowiec (śląskie)
nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad montażem mechanicznym maszyn, wykładanie tras kablowych zabudową kabli i konsol w szybie, montaż trzonu prowadniczego górniczych wyciągów oraz urządzeń przyszybowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Lubin (dolnośląskie)
Świadczenie wsparcia technicznego sprzedaży, zajmowanie się zaawansowanyminaukowo i technologicznie produktami - doradztwo klientom w jaki sposóbnajlepiej wykorzystać produkt lub usługę oraz pozyskiwanie nowych klientów,budowanie długotrwałych relacji z klientami, rozwijanie rynku odbiorców napodległym obszarze, przygotowywanie ofert i rozwiązań techniczno - cenowychoraz prowadzenie negocjacji handlowych i doradztwo techniczne, praca w godz.8-16
Abra Tomasz Czekaj - 2016-04-14 - Opole (opolskie)
Sprzedaż imprez i usług turystycznych, bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta, przygotowywanie ofert oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe, utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów, obsługa posprzedażowa klienta
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Obsługa klienta anglojęzycznego w formie mailowej w zakresie HR. Praca w systemie Workday. Aktualizacja systemu, konsultacja z klientem w zakresie obsługi systemu Workday. Administracja procesami HR m.in dla Australii i Nowej Zelandii.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)
obsługa punktu kurierskiego, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami,informowanie klientów o produktach i usługach, sprzedaż produktów/usług firmySkładanie i monitorowanie realizacji zamówień, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacjiProwadzenie negocjacjiBudowanie relacji z klientemObsługa urządzeń biurowychPrzygotowanie dokumentacji i raportów
Olmado - 2016-12-22 - Leszno (wielkopolskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje. Samodzielne i odpowiedzialne zadania.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-10-02 - Lublin (lubelskie)
nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad wykonywaniem połączeń elektrycznych pomiędzy urządzeniami automatyki przemysłowej, montaż szaf elektrycznych, pulpitów, skrzynek sterowniczych, wykładanie tras kablowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Lubin (dolnośląskie)
- Opis zadań: Stały kontakt z francuskojęzycznymi klientami firm. Realizowanie planów sprzedaży. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy. Doradztwo techniczne.- Warunki zatrudnienia: stabilne zatrudnienie, prace w młodym zespole profesjonalistów, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników, jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie, karta multisport, prywatna opieka medyczna, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie. Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym. Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarskich PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 786-864-292) lub e-mail: rekrutacja (at) ekookna.pl
"EKO-OKNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)
Wizyty serwisowe u klientów, wykonywanie pomiarów i badań zastosowanych produktów, dokumentowanie oraz analiza wyników badań
"ELHUS" Sokołowscy SC - 2017-12-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Samodzielna realizacja i koordynacja projektów rekrutacyjnych dlaKlientów austriackich - utrzymywanie dobrych relacji z Klientami iKandydatami do pracy - prowadzenie wymaganej dokumentacji -pozyskiwanie Kandydatów przy wykorzystaniu różnych metod inarzędzi rekrutacyjnych. Praca w godz.8-16
DIWA PERSONALSERVICE AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Prószków (opolskie)
- analiza dokumentacji niezbędnej do oceny zasadności i weryfikacji roszczeń- ścisła współpraca z klientami oraz podmiotami zewnętrznymi- telefoniczna obsługa klienta- wydawanie decyzji dot. szkód komunikacyjnych- raportowanie wyników
kontakt przez OHP - 2017-01-11 - Gdańsk (pomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Strzegom (dolnośląskie)
kontakt z klientem, przyjmowanie zamówień, opracowywanie ofert i zamówień, wystawianie zleceń produkcyjnych, wystawianie faktur
,,PLASTMET'' Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2017-10-23 - Lubasz (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca z klientem w siedzibie urzędu,- praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. programów w Centrum Aktywizacji Zawodowej:1.Przygotowywanie wniosków o pozyskanie dodatkowych środków na aktywizację osób bezrobotnych.2.Opracowywanie wniosków dotyczących programów specjalnych.3.Zawieranie i nadzorowanie umów z podmiotami biorącymi udział w programie.4.Prowadzenie korespondencji w zakresie programów i projektów.5.Dokonywanie odpowiednich zapisów w komputerowej bazie danych oraz innych obowiązujących dokumentach i formularzach.6.Udzielanie pomocy bezrobotnym w podejmowaniu działalności na własny rachunek.7.Organizowanie stanowisk pracy w ramach stażu i sporządzanie niezbędnej dokumentacji.8.Weryfikacja efektywności stosowanych aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu.9.Udzielanie pomocy bezrobotnym i pracodawcom w zakresie innych instrumentów rynku pracy przewidzianych ustawą.10.Przygotowywanie kwartalnych informacji dotyczących przebiegu realizacji programu.11.Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu.
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2018-09-04 - Szamotuły (wielkopolskie)
Ogólny zakres obowiązków: przygotowywanie zadań inwestycyjnych i remontowych do realizacji, szacowanie kosztów, sporządzanie opłacalności przeprowadzania inwestycji i remontów obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami w informatorze w sprawie realizacji inwestycji i remontów budowlanych w PGL LP, sporządzanie opinii dotyczącej kwalifikowania robót do inwestycji i remontów, sporządzanie planów finansowo-gospodarczych w zakresie dotyczącym utrzymania infrastruktury nadleśnictwa, remontów, nakładów na środki trwałe (inwestycje), zlecanie prac remontowych, konserwacyjnych i nadzór nad ich realizacją, prowadzenie spraw technicznego związanych z utrzymaniem i remontami budynków, budowli, dróg (przeglądy i ocena stanu), prowadzenie spraw związanych z przeglądami obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów okresowymi budynków oraz przygotowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do wpisów w książki, wystawianie dokumentów PZ, RW, MM, ZW i WZ, prowadzenie centralnego rejestru umów, prowadzenie dokumentacji sprawozdawczej.
Nadleśnictwo Bydgoszcz - 2018-05-07 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacja na terytorium Ukrainy pracowników i załatwianie wszystkich spraw formalnych związanych z rekrutacją pracowników na Ukrainie ; Załatwianie spraw urzędowych związanych z pracą cudzziemców w Polsce.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydató z pracodawcą telefoniczny. Oferta znajduje się w sali: E
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista ds. sprzedaży
Kronospan HPL Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:- WDROŻENIA ROZWIĄZAŃ TELEINFORMATYCZNYCH W ZAKRESIE INSTALACJI I KONFIGURACJI URZĄDZEŃ,- REALIZOWANIE ZLECEŃ INTERWENCYJNYCH U KLIENTÓW (IDENTYFIKOWANIE I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW),- PRZEPROWADZANIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU OBSŁUGI SYSTEMÓW,- SPORZĄDZANIE INSTRUKCJI I DOKUMENTACJI POWYKONAWCZYCH,- STAŁA OBSŁUGA FIRM I INSTYTUCJI,
VEGACOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-30 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta w biurze oraz przez telefon
BIG PLAST Michał Kolad - 2017-05-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Analiza zamówień klientów pod kątem logistycznym i wystawianie potwierdzeń, przygotowanie niezbędnej dokumentacji związanej z procesem ofertowania, wsparcie realizacji projektów poprzez utrzymanie bieżącego kontaktu z Klientami celem zapewnienia optymalnego poziomu obsługi, panowanie wysyłek krajowych i eksportowych, koordynację procesów celnych i transportowych, ścisłą współpracę z komórkami wewnątrz Firmy
kontakt przez OHP - 2017-10-05 - Kańczuga (podkarpackie)
• kompleksowa obsługa płacowa osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego• sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON• odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych • przygotowywanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11• sporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8ARKontakt z pracodawcą: edukacja (at) edukacja.wroc.pl lub 071 37 72 122
Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, motywacja do pracy, sumienność.
BIURO PODRÓŻY Prima tour s.c. w Kielcach - 2017-03-08 - Kielce (świętokrzyskie)
1. Udział w jesiennych i wiosennych przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni.2. Dokonanie wyceny robót.3. Przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych.4. Sporządzanie umów z wykonawcami robót remontowych.5. Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi.6. Sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót.7. Dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami wykonanie nadzorowanych robót, oraz o terminową realizację planu remontów. Umowa do 31.12.2019 r. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2018-08-21 - Słupsk (pomorskie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami z zasadami BHP, ergonomii i ochrony środowiska oraz udzielanie pierwszej pomocy. Pobieranie materiału do produkcji okien, obsługiwanie maszyn, urządzeń i narzędzi do produkcji okien. Obrabianie materiałów, wytwarzanie okna z tworzyw sztucznych (PCV). Czytanie rysunku technicznego w języku angielskim
Job Office Sp. z o.o. - 2018-03-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)