SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ Lubasz oferta pracy ,,PLASTMET'' Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z klientem, przyjmowanie zamówień, opracowywanie ofert i zamówień, wystawianie zleceń produkcyjnych, wystawianie faktur
Data publikacji: 2017-10-23
Lokalizacja: Lubasz (wielkopolskie)
Pracodawca: ,,PLASTMET'' Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chrobrego 1, 64-720 Lubasz, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt z klientem, przyjmowanie zamówień, opracowywanie ofert i zamówień, wystawianie zleceń produkcyjnych, wystawianie faktur
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubasz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: czarnkowsko-trzcianecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubasz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
,,PLASTMET'' Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie
Adres pracodawcy:
Chrobrego 1, 64-720 Lubasz, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP + CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: czarnkowsko-trzcianecki
Gmina pracodawcy: Lubasz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubasz
Ulica pracodawcy: Chrobrego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 23.10.2017
Oferta pracy ważna do: 22.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykonywanie pomiarów środowiskowych, praca biurowa.
Pracownia Badań Środowiska Pracy "Higiena Pracy"M.Smoczyński - 2018-04-10 - Jawor (dolnośląskie)
aktywna, telefoniczna sprzedaż produktów rosyjskich, telefoniczne udzielanie klientom z Rosji informacji o produktach, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku rosyjskim
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw
Provident Polska S.A. - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
Przeglądy i naprawy maszyn w oddziale firmy i u klienta. Zamawianie części, umawianie wizyt.
Hand sp. z o.o. sp. k. - 2017-02-09 - Sulechów (lubuskie)
pozyskiwanie partnerów handlowych z Azji, utrzymywanie ciągłego kontaktu z kontrahentami z Azji, przygotowywanie ofert handlowych oraz nowych procedur handlowych
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Wola Gołkowska (mazowieckie)
udział w przygotowaniu założeń dla realizacji projektu inwestycyjnego, w celu opracowania kompletnej dokumentacji technicznej; sporządzanie założeń technicznych które są podstawą SIWZ i zapotrzebowanie na zakup maszyn , urządzeń, konstrukcji dla realizowanych zadań w ramach branży;współpraca z Kierownikiem projektu, udział w ocenie technicznej złożonych ofert na roboty i usługi w ramach branży;zapoznawanie się z umowami, dokumentacją inwestycji, zbiorczym zestawieniem kosztów, harmonogramami dostaw oraz montażu urządzeń inwestycyjnych;uczestniczenie w opracowywaniu wniosków z przebiegu zadania inwestycyjnego w celu udoskonalenia procesu realizacji inwestycji, wykonywanie raportów, prezentacji oraz prognozowanie wykonania zakończenia prac inwestycyjnych
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-08-03 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Praca na stanowisku Specjalista ds. projektu (Project Manager Specialist) wymaga biegłej znajomości języka angielskiego, a także znajomości języka hinduskiego, w celu kontaktowania się z zagranicznymi klientami spółki, oraz jej potencjalnymi pracownikami (głównie z Indii). Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista ds. projektu (Project Manager Specialist) ma za zadanie m.in.:planować i koordynować zadania osób i organizacji realizujących projekt;budować i zarządzać zespołem projektowym oraz pełnić rolę lidera, w tym motywować i szkolić członków zespołu projektowego;integrować i używać specyficznych metodyk z branży (takie jak rozwój systemu, produkt systemu i inne)Proponowany okres zatrudnienia 3 lata
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż towarów przez internet
Virtual Solutions Monika Nowak - 2016-09-27 - Miechów (małopolskie)
Staż w firmie RUBBEX Sp. z o.o. Miejsce odbywania stażu KIELCE. Program stażu do zapoznania w p.18.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów przedsiębiorstwa, przygotowanie i realizacja ofert handlowo-technicznych, nadzór nad realizacją zleceń
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Piła (wielkopolskie)
- obsługa zamówień od moment wpłynięcia zamówienia do wysyłki- koordynowanie pracy magazynu- ścisła współpraca z magazynem- terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów sprzedaży- współpraca z firmami spedycyjnymi
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Radom (mazowieckie)
Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, systematyczne i dokładne wprowadzenie zamówień do systemu, realizacja działań promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczace współpracy, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży, dostępnośći produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego - wspólna realizacja ustaleń - podległość obsługiwanych rynków, realizacja założonych celów sprzedaży, raportowanie, dbałość o wyposażenie klientów w niezbędne materiały marketingowe tj. cenniki, katalogi, próbniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola należności klientów. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka angielskiego.Mile widziana znajomość języka niemieckiego. Wymagane doświadczenie w sprzedaży.
"DIG-NET" LENART SP. J. - 2018-03-29 - Mroczeń (wielkopolskie)
- Sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji ZUS, sporządzanie rachunków do umów cywilnoprawnych. Prowadzenie akt osobowych.- Wynagrodzenie: 3500 do 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie zawodowe w biurze rachunkowym. Wymagana znajomość zagadnień kadrowo - płacowych. Mile widziana znajomość programu ENOVA. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) e-fresz.com.pl
USŁUGI KSIĘGOWE FRESZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-15 - Katowice (śląskie)
współpraca z klientem formy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługa klienta, zarządem.
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzątanie klas i holu na terenie placówki.
Szkoła Podstawowa nr 19 - 2017-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
Organizacja i koordynacja konferencji
Symposium Cracoviense Sp. z o. o. - 2017-08-30 - Kraków (małopolskie)
Proste prace manualne; składanie pralek i lodówek; kontrola jakości; prace produkcyjne
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Wronki (wielkopolskie)
Specjalista ds. kluczowych klientów - pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Koziegłówki (śląskie)
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o obowiązujace przepisy, udział w pracach komisji przetargowych, przygotowywanie planu zamówień publicznych.
Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego Sp. z o.o - 2016-11-23 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie wyższe; udokumentowane doświadczenie w eksporcie/ imporcie; biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office; współpraca z działem marketingu; doświadczenie we współpracy z importerami lub eksporterami, dystrybutorami, sieciami handlowymi; odpowiedzialność; sumienność; dokładność; pracowitość; samodzielność; mile widziana znajomość procedur eksportowych; znajomość j. angielskiego lub innego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową; współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta oraz zarządem; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Gliwice (śląskie)
Obowiązki:Utrzymywanie kontaktu ze stałymi międzynarodowymi kontrahentami firmy. Weryfikacja stałych umów pod kątem kosztowym. Proponowanie zmian (zatwierdzanie/odrzucanie zamówień zakupowych), negocjacje warunków umów. Przygotowywanie danych, analiz, raportów dla zarządu firmy.Oczekiwania: Biegła znajomość języka angielskiego. Umiejętność kontaktu w drugim języku europejskim (francuski, włoski, niemiecki) będzie dodatkowym atutem. Minimum 2-letnie doświadczenie w dziale zakupów międzynarodowych. Łatwość nawiązywania kontaktów oraz poparta wynikami skuteczność prowadzenia rozmów handlowych z kontrahentami. Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych. Umiejętność efektywnej pracy z dużą ilością różnorodnych informacji, danych. Dynamizm i otwartość. Biegła znajomość MS Excel.Oferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających. Stabilne zatrudnienie. Pracę w młodym zespole profesjonalistów. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników, Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie. Karta multisport, prywatna opieka medyczna.
EKO-OKNA S.A. - 2016-07-28 - Kornice (śląskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur tureckiego kebabu.Przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kababu tureckiego, tworzenie kompozycji, receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu. Kuchnia turecka
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Zduny (wielkopolskie)
-przygotowanie ofert reklamowych,-prowadzenie rozmów handlowych przez telefon i bezpośrednich,-przygotowanie i negocjacja warunków umów,-obsługa biura reklam i ogłoszeń-obsługa kasy fiskalnej,-tworzenie bazy klientów
KUBARA LAMINA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-14 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
pełna obsługa sekretariatu kancelarii
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprzedaż produktów firmy, pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami, wsparcie informacyjne klientów dotyczące oferowanych przez firmę produktów. Podtrzymywanie dobrych i profesjonalnych relacji z klientami, Dokładne i skrupulatne prowadzenie dokumentacji sprzedaowej, prace biurowe wspierające działalnośc firmy.
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Hrubieszów (lubelskie)
mailowa i telefoniczna obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klienta z Allegro, Groupon oraz sklepu internetowego, obsługa zamówień i przygotowanie do realizacji, obsługa wysyłek
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Tarnów (małopolskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; obsługa komputera, w tym MS Office; zaawansowana znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: archiwizacja dokumentów posprzedażowych, przyg. ofert handlowych oraz wzorów umów, współpraca z partnerami zagranicznymi, raportowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
IBS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Gliwice (śląskie)
- profesjonalna obsługa klienta, zgodna ze Standardami Obsługi Klienta- sprzedaż produktów finansowych (kredyty ratalne)- przyjmowanie płatności
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Oświęcim (małopolskie)
nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami wietnamskimi, obsługa mailingu z klientami z Wietnamu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku wietnamskim, wykonywanie poleceń wietnamskiego Prezesa
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)