SPECJALISTA DS EXPORTU Rzeszów oferta pracy MQX Polska Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS EXPORTU
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: współpraca z klientem formy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługa klienta, zarządem.
Data publikacji: 2016-02-25
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: MQX Polska Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Cicha 7/70a, 35-232 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
współpraca z klientem formy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługa klienta, zarządem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS EXPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi komputera
Nazwa pracodawcy: MQX Polska Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Adres pracodawcy:
Cicha 7/70a, 35-232 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Prosimy nie przesyłać dokumentów aplikacyjnych do PUP.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Cicha
Numer budynku pracodawcy: 7/70a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 25.02.2016
Oferta pracy ważna do: 24.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
promocja polskiego rynku wśród małych i średnich firm w Indiach
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Piaseczno (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych dealerów, utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi kontrahentami, rozliczanie się z wyników pracy
"Anatol" Sp. z o.o. - 2018-03-08 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
- Kompleksowa obsługa dostawców maszyn, urządzeń, samochodów. Utrzymywanie stałych relacji oraz czynne poszukiwanie nowych dostawców. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 1 miesiąc. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana wiedza z zakresu finansowania (Leasing, Kredyt, Pożyczki, Dotacja itp.). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: b.karlikowska (at) silesialeasing.pl
1. SILESIA LEASING Marcin Kowalik 2. HPDA Marcin Kowalik - 2016-01-26 - Mikołów (śląskie)
Operator minikoparki
"HYMON ENERGY" Sp. z o.o. - 2018-03-15 - Niemcy (Niemcy)
1. Kontrola produktów pod względem zgodności z kartą produktu, w tym opakowanie i oznakowanie z całą treścią wszystkich etykiet znajdujących się na opakowaniu jednostkowym i zbiorczym, w kontrolowanym oddziale. 2. Kontrola przestrzegania dobrej praktyki produkcyjnej i higienicznej w Oddziałach i Magazynach. 3. Kontrola jakości surowców oraz ich rotacji w Magazynach. 4. Dokonywanie pomiarów w warunkach produkcji Zakładu, majacych na celu poprawę jakości i efektywności danych czynności. 5. Monitorowanie i raportowanie do bezpośrednich przełożonych, zebranych i przeanalizowanych materiałów z wnioskami. 6.Propagowanie wiedzy na temat optymalizacji. 7. Współpraca z wszystkimi Oddziałami Zakładów w Karczewie i Łodzi w zakresie optymalizacji procesów i nowych wdrożeń. 8. Analizowanie wszystkich reklamacji oraz obowiązek składania wyjaśnień do Pełnomocnika Zarządu ds. Jakości, wskazywanie działań korygujących.
SuperDrob Zakłady Drobiarsko Mięsne s a - 2016-04-19 - Karczew (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa prawna firmy, przygotowywanie projektów opinii prawnych.
"POL-FOODS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-26 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie sekretariatu firmy, obsługa klientów i spotkań biznesowych, obsługa centrali telefonicznej, tłumaczenie dokumentów z języka angielskiego, prowadzenie spraw związanych z zaganieniami prawnymi, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Łomża (podlaskie)
Obsługa systemu obiadowego, zbieranie wpłat za obiady, obsługa programu Gdańskiej platwormy edukacyjnej, rozliczanie programów "Szklanka mleka" i "Owoce w szkole", obsługa kasy fiskalnej, przygotowanie, realizacja i sporządzanie dokumentacji dot. zamówień publicznych.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Gdańsk (pomorskie)
• kompleksowa obsługa płacowa osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego• sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON• odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych • przygotowywanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11• sporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8ARKontakt z pracodawcą: edukacja (at) edukacja.wroc.pl lub (071) 37 72 122
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2017-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta
ANGITU Sp. z o.o. - 2016-03-29 - Morzywół (świętokrzyskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Jabłonowo (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2017-07-06 - Słupsk (pomorskie)
wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia
BLENDING SPÓŁKA Z O.O. - 2017-07-17 - Zduny (wielkopolskie)
praca w biurze marketingu, kontakt z mediami. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
Aged Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Pruszków (mazowieckie)
Projektowanie mebli, wdrażanie nowych produktów
BOG - FRAN Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-05-18 - Raniżów (podkarpackie)
Specjalista do spraw obsługi i konserwacji urządezń akustycznych, audiowizualnych. Wynagrodzenie 2000-2300 zł brutto+wysługa lat+premia uznaniowa.
Bolesławiecki Ośrodek Kultury Międzynarodowe Centrum Ceramiki w Bolesławcu - 2017-01-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa recepcji
PHU STANISŁAW JASIŃSKI; SAL S.C.; SAKSOFON S.C. - 2018-04-09 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
Kontrola jakości.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2016-07-01 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
promowanie firmy i produktów, pozyskiwanie klientów doradztwo i prezentacja produktów u klienta, przygotowanie ofert handlowych
Klar Glass Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Pobiedziska (wielkopolskie)
- Udzielanie kredytów. Obsługa klienta. Sprzedaż produktów bankowych. Praca zgodnie ze standardami. Realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych.- Wynagrodzenie: 1850 do 3000 zł/brutto - do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po podpisaniu umowy o pracę osoba będzie musiała odbyć obowiązkowe szkolenie we Wrocławiu, które będzie trwało około 1 tydzień (Pracodawca zapewnia bezpłatne szkolenie - koszty dojazdu na szkolenie jest rozliczany w drodze delegacji).- Praca w godzinach: 8:30-17:30. Wymagane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy z klientem. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 600-126-081) w godzinach: 10:00-17:00.
EURO BANK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-22 - Świętochłowice (śląskie)
fakturowanieobsługa i realizacja reklamacjiobsługa przedstawicieli handlowychprzyjmowanie zamówieńprzygotowanie katalogów i gazetek
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Leszno (wielkopolskie)
jw
Provident Polska S.A. - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
pełnienie funkcji specjalisty ds.zieleni przy nadzorowaniu zadania:Rewaloryzaja II etapu Parku Jakubowo w Olsztynie jako obiektu dziedzictwa kulturowego
Wojewódzkie PrzedsiębIorstwo Usług Inwestycyjnych sp. z o.o - 2017-05-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
kontrola jakości szyb
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Chmielów (podkarpackie)
1.Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności oraz kompletności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.2.Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami i prowadzenie pełnej dokumentacji wynagrodzeń osobowych przy pomocy programu finansowo-księgowego.3.Sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami ZUS, PDOF, GUS oraz sprawozdań z wynagrodzeń oraz naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz należnych składek przy pomocy programu PŁATNIK.4.Pomoc w opracowywaniu projektu budżetu w zakresie dot. zatrudnienia i wynagrodzenia w jednostce oraz sporządzanie raportów, analiz i symulacji kadrowo-płacowych.5.Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi.6.Wykonywanie niezbędnych czynności związanych z realizacją zadań Oddziału
Państwowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-07-19 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
praca wg programu staży
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Legnica (dolnośląskie)
pozyskiwanie ofert, obsługa informatyczna
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Wieluń (łódzkie)
prowadzenie księgowości w spółce
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych,,PIOTROWICE II,,Spółka zo.o. - 2016-02-24 - Piotrowice (świętokrzyskie)
zarządzenie MS z dnia 01.02.2016r. (Dz. Urz. MS z 2016 r., poz. 76)
Sąd Okręgowy w Słupsku - II Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Chojnicach - 2018-08-02 - Chojnice (pomorskie)