SPECJALISTA Świętochłowice oferta pracy EURO BANK SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: 1 850 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - Udzielanie kredytów. Obsługa klienta. Sprzedaż produktów bankowych. Praca zgodnie ze standardami. Realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych.- Wynagrodzenie: 1850 do 3000 zł/brutto - do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po podpisaniu umowy o pracę osoba będzie musiała odbyć obowiązkowe szkolenie we Wrocławiu, które będzie trwało około 1 tydzień (Pracodawca zapewnia bezpłatne szkolenie - koszty dojazdu na szkolenie jest rozliczany w drodze delegacji).- Praca w godzinach: 8:30-17:30. Wymagane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy z klientem. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 600-126-081) w godzinach: 10:00-17:00.
Data publikacji: 2016-01-22
Lokalizacja: Świętochłowice (śląskie)
Pracodawca: EURO BANK SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Katowicka 7, 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Udzielanie kredytów. Obsługa klienta. Sprzedaż produktów bankowych. Praca zgodnie ze standardami. Realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych.- Wynagrodzenie: 1850 do 3000 zł/brutto - do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po podpisaniu umowy o pracę osoba będzie musiała odbyć obowiązkowe szkolenie we Wrocławiu, które będzie trwało około 1 tydzień (Pracodawca zapewnia bezpłatne szkolenie - koszty dojazdu na szkolenie jest rozliczany w drodze delegacji).- Praca w godzinach: 8:30-17:30. Wymagane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy z klientem. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 600-126-081) w godzinach: 10:00-17:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 1850 do 3000 zł/brutto - do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po podpisaniu umowy o pracę osoba będzie musiała odbyć obowiązkowe szkolenie we Wrocławiu, które będzie trwało około 1 tydzień (Pracodawca zapewnia bezpłatne szkolenie - koszty dojazdu na szkolenie jest rozliczany w drodze delegacji).
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świętochłowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świętochłowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świętochłowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw kredytów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Wysoka kultura osobista
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy z klientem.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: EURO BANK SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 600-126-081) w godzinach: 10:00-17:00.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny, Godziny : 10:00-17:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Świętochłowice
Gmina pracodawcy: Świętochłowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świętochłowice
Adres strony pracodawcy: www.eurobank.pl
Profil działalności pracodawcy: POZOSTAŁE POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw kredytów
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.01.2016
Data dodania oferty pracy: 22.01.2016
Oferta pracy ważna do: 22.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wystawianie faktur sprzedażowych, rozliczanie kierowców z dokumentów przewozowych (cmr, listy przewozowe, delivery), archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Sulęcin (lubuskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych - rekrutacja stała, poszukiwanie kandydatów zgodnie z opisem stanowiska i instrukcjami. Udział w administracji projektami rekrutacyjnymi(praca z bazą CV i dokumentacją, ewidencja). Budowanie bazy kandydatów oraz bazy klientów w środowisku biznesowym. Znajomość języka angielskiego jest wymagana ze względu na współpracę z kontrahentami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
nauka tworzenia strony internetowej
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Piła (wielkopolskie)
wybór i zakup zwierząt, opieka nad zwierzętami, obsługa osprzętu akwarystycznego
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Kraków (małopolskie)
-Aktywne pozyskiwanie klientów w zakresie możliwości pozyskiwania środków UE na rozpoczęcie działalności (dla osób indywidualnych) lub jej rozwój (dla firm).-Przygotowanie kompletnej dokumentacji na potrzeby realizacji konkretnego projektu w ramach funduszy UE (analizy finansowe, biznesplany, studia wykonalności, analizy branżowe, wnioski dotacyjne).-Przygotowywanie ofert usług doradczych.
PROACTIVE Centrum Wspierania Aktywnej Przedsiębiorczości Ewelina Hanus - 2015-11-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Aktywne pozyskiwanie klientów,bieżąca obsługa,przygotowywanie ofert handlowych,bieżąca analiza,monitorowanie zapytań ofertowych,praca w systemie CRP,ERP.
Odlewnia Kutno Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Kutno (łódzkie)
praca w dziale marketingu
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Poznań (wielkopolskie)
- obsługa, eksploatacja, konserwacja urządzeń automatyzacji,- prowadzenie dokumentacji w zakresie automatyzacji
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2018-01-17 - Kraków (małopolskie)
oferta subsydiowana skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: segregowanie garderoby,ocena uszkodzeń, naprawy krawieckie, pranie garderoby, prasowanie,skłądanie i pakowanie.
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Otwock (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
prace pomocnicze przy wykonywaniu mebli na wymiar
DEEP MK Amanowicz i Piwowarski S.C. - 2016-08-02 - Warzymice (zachodniopomorskie)
Koordynowanie i nadzorowanie całoksztaltu procesów związanych z eksportem produktów firmy, bieżące monitorowanie rynku w poszukiwaniu potencjalnych zagranicznych kontrahentów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami w zakresie współpracy handlowej. Przygotowywanie ofert handlowych. Wynadrodzenie do negocjancji.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2017-04-20 - Cmolas (podkarpackie)
je.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa serwisu, realizacja zamówień, współpraca z serwisantami i stacja monitorowania , realizacja projektów, naprawa sprzętu IT
Komages sp. z o.o. - 2016-01-04 - Wawrów (lubuskie)
pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klientów, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie projektów umów, obsługa korespondencji, archiwizacja dokumentacji, obsługa komputera (program deler)
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Zarządzanie środkami transportu, ustalanie rozkładu jazdy, prowadzenie ubezpieczeń pasażerów. Ewidencja czasu pracy i odpoczynku kierowców.
EWE-TRANS Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Zamość (lubelskie)
specjalista ds przygotowania deserów
Firma Handlowo-Usługowa "WIKTORIAII" s.c. Janusz Macioszek, Małgorzta Karolewska - 2016-05-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
sprzedaż produktów bankowych nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientem
BANK PKO S.A. I o/Kluczbork - 2018-02-14 - Kluczbork (opolskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, odpowiedzi na zapytania klientów, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
analiza danych produkcyjnych, opracowywanie i wdrażanie usprawnień optymalizujących procesy produkcyjne, prowadzenie szkoleń w obszarze produkcji
Constantia Teich Poland Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Rogowiec (łódzkie)
obsługa posprzedażowa klientów, nadzorowanie reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych, analiza przyczyny reklamacji i poszukiwanie rozwiązań w celu poprawy jakości produktów, monitorowanie procesu napraw, dbanie o dobry wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Żyrardów (mazowieckie)
-Analiza istniejącej infrastruktury informatycznej;- Doradztwo w zakresie serwisu;- Tworzenie dokumentacji technicznej dla nowych usług;-Przedstawienie rozwiązania klientowi (demo usługi);- Koordynacja konfiguracji usług w środowisku klienta;- Wsparcie Proof of Concept dla nowych usług / technologii
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Konfigurowanie nowego sklepu pod kątem systemów płatności, wysyłek, artykułów, aplikacji, kategorii produktów, innych boxów na stronie głównej wraz ze stopką. 2. Zakładanie i konfiguracja kont Skąpiec, Ceneo, Nokaut, Opineo, Paypal, dPay.3. Sprawdzanie sklepu pod kątem graficznym i gramatycznym4. Przeprowadzanie testów sprzedażowych pod kątem działania formularza sprzedaży we wszystkich kategoriach sklepowych.5. Sprawdzenie panelu klienta logowanie, odzyskiwanie hasła.6. Konfiguracja emaili wychodzących do klienta7. Konfiguracja programu lojalnościowego rabatowego8. Współpraca z programistami z Maneuver9. Czynny udział w projekcie10. Koordynowanie pracy zespołu 4-5 osób pod kątem poszukiwania produktów i wdrażania ich do sklepu oraz tworzenia artykułów pod pozycjonowanie, pozyskiwania kontaktów do przedstawicieli, logowania do platform sprzedażowych online B2B, zawierania umów z hurtowniami, pozyskiwania cenników w pliku xml i współudział w tych działaniach.
TOMASZ RONATOWICZ TOP SOCZEWKI - 2016-02-10 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 6-14, 14-22; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
PLASMET Czechowicz Sp.J. - 2017-03-09 - Widzino (pomorskie)
Układanie jadłospisów, diet, sporządzanie asygnat, nadzór nad procedurami HACCP
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-09-15 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Uczestnictwo w przygotowywaniu rocznego budżetu, planów wieloletnich, kontrola ich realizacji i analiza odchyleń, współpraca z działem kontrolingu spółki nadrzędnej, działem technicznym oraz zarządem, sporządzanie analiz i raportów zgodnych z wytycznymi grupy na wewnętrzne potrzeby firmy, analizowanie rentowności projektów i inwestycji, kontrola kosztów, wsparcie analityczne w projektach, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym, przygotowywanie przelewów bankowych i przygotowywanie danych niezbędnych do sporządzenia wniosku taryfowego
Energetyka Cieplna Sp. z o.o. - 2018-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Organizacja rachunkowości w przedsiebiorstwie organizującym wycieczki. Wystawianie faktur, ewidencja przychodów i kosztów. Obsługa kasy.
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Pierwoszyno (pomorskie)