SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY UNIJNYCH Rzeszów oferta pracy PROACTIVE Centrum Wspierania Aktywnej Przedsiębiorczości Ewelina Hanus
Stanowisko: SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY UNIJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: -Aktywne pozyskiwanie klientów w zakresie możliwości pozyskiwania środków UE na rozpoczęcie działalności (dla osób indywidualnych) lub jej rozwój (dla firm).-Przygotowanie kompletnej dokumentacji na potrzeby realizacji konkretnego projektu w ramach funduszy UE (analizy finansowe, biznesplany, studia wykonalności, analizy branżowe, wnioski dotacyjne).-Przygotowywanie ofert usług doradczych.
Data publikacji: 2015-11-17
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: PROACTIVE Centrum Wspierania Aktywnej Przedsiębiorczości Ewelina Hanus
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:35-001 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Aktywne pozyskiwanie klientów w zakresie możliwości pozyskiwania środków UE na rozpoczęcie działalności (dla osób indywidualnych) lub jej rozwój (dla firm).-Przygotowanie kompletnej dokumentacji na potrzeby realizacji konkretnego projektu w ramach funduszy UE (analizy finansowe, biznesplany, studia wykonalności, analizy branżowe, wnioski dotacyjne).-Przygotowywanie ofert usług doradczych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY UNIJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : OCZEKUJEMY-Doświadczenia zawodowego lub praktycznego w obszarze doradztwa związanego z pozyskiwaniem funduszy europejskich.-Możliwości pozyskania klienta np. własna baza kontaktów.-Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów w obszarze ekonomii, finansów lub zarządzania.
Nazwa pracodawcy:
PROACTIVE Centrum Wspierania Aktywnej Przedsiębiorczości Ewelina Hanus
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
35-001 Rzeszów 7, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data dodania oferty pracy: 17.11.2015
Oferta pracy ważna do: 16.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 17.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Poszukiwanie nowych klientów, sprzedaż powierzchni reklamowych w internecie, praca w terenie. Wymagane prawo jazdy kat. B, wykształcenie średnie, znajomość technik sprzedaży w sprzedaży bezpośredniej
"DOBA. PL PORTALE LOKALNE, T. KURIATA, P. WĄSIŃSKI, T. ZIEMBICKI - SPÓŁKA JAWNA" - 2016-06-07 - Kłodzko (dolnośląskie)
- udział w pracach naukowo-badawczych i wdrożeniowych z klimatologii,- opracowywanie techniczne i naukowe pomiarów, rezultatów symulacji numerycznych-przygotowywanie opinii i ekspertyz klimatologicznych i oceanograficznych
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej-Państwowy Instytut Badawczy - 2017-01-12 - Gdynia (pomorskie)
rekrutacja osób na poszczególne stanowiska pracy w firmie
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Biała Podlaska (lubelskie)
•Znajomość rysunku technicznego•Bezpośrednia kontrola procesu produkcyjnego•Kontrola parametrów produkcyjnych•Kontrola jakości produktów w procesie i po procesie produkcyjnym•Kontrola wymiarowa produktów z użyciem ręcznych przyrządów pomiarowych i ramieniem pomiarowych FARO (przeszkolenie ma miejscu).•Przygotowanie wymaganych dokumentów i atestów•Zamawianie transportu w firmach spedycyjnych•Pakowanie i wysyłka produktów•Zarządzanie reklamacjami•Opracowywanie kart pomiarowych•Rejestrowanie zamówień i dokumentów WZ
Instytut Wdrożeń i Technologii Sp. z o.o. - 2017-12-11 - Starachowice (świętokrzyskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, ustalanie szczegółow zleceń z klientem, realizacja zamówień, promocja firmy (prowadzenie m.in. FB i stony www) praca przy maszynach introligatorskich i drukarskich, montaże reklam.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Kobyla Góra (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-01-20 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
budowanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, sprzedaż bezpośrednia, doradztwo techniczne w zakresie oferowanego produktu
kontakt przez OHP - 2019-05-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1.Przygotowywanie postępowań przetargowych.2.Przygotowywanie dokumentów do urzędów w sprawach administracyjnych związanych z przygotowaniem, prowadzeniem i oddaniem do użytkowania inwestycji.3.Przygotowywanie dokumentacji wstępnej, programów funkcjonalno użytkowych, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji i innych niezbędnych do zaplanowania i Nwdrożenia danego zadania.4.Uzyskiwanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i użytkowania obiektów.5.Koordynacja procesu inwestycyjnego zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.6.Organizacja procesu inwestycyjnego.7.Organizacja napraw i remontów nieruchomości.Praca w godz. 7-14.35
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej - 2017-01-10 - Nowa Dęba (podkarpackie)
wsparcie administracji portalu klienta, udział w przygotowaniu harmongramu i planu sprzedaży, wsparcie administracji bazy zamówień i wysyłek
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Mielec (podkarpackie)
jw.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2018-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
poszukanie potencjalnych kandydatów do pracy za pomocą mediów społecznościowych i innych narzędzi kwalifikacja kandydatów na podstawie przesłanych aplikacji przeprowadzanie rozmów wstępnych z kandydatami przez telefon (w języku angielskim, rosyjskim oraz niemieckim) współpraca z klientami firmy w zakresie strategii rekrutacji
ManpowerGroup Sp. z o.o. - 2019-07-11 - Gdańsk (pomorskie)
Zarządzanie działalnością obiektu hotelarsko-gastronomicznego, organizacja i koordynacja wszelkich organizowanych imprez, pozyskiwanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktów, tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy, opracowywanie oraz realizacja strategii marketingowej oraz polityki sprzedażowej, monitorowanie działań konkurencji. Stałe monitorowanie uzyskiwanych wyników.
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Lublin (lubelskie)
kontakty z klientami, pozyskiwanie nowych klientów
Zakład Metalowy Mirosław Głowa - 2019-11-20 - Tuszów Narodowy (podkarpackie)
obsługa klientów w języku niemieckim, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, koordynowanie wysyłek
Werth-Holz Spółka Akcyjna - Zakład Produkcyjny Pszczew - 2016-12-21 - Pszczew (lubuskie)
obsługa klienta przy użyciu kasy fiskalnej; wykładanie towaru na półkach; metkowanie towarów; sporządzanie zamówień; przyjmowanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Biecz (małopolskie)
• Obsługa i kontakt z klientami,• Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,• Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,• Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,• Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,• Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,• Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań.
Alchemia S.A. Oddział Walcownia Rur Andrzej w Zawadzkiem - 2018-12-19 - Chorzów (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie list płac.
Biuro Rachunkowe Mirosław Szulc - 2016-01-08 - Niepołomice (małopolskie)
Przygotowywanie, składanie i rozliczanie wniosków o środki europejskie i krajowe.Obsługa wniosków i projektów w obszarze wymogów formalnych oraz przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji wniosków.
Urząd Gminy Radwanice - 2016-10-12 - Radwanice (dolnośląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie działań związanych z bieżącą obsługą administracyjną klientów(umowy handlowe,umowy marketingowe,archiwizacja dokumentówipd. współtworzenie strategii,wybór narzędzi,planowanie budżetu oraz nadzór naad realizacją działań związanych z działalnością marketingową firmy.bieżąca współpraca z pracownikami terenowymi oraz wsparcie w czynnościach operacyjnych,pomoc w organizacji biura i pracy dyrektora handlowego,aktywny udział w budowaniu silnego,zmotywowanego zespołu sprzedażowego,analiza i współpraca w doskonaleniu procesów i narzędzi mających na celu usprawnienie działania działu handlowego firmy.
SANHA Polska Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Legnica (dolnośląskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny jest za:
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-10-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kierowanie działem zarządzania nieruchomościami wyznaczonej strefy zasobów, oraz zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi i innymi nieruchomościami, niezależnie od typu własności , przeznaczenia i sposobu użytkowania.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, dokumentacji zasiłkowej itp.
SILVER S. C. A. i J. Biały - 2016-02-03 - Przeworsk (podkarpackie)
prace spedycyjne
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Wawrów (lubuskie)
1. Pozyskiwanie nowych klientów 2. Obsługa klienta kluczowego 3. Tworzenie ofert / umów 4. Sprzedaż wynajmu 5. Rejestracja pojazdów 6. Administracja biurowa
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
-dekretowanie i księgowanie faktur sprzedaży -prowadzenie i analiza rejestrów VAT-uzgadnianie sald z kontrahentami-obsługa bankowości elektronicznej-analiza sprzedaży
FAST S.A. - 2019-11-13 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-09-26 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Dokonywanie transakcji w imieniu klienta, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)
- Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie wszelkich umów o pracę, sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudniania i wynagrodzeń pracowników, ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop), prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej /zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin jak również świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej/, raportów dla pracowników, wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika, współpracowanie i udzielenie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego, przyjmowanie wniosków dotyczących wypłaty należnych, wynikających z przepisów prawa świadczeń pracowniczych, prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności, k. prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i Ppoz pracownika oraz kontrola ich aktualności, i. rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, itp. stosownie do przepisów Kodeksu Pracy, sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczących zatrudnienia pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami, sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa do Urzędu Statystycznego, w. okresowa analiza funduszu płac, przestrzeganie tajemnicy służbowej, y. wykonywanie innych czynności oraz poleceń służbowych Kierownika Ośrodka. Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy.- Znajomość języka Ukraińskiego, Rosyjskiego, Białoruskiego jest wymagana do: tworzenia regulaminów organizacyjnych, prowadzenia rekrutacji pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi oraz prowadzenia rozmów rekrutacyjnych.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe - Licencjat lub Magister. Wymagany 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku. Praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych. Wymagane umiejętności sprawnego przygotowywania wszelkiej dokumentacji kadrowej, tj. umów, porozumień, zaświadczeń, świadectw pracy. Wymagana znajomość programów kadrowych. Wymagana biegła obsługa komputera w zakresie pracy biurowej (MS Office, Internet). Wymagane wysokie zdolności organizacyjne i odporność na stres. Wymagana odpowiedzialność, sumienność oraz duże zaangażowanie w wykonywanie obowiązków.
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta szkoleniowego ( w siedzibie firmy, telefonicznie), i inne czynności zawarte w zakresie programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Bochnia (małopolskie)