SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW K/M (J. ANGIELSKI, J. POLSKI, J. ROSYJSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW K/M (J. ANGIELSKI, J. POLSKI, J. ROSYJSKI)
Wynagrodzenie: od 3 340 PLN
Zakres obowiązków: 1. Pozyskiwanie nowych klientów 2. Obsługa klienta kluczowego 3. Tworzenie ofert / umów 4. Sprzedaż wynajmu 5. Rejestracja pojazdów 6. Administracja biurowa
Data publikacji: 2019-05-20
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Pozyskiwanie nowych klientów 2. Obsługa klienta kluczowego 3. Tworzenie ofert / umów 4. Sprzedaż wynajmu 5. Rejestracja pojazdów 6. Administracja biurowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 340 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 8-20
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW K/M (J. ANGIELSKI, J. POLSKI, J. ROSYJSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 340 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Data zakończenia pracy: 01.06.2023
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager) (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
polski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Programy komputerowe - Program magazynowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie ogólnokształcące; rok doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat. B; znajomość języka angielskiego, polskiego i rosyjskiego- w mowie-C1, w piśmie-B2, znajomość programów komputerowych- programów magazynowych: bardzo ważna jest znajomość programów do zarządzania flotą samochodów oraz obslugi rezerwacji, m.i. "Wheels Car Rental" Cloud car rental system, "Right Cars" Management System, RentCarSoft System 2017-2019 Ideasoft. Obowiązki: 1. Pozyskiwanie nowych klientów 2. Obsługa klienta kluczowego 3. Tworzenie ofert / umów 4. Sprzedaż wynajmu 5. Rejestracja pojazdów 6. Administracja biurowa.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 20.05.2019
Oferta pracy ważna do: 03.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dbca4c2e95dd6c2ca445d281e11f5f5b
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
-nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami-prowadzenie sprzedaży do aktualnych klientów-przygotowywanie dokumentów do wysyłki eksportowej
Bio Concept Plus Andrzej Brzyski - 2019-05-06 - Sieniawa (podkarpackie)
w zakresie informatyki: administrowanie sieci komputerowej, obsługa Allegro, administrowanie strony internetowej, drobne naprawy i wymiany sprzętu komputerowego, wykonywanie archiwizacji danych; w zakresie marketingu: budowanie strategii marketingowej firmy, analiza rynku krajowego i monitoring działań konkurencji, przygotowywanie i koordynowanie promocji B2B, koordynowanie i analiza skuteczności ATL, opracowywanie materiałów reklamowych w wersji papierowej i elektronicznej
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-08-08 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
- pozyskiwanie klientów;- utrzymywanie stałych kontaktów z klientami;- przygotowywanie ofert handlowych też w języku angielskim;- planowanie i sprzedaż produktów;- umawianie spotkań handlowych;- przygotowywanie raportów, analiz.
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Polanka Wielka (małopolskie)
Poszukiwanie nowych rynków zbytu produkowanych wyrobów- kosmetyków w krajach: Libia, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Liban
Verona Products Professional sp. z o.o. - 2016-09-14 - Andrzejów Duranowski (mazowieckie)
Zgodny ze stanowiskiem.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "POM" W MILICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Sławoszowice (dolnośląskie)
obsługa urządzeń biurowych, nawiązywanie kontaktów handlowych z firmami powiatu bełchatowskiego, obsługa klientów - reklamodawców w zakresie zamieszczania reklam w gazetach, przedstawienie klientom ofert handlowych, przyjmowanie ogłoszeń drobnych, raportowanie swoich działań handlowych. Godziny odbywania stażu od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 (zgodnie z programem stażu).
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Bełchatów (łódzkie)
Opis stanowiska pracy:• Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do dokonywania zgłoszeń celnych,• Dokonywanie zgłoszeń celnych we wszystkich procedurach, w tym w uproszczonych,• Pozyskiwanie i wystawianie długoterminowych deklaracji dostawcy,• Wystawianie świadectw pochodzenia,• Sporządzanie deklaracji Intrastat (WDT, WNT),• Przygotowywanie sprawozdań miesięcznych dla GUS,• Obsługa pozwoleń celnych,• Pozyskiwanie WIP, WIT,• Współpraca z organami administracji celno-skarbowej,• Kontakt z agencjami celnymi,• Aktualizacja wewnętrznych regulacji zgodnie ze zmieniającymi się przepisami prawnymi,• Inne związane z obsługą celną,Mile widziane:• Aktualny wpis na listę Agentów Celnych,• Doświadczenie w dokonywaniu zgłoszeń celnych, • Znajomość środowisk celnych (WinSADIB, PUESC, Celina, NCTS, AES.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-19 - Racibórz (śląskie)
Montaż zbrojenia wg dokumentacji, praca na terenie Krakowa
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2015-10-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Więcej informacji na stronie: : http://bip.womkat.edu.pl/regionalny-osrodek-doskonalenia-nauczycieli-wom-w-katowicach-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-specjalista-ds-finansowych- Zakres wykonywanych zadań:dekretacja dowodów księgowych przychodów i wydatków, księgowanie syntetyczne i analityczne dokumentacji źródłowej, uzgadnianie obrotów i sald, sporządzanie przelewów, sporządzanie sprawozdań do Urzędu Marszałkowskiego, prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży, rozliczanie z Jednostką prowadzącą podatku VAT, wystawianie i ewidencja faktur VAT, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych, rozliczanie odpłatności za szkolenia, prowadzenie i uzgadnianie ksiąg inwentarzowych oraz rozliczenia składników majątku, przygotowanie dokumentacji finansowej do archiwum, składanie do Głównego księgowego wniosków dotyczących usprawnienia wykonywanych zadań wynikających z zakresu obowiązków.- Wynagrodzenie: 2640 zł brutto + wysługa lat (płaca zasadnicza 2200 zł brutto + do 20% premii + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Wymagania Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:- wykształcenie: ukończenie ekonomicznych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych, staż pracy-nie wymagany lub średnie wykształcenie ekonomiczne staż pracy - minimum 3 lata w księgowości- znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku VAT oraz ustawy o rachunkowości oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,- znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania Rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, Rozporządzenia sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów i wydatków oraz przychodów i Rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej, - znajomość zasad inwentaryzacji,- znajomość obsługi komputera, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word), finansowo-księgowych oraz kadrowo-placowych (Płatnik, Vulcan Optivum),- biegła obsługa urządzeń biurowych,- obywatelstwo polskie,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, potwierdzony zaświadczeniem lekarskim. Ponadto od kandydata oczekujemy (wymagania dodatkowe)- dokładność, samodzielność, odpowiedzialność, terminowość,- operatywność i zaradność, umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów,- komunikatywność, umiejętność współpracy,- elastyczność, podzielność uwagi, kultura osobista,- zdolności analityczne.
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI "WOM" W KATOWICACH - 2019-02-18 - Katowice (śląskie)
Telefoniczny kontakt z klientem,infolinia lub realizacja planów sprzedażowych.
ADB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów - obcokrajowców, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych i testów psychologicznych w j. innym niż polski, tworzenie centrum oceny (Assessment Centre), zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych w Internecie i prasie; reprezentowanie firmy na Targach Pracy, organizacja Programu Praktyk, prowadzenie bazy danych CV zgodną z RODO, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, agencjami pracy tymczasowej.
Vipro spółka cywilna Przemysław Marchwiński, Bogdan Puckowski - 2018-09-06 - Gdańsk (pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-03-16 - Katowice (śląskie)
nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi w należytym stanie technicznym, nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wpisanych do rejestrów zabytków, przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, instalacji sygnalizacyjnych, przeciwpożarowych wyłączników prądu, a także wykonania eksploatacyjnych pomiarów instalacji elektrycznych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-09-05 - Zielona Góra (lubuskie)
w/g potrzeb
Odlewnia Chemar Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Kielce (świętokrzyskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Implementacja zasad ofertowania firmy w narzędziu NPT dla klientów firmy , Zapewnienie celów zyskowności zgodnie z polityką firmy, Współpraca z zespołami sprzedażowymi w celu przygotowania oferty, Tworzenie analizy biznesowej oraz estymacji zysku w celu przygotowania briefingu dla decydentów, Tworzenie zestawień i porównań cenowych , Proponowanie alternatywnych wycen oraz mechanizmów dyskontowania, Przygotowanie danych związanych z wyceną do celów analitycznych, W celu wsparcia ofer z całego świata, specjalista ofertowania będzie musiał pracować na zmianach .[Godzina zakończenia pracy] : 17:00[Praca na czas określony] : 15.03.2017 - 9.05.2019
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Wrocław (dolnośląskie)
w/g potrzeb
GREGGOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-14 - Kielce (świętokrzyskie)
pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o pozytywne relacje ze stałymi klientami, reprezentowanie firmy na zewnątrz
HELDRUK HELENA RĄBALSKA - 2016-04-21 - Malbork (pomorskie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw technicznych
Grzegorz Paszowski Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe A&G - 2016-02-25 - Piekoszów (świętokrzyskie)
Poszukiwanie klientów eksportowych, partnerów do nawiązywanie współpracy -Realizowanie planów sprzedaży -Przygotowywanie dokumentów eksportowych, obsługa zamówień -Negocjacja i ustalanie warunków handlowych z kontrahentami -Wyjazdy do zagranicznych kontrahentów
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2015-11-26 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)
Samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej oraz naliczanie płac
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Lublin (lubelskie)
Specjalista ds. jakości
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Kunów (świętokrzyskie)
- pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie relacji z nimi,- realziacja wyznaczonych celów sprzedażowych,- przyjmowanie klientów indywidualnych i przekazywanie informacji o zakresie działaności firmy.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Łódź (łódzkie)
Praca fizyczna przy produkcji wyrobów ceramicznych, obsługa maszyn i urzadzeń ceramicznych, odlewanie wyrobów ceramicznych.
CERSANIT IV - 2018-11-15 - Krasnystaw (lubelskie)
tworzenie ofert dla klientów; dowóz towaru do klienta, odbiór i wysyłka towaru u kuriera; zamwaianie towaru; negocjowanie cen/warunków;
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Legnica (dolnośląskie)
w/g stanowiska
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2016-08-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klientów indywidualnych i hurtowych, przyjmowanie reklamacji, realizacja planów sprzedaży, wprowadzanie faktur zakupu oraz wystawianie faktur sprzedaży w programie I-Hurt.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)