SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Bełchatów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: obsługa urządzeń biurowych, nawiązywanie kontaktów handlowych z firmami powiatu bełchatowskiego, obsługa klientów - reklamodawców w zakresie zamieszczania reklam w gazetach, przedstawienie klientom ofert handlowych, przyjmowanie ogłoszeń drobnych, raportowanie swoich działań handlowych. Godziny odbywania stażu od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 (zgodnie z programem stażu).
Data publikacji: 2019-04-01
Lokalizacja: Bełchatów (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
obsługa urządzeń biurowych, nawiązywanie kontaktów handlowych z firmami powiatu bełchatowskiego, obsługa klientów - reklamodawców w zakresie zamieszczania reklam w gazetach, przedstawienie klientom ofert handlowych, przyjmowanie ogłoszeń drobnych, raportowanie swoich działań handlowych. Godziny odbywania stażu od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 (zgodnie z programem stażu).
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bełchatów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bełchatowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 17.04.2019
Data zakończenia pracy: 16.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, kierunek: średnie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
biegła obsługa komputera oraz portali społecznościowych
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Adres pracodawcy:
Bawełniana 3, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: bełchatowski
Gmina pracodawcy: Bełchatów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bełchatów
Ulica pracodawcy: Bawełniana
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: wydawnictwo gazet
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 03.04.2019
Oferta pracy ważna do: 12.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.04.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
- Prowadzenie obsługi wynagrodzeń oraz sporządzanie listy płac (umowy o pracę i umowy cywilnoprawne)- Generowanie przelewów na konta osobiste pracowników oraz potrąceń na rachunki wierzycieli- Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych i korygujących ZUS, obsługa programu Płatnik - Dokonywanie rozliczeń podatkowych pracowników oraz sporządzanie rozliczeń rocznych i informacji PIT- Sporządzanie deklaracji oraz rozliczeń PFRON - Uzgadnianie sald kont księgowych dotyczących wynagrodzeń osobowych i bezosobowych - Obsługa dobrowolnych ubezpieczeń grupowych pracowników w ramach zawartych umów
"ARHELAN" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-04-07 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Przygotowywanie wycen i ofert dla klientów oraz dokumentacji przetargowych; kontakt z dostawcami; dokonywanie zamówień materiałów potrzebnych do realizacji zleceń; rozliczanie prac na podstawie kart serwisowych; wystawianie faktur (program FAKT); monitorowanie rynku pod kątem pozyskiwania nowych klienów i zleceń.
BIG SPEC Dariusz Szafraniec - 2018-01-17 - Kolbudy (pomorskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2016-12-22 - Siedlce (mazowieckie)
praca przy komputerze
DALC I OCHOCKI-DORADCY SP. Z O.O. Sp. K. - 2016-03-31 - Poznań (wielkopolskie)
pomocnik operatora, przygotowywanie drewna do potarcia, załadunek kloca na trak, obracanie podczas obróbki, odnoszenie wyrobu na palety, formatowanie długości, manipulacja i sortowanie surowca
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Orzechówka (podkarpackie)
kontrola jakości oraz ocena zgodności surowca, półproduktów i wyrobów gotowych; nadzór i monitorowanie czynności na poszczególnych etapach procesu produkcji; analizowanie systemów pomiarowych; audyt wyrobów gotowych; prowadzenie dokumentacji jakościowych; analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych; wspieranie działów produkcji z dziedziny jakości
kontakt przez OHP - 2018-04-09 - Ruda Śląska (śląskie)
Manager ds. sprzedaży z j. norweskim- Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka norweskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole - po szkoleniu istnieje możliwość pracy zdalnejKontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
Uczestniczenie w pracach związanych z kompleksowym przygotowaniem terenów pod przyszłe realizacje, przygotowanie materiałów do wystąpienia do Wydziału ArchitekturyUMK o WZ, współuczestniczenie przy organizacji i przebiegu przetargów na prace projektowe oraz roboty inwestycyjne, kontrolowanie zgodności wykonanych robót z projektem technicznym, sprawdzanie kompletności przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, przygotowywanie umów z wykonawcami robót objętych zakresem działania inwestycji. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej spółdzielni www.sniezka.krakow.pl
ŚNIEŻKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)
organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, a także koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; analizowanie, kontrolowanie i prowadzenie negocjacji z klientami
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Gliwice (śląskie)
Zarządzanie zamówieniami Klientów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami amerykańskimi, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, współpraca z innymi działami formy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji, ustalenie strategii i współpraca z działem sprzedaży, odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom, praca w godzinach 14.00-23.00.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Kraków (małopolskie)
nadzór nad zamówieniami publicznymi
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Kłodawa (wielkopolskie)
Zarządzanie zespołem podległych pracowników, zapenienie sprawności maszyn i urządzeń.
SUPERBET J. ZAWADZKI I WSPÓLNICY - SPÓŁKA JAWNA - 2015-12-17 - Zakrze (mazowieckie)
Realizacja zamówień klientów hurtowych i detalicznych. Raportowanie braków towarowych . Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami . Zarządzanie produktami.
YOVEE Grzegorz Mokobodzki - 2017-03-17 - Józefów (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Grodków (opolskie)
praca biurowa w dziale logistyki
PLAST-ZEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Głogów (dolnośląskie)
Stanowisko typowo administracyjne, związanie ze wsparciem w przygotowaniu materiałów na spotkania/szkolenia, rekrutacją, kontaktem z uczestnikami szkoleń, zbieraniem niezbędnej dokumentacji projektowej, weryfikacją ankiet ze szkoleń i spotkań oraz prowadzenie ewaluacji wewnętrznej projektu. Szczegółowy zakres:- rekrutacja uczestników na szkolenia i spotkania (przygotowanie ogłoszeń, wysyłka do bazy organizacji instytucji) min. 10 spotkań/szkoleń w miesiącu;- organizacja techniczna szkoleń: przygotowanie sali, przygotowanie materiałów szkoleniowych, przygotowanie poczęstunku; - dbanie o komfort uczestników spotkań/szkoleń;- zbieranie dokumentów niezbędnych do przetwarzania danych w bazie SL2014 (zebranie dokumentów od uczestników spotkań/szkoleń, weryfikacja poprawności wypełnionych dokumentów);- przygotowanie sprawozdań z realizowanych spotkań;- dokumentowanie realizowanych szkoleń/spotkań (przygotowanie dokumentów do archiwizacji zgodnie z wytycznymi w zakresie oznakowania projektów);- rozliczenie prowadzonych działań w zakresie organizacji spotkań/szkoleń (faktury, rozliczenia z trenerami, karty czasu pracy trenerów);- wykonywanie zadań zleconych przez ekspertkę merytoryczną projektu, ekspertkę ds. rozwoju lokalnego;- współpraca ze zespołem projektu przy realizacji działań projektowych;- prowadzenie ewaluacji projektu na bieżąco;- analiza materiału badawczego;- prowadzenie spotkań focusowych;- opracowanie wyników badania, w tym wniosków i rekomendacji;- przygotowanie raportów, zgodnie ze standardami OWES;- pomoc kadrze OWES we wdrażaniu rekomendacji.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
stworzenie zintegrowanego systemu kontroli finansów w Spółce LUMEL S.A, zapewnianie skuteczności i efektywnośći działania Spółki, wiarygodności zasad sprawozdawczości finansowej , przestrzegania zasad zarządzania ryzykiem oraz zgodności działania Spółki z przepisami prawa, analizowanie zadań wykonywanych przez poszczególne działy Spółki, analiza procedur obowiązujących w Spółce, kontrola poprawności działania wdrożonego systemu.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Zielona Góra (lubuskie)
Poszukiwanie klientów angielskojęzycznych, z Rosji i Gruzji.
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Kraków (małopolskie)
Pobieranie prób i materiałów wyjściowych, wykonywanie analiz laboratoryjnych, prowadzenie dokumentacji. Praca w godzinach: 06:00-14:00.
Krakowskie Zakłady Zielarskie "HERBAPOL" w Krakowie S.A. - 2018-12-07 - Wadowice (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji HACCAP i nadzór nad nią , kontrole jakościowe produktów
ARNICA S.C. - 2016-09-27 - Koziegłowy (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ochrony środowiska, -obsługa samorządów i przedsiębiorców w zakresie ohrony środowiska,- opracowywanie dokumentów oraz analiz i ekspertyz z zakresu ochrony środowiskapraca w godz. 8-16
GREENLYNX Paweł Ryś - 2017-12-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
nadzór nad prawidłową pracą działu produkcji, przygotowanie dokumentacji i raportów z procesu produkcji, zwiekszenie poziomu efektywnego funkcjonowania produkcji
FINE ALTECH MŁAWA SP. Z O.O. - 2017-07-27 - Mława (mazowieckie)
1. Prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych dot. realizacji projektu KURS NA AKTYWNOŚĆ realizowanego w latach 2018-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Przygotowanie zamówień i wyłonienie wykonawców zgodnie z postępowaniem zamówień publicznych. 3.Sporządzanie umów o zamówienia publiczne. 4.Udział w pracach komisji przetargowej.5.Prowadzenie korespondencji w tym odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.. 6.Ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne).7.Koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Iława - 2018-04-06 - Iława (warmińsko-mazurskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Wielowieś (kujawsko-pomorskie)
kierowanie i nadzór nad poprawną pracą Stacji Uzdatniania Wody; koordynacja spraw administracyjnych i technologicznych stacji; planowanie pracy stacji, jej przeglądów i remontów
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-10-31 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Staż dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
- Organizowanie sprawnej pracy biura. Nadzór i organizacja pracy podległego personelu. Nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura. Nadzór nad sprawami gospodarczymi, inwestycyjnymi, transportem. Organizowanie pracy firm współpracujących (np. firm remontowo-budowlanych, serwisowych itp.). Składanie ofert na prace budowlane na terenie Polski oraz Rosji, Ukrainy i krajów UE.- Znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego oraz angielskiego jest wymagana do prowadzenie korespondencji z kontrahentami z Rosji, Ukrainy oraz krajów UE.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy (Katowice) + delegacje na terenie Polski i Europy.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 lata. Zlecenie wykonywane nie mniej niż 80 godzin miesięcznie.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat w zawodzie (udokumentowane). Wymagane prawo jazdy kat. B (doświadczenie w prowadzeniu samochodu min. 3 lata). Wymagane umiejętności: szybkie drukowanie, a także dobra obsługa komputera: bardzo dobra znajomość aplikacji Microsoft Office, w szczególności Excel, umiejętność kierowania kapitałem ludzkim, umiejętność planowania i organizacji oraz doświadczenie w dziale administracji. Wymagana bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego oraz angielskiego w mowie i piśmie. Wymagany nie więcej niż 1 rok przerwy od ostatniego zatrudnienia.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Katowice (śląskie)
realizacja akcji promocyjnych, redagowanie tekstów marketingowych, kreowanie wizerunku firmy.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-07-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)