SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Iława oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Iława
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych dot. realizacji projektu KURS NA AKTYWNOŚĆ realizowanego w latach 2018-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Przygotowanie zamówień i wyłonienie wykonawców zgodnie z postępowaniem zamówień publicznych. 3.Sporządzanie umów o zamówienia publiczne. 4.Udział w pracach komisji przetargowej.5.Prowadzenie korespondencji w tym odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.. 6.Ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne).7.Koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.
Data publikacji: 2018-04-06
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Iława
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 17A, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych dot. realizacji projektu KURS NA AKTYWNOŚĆ realizowanego w latach 2018-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Przygotowanie zamówień i wyłonienie wykonawców zgodnie z postępowaniem zamówień publicznych. 3.Sporządzanie umów o zamówienia publiczne. 4.Udział w pracach komisji przetargowej.5.Prowadzenie korespondencji w tym odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.. 6.Ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne).7.Koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2.500 zł brutto
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: prawo, ekonomia, administracja
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:1.Posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.2.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzysta w pełni praw publicznych. 3.Brak karalności za przestępstwa popełnione umyślnie.4.Wykształcenie wyższe (preferowane: prawnicze, ekonomiczne, administracyjne).5.Znajomość przepisów ustawy: Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych. 6.Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz innych przepisów i aktów obowiązujących przy stosowaniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7.Zdolności organizacyjne, samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków. 8.Znajomość stosowania przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego. 9.Doświadczenie w realizacji zamówień udzielanych w projektach dofinansowywanych ze środków funduszy UE.10. Znajomość krajowego oraz wspólnotowego prawa zamówień publicznych.11. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w obszarze zamówień publicznych, w tym administracji publicznej. Wymagane dokumenty:1. List motywacyjny2. Życiorys (CV) z opisem przebiegu zatrudnienia3. Dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)4. Inne dokumenty poświadczające ewentualne doświadczenie zawodowe lub ukończone kursy czy szkolenia5. Kserokopie świadectw pracy.6. Podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe wraz z wynikającą z art. 233 K.K.7. Podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych art. 233 K.K.8. Podpisane oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na w/w stanowisku pracy.9. Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie.10. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 902).Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracydla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity:Dz. U.z 2016 r. poz. 922) oraz zgodnie z przepisami ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 902).
Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Iława
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
1 Maja 8B, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1. List motywacyjny2. Życiorys (CV) z opisem przebiegu zatrudnienia3. Dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)4. Inne dokumenty poświadczające ewentualne doświadczenie zawodowe lub ukończone kursy czy szkolenia5. Kserokopie świadectw pracy.6. Podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe wraz z wynikającą z art. 233 K.K.7. Podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych art. 233 K.K.8. Podpisane oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na w/w stanowisku pracy.9. Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie.10. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 902).Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracydla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity:Dz. U.z 2016 r. poz. 922) oraz zgodnie z przepisami ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 902).Informacje dodatkoweW miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Iławie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.Wszystkie dokumenty aplikacyjne powinny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 20 kwietnia 2018 roku do godz. 10.00 pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie, ul. J. Dąbrowskiego 17A, 14-200 Iława, w zaklejonych kopertach z dopiskiem:Nabór na stanowisko specjalista do spraw zamówień publicznych.Aplikacje, które wpłyną niekompletne lub powyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.Planowany termin rozpoczęcia zatrudnienia 02 maja 2018 roku.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (89) 6443044.Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. W związku z tym kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Iławie.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 8B
Nazwisko osoby zgłaszającej: Monika Fota
Adres składania dokumentów aplikacyjnych na to stanowisko:
Dąbrowskiego 17A, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 17A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 06.04.2018
Oferta pracy ważna do: 20.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
organizacja pracy sekretariatu uczniowskiego, prowadzenie dokumnetacji, współpraca z nauczycielami i wychowawcami, archiwizowanie dzienników lekcyjnych i arkuszy ocen, sprawozdawczość, wykonywanie wszelkich prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Mikołów (śląskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
obsługa sprzedaży internetowej oraz sprzedaży poprzez portale zakupowe, prowadzenie dokumentacji związanej z procesem zakupu i sprzedaży, organizowanie procesów posprzedażowych, dtukowanie i wysyłanie dokumentów, opracowywanie opisów produktów i treści promocyjnych, wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Tychy (śląskie)
- wykonywanie zabiegów koloryzacji , trwałej, strzyżenie damskie oraz męskie
GOTSZLING DAMIAN SALON FRYZJERSKO - KOSMETYCZNY GALILEO - 2018-07-30 - Ruda Śląska (śląskie)
praca z koordynatorami transportu, przygotowywanie zestawień, raportów, uzupełnianie dokumentów, wprowadzanie i weryfikacja danych o przesyłkach, wyjaśnianie raportów i interwencji dotyczących rozliczeń. Praca na pełen etat od 14-22
Agencja Pracy Czasowej TempusA Aneta Król - 2017-09-01 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
(Import export węgla kokosowego do fajek wodnych). Bezpośredni kontakt z klientam i kontrahentami arabskojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów w branży handlowej.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Łódź (łódzkie)
Realizacja zadań z zakresu prawa zamówień publicznych oraz innych zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane prowadzone zgodnie z Ustawą PZP oraz zgodnie z Zarządzeniami Dyrektora COS.
Centralny Ośrodek Sportu Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Giżycku - 2017-12-07 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Opis stanowiska:- aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów- przeprowadzanie kompleksowego doradztwa w zakresie doboru produktu i przygotowania kampanii reklamowych- finalizacja procesu zawarcia umowy z klientem- monitorowanie poziomu satysfakcji klientów poprzez cykliczny kontakt telefoniczny i mailowy z pozyskanymi klientami- budowanie pozytywnych relacji z klientami w celu ich utrzymania przez cały okres trwania umowy oraz za przedstawienie oferty kontynuacji umowywynagrodzenie do negocjacji
AUTOBOX ADVERTISING Sp. z o.o. - 2016-09-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw rozliczeń
BUDIZOL SP.Z O.O. PROPERTY S.K.A. - 2015-10-26 - Jastrzębia Góra (pomorskie)
Analiza dokumentacji technicznej, opracowywanie planów inwestycyjnych, prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, realizacją, nadzorem oraz zakończeniem inwestycji i remontów zgodnie z warunkami umów, dokumentacją techniczną, sztuką i prawem budowlanym, monitorowanie oraz rozliczanie finansowe inwestycji i remontów. Prana jednozmianowa w godz.: 07:00-14:35. Wynagrodzenie 2 500 zł brutto/miesięcznie (+premia). Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce, po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym lub CV wysłać na adres e-mail: szpital (at) szpital.info.pl
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Andrychowie - 2017-10-06 - Andrychów (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, organizacja pracy własnej, umiejętności analityczne, sumienność i dokładność, spostrzegawczość, dobra pamięć, podzielność uwagi, spostrzegawczość i systematyczność, min. 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Ogólny zakres obowiązków:- zapewnianie wysokich standardów jakościowych świadczonych usług, - przeprowadzanie kontroli jakości świadczonych usług,- sprawdzanie przestrzegania norm ISO i HACCP
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Lublin (lubelskie)
udział w pracach teoretycznych i badawczych, prowadzenie badań wyrobów budowlanych, wykonywanie ekspertyz, orzeczeń i opinii technicznych, kontakty z klientami instytutu
INSTYTUT TECHNIKI BUDOWLANEJ-ODDZIAŁ WIELKOPOLSKI - 2016-01-08 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie szkoleń przeciwpożarowych, prowadzenie dokumentacji ppoż. Obsługiwanych firm, wykonywanie audytów ppoż. U klienta, nadzór ppoż. Nad obsługiwanym klientem, wyjazdy do klientów w sprawie prowadzenia spraw ppoż., usuwanie uwag pokontrolnych PSP, prowadzenie wszelkich rejestrów związanych z ochroną przeciwpożarową, konserwacja gaśnic i urządzeń przeciwpożarowych (SSP, DSO, hydranty)
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2015-11-10 - Zielona Góra (lubuskie)
przygotowywanie posiłków
Kamila Jankowska MAGIA - 2017-05-22 - Ryn (warmińsko-mazurskie)
Praca z kadrami. Załatwienia umów. Prowadzenie osobistych spraw.
"UKRAINA PROMOTION CENTER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
ZWIĄZEK REWIZYJNY SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWYCH RP - 2017-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Kowale Oleckie (warmińsko-mazurskie)
odbieranie telefonów od klientów w języku arabskim. Rozwiązywanie problemów klienta w języku arabskim. Administracja danymi, dotrzymywanie terminów zleconych przez klienta, uzupełnianie bazy danych. Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Łódź (łódzkie)
Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-03-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Pozyskiwanie informacji o potrzebach szkoleniowych.Przygotowywanie materiałów szkoleniowych: prezentacje, ćwiczenia, testy. Organizacja logistyczna szkoleń, prowadzenie negocjacji z poddostawcami.Współpraca w naborze na szkolenia.Prowadzenie szkoleń teoretycznych i praktycznych na miejscu i wyjazdowych(Polska).Rozliczanie szkoleń. Praca w delegacji. Kontakt z pracodawcą najwcześniej od 23 stycznia b.r.
PAYTEL S.A. - 2017-01-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
kontakt z klientem drogą telefoniczną i elektroniczną, obsługa wewnętrznych systemów sprzedażowych
Przedsiębiorstwo Usługowe "INTER SOLUTIONS" Natalia Kozłowska - 2016-03-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
oferta konkursowa więcej informacji: http://www.olsztyn.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2018-04-13 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż, analiza cen zakupu i sprzedaży, nadanie indeksu i wprowadzenie do systemu
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Sieradz (łódzkie)
pozyskiwanie środków finansowych, monitoring dostępności funduszy; pisanie projektów wraz z tworzeniem budżetu projektu, harmonogramu rzeczowego, wniosku aplikacyjnego; monitoring przebiegu realizacji dofinansowanych przedsięwzięć, przygotowywanie dokumentacji sprawozdawczej
ZESPÓŁ PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO - 2017-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
rozliczanie czasu pracy kierowców ciężarowych
Trans Expert spółka cywilna - 2015-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych; Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień;Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe i administarcyjne na samodzielnym miejscu pracy, praca w zespole
SWS Kancelaria Prawna Strykowski Wachowiak Sp. Komadytowa - 2017-05-17 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie dostaw, kompletowanie i realizacja zamówień, prace porządkowe na magazynie
Ewelina Kyzioł LORIENT - 2017-02-23 - Kuchary (śląskie)
-
USŁUGI BUDOWLANO-HANDLOWE "BUD-MAT" RAFAŁ MATULKA - 2016-01-19 - Białystok (podlaskie)