SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I REMONTÓW Andrychów oferta pracy Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Andrychowie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I REMONTÓW
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Analiza dokumentacji technicznej, opracowywanie planów inwestycyjnych, prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, realizacją, nadzorem oraz zakończeniem inwestycji i remontów zgodnie z warunkami umów, dokumentacją techniczną, sztuką i prawem budowlanym, monitorowanie oraz rozliczanie finansowe inwestycji i remontów. Prana jednozmianowa w godz.: 07:00-14:35. Wynagrodzenie 2 500 zł brutto/miesięcznie (+premia). Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce, po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym lub CV wysłać na adres e-mail: szpital (at) szpital.info.pl
Data publikacji: 2017-10-06
Lokalizacja: Andrychów (małopolskie)
Pracodawca: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Andrychowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 19, 34-120 Andrychów, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analiza dokumentacji technicznej, opracowywanie planów inwestycyjnych, prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, realizacją, nadzorem oraz zakończeniem inwestycji i remontów zgodnie z warunkami umów, dokumentacją techniczną, sztuką i prawem budowlanym, monitorowanie oraz rozliczanie finansowe inwestycji i remontów. Prana jednozmianowa w godz.: 07:00-14:35. Wynagrodzenie 2 500 zł brutto/miesięcznie (+premia). Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce, po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym lub CV wysłać na adres e-mail: szpital (at) szpital.info.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie 2 500 zł brutto/miesięcznie (+premia).
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I REMONTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Andrychów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wadowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Andrychów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: analityk inwestycyjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Data zakończenia pracy: 31.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programu EXCEL
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe. Znajomość aktualnych dokumentów: programów, procedur i wytycznych niezbędnych do prawidłowego rozliczania i realizacji projektów, znajomość pakietu biurowego w stopniu zaawansowanym, Excel.
Nazwa pracodawcy: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Andrychowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 19, 34-120 Andrychów, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym lub e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wadowicki
Gmina pracodawcy: Andrychów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Andrychów
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 19
Profil działalności pracodawcy: Działalność szpitali
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk inwestycyjny
Data dodania oferty pracy: 06.10.2017
Oferta pracy ważna do: 02.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Pewel Wielka (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
ELRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-28 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaż wycieczek krajowych, zagranicznych, biletów autokarowych, lotniczych, obsługa systemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Libiąż (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-08-01 - Lipiny (łódzkie)
Przygotowywanie propozycji przedsięwzięć inwestycyjnych, remontowych (przygotowywanie korespondencji i określenie zakresu robót dla zadań wykonywanych środkami własnymi, szacowanie kosztów), udział w przygotowaniu założeń do opracowań dokumentacji technicznej i jej weryfikacja, współpraca z dostawcami usług podczas realizacji procesu projektowego oraz budowlanego, udział w przygotowaniu opisów przedmiotu zamówienia dla dostaw z zakresu infrastruktury i aparatury, przygotowywanie dokumentacji do postępowań o zamówienie publiczne, koordynacja działań na linii inwestor - inspektor nadzoru - kierownik budowy- urząd administracji, udział w obrotach robót budowlanych i dostaw aparatury, klasyfikacja nabywanych maszyn i urządzeń, wystawianie dokumentów OT, przygotowywanie i nadzór nad realizacją wymaganych przeglądów stanu technicznego budynków i instalacji, prowadzenie zagadnień związanych z najmami, dzierżawami, zbyciem mienia.
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach - 2017-07-03 - Wadowice (małopolskie)
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów , poszukiwanie nowych partnerów do współpracy w aspekcie dystrybucji oraz promowanie firmy, pomoc przy reklamacji projektu marketingowegoz platformą sprzedażową pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Rzeszów (podkarpackie)
OBOWIĄZKI:•Prowadzenie dokumentacji organizacyjno-prawnej Spółki•Nadzór nad obiegiem dokumentów i informacji•Przygotowywanie raportów i zestawień•Dokonywanie zakupów i negocjowanie umów w zakresie materiałów eksploatacyjnych•Koordynacja wydarzeń cyklicznych i projektów marketingowych•Obsługa spotkań oraz dbanie o wizerunek Spółki•Kompleksowa organizacja delegacji krajowych i zagranic
Vistal Offshore Sp. z o.o. - 2016-05-18 - Gdynia (pomorskie)
koordynacja działań marketingowych, planowanie i realizacja kampanii reklamowych, przygotowanie materiałów promocyjnych, samodzielność
NEW TRAILERS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-27 - Jarocin (wielkopolskie)
- PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWEJ I PŁACOWEJ,- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I ŚWIADCZEŃ DODATKOWYCH Z TYT. UMÓW O PRACĘ, UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH,- SPORZĄDZANIE DEKLARACJI/RAPORTÓW PIT, PFRON, ZUS, GUS,- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW.
P.P.H.U. PRO-ONE PIOTR KRZTOŃ - 2017-11-23 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
jw
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Spedytor i zarządzanie taborem firmy transportowej
MARCO Marek Balcerzak - 2016-06-15 - Zgierz (łódzkie)
Sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie teczek akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem umów o pracę, samodzielne stanowisko pracy w biurze rachunkowym.
Biurex s.c. Doradztwo Podatkowe - 2017-06-06 - Nysa (opolskie)
specjalista ds. sprzedaży i marketingu oraz kosztorysowania
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Myszków (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Nepalu
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Nawiązywanie współpracy, reprezentowanie firmy na rynkach międzynarodowych, samodzielne działania handlowe oraz inne obowiązki wynikające ze stanowiska. Praca na jedną zmianę w godz. 8:00 - 16:00, wynagrodzenie podstawowe + premia
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Praca z osobami uzależnionymi i prowadzenie dokumentacji z tym związanej
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Stanomino (zachodniopomorskie)
Samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników, ewidencja danych w systemie kadrowo-płacowym, Symfonia, rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS, PFRON), sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, dbałość o całość zagadnień administracji personalnej, obsługa programu POL-on.
Instytut Elektrotechniki Oddział w Gdańsku - 2016-06-28 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientaDoradztwo w doborze towaruPrzygotowanie dokumentów sprzedażowychOdpowiedzi na zapytania klientówobsługa reklamacji
kontakt przez OHP - 2018-01-30 - Tarnów (małopolskie)
Wymagania:• Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym (B2) – warunek konieczny• Komunikatywna znajomość j. niemieckiego (poziom min. B1 / B2) – warunek konieczny• Podstawowe umiejętności techniczne/informatyczne • Podstawowe umiejętności na poziomie Unix / Linux / Windows Server będą dodatkowym atutem• Mile widziana znajomość ram ITIL oraz znajomość narzędzi zarządzania usługami IT Obowiązki:•Wsparcie techniczne międzynarodowych klientów gł. w przypadku incydentów związanych z komunikacją elektroniczną•Współpraca z klientami i informatykami (tel/mail)•Analiza incydentu, korekta i obsługa komunikatów związanych z przepływem materiałów • Określanie, ocena i ustalanie priorytetów problemów i skarg klientów• Pomoc w ocenie nowych usług/procesów helpdesk
JOBHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy okreslenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów. Stosowanie właściwych technik , instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników , wykorzystujących ich zalety i ograniczenia . Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów . Współpraca z dyrekcją w okreslaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów . Współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Rzeszów (podkarpackie)
.
"BABIŃSKI" KRZYSZTOF BABIŃSKI - 2016-08-04 - Kęsza (pomorskie)
kontakt telefoniczny z klientami Google-utrzymanie klienta, nadsprzedaż dodatkowych pakietów reklam z firmy Google
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad zagadnieniami w obszarze BHP
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2016-06-30 - Łebieniec (pomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)