SPECJALISTA DS. ORZECZNICTWA K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ORZECZNICTWA K/M
Wynagrodzenie: od 3 185,53 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2017-09-07
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 185,53 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ORZECZNICTWA K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 185,53 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Data zakończenia pracy: 30.09.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Praca dla pełno i niepełnosprawnychWykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawniczy, administracyjny albo techniczny z zakresu budownictwa lub pokrewny, rok doświadczenia zawodowego, obowiązki: rozpatrywanie odwołań, zażaleń oraz wniosków składanych w I instancji oraz wniosków o ponowne rozpatrzenie spraw dotyczących rozstrzygnięć organów administracji architektoniczno-budowlanej oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień; przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego; obsługiwanie systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami; kompletowanie i porządkowanie akt sprawy, zgodnie z instrukcją kancelaryjną; przyjmowanie interesantów celem udostępniania im akt sprawy oraz udzielania wyjaśnień. Szczegółowe wymagania i zakres obowiązków dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej GUNB w zakładce "Praca w GUNB": http://bip.gunb.gov.pl/pliki/ogl_doa_28082017.pdf , praca jednozmianowa, w godzinach 8:15-16:15. Zgłoszenie: tel. 661 91 78
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 07.09.2017
Oferta pracy ważna do: 18.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontakt z klientem, sprzedaż detaliczna i bezpośrednia, wypisywanie faktur, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Poznań (wielkopolskie)
Koordynowanie realizacji przedsięwzięć dotyczących wsparcia logistycznego w ramach HNS szkoleń, ćwiczeń oraz innych zadań, redagowanie dokumentów w języku angielskim oraz uczestniczenie w konferencjach, rekonesansach i spotkaniach z przedstawicielami innych państw. Wymagane: wykształcenie wyższe, biegła znajomość języka angielskiego, ogólna wiedza dotycząca zabezpieczenia logistycznego jednostki (instytucji), ogólna wiedza dotycząca wsparcia Host Nation Support (HNS), doświadczenie w zakresie logistyki, kontaktów międzynarodowych oraz pracy w języku angielskim. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2017-04-07 - Wędrzyn (lubuskie)
przygotowanie ofert handlowychkoordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowychnawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientamisporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
koordynowanie zatrudniania pracowników tymczasowych, pomoc w ich zakwaterowaniu, kontakt pomiędzy pracownikami tymczasowymi a biurem
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Sady (wielkopolskie)
obsługa sklepów internetowych oraz strony firmowej, obsługa sprzedaży na aukcjach internetowych (allegro) oraz social media, kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, przygotowanie zdjęć i opisów produktów, dodawanie nowych ofert produktów, dbanie o zamówienia i wysyłki, drobne prace graficzne, bieżąca obsługa i wsparcie pozostałych działów w tematyce informatycznej
DOTKOM Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Tychy (śląskie)
Aktywne zdobywanie nowych klientów. Realizacja polityki sprzedażowej firmy.Budowanie i utrzymywanie prawidłowych relacji z klientami firmy.Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
"WF PZL ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY" Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez inicjowanie działań marketingowych oraz współpracę z partnerami firmy. Wymagania: wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów, mile widziane doświadczenie w branży, znajomość środowiska Internetu, znajomość narzędzi Adwords, Google Analytics, znajomość zasad reklamy internetowej;wynagrodzenie+premie
Moderator Konrad Piechota - 2016-04-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przygotowywanie, weryfikowanie, dekretowanie, dystrybucja i ksiegowanie dokumentów księgowych, rozliczanie i uzgadnianie kont księgowychj, rozliczanie i kontrola gospodarki magazynwej, rozliczanie środków trwałych i wyposażenia, kontrola prawidłowej i terminowej realziacji operacji księgowych, sporządzanie deklaracji dla instytucji zewnętrznych ( w tym: podatkowych, GUS,NBP,PFRON), praca w systemie ERP, tworzenie raportów oraz przeprowadzanie analiz zebranych danych, współpraca z innymi działami firmy w celu usprawnienia procesów finansowo-księgowych.
Polska Ceramika Ogniotrwała "Żarów" S.A. - 2016-03-02 - Żarów (dolnośląskie)
obsługa maszyny do lagowania (maszyna usprawnia rozkładanie dużych warstw materiałów i precyzyjne wykrawanie)
Zakład Produkcji Odzieży "EXELLENT" Kowalski Jan - 2018-03-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2018-04-25 - Krosno (podkarpackie)
Opracowywanie dokumentacji technicznej dla ekstraktów botanicznych, przygotowywanie próbek, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w kwestiach technicznych. Przygotowywanie dokumentów sprzedaży, ogólne prace biurowe.
"Mirarosa Cosmetics" sp. z o.o. - 2018-05-10 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, działania marketingowe
Zakład Produkcyjno Handlowo-Usługowy "MUCHA" Zdzisław Mucha - 2016-05-17 - Augustów (podlaskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Radom (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
ZGODNIE Z PROGARMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Pisarzowice (śląskie)
wymagane jest doświadczenie w pracy na ww stanowiskuwykonywanie posadzek przemysłowych myjni bezdotykowych1 zmianawynagrodzenie: 3000 zł bruttopraca w delegacji
EKOSERW S.J. - 2017-05-17 - Rososzyca (wielkopolskie)
Sporządzanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, sporządzanie list plac, dokumentów rozliczeniowych z ZUS, PFRON,US, prowadzenie akt osobowych, spraw kadrowych oraz wystawianie zaświadczeń. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:05.Wysokość wynagrodzenia 3000 brutto +wysługa lat.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRUSZKOWIE - 2018-02-18 - Pruszków (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Pajęczno (łódzkie)
kontrola przepływów finansowych, koordynacja księgowości między oddziałami, wsparcie projektu
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2017-03-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Przyjmowanie zleceń, prowadzenie rejestru zamówień, prowadzenie dokumentów, monitorowanie stanu realizacji zamówień, nadzór nad komplementacją wyrobów gotowych, współpraca z klientami w zakresie obsługi realizacji zleceń.
RATPOL SP.Z O.O. - 2018-06-26 - Krokowa (pomorskie)
Nadzorowanie przebiegu produkcji. Projektowanie organizacji procesów pomocniczych, obsługowych i produkcyjnych. Nadzór nad przestrzeganiem dyscyp;. technologicznej na wydziale. Planowanie poszczególnych zadań na stan. robotniczych.
GMK ŁOBEZ Spółka Akcyjna - 2017-08-10 - Łobez (zachodniopomorskie)
Kształtowanie i koordynacja procesu planowania oraz kontroli w celu stałej poprawy efektywności kosztowej i przychodowej firmy. Analizowanie obszarów biznesowych w zakresie realizacji budżetów, ustalenie odchyleń i wskazanie działań naprawczych.
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż urządzeń technologicznych. Prowadzenie długoterminowych relacji z klientami. Przygowywanie ofert handlowych na podstawie zapytań ofertowych, dokumentacji technologicznej, badań i oczekiwań zamawiającego. Obsługa techniczna projektów zgodnie z podpisanymi umowami. Aktywne poszukiwanie i zdobywanie nowych rynków. Utrzymywanie i rozszerzanie kontaktów z klientami z branży. Wyjazdy w delegacje głównie zagraniczne.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Transport międzynarodowy
"MILTON" Tomasz Świder - 2016-03-07 - Bylice-Kolonia (wielkopolskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Organizowanie i koordynowanie robót budowlanych
Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowo Transportowe "PeZet-BUD" Piotr Zdun - 2017-04-14 - Puławy (lubelskie)
Ogólnobudowlane prace wykończeniowe.
ŚWIAT SUFITÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-29 - Gdańsk (pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie Klientów na kursy i szkolenia, kompleksowa obsługa Klienta. Sporządzanie ofert handlowych. Sporządzanie raportów i analiz, lokalne działania marketingowe, kompeksowa organizacja kursów i szkoleń. Realizowanie planów sprzedażowych. bieżące monitorowanie regionalnych programów operacyjnych w ramach funduszy UE.
Centrum Nauki i Biznesu Żak Sp.z o. o. - 2016-09-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wyszukiwanie przetargów, przygotowywanie przetargów do wysyłki dla klienta, przygotowywanie materiałów na szkolenia, wydruk materiałów szkoleniowych i wysyłka,(podręczniki, ćwiczenia), kontakt z trenerami
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)