SPECJALISTA W DZIALE TECHNICZNYM Wadowice oferta pracy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE TECHNICZNYM
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie propozycji przedsięwzięć inwestycyjnych, remontowych (przygotowywanie korespondencji i określenie zakresu robót dla zadań wykonywanych środkami własnymi, szacowanie kosztów), udział w przygotowaniu założeń do opracowań dokumentacji technicznej i jej weryfikacja, współpraca z dostawcami usług podczas realizacji procesu projektowego oraz budowlanego, udział w przygotowaniu opisów przedmiotu zamówienia dla dostaw z zakresu infrastruktury i aparatury, przygotowywanie dokumentacji do postępowań o zamówienie publiczne, koordynacja działań na linii inwestor - inspektor nadzoru - kierownik budowy- urząd administracji, udział w obrotach robót budowlanych i dostaw aparatury, klasyfikacja nabywanych maszyn i urządzeń, wystawianie dokumentów OT, przygotowywanie i nadzór nad realizacją wymaganych przeglądów stanu technicznego budynków i instalacji, prowadzenie zagadnień związanych z najmami, dzierżawami, zbyciem mienia.
Data publikacji: 2017-07-03
Lokalizacja: Wadowice (małopolskie)
Pracodawca: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Karmelicka 5, 34-100 Wadowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie propozycji przedsięwzięć inwestycyjnych, remontowych (przygotowywanie korespondencji i określenie zakresu robót dla zadań wykonywanych środkami własnymi, szacowanie kosztów), udział w przygotowaniu założeń do opracowań dokumentacji technicznej i jej weryfikacja, współpraca z dostawcami usług podczas realizacji procesu projektowego oraz budowlanego, udział w przygotowaniu opisów przedmiotu zamówienia dla dostaw z zakresu infrastruktury i aparatury, przygotowywanie dokumentacji do postępowań o zamówienie publiczne, koordynacja działań na linii inwestor - inspektor nadzoru - kierownik budowy- urząd administracji, udział w obrotach robót budowlanych i dostaw aparatury, klasyfikacja nabywanych maszyn i urządzeń, wystawianie dokumentów OT, przygotowywanie i nadzór nad realizacją wymaganych przeglądów stanu technicznego budynków i instalacji, prowadzenie zagadnień związanych z najmami, dzierżawami, zbyciem mienia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
do uzgodnienia +dodatki do wynagrodzenia zgodnie z regulaminem wynagrodzenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE TECHNICZNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wadowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wadowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wadowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista informacji naukowej, technicznej i ekonomicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe techniczne oraz min. 3 lata pracy w zawodzie, podstawowa widza budowlana i z zakresu instalacji, preferowana osoba z doświadczeniem w zakresie infrastruktury szpitalnej, biegła znajomość obsługi komputera oraz znajomość programów kosztorysowania a AutoCAD, mile widziana znajomość prawa budowlanego, KPA, prawo zamówień publicznych, umiejętność pracy pod presja czasu, odporność na stres, samodzielność , bezkonfliktowość, dobry stan zdrowia
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Adres pracodawcy:
Karmelicka 5, 34-100 Wadowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-14:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wadowicki
Gmina pracodawcy: Wadowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wadowice
Ulica pracodawcy: Karmelicka
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: Działalność szpitali
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista informacji naukowej, technicznej i ekonomicznej
Data dodania oferty pracy: 03.07.2017
Oferta pracy ważna do: 31.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej. Naliczanie płac. Praca na samodzielnym stanowisku. - Praca w sklepie INTERMARCHE.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku specjalisty do spraw kadr i płac. Wymagana znajomość aktualnych przepisów.
ETRU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-13 - Katowice (śląskie)
prowadzenie baz danych (sprzętu, narzędzi niezbędnych do prac na budowie); odnotowywanie wprowadzenia/wyprowadzenia sprzętu; raportowanie dostaw na teren budowy;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-06 - Bogatynia (dolnośląskie)
Opieka nad dziećmi w żłobku, sprzątanie
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Twardogóra (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
Wycena i realizacja projektu. Gromadzenie informacji i danych niezbędnych do przygotowania oferty. Wyszukiwanie przetargów zgodnie z charakterem działalności spółi. Prowadzenie korespondencji w ramach złożonej oferty. Znajomość przepisów i procedur zgodnie z ust. Prawo Zamówień Publicznych
Cyfrowe Sieci Multimedialne Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Załądunek towaru, proste naprawy i konserwacja sprzętu, utrzymanie w czystości pomieszczeń gospodarczych i terenu wokół zakładu
J.Z.S. Nyczaj - PPHU Piekarnia-Cukiernia - 2017-02-06 - Głowno (łódzkie)
Monotorowanie potencjału klientów dla firmy. Przygotowywanie umów oraz koordynowanie ich realizacji.
HELPLAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-14 - Pruszków (mazowieckie)
Jeśli posiadasz:Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (warunek konieczny)Łatwość nawiązywania kontaktówSamodyscyplinę, sumienność, zorientowanie na celePrawo jazdy kat. BDoświadczenie zawodowe na oferowanym stanowisku lub w dziale obsługi klienta (będzie dodatkowym atutem)Możemy Tobie zaoferować:Dużą samodzielność i odpowiedzialność w pracyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęSystem premiowyNiezbędne narzędzia pracyUbezpieczenie NNW opłacane przez ZakładDofinansowanie do nauki języka angielskiegoMożliwość rozwoju zawodowego i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacjiMożliwość objęcia ubezpieczeniem grupowymŚwiadczenia z ZFŚS
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Ziębice (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Białystok (podlaskie)
Wsparcie użytkowników od strony IT w zakresie systemu kadrowo-płacowego, tworzenie i utrzymywanie raportów dla użytkowników, utrzymywanie najnowszej wersji oprogramowania, kontakt z działem wsparcia technicznego dostawcy oprogramowania.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-06-16 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniego rozwiazania ubezpieczeniowo-finansowego
MSP KONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-21 - Lublin (lubelskie)
wykonywanie badań i opinii
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
dbanie o dobre kontakty ze zleceniodawcami na terenie Rosji, praca na terenie kraju i Rosji, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
AGENCJA OCHRONY MIENIA I OSÓB 'BEST SECURITY' STĘPIEŃ, JANKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-07-12 - Pruszków (mazowieckie)
Przygotowanie samochodu do lakierni, obsługa lakierni,Miejsce pracy: Wrocław, Rakowa, 100 h pracy w miesiącu, 15 zł/h, dyspozycyjność 8-18, Sala f
LYAVIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Katowice (śląskie)
KONTROLOWANIE JAKOŚCI DOSTAW MATERIAŁÓW, PÓŁWYROBÓW I CZĘŚCI KOOPERACYJNYCH ZGODNIE Z DOKUMENTACJĄ I ZAMÓWIENIEM, ODBIÓR DETALI W CAŁYM CYKLU PRODUKCYJNYM ZGODNIE Z PLANEM I RYSUNKIEM, DOKONYWANIE ODBIORU JAKOŚCIOWEGO WEDŁUG OBOWIĄZUJĄCYCH DLA NICH WYMAGAŃ JAKOŚCIOWYCH ORAZ PRZEPROWADZANIE KONTROLI GOTOWYCH ELEMENTÓW I ICH SKŁADOWANIA ORAZ PRZYGOTOWANIA DO EKSPLOATACJI, PRZESTRZEGANIA PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH NARZĘDZI ORAZ PRZYRZĄDÓW KONTROLNO - POMIAROWYCH I BADAWCZYCH, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ZDAWCZO - ODBIORCZEJ, OPRACOWYWANIE SPRAWOZDAŃ POD WZGLĘDEM ILOŚCI I JAKOŚCI BRAKÓW, PROWADZENIE EWIDENCJI KONTROLI NARZĘDZI
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zarządzanie bazą danych dostawców i klientów. Wprowadzanie danych do SAP na podstawie otrzymanego zlecenia, praca z fakturami..
Bayer Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców oraz rozliczanie wynagrodzeń za czas choroby, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych i innych, dekretowanie i ewidencja dokumentów źródłowych w programie finansowo- księgowym
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Koszalinie - 2017-12-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
-tworzenie nowych dokumentacji technicznych,-wdrażanie zmian i modyfikacja istniejacych dokumentacji technicznych,-weryfikacja wagi detali, podawanie widełek wagowych, generowanie zamówień z New Maint dla działu technicznego,-5S-szkolenia audyty,-Leyaut-organizacja stanowisk pracy,-wspomaganie działu handlowego-opracowywanie pakowania detali na podstawie rysunków technicznych i informacji z działu handlowego
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2017-08-31 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Umowa na czas nieokreślony, poprzedzona umową na czas określony-po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesięczne: 3150 zł brutto (3500 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Rozliczanie agentów.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2016-11-24 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur, przyjmowanie i pakowanie paczek, obsługa produktów reklamowych, przyjmowanie- wydawanie sprzętu fotrograficznego.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowegozgłoszenia kandydatów najpóźniej do dnia 14.08.2015 r.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie dokumentacjji związanej z realizacją zadań na potrzeby projektu, prowadzenie działań rekrutacyjnych i promocyjnych, kontakty z klientami, organizacjami , organizacja zatrudnienia subsydiowanego, nawiązaywanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami, realizacja zadań związanych z aktywizacją zawodową dla uczestnioków projektów.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie biura, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Wadowice (małopolskie)
pozyskiwanie danych do wystawiania faktur, wystawianie faktur sprzedaży oraz dokumentów wysyłkowych, przygotowywanie plików i zestawień dla księgowości i controllingu, monitorowanie realizacji płatności wystawionych faktur, weryfikacja danych sprzedażowych i kosztowych, analizowanie oraz uzgadnianie wybranych kont księgi głównej, ścisła współpraca z działem handlowym, księgowym i controllingowym, aktualizacja danych dotyczących kontraktów w systemie księgowym oraz bazach danych, dbałość o właściwy i płynny przepływ informacji i dokumentacji wewnątrz firmy oraz z firmami outsourcingowymi, stała współpraca z podmiotami zewnętrznymi.Kontakt z pracodawcą: j.sowinska (at) lernen.pl
LERNEN POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Prezentacja ofert usług firmy, przyjmowanie zamówień, obsluga biurowa.
Zakład Usługowo-Handlowy KAMIL PASZEK - 2016-04-04 - Kęty (małopolskie)