SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Białystok oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 925 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2016-09-19
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 925 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 925 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.10.2016
Data zakończenia pracy: 16.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Pogodna 63/1, 15-365 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Pogodna
Numer budynku pracodawcy: 63/1
Profil działalności pracodawcy: biuro rachunkowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 19.09.2016
Oferta pracy ważna do: 18.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie technicznej dokumentacji serwisowej koordynacja procesów operacyjnych
VDL BUS & COACH POLSKA SP. Z O.O. - 2018-07-17 - Straszków (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw księgowych i podatkowych firm
BIURO RACHUNKOWE PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-11 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
praca w rejestracji, wykonywanie EKG, prowadzenie dokumentacji medycznej
PRZYCHODNIA LEKARSKA "KOMED" - 2018-11-23 - Konin (wielkopolskie)
sprzedaż wyrobów węglowych, wystawianie faktur, pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Sosnowiec (śląskie)
weryfikacja faktur zakupowych, weryfikacja rejestrów VAT, kontrola dokumentacji księgowej pod względem formalnym i rachunkowym, uzgadnianie rachunków i analiza kont księgowych, korespondencja a urzędami, współpraca z biurem rachunkowym, windykacja należności, wspołpraca z kancelarią prawną
FIRMA BARABAŚ SP. Z O.O. - 2017-06-07 - Lubin (dolnośląskie)
edycja potrzeb materiałowych na zamówienia, prowadzenie procedur przetargowych, nadzór nad planowaniem potrzeb materiałowych, prowadzenie komputerowej bazy dostawców materiałowych wraz z cennikiem, bieżąca analiza zapasów materiałowych w magazynach, poszukiwanie i współpraca z dostawcami Spółki, ponaglanie dostawców przy opóźnieniach, prowadzenie reklamacji i niezgodności dotyczących zapotrzebowanych materiałów, współpraca z innymi komórkami Spółki w zakresie potrzeb materiałowych
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2017-12-18 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
*Kompleksowa obsługa zamówień klientów w systemie informatycznym MFG*Procesowanie zamówień, korekt*Egzekwowanie warunków handlowych z klientami* Obsługa formalna reklamacji*Realizacja zadań związanych z procesem obsługi faktur*Komunikacja z operatorem logistycznym* Nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów, przygotowywanie raportów,*Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi firmy w zakresie magazynowania i sprzedaży,
FOOD CARE Sp. z o.o. - 2018-10-22 - Zabierzów (małopolskie)
jw.
BE GLOBAL TRADE SP. Z O.O. - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami; pomoc w przygotowywaniu i utrzymaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze ofert.Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontaktowymi ds. prawnych.Bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba uzupełnienia dokumentacjiDopilnowanie, aby zawieranie i przechowywanie kontraktów odbywało się zgodnie z krajowymi przepisamiOcena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)
jw.
XPLUS SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Kadrowa
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Lipki (opolskie)
Obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej; opracowywanie opisów produktów do sprzedaży internetowej, wstawianie opisanego produktu, usługi do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży online; doradzanie klientom w procesie zakupu przez Interenet, pozyskiwanie nowych klientów internetowych poprzez prowadzone działania marketingowe.Oferta skierowana do osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Brzesko (małopolskie)
pozyskiwanie i nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, dbałość o budowanie długofalowych relacji z klientami, badanie potrzeb klientów i proponowanie nowych rozwiązań, poszerzanie oraz aktualizowanie bazy danych, sprzedaż pił taśmowych
AWEXIM SP. Z O.O. - 2017-11-21 - Tychy (śląskie)
Stworzenie bazy danych klientów oraz oferty usług firmy, opracowanie strategii marketingowej i planu promocji firmy, przeprowadzanie kampanii reklamowej firmy
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Łódź (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
- Kompleksowa obsługa międzynarodowych klientów, - Prowadzenie i terminowe rozpatrywanie zgłoszeń klientów, - Wspieranie zespołu przy tworzeniu materiałów marketingowych, - Korzystanie z portali społecznościowych, - Koordynowanie procesu tworzenia produkcji video. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą: 71 757 20 30.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Wrocław (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- obsługa klientów na stoisku mięsnym,- dbanie o wygląd i ekspozycje towaru,- obsługa urządzeń tj. krajalnice, stekownice,- weryfikacje towarów - ważności,
Stokrotka Sp. z o.o. - 2018-06-27 - Szamotuły (wielkopolskie)
- Firma Competence świadczy usługi szkoleniowe od 2007 dla sektora biznesu, administracji i edukacji. W związku z rozwojem firmy poszukujemy do zespołu w biurze w Sosnowcu specjalisty ds. sprzedaży i reklamy. - Opis stanowiska: tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów i innych materiałów promocyjnych firmy, tworzenie grafik i identyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papier firmowy), tworzenie reklamy w internecie, prowadzenie i obsługa profilu firmy w mediach społecznościowych, prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafik do strony www, przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłka do klientów, opracowywanie kampanii marketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynań konkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanie rynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych, pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane 40 godzin tygodniowo. Wymagane wykształcenie min. średnie związane z reklamą / marketingiem lub grafiką komputerową. Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w projektowaniu reklam pod kątem treści i grafiki, obsługi stron www, mediów społecznościowych. Wymagana bardzo dobra znajomość programów graficznych. Wymagana łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych i umiejętności sprzedażowe.
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2016-05-02 - Sosnowiec (śląskie)
•przyjmowanie oraz rozdysponowywanie wpływającej i wypływającej z Biura korespondencji•przekazywanie korespondencji wewnętrznej do poszczególnych komórek organizacyjnych w Agencji•przygotowywanie projektów pism oraz innych dokumentów •wsparcie audytorów wewnętrznych w ramach zadań audytowych•wsparcie w zakresie utrzymania systemu zarządzania•wykonywanie zadań związanych z organizowaniem i doskonaleniem systemu kontroli zarządczej
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Przeprowadzanie szkoleń wstępnych bhp/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i w służbie oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej.Sporządzanie rocznych analiz stanu bhp. Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą i służbą.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy/w służbie.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i służby.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-11-14 - Chełm (lubelskie)
POZYSKIWANIE KONTRAHENTÓW NA RYNKACH EUROPY I AZJI, AKTYWNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW FIRMY ELSTAR, OBSŁUGA KLIENTÓW
Biuro Techniczno - Handlowe ELSTAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-05-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczna sprzedaż szkoleń, dbanie o dobry wizerunek firmy.
ADMIRS Centrum Szkoleń i Rozwoju Monika Podzimska - 2016-09-12 - Zabrze (śląskie)
Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych w dziale eksploatacji., praca w godz. 8-16
PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna - 2016-06-16 - Opole (opolskie)
przeprowadzanie spotkań techniczno-handlowych, przygotowywanie ofert z zakresu automatyki napędowej i rozdzielnic energii, projektowanie układów automatyki napędowej i rozdzielnic energii, realizacja i wdrażanie układów automatyki napędowej i rozdzielnic energii na obiekcie, uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ASKI SPZ OO - 2016-02-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
etykietowanie, pakowanie produktów spożywczych, przygotowanie zamówień, przyjmowanie, wydawanie towarów
WITPAK S.C. - 2016-03-08 - Kielce (świętokrzyskie)