SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I PŁAC Koszalin oferta pracy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Koszalinie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców oraz rozliczanie wynagrodzeń za czas choroby, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych i innych, dekretowanie i ewidencja dokumentów źródłowych w programie finansowo- księgowym
Data publikacji: 2017-12-05
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Koszalinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:75-720 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców oraz rozliczanie wynagrodzeń za czas choroby, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych i innych, dekretowanie i ewidencja dokumentów źródłowych w programie finansowo- księgowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe lub średnie, rachunkowość, ekonomia, prawo, administracja, rok doświadczenia, znajomość prawa bilansowego i podatkowego, znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, znajomość programów kadrowo- płacowych oraz finansowo- księgowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Koszalinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
75-720 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowana forma kontaktu kandydata z pracodawcą: e- mailowo ( df (at) poliklinika.koszalin.pl)Dodatkowe informacje: praca w godz. 7:35- 15:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Profil działalności pracodawcy: zakład opieki zdrowotnej - opieka medyczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 05.12.2017
Oferta pracy ważna do: 04.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
stała współpraca z twórcami wideo oraz artykułów promocyjnych w języku angielskim, organizacja i nagrywanie filmów promocyjnych w języku angielskim, opracowywanie strategii marketingowych na rynku międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Piaseczno (mazowieckie)
zapewnienie utrzymania optymalnego stanu magazynowego i dostępności materiałów bezpośrednio produkcyjnych
QFG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-12 - Pionki (mazowieckie)
- Obsługa maszyn i urządzeń stolarskich. Obróbka powierzchni drewna. Lakierowanie. Montowanie stoisk targowych. Praca w siedzibie firmy. - Wynagrodzenie od 3500 zł/brutto + premia uznaniowa (na okresie próbnym). Praca na początek na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane wykształcenie stolarskie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane ---> istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) arsstudio.pl
ARSSTUDIO PIOTR KAJOSZ - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)
Praca w dziale logistyki
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Warka (mazowieckie)
nadzór i koordynacja realizacji projektów inwestycyjnych, współpraca z wykonawcami, przygotowywanie dokumentacji inwestycyjnych i przetargowych
Zakład Remontowo Budowlany Stanisław Romaniuk - 2017-11-17 - Biała Podlaska (lubelskie)
pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kęty (małopolskie)
nadzór i kontrola nad bieżącymi sprawami związanymi z ochroną środowiska i gospodarką odpadami
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-10-25 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa klienta,zamawianie towarów u dostawców, wystawianie faktur i paragonów,
TAMAR Sp.J. T.K.D.Marchwiccy - 2017-03-03 - Września (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
• Rozliczanie projektów inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi odpowiednich programów operacyjnych (POIiŚ, RPO WD, PROW) w bieżącym okresie finansowania 2014-2020;• Współpraca z zespołem JRP odpowiedzialnym za realizacj projektów;• Przygotowywanie wniosków o płatność;• Ocena kwalifikowalności wydatków według obowiązujących wytycznych dla programu, z którego pochodzi dofinansowanie;• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramu płatności;• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów;•Nadzór nad wykorzystaniem budżetów projektów;• Udział w opracowywaniu oraz nadzór nad dokumentacją formalno-prawną (umowy o dofinansowanie, aneksy, postępowania o udzielenie zamówień publicznych) i finansową (harmonogramy) realizowanych projektów;
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-02-03 - Strzeszów (dolnośląskie)
wg stanowiska pracy
ZAKŁAD MIĘSNY "NACHMAN", NACHMAN JAN - 2018-01-08 - Lubomierz (małopolskie)
Czuwanie nad jakością i bezpieczeństwem zdrowotnym produktu w zakładzie przetworstwa rybnego. Praca w godz. 7-15 i 15-23, również w soboty.
KORAL S. A. - 2016-09-30 - Kukinia (zachodniopomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych; obsługa platform zakupowych; dostarczanie przyrządów na kopalnie; pozyskiwanie zleceń; miejsce pracy - obszar woj. śląskiego
Carbo-Toka Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Tychy (śląskie)
Kieruje działaniami ds. zakwaterowania dla poszczególnych komórek. Zapewnia efektywność operacji w toku; koordynuje je z innymi grupami, personelem oraz klientami bezpośrednimi; kieruje planowaniem operacyjnym i zapewnia dostępność wykwalifikowanego personelu oraz środków, aby zrealizować wykonanie zleconych usług w określonych ramach czasowych. Zapewnia pomoc i udziela wskazówki klientom oraz kontrahentom wewnętrznym w sprawach zakwaterowania i innych związanych z tym spraw. Prowadzi regularne spisy zapotrzebowania klienckiego jak również zapewnia określone standardy jakości prowadzonych usług oraz przeprowadza badania zadowolenia klienta. Wykonuje inne obowiązki zgodnie z zaleceniem sprzątanie, pranie, itp. Miejsce pracy: Naval Support Facility Redzikowo 5718
Delta Vector Poland Sp. z o.o. - 2018-01-02 - Redzikowo (pomorskie)
Wdrożenie nowych projektów i dokumentacji systemowej. Odpowiedzialność za produkt i proces. Utrzymanie i stałe doskonalenie jakości usług zwiazanych z klientem zewnetrznym i wewnetrznym. Kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym.
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2016-08-23 - Nowa Sól (lubuskie)
zakres obowiązków:- nadzór nad nieruchomościami- nadzór nad pracownikami porządkowymi- nadzór nad prawidłowością prac prowadzonych w nieruchomościach- sporządzanie pism, odpowiadanie na pisma- pomoc w pracach księgowych- rozliczanie mediów dla nieruchomości- stała weryfikacja usterek oraz kontakt z wykonawcami- bieżąca obsługa mieszkańców (w tym informowanie o kosztach, wpłatach, uzgadnianie sald)wynagrodzenie:2000 zł netto miesięcznie, umowa o pracę na czas nieokreślonypraca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00miejsce pracy: ul. Ślężna 146-148, 53-111 WrocławKontakt z pracodawcą: biuro (at) proinrem.com.pl
PROINREM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆIĄ - 2016-08-31 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie zewnętrznych zródeł finansowania działalności instytucji, organizacja wydarzeń regionalnych, kulturalnych w jednostce, prowadzenie działalności reklamowej w w/w zakresie; min.2 lata doświadczenia, znajomość języka: j.angielski w stopniu komunikatywnym
POWIATOWE CENTRUM KULTURY STRZELCE OPOLSKIE - 2016-03-02 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Wycieranie kurzu, zamiatanie, dezynfekcja podłóg. Mycie, czyszczenie, okurzanie łazienek i toalet. uzupełnianie środków sanitarno-higienicznych. Opróżnianie koszy do śmieci.
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Płock (mazowieckie)
działania marketingowe, aktywna sprzedaż rur, profili, tuneli foliowych, ogrodzeń
kontakt przez OHP - 2016-05-12 - Krosno (podkarpackie)
jw.
Zespół Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. K. Szymanowskie - 2017-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad BHP
Sosnowieckie Wodociągi Spółka Akcyjna - 2017-06-13 - Sosnowiec (śląskie)
zatrudnienie w ramach umowy o pracę tymczasową
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
analiza rynku w zakresie możliwości pozyskania środków z UE w ramach funduszy zewnętrznych w tym krajowych i UE, przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o dotacje z UE i funduszy krajowych, przygotowywanie wniosków beneficjenta o płatność, przygotowywanie sprawozdań i monitorowanie realizaowanych projektów, prowadzenie kontaktów z instytucjami koordynującymi przydział środków z UE, przygotowywanie propozycji dotyczących zadań muzeum kwalifikujących się do finansowania z środków unijnych, opracowywanie wniosków i kierowanie ich do właściwych organów w celu pozyskania środków finansowych na realizacje zadań Muzeum, monitorowanie zadan inwestycyjnych funduszy UE oraz ocena ich wykonania, prowadzenie dokumentacji związanej z realizacja powierzonych zadań. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonum stopniem niepełnosprawności.
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu - 2016-09-16 - Zabrze (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 8.00- 16.00
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH PLAST-BOX SA - 2017-06-07 - Słupsk (pomorskie)
wykonywanie prac ogólnobudowlanych, remotowo-wykończeniowych, czynności pomocnicze przy murowaniu, tynkowaniu, zbrojeniu, montażu rusztowań, rozładowywanie dostaw materiałów, sporządzanie materiałów płynnych ( zaprawa, beton ) wykonywanie wykopów, równanie grutntów
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Rzeszów (podkarpackie)
g
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Tupadły (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Pajęczno (łódzkie)
praca w dziale handlu, obsługa klienta, obsługa systemu informatycznego w zakresie wprowadzania zamowień i wystawiania faktur
"PP-H Indyk-Mazury Sp. z o.o." Spółka komandytowa - 2017-07-19 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Białobrzegi (mazowieckie)
planowanie i ralizacja procesu rekrutacji, samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na różne stanowiska, poszukiwanie pracowników z rynku wschodniego, kontakt z osobami ze wschodu
DREMAN Sp. z o.o. - 2018-02-26 - Opole (opolskie)