SPECJALISTA DS. ROZLICZANIA PROJEKTÓW UNIJNYCH Strzeszów oferta pracy Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZANIA PROJEKTÓW UNIJNYCH
Wynagrodzenie: 2 200 - 3 900 PLN
Zakres obowiązków: • Rozliczanie projektów inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi odpowiednich programów operacyjnych (POIiŚ, RPO WD, PROW) w bieżącym okresie finansowania 2014-2020;• Współpraca z zespołem JRP odpowiedzialnym za realizacj projektów;• Przygotowywanie wniosków o płatność;• Ocena kwalifikowalności wydatków według obowiązujących wytycznych dla programu, z którego pochodzi dofinansowanie;• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramu płatności;• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów;•Nadzór nad wykorzystaniem budżetów projektów;• Udział w opracowywaniu oraz nadzór nad dokumentacją formalno-prawną (umowy o dofinansowanie, aneksy, postępowania o udzielenie zamówień publicznych) i finansową (harmonogramy) realizowanych projektów;
Data publikacji: 2017-02-03
Lokalizacja: Strzeszów (dolnośląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lipowa 15, 55-114 Strzeszów, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Rozliczanie projektów inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi odpowiednich programów operacyjnych (POIiŚ, RPO WD, PROW) w bieżącym okresie finansowania 2014-2020;• Współpraca z zespołem JRP odpowiedzialnym za realizacj projektów;• Przygotowywanie wniosków o płatność;• Ocena kwalifikowalności wydatków według obowiązujących wytycznych dla programu, z którego pochodzi dofinansowanie;• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramu płatności;• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów;•Nadzór nad wykorzystaniem budżetów projektów;• Udział w opracowywaniu oraz nadzór nad dokumentacją formalno-prawną (umowy o dofinansowanie, aneksy, postępowania o udzielenie zamówień publicznych) i finansową (harmonogramy) realizowanych projektów;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 3 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZANIA PROJEKTÓW UNIJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Strzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: trzebnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wisznia Mała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 3 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ABC obsługi komputera i Internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Adres pracodawcy:
Lipowa 15, 55-114 Strzeszów, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: trzebnicki
Gmina pracodawcy: Wisznia Mała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Strzeszów
Ulica pracodawcy: Lipowa
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.02.2017
Data dodania oferty pracy: 02.02.2017
Oferta pracy ważna do: 01.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami,sprawdzanie dostępności towaru w magazynie, kompleksowa obsługa postępowania przetargowego,prowadzenie dokumentacji i zamówień publicznych.
"SZPITALE POLSKIE" S.A. - 2016-08-16 - Sztum (pomorskie)
Szukamy osób, które chętnie podejmą się zadań związanych z zakupem orazsprzedażą samochodów nowych i używanych w prężnie rozwijającej się firmie zbranży motoryzacyjnej. Do osoby na tym stanowisku będzie należeć: aktywne zarządzanie zakupem pojazdów poprzez wszelkie dostępne źródła, aktywne zarządzanie sprzedażą pojazdów, realizacja planów zakupu isprzedaży, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy i rozwoju,przestrzeganie standardów firmy, orientowanie w się w trendach rynkowych,wyznaczanie nowych celów zapewniających rozwój firmy i stanowiska, pełneraportowanie wyników oraz sprawozdawczość działań handlowych, odpowiedzialność za prawidłowy przepływ dokumentacji handlowej i księgowej, aktywna współpraca z zespołem, wizyty handlowe u kontrahentów, praca w godz. 8-16
Sanpro Job Service Sp. z o. o. - 2016-03-31 - Opole (opolskie)
Kompleksowa obsługa Klienta, obsługa biura i sprzedaż mieszkań, kompletowanie dokumentacji, zawieranie umów, realizacja planów sprzedaży, budowanie i dbanie o odpowiedni wizerunek firmy. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16, 9-17, 10-18 w Kołobrzegu.
Haga Partners Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
redagowanie tekstów, współpraca z mediami, organizacja eventów, wydarzeń promocyjnych, planowanie kampanii promocyjnych i marketingowych.
BANK ŻYWNOŚCI W KRAKOWIE - 2017-08-14 - Kraków (małopolskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzaani informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)
prace biurowe
TSLogistic Tomasz Sawicki - 2017-12-01 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
EVERSPORT Sp. z o. o. - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
ewidencja operacji księgowych związanych z działalnością spółdzielni
Spółdzielnia Mieszkaniowa MOŚCICE - 2017-05-24 - Tarnów (małopolskie)
Kontrola procesów technologicznych, kontrola jakości surowców i wyrobów, wykonywanie analiz laboratoryjnych, wykonywanie analiz wspierających walidację metod analitycznych, nadzór dokumentacji zgodnie z ISO 9001.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe CHEMCO Spółka z o.o. - 2017-09-14 - Sobowidz (pomorskie)
....
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Koło (wielkopolskie)
realizacja procesu zaopatrzenia materiałowego (analiza zapotrzebowania materiałowego, generowanie zamówień, kontakt z dostawcą, kontrola terminowości i jakości dostaw, obsługa procesu reklamacyjnego), utrzymanie relacji z dostawcami oraz poszukiwanie nowych dostawców, negocjacje z dostawcami, nadzór nad prawidłowością danych w systemie ERP, optymalizacja procesów w obszarze zakupów ( redukcja kosztów , zwiększenie efektywności pracy działu zakupów .
TELZAS Sp. z o.o. - 2017-09-11 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Lublin (lubelskie)
planowanie zakupów, współpraca z dostawcami usług transportowych, terminowa i prawidłowa realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów, sporządzanie dokumentów magazynowych
HYDRO-MARKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-31 - Witaszyczki (wielkopolskie)
Negocjowanie najkorzystniejszych pod względem cen i jakości wyrobów metalowych i zamków, łączników i armatury oraz dodatkowego wyposażenia hydraulicznego, grzejników gorącej wody, intalacyjnego sprzętu sanitarnego: rur, złączek, uszczelek, zaworów, trójników, rur gumowych. Negocjowanie najkorzytniejszych pod względem cen i jakości narzędzi tj. młotki, piły, wkrętaki oraz pozostałych narzędzi ręcznych. Wyszukiwanie i analiza ofert dostawców z Indii, Bangldeszu i Pakistanu, a następnie kontakty z przedstawicielami tych firm i ustalanie warunków transakcji. Utzymywanie kontaktów oraz doskonalenie relacji ze sprawdzonymi dostawcami i sprzedaży online w j. angielskim, urdu, panjabi i/lub hindi, utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy w związku z tym znajomośc języka angielskiego, urdu, panjabi i /lub hindi jest warunkiem koniecznym dla kandydata. Wykształcenie wyższe, kierunek handel i marketing. Doświadczenie zawodowe 2 lata na w/w stanowisku pracy. Znajomość języka obcego urdu, panjabi i/lub hindi, angileski. Dobra znajomość branży sprzedży wyrobów metalowych oraz sprzętu i wyposażenia hydraulicznego i grzewczego.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem. Praca w Tarnobrzegu.
MQX POLSKA Sp. z o. o. - 2016-02-25 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
obsługa klientów na stosiku mięsnym, dbanie o wygląd i ekspozycje towaru, obsługa urządzeń tj. krajalnice, stekownice, weryfikacje terminów ważności, praca w Sosnowcu (ul. Legionów 7a, ul. Sienkiewicza 2, ul. Norwida 1)
"STOKROTKA" Sp. z o.o. - 2018-06-29 - Sosnowiec (śląskie)
Sprzedaż usług informatycznych.
ITEE.PL Sp. z o.o. - 2018-03-30 - Lublin (lubelskie)
Sporządzanie zapytań ofertowych na wyroby hutnicze.Porównywanie otrzymanych ofert.Sporządzanie zamówień w systemie Subiekt.Dbałość o zgodność dokumentacji zakupowej z wdrożonym systemem ISO.Organizacja transportu zakupionych materiałów.Bliska współpraca z przedstawicielami handlowymiPraca w biurze w Psarach, sporadyczne wyjazdy na targi w Polsce i Europie.
DC STAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Psary (dolnośląskie)
realizacja wykonywanych zadań administracyjnych, przygotowywanie dokumentacji związanej z organizacją imprez masowych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonywania zadań administracyjnych, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, nadzór nad obiektem ICK
Iławskie Centrum Kultury w Iławie - 2018-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zapoznanie z Regulaminem Pracy Grupy PSB, ogólną strukturą organizacyjną, zapoznanie z zagadnieniami związanymi z pracą e-sklepu, zapoznanie z ofertą handlową, zapoznanie z obiegiem dokumentów, obsługa klienta, udzielanie porad i pomocy klientom, wprowadzanie towarów do sklepu internetowego, dbałość i estetykę i czystość w obrębie podległego obszaru działania, zgłaszanie reklamacji ilościowych i jakościowych, archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie towarów do wysyłki
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Uwaga! Oferta na stanowisko refundowane przez PUP, dla osób bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w PUP.Zakres obowiązków:aktywne wsparcie sprzedaży produktów/usług znajdujących sie w ofercie handlowej firmy-dla klientów indywidualnych oraz firm, pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, realizacja zamówień oraz analiza i optymalizacja poziomu zapasów - współpraca z magazynem i innymi działami firmy - obsługa programu magazynowego - przyjęcia towaru - analiza i kontrola zamówień (oddziały) - optymalizacja kosztów transportu w zakresie planowanych dostaw i wysyłek.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Pokrzydowo (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie pracy w transporcie oraz pisanie zleceń, fakturowanie
KIEROWCA.BIZ Szkolenia i Usługi Transportowe Radosław Bergandy - 2018-03-13 - Turek (wielkopolskie)
obsługa klientów indywidualnych i grupowych
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Odolion (kujawsko-pomorskie)
Doczyszczanie pokoi hotelowych.
Ever FS Sp. z o.o. - 2016-05-05 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaz produktów bankowych (kredyty, katy kredytowe, konta, lokaty, debety), bieżąca obsługa operacyjna klientów w placówce, kompletowanie dokumentacji klientów
SALEMAX Maciej Makowski - 2015-11-20 - Myślenice (małopolskie)
- Prowadzenie elektronicznego rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej- Kontorla obiegu dokumentów w spółce zwłaszcza fakturhandlowyuch, proform, korygujących- Wystawianie faktur sprzedażowychw systemie Symfonia- Archiwizacja umów sprzedażowych i komletowanie dokumentacji- Przygotowywanie i wysyłanie wezwań do zapłaty- Kontrola i wystawianie gwarancji w systemie CRM- Wprowadzanie dokumentacji serwisowej i ewidencji zuzycia części do stemu CRM- Kontakt z urzedami- Zakupy biurowe
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Miszewko (pomorskie)
sporzadzanie druków planistycznych, i sprawozdawczych,monitoring realizacji planow pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Kraków (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Poznań (wielkopolskie)