SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH Iława oferta pracy Iławskie Centrum Kultury w Iławie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: realizacja wykonywanych zadań administracyjnych, przygotowywanie dokumentacji związanej z organizacją imprez masowych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonywania zadań administracyjnych, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, nadzór nad obiektem ICK
Data publikacji: 2018-06-07
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Iławskie Centrum Kultury w Iławie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 13A, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja wykonywanych zadań administracyjnych, przygotowywanie dokumentacji związanej z organizacją imprez masowych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonywania zadań administracyjnych, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, nadzór nad obiektem ICK
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3.000 zł brutto - 4.000 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dobra znajomość obsługi komputera, umiejętność planowania i organizacji, samodzielność, dokładność, umiejętność współpracy z ludźmi, analityczny umysł. Doświadczenie w dziale administracji.
Nazwa pracodawcy: Iławskie Centrum Kultury w Iławie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Niepodległości 13A, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 13A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.06.2018
Data dodania oferty pracy: 07.06.2018
Oferta pracy ważna do: 31.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa programów płacowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Zabrze (śląskie)
Prace pomocnicze w kuchni, obsługa kasy fiskalnej. Umowa zlecenie.Godziny pracy ustalane wg. grafiku: pn-pt 11.00 - 23.00, sb-nd 12.00 - 24.00.
Restauracja MARGHERITA s.c. Maria Kuchta, Barbara Lewko - 2016-11-16 - Zabrze (śląskie)
wykonywanie prac manualnych związanych z produkcją reklamy, oklejanie elementów, wycinanie kształtów, montaż elementów, podstawy klejenia
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Widoradz (łódzkie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku azerskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą azerskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca w ambitnym zespole dla pasjonatów terapii masażem
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
telefoniczne pozyskiwanie klientów, rozmowy handlowe, kontakty telefoniczne z klientami, przygotowywanie kosztorysów, praca przy komputerze, obsługa bazy danych
Uni- Line S.C. - 2016-09-20 - Sosnowiec (śląskie)
uzipełnianie bazy danych, poszukiwanie klientów, pisanie ofert i zapytań, umawianie spotkań
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Piaseczno (mazowieckie)
jw
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2017-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
ustalanie ilości zakupu surowcówprowadzenie odpowiedniej dokumentacjiuzgadnianie dobowych ilości dostaw surowcawspółpraca z rolnikami
BIMIZ-FOOD sp. z o.o. - 2016-12-29 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
zakup materiałów i wyrobów u indyjskich dostawców, wspomaganie pracy handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z produktami
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Jabłonowo (mazowieckie)
Sporządzanie specyfikacji jakościowych dla poszczególnych substancji dodatkowych, przypraw i materiałów pomocniczych folii i gazów ochronnych. Opracowanie i aktualizacja zestawień, dotyczących występowania alergenów i GMO w przyprawach i substancjach dodatkowych, weryfikacja sporządzanych metod produkcyjnych pod względem zgodności procesu. Opracowywanie planu mycia oraz instrukcji mycia i dezynfekcji maszyn, pomieszczeń i sprzętu drobnego, sporządzanie i realizacja harmonogramów kontroli mikrobiologicznej higieny pracowników i kontroli mikrobiologicznej warunków higieny produkcji.
Peklimar Sp. z o.o. Strześniewski Bogusław - 2016-03-24 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
praca w szpitalu w Białymstoku, dla osób z poza Białegostoku pracodawca oferuje dojazd do miejsca pracy i z powrotem
Spółdzielnia Inwalidów "NAPRZÓD" w Krakowie - 2016-03-10 - Białystok (podlaskie)
Sprzedaż taśm samoprzylepnych przez telefon
Saran Robert Saran Mariusz SARAN S.C. - 2016-04-20 - Płock (mazowieckie)
PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ, NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, ROZLICZANIE URLOPÓW ORAZ ZWOLNIEŃ LEKARSKICH, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI DO ZUS,US,GUS, PFRON, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I ANALIZ Z ZAKRESU KADROWO-PŁACOWEGO
HR OPTICENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca nad nowymi rozwiązaniami, projektowanie, próby, testy urządzeń.
"FABIOS" FABRYKA OSŁONEK BIAŁKOWYCH - 2015-12-17 - Białka (małopolskie)
prace porządkowo-budowlane, malowanie, tynkowanie, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Chylice (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie potraw zgodnie ze standardami ośrodka, dbałość o estetykę potraw; praca w godz. 7-19 co drugi dzień, kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-15, telefoniczny w godz. 9-17; pracodawca zachęca osoby niepełnosprawne do aplikowania na w/w stanowisko pracy
Ankris P H U Andrzej Kurzak Zakład Pracy Chronionej - 2016-03-22 - Ustka (pomorskie)
Praca biurowa
BISCHOF + KLEIN POLSKA GMBH SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-30 - Walce (opolskie)
pozyskiwanie kontrahentów, negocjowanie cen na rynku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Oświęcim (małopolskie)
Tworzenie albumów muzycznych. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
zarządzanie Bezpieczeństwem Pracy oraz Ochroną Środowiska Naturalnego zgodnie z wymaganiami systemu zarządzania firmy, dbanie o sprawność środków ochrony indywidualnej oraz stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem, organizowanie, przygotowanie i prowadzenie prac, względniających zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, kontrola warunków pracy oraz czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bhp oraz p-poż,opracowanie ocen ryzyka narażenia zawodowego dla poszczególnych stanowisk pracy, szkolenia BHP oraz sporządzanie dokumentacji i rejestrów ze szkoleń wstępnych i okresowych, nadzór nad dokumentacją powypadkową, sporządzania okresowych sprawozdań w zakresie ochrony środowiska.
HT Skit Poland - 2017-11-15 - Bieruń (śląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: wyższe; min. 2 lata doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość j. angielskiego; obsługa MS Office, obsługa klienta, organizacja pracy, kreatywność; zakres obowiązków: wystawianie faktur, obsługa klienta, administracja kursów i szkoleń, przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie podwykonawców usług, obsługa urządzeń biurowych, zamawianie materiałów biurowych; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Gliwice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Złotoryja (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów,pozyskiwanie nowych rynków sprzedaży,prezentacja firmy,utrzymanie obecnych klientów
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Chrzanów (małopolskie)
- sporządzanie raportów prod.,- kontakt z klientami,- analiza usterek i wydajności;
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Grójec (mazowieckie)
Sporządzanie umów na wynajem hali sportowej, opracowywanie regulaminów, rozliczanie zrealizowanych godzin przez najemców, przestrzeganie Zarządzeń Burmistrza, Uchwał Rady Miasta, Tworzenie harmonogramów funkcjonowania hali sportowej.CV, List Motywacyjny, Świadectwa pracy, oryginał kwestionariusza osobowego, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, ksero dokumentów: -potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe, zaświadczenie o zatrudnieniu.DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ W ZAMKNIĘTYCH KOPERTACH z dopiskiem "DOTYCZY NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - SPECJALISTA DS. OBIEKTÓW SPORTOWYCH" w siedzibie Gimnazjum do 04.03.2016r. do godz.16:00.
GIMNAZJUM MIEJSKIE Nr 2 im. Jana Pawła II - 2016-02-24 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego, zatrudnienie i rozliczenie czasu pracy podległej kadry, nadzór nad prawidłową realizacją podstawy programowej, wsparcie w prowadzeniu szkoleń dla dorosłych, rozwój szkół dla dorosłych.
Zakład Doskonalenia Zawodowego - 2018-04-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- obsługa magla - obsługa pralek automatycznych
Firma pralnicza Bernarda Melcer - 2018-06-19 - Gdynia (pomorskie)
REALIZACJA BIEŻĄCYCH ZAMÓWIEŃ POD ZAPOTRZEBOWANIE SERWISU, REJESTROWANIE ZAMÓWIEŃ W SYSTEMIE INFORMATYCZNYM ERP, NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM OBIEGIEM DOKUMENTÓW, NEGOCJOWANIE CEN KOMPONENTÓW I WARUNKÓW DOSTAW, ZABEZPIECZENIE ZAKUPÓW POD ZAPOTRZEBOWANIE SERWISU, DOSKONALENIE RELACJI I OPIEKA NAD DOSTAWCAMI, MONITORING I BIEŻĄCA ANALIZA WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI, OBSŁUGA PROCESÓW ZAKUPOWYCH W SYSTEMIE KLASY ERP, ZARZĄDZANIE STANAMI ZAPASÓW GRUP WYROBÓW, ZARZĄDZANIE DEDYKOWANĄ GRUPĄ ASORTYMENTU, WYROBÓW, W TYM ZARZĄDZANIE STOKIEM MAGAZYNOWYM
MINE MASTER Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Polkowice (dolnośląskie)