SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Rzeszów oferta pracy HR OPTICENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ, NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, ROZLICZANIE URLOPÓW ORAZ ZWOLNIEŃ LEKARSKICH, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI DO ZUS,US,GUS, PFRON, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I ANALIZ Z ZAKRESU KADROWO-PŁACOWEGO
Data publikacji: 2017-09-01
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: HR OPTICENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LEOPOLDA LISA-KULI 3, 35-032 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ, NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, ROZLICZANIE URLOPÓW ORAZ ZWOLNIEŃ LEKARSKICH, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI DO ZUS,US,GUS, PFRON, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I ANALIZ Z ZAKRESU KADROWO-PŁACOWEGO
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : ZAANGAŻOWANIE W POWIERZANE ZADANIA, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMÓW PŁATNIK ORAZ COMARCH OPTIMA[Umiejętność 1] : PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚC PRAWA PRACY, SAMODZIELNOŚC, TERMINOWOŚC, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, ODPORNOŚĆ NA STRES, UMIEJĘTNOŚCI ANALITYCZNE
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
HR OPTICENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
LEOPOLDA LISA-KULI 3, 35-032 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: LEOPOLDA LISA-KULI
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 01.09.2017
Oferta pracy ważna do: 25.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Działoszyn (łódzkie)
Produkcja opakowań
"SAMPOL" Stanisław Śnieżek, Anna Śnieżek-Król - Spółka Jawna Brzozów - 2016-10-03 - Brzozów (podkarpackie)
Obsługa wózka widłowego na magazynie (Modlniczka)
LEASINGTEAM Sp.z o.o. - 2018-07-10 - Modlniczka (małopolskie)
praca w dziale rachunkowości
NOWA PIEKARNIA Z ŁUKOWA SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-13 - Łuków (lubelskie)
Obsługa klientów, przygotowywanie zamówień, koordynacja zleceń,kontrola terminowości dostaw, praca w godz. 8-16
ELTOR Firma Handlowo-Usługowa - 2016-08-17 - Opole (opolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie inwestycjami technicznymi zakładu.Koordynowanie pprac między działami związanymi z realizacją inwestyxcji technicznych. Sporządzanie raportów. Prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej prowadzonych inwestycji. Udział w audytach. Negocjowanie kontraktów związanych z inwestycjami.
NESTLE POLSKA S.A. - 2016-04-27 - Namysłów (opolskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników; przygotowywanie od strony formalno-prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy; ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop), prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich; prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności; prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i ppoż pracownika oraz kontrola ich aktualności; wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika; przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczyciel; sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; (np. SIO); sporządzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa.
Zespół Szkół Nr 1 - 2018-03-09 - Sopot (pomorskie)
dbanie o relacje z klientami chińskimi, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kompleksowa obsługa procesu realizacji zamówień, zapewnienie ciągłości dostaw materiałów, komponentów i surowców zgodnie z planem produkcji, współpraca z dostawcami, współpraca z działem planowania, handlowym, marketingu, produkcji, prowadzenie dokumnentacji związanej z procesami realizacji zmówień, monitorowanie bieżących stanów magazynowych i optymalizacja zapasów.
DR GERARD SP Z O.O. - 2016-06-10 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Zarządzanie infrastrukturą IT Klienta.Wsparcie techniczne zespołu.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Łódź (łódzkie)
Rozliczanie transakcji z dankami, dostawcami, weryfikacja przepływu gotówki, monitorowanie stanu rozliczeń, przygotowanie tygodniowych, miesięcznych i rocznych raportów
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Łęczeszyce (mazowieckie)
1.Opracowywanie i nadzór nad dokumentacją systemu zarządzania jakością, środowiskiem i bhp.2.Planowanie i organizacja przeglądów przez kierownictwo sytemu j.w.3.Planowanie oraz koordynacja przeprowadzania wewnętrznych audytów.4.Koordynowanie celów jakościowych, środowiskowych oraz bhp.
Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A. - 2016-01-07 - Siedlce (mazowieckie)
szkolenia w zakresie czasu pracy, rozliczania delegacji, szkolenia i wprowadzanie systemu RODO
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Radom (mazowieckie)
Obsługa klienta w biurze podróży
Dom Wczasowy "Łowiczanka" Biuro Podróży "Raba" Wujec Marcin - 2016-06-30 - Myślenice (małopolskie)
Główne obowiązki: obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okrespełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacjipłatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności nanagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celusporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazaniajej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacjiich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)
przygotowywanie banerów, oklejanie samochodów, montaż reklam
Agencja Reklamy i Promocji Beata Ambroziak - 2018-03-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)
praca przy komputerze, wprowadzanie danych, wyszukiwanie klientówfirmy
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Białystok (podlaskie)
Sprzedaż usługi finansowej - pożyczki osobom prowadzącym działalność gospodarczą i chcącym założyć działalność gospodarczą.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy). Naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych. Prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy, sporządzanie raportów, zestawień kadrowych i płacowych, deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych (ZUS, US, GUS). Wprowadzanie i analizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym (program Płatnik).
Centrum Szkoleń i Innowacji Grzegorz Miszczak - 2016-11-09 - Radawczyk Drugi (lubelskie)
Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymio
P.P.B.H. KRÓL SP.J. - 2016-03-10 - Kłodawa (wielkopolskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, obsługa kasy, obsługa dostaw, zamówień. Praca w godzinach: 06:00-14:00, 10:00-18:00. Miejsce pracy Konstantynów Łodzki ul. Łaska 11 oraz w Łodzi ul. Przełajowa 6 lok. 5
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
pozyskiwanie partnerów biznesowych; budowa relacji biznesowych; rozwój biznesu w ramach chińskiego rynku nieruchomości.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Czarny Las (mazowieckie)
prace naprawcze i konserwatorskie w budynku siedziby i na sklepach CCC, pielęgnacja zieleni wokół budynku, administrowanie flotą samochodową firmy (przeglądy, wymiana opon itp.)
"ADLER INTERNATIONAL" SP. Z O.O. SP.K. W DĄBRÓWKACH - 2017-06-29 - Dąbrówki (podkarpackie)
-wyspecjalizowana obsługa firm w dziedzinie telekomunikacyjnej,-sprzedaż produktów i usług operatora sieci PLAY,- utrzymanie i pozyskanie klientów biznesowych,- prowadzenie negocjacji handlowych,- doradztwo w zakresie ofert i usług PLAY,- obsługa posprzedażowa klientów,- dbanie o wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Mielec (podkarpackie)
obsługa urządzeń biurowych, zapoznanie się z procesem technologicznym na produkcji,, podstawy systemu zapewnienia jakości
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Pruchna (śląskie)
Prowadzenie kadr i obsługa w tym zakresie dokumentacji kadrowej, również pracowników delegowanych do pracy za granicę.
AGENCJA USŁUG I HANDLU "POLTROP" Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Częstochowa (śląskie)
współpraca z kontrahentami i pośrednikami związanymi z dostawą towarów, opracowywanie tras transportu, pracodawca wymaga 2-letniego doświadczenia zawodowego
DAKPOL Sp. z o.o. Wolsztyn - 2016-04-04 - Wolsztyn (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)