SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI Pruchna oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: obsługa urządzeń biurowych, zapoznanie się z procesem technologicznym na produkcji,, podstawy systemu zapewnienia jakości

Data publikacji: 2016-02-25

Lokalizacja: Pruchna (śląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Pruchna, powiat: cieszyński, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
obsługa urządzeń biurowych, zapoznanie się z procesem technologicznym na produkcji,, podstawy systemu zapewnienia jakości

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruchna

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista kontroli jakości

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016

Data zakończenia pracy: 31.10.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Adres pracodawcy:
Plac Wolności 6, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: cieszyński

Gmina pracodawcy: Cieszyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Cieszyn

Ulica pracodawcy: Plac Wolności

Numer budynku pracodawcy: 6

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 15.03.2016

Oferta pracy ważna do: 22.04.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2016

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 2 000 PLN

-zakupy produktów i usług zgodnie z zapotrzebowaniem firmy-negocjacje warunków z dostawcami i optymalizacja współpracy-poszukiwanie nowych źródeł dostaw oraz tworzenie zapytań ofertowych
PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz - 2017-02-17 - Adamówka (podkarpackie)

SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA - od 2 600 PLN

Wystawianie i archiwizacja dokumentów sprzedażowych,faktur,duplikatów,not korygujących korekt.Wydawanie przepustek wjazdu,poleceń wydania dla pojazdów wjeżdżających na teren zakładu.Współpraca z działem sprzedaży,logistyki i magazynem.Przygotowanie zleceń transportowych, telefoniczna obsługa klientów.
Polskie Młyny S.A. - 2018-09-12 - Teresin (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 480 PLN

poszukiwanie oraz dobór kandydatów do udziału w kursach
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-23 - Świętochłowice (śląskie)

SPECJALISTA DS.ROZLICZŃ KIEROWCÓW - od 2 300 PLN

Rozliczanie faktur, dokumentów kierowców itp.
MSN LOGISTICS Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Mostki (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 3 400 PLN

-Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania, sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz raportów, wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2019-02-12 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ E-COMMERCE - do 1 400 PLN

Bieżąca weryfikacja zamówień na platformach: Alibaba, MakePolo, Made-in-China, DHGate, Global Sources, pod kątem terminowości realizacji, dostępności towarów, płatności itd., tworzenie ofert, zestawień, raportów i analiz, bieżące monitorowanie terminowości wysyłania paczek i ich dostarczania do klienta, kontakt z klientem i z partnerami spoza Polski w celu weryfikacji poprawności złożonych zamówień i uzupełnienia danych, bieżące wsparcie dla BOK i obsługi sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Wołomin (mazowieckie)

SPECJALISTA DO OBSŁUGI SERWISU AUKCYJNEGO EBAY, ALLEGRO - od 2 100 PLN

Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2016-09-21 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 2 800 - 3 400 PLN

Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników szkół i przedszkoli oraz prowadzeniedokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, przygotowywanie dokumentacji do konkurów na dyrektorów szkół i przedszkoli, prowadzenie dokumentacji związanej z oceną pracy dyrektorów,przygotowywanie dokumentów z zakresu obsługi kadrowej, tj.: umowy o pracę, zmiany warunków pracy i płacy, przeniesienia dla nauczycieli, świadectwa pracy, pisma w sprawach urlopów i inne),ustalanie uprawnień do nagród jubileuszowych, dodatków za staż pracy, odpraw itp., ustalanie prawa do urlopów wypoczynkowych oraz wymiarów urlopów wypoczynkowych, kompletowanie i przygotowywanie wniosków o wypłatę świadczeń emerytalno-rentowychdo ZUS oraz dokumentacji ubezpieczonych do ustalania kapitału początkowego i o świadczenia kompensacyjne dla nauczycieli, sporządzanie sprawozdań dla urzędu statystycznego, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz członków rodzin do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,składanie miesięcznych i rocznych informacji PEFRON,obsługa spraw socjalnych i prowadzenie kartotek zadłużeń pożyczek mieszkaniowych pracowników,wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu, sporządzanie list wypłat z ZFŚS dla rencistów i emerytów, stawianie delegacji i prowadzenie rejestru delegacji, wprowadzanie danych do bazy Systemu Informacji Oświatowej, obsługa archiwum zwolnionych pracowników, przygotowywanie materiałów planistycznych do sporządzenia planu finansowego szkół i przedszkoli, tj. kalkulacje wynagrodzeń, wypłaty nagród jubileuszowych, odpraw itp. przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.
Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny w Bolesławcu - 2018-05-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 600 PLN

prowadzenie spraw z zakresu księgowości, rachunkowości, finansów, podatków itp.
P.P.U.H. "HYGEA" Czesław Golik - 2016-10-28 - Czarnków (wielkopolskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY/ORGANIZATOR - od 3 000 PLN

- prowadzenie negocjacji z kontrahentami oraz przygotowywanie ofert,- zarządzanie sprzedażą,- organizowanie przedstawień repertuarowych i zapewnienie teatrowi widzów poprzez stały kontakt z przedszkolami i szkołami na terenie Łomży i regionu
Teatr Lalki i Aktora - 2019-09-02 - Łomża (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - do 3 494 PLN

Rekrutacja kandydatów, weryfikacja i selekcja kandydatów, przygotowanie profili kandydatów dla pracodawcy, dodawanie ogłoszeń rekrutacyjnych. Rekrutacje kandydatów ze Wschodu oraz innych krajówPraca na czas określony: 3 lataGodziny pracy 08:30 - 16:30
Bergermann Sp. z o.o. - 2019-04-19 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 3 000 PLN

Obsługa administracyjno – gospodarcza Ośrodka, administrowanie środkami trwałymi, zamawianie środków czystości oraz materiałów biurowych, koordynowanie postępowań o udzielenie Zamówień Publicznych, realizacja umów, obsługa i administracja floty samochodowej. Praca w godz. 7-15Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) dodr.pl lub 71 339 86 56
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2018-11-07 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 100 PLN

obsługa kadry personelu gruzińskiego, rekrutacja pracowników i identyfikowanie wymogów i ograniczeń rynku pracy, uredulowań prawnych, adaptacja pracowników na poszczególne stanowiska pracy, współpraca z zarządem spółki
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Biała Podlaska (lubelskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 2 000 PLN

UDZIELANIE INFORMACJI OBYWATELSKICH, ODBIERANIE POCZTY TRADYCYJNEJ I ELEKTRONICZNEJ, OBSŁUGA E-BIURA, PRZEKAZYWANIE SPRAW WG WŁAŚCIWOŚCI, UMAWIANIE KLIENTÓW NA PORADY DO SPECJALISTÓW, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓWWYMAGANIA:MINIMUM ŚREDNIE WYKSZTAŁCENIE, POŻĄDANE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, PROGRAMÓW MICROSOFT OFFICE (WORD, EXCEL, POWER POINT)DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKUCV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:solidarnekobiety (at) wp.pl
STOWARZYSZENIE SOLIDARNE KOBIETY ZAWSZE - 2017-02-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - od 2 500 PLN

Sprawdzanie jakości wyrobów
FINOW POLSKA Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - od 3 500 PLN

analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna w Rzecku - 2018-01-29 - Choszczno (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZEWNĘTRZNEGO - od 5 000 PLN

Bieżący kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym i włoskojęzycznym. Praca w zespole hiszpańsko- i angielskojęzycznym. Kompletowanie, zarządzanie dokumentacją i fakturami klienta.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

DORADZTWO W ZAKRESIE OFEROWANYCH PRODUKTÓW, UTRZYMANIE STANDARDÓW HANDLOWYCH, PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W SALONIE SPRZEDAŻY; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-mail alina.dewerenda (at) liberty.eu
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DZIAŁU BADAWCZO-DOŚWIADCZALNEGO - od 2 200 PLN

Prowadzenie doświadczeń z roślinami rolnymi i warzywami.
STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN W SULEJOWIE - 2017-05-12 - Lućmierz-Las (łódzkie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

Przyjmowanie towaru od dostawców. Układanie, cenowanie i dbanie o porządek w magazynie. Obsługa klienta, obsługa komputera i kas fiskalnych
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Bierutów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

prace pomocnicze w zakresie obsługi pracowników oraz kooperantów firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Kwidzyn (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 2 000 PLN

- Kontakty z kluczowymi klientami z terenu Pakistanu. Negocjowanie umów i kontraktów. Język URDU wymagany ze względu na szerokie kontakty z klientem zagranicznym. - Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy oraz delegacje na teren Pakistanu.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 5:00-9:00, 9:00-13:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe zarządzanie zasobami ludzkimi. Min. 2,5 roku doświadczenia zawodowego na w.w. stanowisku. Wymagane umiejętności: znajomość kultury Pakistanu, doświadczenie w zakresie kontaktu z klientem zagranicznym. Wymagana znajomość języka URDU w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA P2P DS. ZAKUPÓW - od 4 600 PLN

wykonywanie wszystkich działań transakcyjnych ds. zakupów P2P dla różnych kategorii na większym obszarze działania, koordynacja, transakcje, wspieranie c (at) mtt w przydzielonych kategoriach/ krajach, zwiekszenie skuteczności istniejących systemów i procesów, wsparcie przy transakcjach dla kupujacych, współpraca z klientami m.in. rynek arabski, obowiązki z zakresu zarządzania i komunikacji
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA W DZIALE KADR - od 2 000 PLN

Praca w dziale kadr, polegająca na obsłudze zatrudniania nowych pracowników, zarządzaniem środkami BHP, kontrola czasu pracy.
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 2 250 PLN

Rekrutacja pracowników na Ukrainie i w Rosji. Praca w Krakowie oraz na terenie Rosji i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 6 000 PLN

Weryfikacja umów z klientami i wprowadzanie ich do systemu, analiza danych do fakturowania zleceń serwisowych, tworzenie bazy danych produktów i ich aktualizacja, nadzorowanie nad wysyłkami i przebiegiem realizacji wysyłek produktów i części, inne zadania związane z realizacją celów działu. bezpośrednia współpraca z klientem anglo-, arabsko- oraz francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW IT / IT ORDER PROCESS EXPERT - od 5 800 PLN

- wsparcie IT w celu zapewnienia przejrzystości w zakresie raportowania kosztów- proaktywne zarządzanie przepływem zamówień ( zakupu ) w tym tworzenie zamówień zakupu i sprawdzanie poprawności korzystania z finansowych danych podstawowych ( np. księga głowna i centrum kosztów )- wsparcie Project i Service Managerów w razie pytań dot. procesu zamawiania i sprawozdawczości finansowej- utrzymanie globalnych danych podstawowych dla zarządzania kosztami na poziomie usługi/projektu- monitoring miesięcznych opłat ( lista rozliczeń międzyokresowych i przedpłaconych ) i w razie potrzeby inicjacja działań naprawczych
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA PSYCHOTERAPII UZALEŻNIEŃ - od 2 500 PLN

Wymagane wykształcenie wyższe z zakresu: psychologii, pedagogiki, resocjalizacji oraz ukończone szkolenie w zakresie specjalisty terapii uzależnień, znajomość technik terapeutycznych, umiejętność pracy w zespole, doskonała organizacja pracy, odpowiedzialność, rzetelność i samodzielność. Opis stanowiska: planowanie startegii terapeutycznej, uczestniczenie w zebraniach społeczności terapeutycznej, prowadzenie konsultacji z rodzinami, uczestniczenie w zebraniach klinicznych zespołu terapeutycznego, współpraca z kuratorami, pedagogami, pracownikami socjalnymi w celu efektywnej pomocy pacjentom. Aplikacje zawierające CV, list motywacyjny, dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji można kierować pocztą elektroniczną na adres: praca (at) psychiatria.com. Prosimy o zawarcie w aplikacji poniższej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych aplikacyjnych przez SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku z siedzibą w Rybniku przy ulicy Gliwickiej 33 dla potrzeb niezbędnych do procesu obecnej i przyszłych rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochroie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014r poz. 1182, 1662 ze zm.)". Firma skontaktuje się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PAŃSTWOWY SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHCZNIE CHORYCH W RYBNIKU - 2017-05-09 - Rybnik (śląskie)