SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI Ostrowiec Świętokrzyski oferta pracy FINOW POLSKA Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Sprawdzanie jakości wyrobów
Data publikacji: 2015-11-30
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Pracodawca: FINOW POLSKA Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Brody 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Sprawdzanie jakości wyrobów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.09.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Uprawnienia VT, MT, UT, znajomość j. angielskiego, co najmniej 3 letnia praktyka
Nazwa pracodawcy: FINOW POLSKA Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Adres pracodawcy:
Brody 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: ostrowiecki
Gmina pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski
Ulica pracodawcy: Brody
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy: Produkcja Konstrukcji metalowych
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.11.2015
Data dodania oferty pracy: 24.09.2015
Oferta pracy ważna do: 31.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 24.09.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 23.09.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace pomocnicze w kuchni, dbanie o proząek, wstępna obróbka produktów. Praca wg grafiku - do uzgodnienia.
Golden Fork Piotr Kaczmarek - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
Weryfikacja, rekrutacja kandydatów na wskazane stanowiska, monitorowanie procesu rekrutacji.
Gremi Personal - 2017-12-22 - Gdańsk (pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem możliwa umowa na stałe
ŁUKASZ TERESZCZYK DYNAMICO - 2017-06-13 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
Prowadzenie bieżacej obsługi naboru najemców lokali Spółki, przyjmowanie wnioskó i inncyh dokumentów związanych z najmem lokali, udzielanie wyjaśnień, prowadzenie rejestru. Udział w pracach związanych z naborem i obsługą najemców lokali mieszkalnych Spółki. Współpraca z wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta oraz Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej. Współpraca z biurem rachunkowym Spółki, odbiór i przygotowywanie dokumentów. Współpraca z bankiem prowadzącym rachunek Spółki, przgotowywanie przelewów. Współpraca z bankiem kredytującym inwestycje Spółki, przygotowywanie pism. Prowadzenie obsługi interesantów, sekretariatu oraz Zarządu. Organizowanie i obsługa spotkań oraz narad. Obsługa skrzynki elektonicznej oraz urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestru korespondencji oraz odbieranie i wysyłanie korespondencji. Prowadzenie ewidencji przeprowadzonych kontroli oraz złożonych skarg i wniosków. Realizacja zamówień na towary i usługi związane z potrzebami Spółki oraz współpraca z dostawcami. Współpraca z osobami świadczącymi usługi na rzecz Spółki. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Spółki. Obsługa strony internetowej. Współpraca z biurami podawczymi kontrahentów, urzędów, instytucji. Obsługa przesyłek pocztowych. Sprzatanie biura. Realizacja innych prac związanych z zajmowanym stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż maszyn budowlanych - koparki , spycharki , sporządzanie ofert handlowych , negocjacje z kontrahentami ,pozyskiwanie nowych klientów
K.P.N.M.B. " BUDROPOL ". Sp.J. A.Będkowski , R.Liczberski i inni - 2017-08-11 - Opole (opolskie)
montaż reklam
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Legnica (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Piła (wielkopolskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem greckiegoFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka greckiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
pozyskiwanie reklamodawców
"Studio Gołąb" Arkadiusz Gołębiewski - 2017-06-22 - Ciechanów (mazowieckie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Chiny) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku chińskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (chińskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3.Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku chińskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku chińskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci chińskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w języku chińskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9Negocjowanie ( w języku chińskim) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
prac.biurowy
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Suwałki (podlaskie)
prowadzenie badń psychologicznych z zakresu psychologii transportu i medycyny pracy oraz wspomaganie kierownika pracowni w wykonywaniu prac wynikających z uaktualniających się potrzeb jednostki organizacyjnej.
Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Czerwieńsku - 2017-02-24 - Czerwieńsk (lubuskie)
Czynności windykacyjne. Praca w punkcie stacjonarnym w godzinach 8:00-16:00.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "SKARBIEC" - 2016-05-20 - Piekary Śląskie (śląskie)
Wdrażanie produkcji kucia precyzyjnego kół do przekładni stożkowych.Wymagania: wykształcenie wyższe z dziedziny metalurgii ( obróbka plastyczna i termiczna metali), biegła znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego, angielskiego; staż min. 5 lat w zawodzie.Miejsce wykonywania pracy: siedziba firmy oraz delegacje na Ukrainę oraz do Bułgarii.
COBERG Sp. z o. o. w Organizacji - 2017-04-20 - Racibórz (śląskie)
Transport drogowy rzeczy na terenie UE, dbanie o stan techniczny pojazdu.Wymagania: aktualne badania psychotechniczne, prawo jazdy kat. "C"+"E", uprawnienia do przewozu rzeczy.Do wynagrodzenia doliczana jest delegacja.
"INT-TRANS" Sp. J Bogdan Błaszczok, Józef Błaszczok - 2017-02-13 - Racibórz (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Obsługa kontrahentów, wykonywanie ofert sprzedażowych, kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Lublin (lubelskie)
jw.
ART-SECURITY GROUP Sp. z o. o. - 2018-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa mailowa i telefoniczna klientów zagranicznych
"CONSALNET" S. A. - 2016-10-28 - Wiechlice (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamówieniu, rozwiązywanie problemów przy obsłudze kart przez klienta.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zabierzów (małopolskie)
Zgodnie z zawodem
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE DARIUSZ TOPOŁA - 2016-04-04 - Przedmość (opolskie)
Manager ds. sprzedaży z j. szwedzkim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka szwedzkiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
czytanie rysunków technicznych, kontakt z klientami, inwestorami, organizacja spraw technicznych na budowie
EUROSTONE Sp. z o.o. - 2017-06-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, rozpoznawanie indywidualnych mozliwości i uzdolnień młodzieży i dorosłych zgłaszajacych się do OSZ lub MCK w których jest realizowana usługa szkoleniowa.Planowanie szkoleń pod katem finansowym i merytorycznym.Koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych.Udzielanie informacji o możliwościach szkolenia zawodowego.Pomoc przy określeniu predyspozycji zawodowych w kontekście wyboru zawodu,stanowiska pracy,kierunków kształcenia.Organizowanie i prowadzenie konsultacji indywidulanych, grupowych spotkań informacyjnych,szkoleń i warsztatów z zakresu nauki aktywnego poszukiwania pracy i poradnictwa zawodowego.Stosowanie ustawy o zamówieniach publicznych.Rozliczanie z realizacji szkoleń, sporządzanie sprawozdań i informacji z prowadzonej działalności.
Lubelska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-07-12 - Parczew (lubelskie)
Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie oraz prawo jazdy kat. "B".
Nowa Energia - D. Kubek i M. Marchwiak S.C. - 2017-01-05 - Racibórz (śląskie)
Praca od 7-15, wymagane wykształcenie średnie, dobra znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat.B, Kontakt z pracodawcą tel., osobiście 8-14 oraz poprze e-mail
Masa Zenon Kolankowski - 2016-05-16 - Reblino (pomorskie)
sprzedaż produktów firmy, telefoniczny kontakt z klientami, wystawianie dokumentów związanych ze sprzedażą, reklamacjami, praca na systemie informatycznym i inne
SUMIN D. Czabańska, W. Czabański i Wspólnicy - 2016-05-27 - Świerkówki (wielkopolskie)