SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Wrocław oferta pracy Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa administracyjno – gospodarcza Ośrodka, administrowanie środkami trwałymi, zamawianie środków czystości oraz materiałów biurowych, koordynowanie postępowań o udzielenie Zamówień Publicznych, realizacja umów, obsługa i administracja floty samochodowej. Praca w godz. 7-15Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) dodr.pl lub 71 339 86 56

Data publikacji: 2018-11-07

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Obsługa administracyjno – gospodarcza Ośrodka, administrowanie środkami trwałymi, zamawianie środków czystości oraz materiałów biurowych, koordynowanie postępowań o udzielenie Zamówień Publicznych, realizacja umów, obsługa i administracja floty samochodowej. Praca w godz. 7-15Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) dodr.pl lub 71 339 86 56

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik administracji*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 26.11.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: MS OFFICE

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, staż pracy bez znaczenia, obsługa komputera, pakiet MS Office

Nazwa pracodawcy: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Zwycięska

Numer budynku pracodawcy: 8

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.11.2018

Data dodania oferty pracy: 07.11.2018

Oferta pracy ważna do: 15.11.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 05.11.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ - od 2 500 PLN

Kontakt z klientem zagranicznym, przyjmowanie zamówień, współpraca z działem Rozwoju produktu, Technologami.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-10-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 2 300 PLN

przygotowanie ofert, kontakt z klientami (w tym korporacyjnymi), korespondencja z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi oraz pozyskiwanie klientów
WAM-Front, Lercel Sp.Jawna - 2015-12-01 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - od 1 850 PLN

- zawieranie umów ubezpieczeniowych,- obsługa klienta- dekretowanie dokumentów,- prace biurowe,
KEMPKA Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Łaziska Górne (śląskie)

SPECJALISTA - od 2 340 PLN

Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branży sanitarnej na podstawie Ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej. Przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej. Sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych. Przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów. Nadzór nad realizacją tych umów. Egzekwowanie wynikających z niej należności. Przygotowywanie umów dotyczących zakupu i dystrybucji ciepła, gazu, wody, odprowadzenia ścieków i wód opadowych i kontrolowanie realizacji tych umów. Prowadzenie ewidencji zużycia mediów. Analiza powyższego zużycia oraz podejmowanie czynności zmierzających do ich racjonalizacji. Organizowanie i kierowanie pracą konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej. Wykonywanie autoryzowanych rysunków roboczych rozwiązań sanitarnych robót wykonywanych na zgłoszenie. Sporządzanie harmonogramów niezbędnych przeglądów w zakresie sanitarnym. Sprawdzanie wykonanych protokołów oraz zgłaszanie wszelkich braków i nieprawidłowości. Wykonywanie sprawdzenia szczelności instalacji gazowych i dokumentowanie realizowanych czynności. Wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowanych znajdujących się w trwałym zarządzie Ośrodka i rzetelne dokumentowanie ich wyników. Sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym. Przygotowywanie wniosków o wydanie pozwolenia na budowę, o zmianę sposobu użytkowania, zgłoszeń rozpoczęcia i zakończenia robót sanitarnych, o wydanie decyzji o warunkach zabudowy. Udział w odbiorach technicznych obiektów i przekazywaniu ich użytkownikom. Wykonanie programów inwestycji, programów robót, kosztorysów, zestawień materiałów i narzędzi oraz zbiorczego zestawienia kosztów. Udział w przygotowywaniu wytycznych do projektowania. Sprawdzanie i opiniowanie programów funkcjonalnoużytkowych, koncepcji architektonicznobudowlanej i dokumentacji technicznej wkonywanej w trybie zleconym. Udział w przeglądach gwarancyjnych obiektów, dokumentowanie przeprowadzenia tych czynności ze wskazaniem stwierdzonych usterek, egzekwowanie usunięcia stwierdzonych usterek.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

wystawianie faktur sprzedaży i usług,obsługa kasy fiskalnej,przygotowywanie ofert i zamówień,tworzenie stron www
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Lębork (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MEDIÓW INTERAKTYWNYCH - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

Zamawianie materiałów budowalnych, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Dębno (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU - do 2 000 PLN

Wykształcenie: wyższe, spe.: techniczno - mechaniczna; staż pracy: 2-3 lata; komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego lub angielskiego; zakres obowiązków: tworzenie, nadzór i realizacja planu przeglądowego maszyn i urządzeń, odpowiedzialność za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania, przeglądów i napraw maszyn i urządzeń, wprowadzanie zasad TPM w zakładzie, tworzenie, nadzór i realizacja planów remontowych maszyn i urządzeń, prowadzenie działań z zakresu Preventive Maintenance, prowadzenie i udział w projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych z obszaru produkcji i infrastruktury, zarządzanie dokumentacją techniczną dotyczącą Utrzymania Ruchu, obsługi i zarządzania danymi w systemie SAP; praca w ruchu ciągłym; miejsce pracy: Ujazd
IFA POWERTRAIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Ujazd (opolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY DETALICZNEJ. - do 2 400 PLN

Sprzedaż, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i rozliczanie powierzonej gotówki, praca z ekspozycją towaru.
JBS MEDIA SŁAWOMIR BANASIAK - 2017-08-01 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWA I KLIMATYZACJI(NR 1586) - od 2 600 PLN

Zakres obowiązków:Doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-03-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (PDM) - od 3 100 PLN

-tworzenie ofert sprzedaży -aktywne pozyskiwanie nowych obdiorców-przyjmowanie reklamacji -podejmowanie działąń w celu zwiększenia sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Gdynia (pomorskie)

SEKRETARKA - od 2 800 PLN

Prowadzenie sekretariatu, obsługa interesantów, przyjmowanie i selekcja korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, obsługa spotkań i posiedzeń, zamawianie art. biurowych, rejestrowanie faktur i prowadzenie ewidencji sprzętu elektronicznego. Przewidywany okres zatrudnienia 1,5 roku. Godz. pracy 7-15.
Przetwórstwo Rybne ''ŁOSOŚ'' - 2018-09-24 - Włynkówko (pomorskie)

SPECJALISTA OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

Kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientem w celu informowania o stanie jego zamówienia, kontakt w j. polskim i j. angielskim, sporządzanie dokumentacji z prowadzonych rozmów, dbanie o porządek w dokumentach firmy, zbieranie informacji niezbędnych do sporządzenia wyceny, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, bezpośredni kontakt z klientem, uzupełnianie strony internetowej (tekstem oraz zdjęciami), kontrola działania strony internetowej. Wymagania: wykształcenie średnie, biegła znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną rozmowę, doświadczenie w prowadzeniu strony internetowej np. bloga, rzetelność, uczciwość, komunikatywność, umiejętnośc szybkiego uczenia się.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Reda (pomorskie)

SPECJALISTA DS. TRANSPORTU - do 2 050 PLN

Wycena ładunku, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem. Wprowadzanie zleceń transportowych do systemu, przyg dokumentów. Wykształcenie min. średnie.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA KSIĘGOWOŚCI - od 2 700 PLN

prowadzenie kartotek wynagrodzeń, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, naliczanie zaliczek na podatek dochodowy, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do urzędu skarbowego, sporządzanie deklaracji PFRON
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Marii Grzegorzewskiej - 2017-11-03 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKONOMICZNYCH - od 2 300 PLN

-Obsługa kasy,-Windykacja,-Dekretacja i księgowanie dochodów budżetowych,-Kontakt telefoniczny lub osobisty.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W TCZEWIE - 2018-02-13 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI MAGAZYNOWEJ - 997,4 PLN

specjalista ds administracji magazynowej
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

SPECJALISTA DS. KADR - 2 600 - 3 700 PLN

Prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły ( nauczyciele, administracja, obsługa), prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz absencji, przygotowanie umów o pracę, uposażeń, świadectw pracy, dokumentów na emerytury, renty, rozliczanie godzin ponadwymiarowych nauczycieli, awans zawodowy nauczycieli, bieżąca współpraca z księgowością, prowadzenie kasy szkoły.
Zespół Szkół nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego - 2017-03-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

RECEPCJONISTA - od 1 850 PLN

Obsługa gości, przyjmowanie rezerwacji, kontakt telefoniczny, meldowanie, wymeldowanie.
PHU EDEN Walerian Kasperski - 2016-01-05 - Ustka (pomorskie)

SPECJALISTA DS. IMPORTU CZĘŚCI ZAMIENNYCH - od 1 000 PLN

Wyszukiwanie kontrahentów, nowych klientów (odbiorców części zamiennych) na Kubie i w krajach Afryki Północnej. Znajomość rynku motoryzacyjnego w tych krajach, negocjowanie umów i warunków zbytu części zamiennych. Kontakty z potencjalnymi kontrahentami na Kubie.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Stróżewko (mazowieckie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

OBSŁUGA BIURA; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO, SUMIENNOŚĆ, AMBITNA, KREATYWNA, UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, C.V NA MAIL info (at) dipv.de;PRACA 8G/DZIENNIE8.30-16.30SYSTEM WYNAGRADZANIA MIESIĘCZNY;
DIPV DEUTSCHES INSTITUT FUR PFLEGE UND VERSORGUNG SP. Z O. O. - 2016-07-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 2 500 PLN

Komunikacja z klientem zagranicznym, tworzenie i prowadzenie stron internetowych, tworzenie materiałów graficznych różnego rodzaju, promocja firmy w internecie na rynkach zagranicznych
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Piaseczno (mazowieckie)


Wybierz powiat