SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Wrocław oferta pracy Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa administracyjno – gospodarcza Ośrodka, administrowanie środkami trwałymi, zamawianie środków czystości oraz materiałów biurowych, koordynowanie postępowań o udzielenie Zamówień Publicznych, realizacja umów, obsługa i administracja floty samochodowej. Praca w godz. 7-15Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) dodr.pl lub 71 339 86 56
Data publikacji: 2018-11-07
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa administracyjno – gospodarcza Ośrodka, administrowanie środkami trwałymi, zamawianie środków czystości oraz materiałów biurowych, koordynowanie postępowań o udzielenie Zamówień Publicznych, realizacja umów, obsługa i administracja floty samochodowej. Praca w godz. 7-15Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) dodr.pl lub 71 339 86 56
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, staż pracy bez znaczenia, obsługa komputera, pakiet MS Office
Nazwa pracodawcy: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Zwycięska
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.11.2018
Data dodania oferty pracy: 07.11.2018
Oferta pracy ważna do: 15.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w/g stanowiska
Pan Pol Sp. z o o w Kielcach - 2016-07-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, przyjmowanie zamówień, współpraca z działem Rozwoju produktu, Technologami.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-10-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
przygotowanie ofert, kontakt z klientami (w tym korporacyjnymi), korespondencja z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi oraz pozyskiwanie klientów
WAM-Front, Lercel Sp.Jawna - 2015-12-01 - Kraków (małopolskie)
- zawieranie umów ubezpieczeniowych,- obsługa klienta- dekretowanie dokumentów,- prace biurowe,
KEMPKA Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Łaziska Górne (śląskie)
Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branży sanitarnej na podstawie Ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej. Przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej. Sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych. Przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów. Nadzór nad realizacją tych umów. Egzekwowanie wynikających z niej należności. Przygotowywanie umów dotyczących zakupu i dystrybucji ciepła, gazu, wody, odprowadzenia ścieków i wód opadowych i kontrolowanie realizacji tych umów. Prowadzenie ewidencji zużycia mediów. Analiza powyższego zużycia oraz podejmowanie czynności zmierzających do ich racjonalizacji. Organizowanie i kierowanie pracą konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej. Wykonywanie autoryzowanych rysunków roboczych rozwiązań sanitarnych robót wykonywanych na zgłoszenie. Sporządzanie harmonogramów niezbędnych przeglądów w zakresie sanitarnym. Sprawdzanie wykonanych protokołów oraz zgłaszanie wszelkich braków i nieprawidłowości. Wykonywanie sprawdzenia szczelności instalacji gazowych i dokumentowanie realizowanych czynności. Wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowanych znajdujących się w trwałym zarządzie Ośrodka i rzetelne dokumentowanie ich wyników. Sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym. Przygotowywanie wniosków o wydanie pozwolenia na budowę, o zmianę sposobu użytkowania, zgłoszeń rozpoczęcia i zakończenia robót sanitarnych, o wydanie decyzji o warunkach zabudowy. Udział w odbiorach technicznych obiektów i przekazywaniu ich użytkownikom. Wykonanie programów inwestycji, programów robót, kosztorysów, zestawień materiałów i narzędzi oraz zbiorczego zestawienia kosztów. Udział w przygotowywaniu wytycznych do projektowania. Sprawdzanie i opiniowanie programów funkcjonalnoużytkowych, koncepcji architektonicznobudowlanej i dokumentacji technicznej wkonywanej w trybie zleconym. Udział w przeglądach gwarancyjnych obiektów, dokumentowanie przeprowadzenia tych czynności ze wskazaniem stwierdzonych usterek, egzekwowanie usunięcia stwierdzonych usterek.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wystawianie faktur sprzedaży i usług,obsługa kasy fiskalnej,przygotowywanie ofert i zamówień,tworzenie stron www
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Lębork (pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Gdańsk (pomorskie)
Zamawianie materiałów budowalnych, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Dębno (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: wyższe, spe.: techniczno - mechaniczna; staż pracy: 2-3 lata; komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego lub angielskiego; zakres obowiązków: tworzenie, nadzór i realizacja planu przeglądowego maszyn i urządzeń, odpowiedzialność za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania, przeglądów i napraw maszyn i urządzeń, wprowadzanie zasad TPM w zakładzie, tworzenie, nadzór i realizacja planów remontowych maszyn i urządzeń, prowadzenie działań z zakresu Preventive Maintenance, prowadzenie i udział w projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych z obszaru produkcji i infrastruktury, zarządzanie dokumentacją techniczną dotyczącą Utrzymania Ruchu, obsługi i zarządzania danymi w systemie SAP; praca w ruchu ciągłym; miejsce pracy: Ujazd
IFA POWERTRAIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Ujazd (opolskie)
Sprzedaż, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i rozliczanie powierzonej gotówki, praca z ekspozycją towaru.
JBS MEDIA SŁAWOMIR BANASIAK - 2017-08-01 - Legnica (dolnośląskie)
Prowadzenie sprzedaży internetowej.
Polskie Fabryki Porcelany "Ćmielów" i "Chodzież" S.A. - 2016-01-05 - Ćmielów (świętokrzyskie)
prowdzenie kadr
AMIR Ciastkarnia-Cukiernia Adam Majchrzak - 2017-07-21 - Ryki (lubelskie)
Zakres obowiązków:Doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-03-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-tworzenie ofert sprzedaży -aktywne pozyskiwanie nowych obdiorców-przyjmowanie reklamacji -podejmowanie działąń w celu zwiększenia sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Gdynia (pomorskie)
-
Publiczne Gimnazjum Nr 15 w Białymstoku - 2017-06-27 - Białystok (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie sekretariatu, obsługa interesantów, przyjmowanie i selekcja korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, obsługa spotkań i posiedzeń, zamawianie art. biurowych, rejestrowanie faktur i prowadzenie ewidencji sprzętu elektronicznego. Przewidywany okres zatrudnienia 1,5 roku. Godz. pracy 7-15.
Przetwórstwo Rybne ''ŁOSOŚ'' - 2018-09-24 - Włynkówko (pomorskie)
Kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientem w celu informowania o stanie jego zamówienia, kontakt w j. polskim i j. angielskim, sporządzanie dokumentacji z prowadzonych rozmów, dbanie o porządek w dokumentach firmy, zbieranie informacji niezbędnych do sporządzenia wyceny, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, bezpośredni kontakt z klientem, uzupełnianie strony internetowej (tekstem oraz zdjęciami), kontrola działania strony internetowej. Wymagania: wykształcenie średnie, biegła znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną rozmowę, doświadczenie w prowadzeniu strony internetowej np. bloga, rzetelność, uczciwość, komunikatywność, umiejętnośc szybkiego uczenia się.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Reda (pomorskie)
Wycena ładunku, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem. Wprowadzanie zleceń transportowych do systemu, przyg dokumentów. Wykształcenie min. średnie.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Katowice (śląskie)
prowadzenie kartotek wynagrodzeń, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, naliczanie zaliczek na podatek dochodowy, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do urzędu skarbowego, sporządzanie deklaracji PFRON
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Marii Grzegorzewskiej - 2017-11-03 - Zielona Góra (lubuskie)
-Obsługa kasy,-Windykacja,-Dekretacja i księgowanie dochodów budżetowych,-Kontakt telefoniczny lub osobisty.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W TCZEWIE - 2018-02-13 - Tczew (pomorskie)
specjalista ds administracji magazynowej
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
-
"GAMA" PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SP.J. Antoni Grabalski i Wspólnicy - 2017-06-05 - Śliwin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły ( nauczyciele, administracja, obsługa), prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz absencji, przygotowanie umów o pracę, uposażeń, świadectw pracy, dokumentów na emerytury, renty, rozliczanie godzin ponadwymiarowych nauczycieli, awans zawodowy nauczycieli, bieżąca współpraca z księgowością, prowadzenie kasy szkoły.
Zespół Szkół nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego - 2017-03-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Obsługa gości, przyjmowanie rezerwacji, kontakt telefoniczny, meldowanie, wymeldowanie.
PHU EDEN Walerian Kasperski - 2016-01-05 - Ustka (pomorskie)
Wyszukiwanie kontrahentów, nowych klientów (odbiorców części zamiennych) na Kubie i w krajach Afryki Północnej. Znajomość rynku motoryzacyjnego w tych krajach, negocjowanie umów i warunków zbytu części zamiennych. Kontakty z potencjalnymi kontrahentami na Kubie.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Stróżewko (mazowieckie)
jw
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA BIURA; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO, SUMIENNOŚĆ, AMBITNA, KREATYWNA, UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, C.V NA MAIL info (at) dipv.de;PRACA 8G/DZIENNIE8.30-16.30SYSTEM WYNAGRADZANIA MIESIĘCZNY;
DIPV DEUTSCHES INSTITUT FUR PFLEGE UND VERSORGUNG SP. Z O. O. - 2016-07-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Komunikacja z klientem zagranicznym, tworzenie i prowadzenie stron internetowych, tworzenie materiałów graficznych różnego rodzaju, promocja firmy w internecie na rynkach zagranicznych
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Piaseczno (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Warszawa (mazowieckie)