SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Gdynia oferta pracy WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: -Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania, sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz raportów, wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
Data publikacji: 2019-02-12
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kielecka 7, 81-303 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania, sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz raportów, wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse, rachunkowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: zainteresowanie zagadnieniami księgowymi, podstawowa znajomość przepisów księgowych i podatkowych, bardzo dobra znajomość MS Office ( mile widziana znajomość programu księgowego Symfonia), umijętność analitycznego myślenia, skrupulatność i dokładność, dyspozycyjność i zaangażowanie, komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole.
Nazwa pracodawcy:
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Kielecka 7, 81-303 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, świadectwa pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Kielecka
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 12.02.2019
Oferta pracy ważna do: 12.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wprowadzanie dokumentów, przygotowanie rejestrów VAT i deklaracji VAT, ewidencja przychodów i rozchodów w KPiR, przygotowanie rozliczenia ryczałtu.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Płock (mazowieckie)
Pakowanie jaj, foliowanie, sortowanie, sprzątanie miejsca pracy, przygotowywanie towaru dla odbiorców, praca fizyczna.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Zabrze (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Zabrze (śląskie)
Przyjmowanie rezerwacji, tworzenie ofert, koordynowanie i wprowadzanie rezerwacji. Praca na umowę o pracę w systemie czterozmianowym: 7/8-15/16, 9/10-17/18, 13-21, 14-22
Zdrojowa Hotels Sp. z o. o. - 2018-04-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2018-07-16 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie siatek i szkieletów zbrojeniowych oraz wykonywanie elementów betonowych w różnych obiektach budowlanych.
STANDART SP. Z O.O. - 2017-03-01 - Kosakowo (pomorskie)
Firma TIME4DUBAI zajmuje się sprzedażą ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Firma poszukuje pracownika, który będzie poszukiwał na terenie Zjednoczonych Emigratów Arabskich samochodów, które będą sprzedawane w Polsce. Dlatego też wymagana jest znajomość języka angielskiego i arabskiego na poziomie biegłym, gdyż potrzebne są te języki do bezpośredniego kontaktu z kontahentami
kontakt przez PUP - 2018-12-27 - Łódź (łódzkie)
- współpraca z agencją inteaktywną,- nawiązanie strategicznych partnerstw w obszarze komunikacji- komunikacja projektów edukacyjnych i rekrutacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Poznań (wielkopolskie)
Promocja firmy w mediach społecznościwych. Kontakty telefoniczne z klientami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Gdańsk (pomorskie)
poszukiwanie osób zainteresowanych pracą w Holandii, Niemczech, Belgii w branżach: logistyka, rolnictwo, ogrodnictwo, produkcja, prowadzenie terenowych spotkań informacyjnych dla kandydatów, przeprowadzanie wstępnych rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami telefonicznych, bezpośrednich, prowadzenie i uaktualnianie bazy kandydatów i pracowników. Praca: całe woj. pomorskie.Kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16. Kontakt osobisty z pracodawcą ul. 3 Maja 14a Łódź. Wynagrodzenie do 2000zł brutto.
CONTRAIN GROUP Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Poznań (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Oborniki (wielkopolskie)
obsługa klientawystawianie ofert handlowychobsługa systemu sprzedażypakowanie przesyłek
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Cieszyn (śląskie)
wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branży sanitarnej na podstawie ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej; przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych, przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów, nadzór nad realizacją tych umów egzekwowanie wynikających z niej należności,Pozostałe: www. cos.strazgraniczna.pl
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie - 2018-11-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zakupy, negocjowanie cen, planowanie i logistyka dostaw, przygotowywanie raportów, nadzór nad optymalizacją zapasów magazynowych
INSTAC SP. Z O.O. - 2016-09-06 - Stara Iwiczna (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Jabłonowo (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacjiszkoleń specjalistycznych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzania szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalistycznych, organizowanie naboru na specjalizację, organizowanie i przygotowywanie egzaminów wstepnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikowanej i egzaminacyjnej, przygotowywanie list obecności oraz dokumentację szkoleń, sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami, współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Połoznych w Warszawie, współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań,
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych - 2018-11-29 - Gdańsk (pomorskie)
doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klientów w salonie
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-25 - Oświęcim (małopolskie)
Montaż wentylacji, klimatyzacji. Wymagania: wykształcenie min. podstawowe.
Firma Usługowa PAT-KOMONIARZ Bartłomiej Gniewkowski - 2016-08-23 - Reda (pomorskie)
Udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe klientówTelefoniczna i mailowa obsługa klientówPrzyjmowanie i zdejmowanie stanów magazynowych Wystawianie fakturObsługa kasy fiskalnej
LEMER S.C. - 2019-01-07 - Opoczno (łódzkie)
Wsparcie Kierowników Sprzedaży zakresie realizacji planów i zadań sprzedażowych.Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych.Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji.Zapewnienie terminowego i jakościowego przygotowania dokumentacji ubezpieczeniowej.Badanie potrzeb szkoleniowych podmiotów sprzedaży oraz prowadzenie szkoleń produktowych.
Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. Iława - 2019-01-31 - Iława (warmińsko-mazurskie)
budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowychb2c,b2b, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego, bieżącesporządzanie ofert negocjacje, analiza zapotrzebowania rynkowegooraz zarzadzanie stokiem pojazdów. Praca w godzianch 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-05-30 - Opole (opolskie)
jw
WSS Społem Żoliborz - 2018-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji, raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia, prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych, przyjmowanie gotówki do kasy z tytułu rozliczeń z kontrahentami, wystawianie dowodów wpłaty, sporządzanie raportów kasowych.
Zakład Gospodarki Komunalnej Lwówek sp. z o.o. - 2017-04-12 - Lwówek (wielkopolskie)
Pakowanie słodyczy. Praca na produkcji (siedząca). Wymagana ważna książeczka sanitarno-epidemiologiczna. Wynagrodzenie miesięczne. Praca od godz. 8:00 do 16:00. Kontakt osobisty lub mailowy z pracodawcą: biuro (at) custom-colours.pl (wymagane CV).
FERENC PIOTR CUSTOM COLOURS - 2017-09-29 - Rybnik (śląskie)
Sprzedawca mobilny - pozyskiwanie klientów poza salonem. Praca na terenie woj. śląskiego.
HYUNDAI Autoryzowany Dealer HMP Auto- Service R.B.Bednarczyk - 2015-11-26 - Zabrze (śląskie)
aktywna sprzedaż usług skierowanych do klienta biznesowego i na rynek szkolny, bieżąca analiza rynku i branży turystycznej, przygotowanie ofert handlowych i materiałów reklamowych
Centrum Aktywnego Wypoczynku BOREK Wiesława Mrowca-Urban - 2017-04-11 - Borek (małopolskie)
POZYSKIWANIE FUNDUSZY Z RÓŻNYCH ŚRODKÓW (NP. AGENCJE ROZWOJU REGIONALNEGO), SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ MERYTORYCZNYCH Z DZIAŁALNOŚCI FUNDACJI ORAZ PRZESYŁANIE DO MINISTERSTWA. WSPÓŁPRACA Z MINISTERSTWAMI, SAMORZĄDAMI I MEDIAMI. ORGANIZOWANIA ZBIÓREK PUBLICZNYCH I WARSZTATÓW. BIEŻĄCY KONTAKT Z PRZEDSTAWICIELAMI INSTYTUCJI WDRAŻAJĄCYCH ŚRODKI POMOCOWE. WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH, DOBRA ORGANIZACJA, ASERTYWNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRACA W GODZINACH 08.00-12.00
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2019-01-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta min. 1 rok, dobra znajomość obsługi komputera, wykształcenie wyższe lub średnie, uprawnienia do sprzedaży ubezpieczeń znajomość języka angielskiego, umowa zlecenie, wynagrodzenie: 1850 zł + prowizja,
Agencja Ubezpieczeniowa Daniel Urban - 2016-06-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia uznaiowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-02-15 - Katowice (śląskie)