SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I OBSŁUGI KLIENTA Gdańsk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Promocja firmy w mediach społecznościwych. Kontakty telefoniczne z klientami zagranicznymi.
Data publikacji: 2017-10-05
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Promocja firmy w mediach społecznościwych. Kontakty telefoniczne z klientami zagranicznymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie/wyższe, mile widziane doświadczenie w branży turystycznej, bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.10.2017
Data dodania oferty pracy: 04.10.2017
Oferta pracy ważna do: 17.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace administracyjno biurowe, obsługa sekretariatu, korespondencja, kompletowanie dokumentacji księgowej, wprowadzanie do komputera program OPTIMA
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Zamość (lubelskie)
dostarczanie informacji drogą mailową o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku trudności, które mogą napotkać Klienci; zapewnianie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; sprawne identyfikowanie potrzeb klienta; praca w międzynarodowym zespole.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
ustalanie metod kontroli i pomiarów w całym ciągu technologicznym i produkcyjnym zgodnie z projektem technicznym, obowiązującymi normami i wymaganiami klienta; wybór odpowiednich urządzeń kontrolno-pomiarowych służących do określania zgodności surowca lub wyrobu z założeniami technologicznymi, zebranymi informacjami i możliwościami przedsiębiorstwa oraz możliwościami ich wykorzystania w przyszłości; współpraca z kierownikami działów produkcyjnych i technologami; opracowywanie i nadzorowanie procedur reklamacyjnych w firmie; prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych kontroli urządzeń kontrolno-pomiarowych; sporządzanie orzeczeń o jakości i przydatności dostarczanych surowców i produktów gotowych; obserwacja jakości powstającego produktu w całym procesie technologicznym od surowca do wyrobu gotowego- kontrola prawidłowości procesów montażu i spawania; sprawne posługiwanie się informacjami uzyskanymi w trakcie obserwacji procesu wytwarzania wyrobu podlegającego ocenie jakości; obsługa komputera w zakresie arkusza kalkulacyjnego oraz baz danych; tworzenie planu badania jakości w całym ciągu technologicznym oraz magazynowo logistycznym wytwarzanego wyrobu; uczestniczenie w opracowaniu budżetu organizacji w części dotyczącej funkcjonowania systemów zapewniania jakości; wyznaczanie wielkości próbek przeznaczonych do badania jakości; analizowanie i monitorowanie wyników jakościowych tworzonych produktów i usług oraz dbałość o zgodność procesów ze standardami określonymi w systemach jakości; reprezentowanie organizacji podczas audytów zewnętrznych i kontroli administracyjnych; tworzenie raportów, analiz oraz sprawozdań na temat zapewniania jakości dla zarządu organizacji; budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy
REMSOD SP Z O O - 2018-01-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie danyc do systemu SAP, obsługa klientów, kontakty z działem sprzedaży, praca biurowa
SOFIDEL POLAND Sp. z o.o. - 2017-06-18 - Ciechanów (mazowieckie)
Zadania: - sprawdzanie i kwalifikowanie do napraw urządzeń sejsmicznych,- wykonywanie pomiarów specjalistycznych, napraw i instalacji aparatury sejsmicznej oraz jej uruchamianie i kontrola na powierzchni i pod ziemią,- opracowywanie dokumentacji technicznych oraz udział w pracach badawczo- rozwojowych prowadzonych w Oddziale
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-05-10 - Lubin (dolnośląskie)
doradztwo techniczne w zakresie doboru sprzętu AGD oraz mebli wypoczynkowych i kuchennych. Sprzedaż, fakturowanie, ofertowanie produktów, przyjmowanie towaru.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Tarnów (małopolskie)
Zadania: pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku; promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank; bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym (obsługa kasowa) i bezgotówkowych (czynności dysponenckie).Korzyści: pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będacej liderem bankowości w Polsce; możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy; system szkoleń i programów rozwojowych; stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych; praca w organizacji wyznającej zasadę Work-Life Balance. Wynagrodzenie 3000 - 4300 zł brutto- w zależności od doświadczenia. Okres próbny 6 m-cy, następna um. na czas określony lub nieokreślony. Godz. pracy 9.15-17.15.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-06-11 - Słupsk (pomorskie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych,sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów,realizacja celów firmy,realizacja zamówień,edycje produktów,wystawianie aukcji allegro,ebay,analiza cen konkurencji,przeceny produktów,dbanie o dobrą prezentację produktów oraz porządek na sklepie,przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-10-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
• bieżąca obsługa Klientów • doradztwo techniczne• przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu• organizacja transportu towaru do klienta • współpraca z mobilnymi przedstawicielami handlowymi
Rywal-RHC - 2018-04-17 - Gdańsk (pomorskie)
Analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzedaż produktówbankowych oraz ubezpieczeń: komunikacyjnych, majątkowych.Obsługa klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z klientem. Realizacja indywidualnych celów sprzedaży. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Ciechanów (mazowieckie)
- Zakres obowiązków:1. Kontrola formalno-rachunkowa oraz dekretacja i ewidencja dowodów księgowych według obowiązujących w NFZ zasad rachunkowości,2. Sporządzanie dokumentów zastępczych (PK) i ich ewidencja,3. Sporządzanie not odsetkowych i ich ewidencja,4. Wystawianie poleceń przelewów bankowych i ich kontrola,5. Terminowe regulowanie zobowiązań,6. Windykacja należności,7. Bieżąca analiza sald i obrotów kont,8. Przygotowywanie danych niezbędnych do sporządzania sprawozdań.- Wynagrodzenie: od 3400 do 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe (preferowane wyższe ekonomiczne w zakresie rachunkowości). Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim wymagane jest 5 lat stażu pracy, przy wykształceniu wyższym wymagane są 3 lata stażu. pracy.Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2018 r., poz. 395, z późn. zm.),3. Umiejętność obsługi komputera w stopniu dobrym (w tym pakietu MS Office),4. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność poprawnego formułowania pism.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-02-18 - Katowice (śląskie)
Obsługa programu magazynowo-sprzedażowego, kompletowanie i realizacja zamówień, korespondencja mailowa, uaktualnianie oferty dla klientów.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Myślenice (małopolskie)
Przygotowywanie raportów, nadzór nad przeliczaniem podatków portugalskich /brazylijskich w języku angielskim i portugalskim, obsługa w języku portugalskim i języku angielskim, proponowanie uprawnień procesów.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Kraków (małopolskie)
wprowadzanie danych do systemu SAP, obsługa klientów, kontakty z działem sprzedaży, praca biurowa
SOFIDEL POLAND Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Ciechanów (mazowieckie)
j/w
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Mroczków Gościnny (łódzkie)
Zgodny, praca w Łasinie
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
praca
HORECA24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-04 - Rzeszów (podkarpackie)
rozwożenie i sprzedaż towaru na bazarze, praca na terenie Polski południowej
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Kraków (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Jabłonowo (mazowieckie)
praca na magazynie
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Falbogi Wielkie (mazowieckie)
PRZYGOTOWANIE TOWARU DO SPRZEDAŻY, SPRZEDAŻ TOWARU PRZY POMOCY PROGRAMU "GOSPODARKA MAGAZYNOWA", SPRZEDAŻ TOWARÓW NA AUKCJACH INTERNETOWYCH, PROMOWANIE TOWARÓW, ZAŁATWIANIE REKLAMACJI.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Chojna (zachodniopomorskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole, uczestnictwo w ciekawych projektach w ramach Grupy Kapitałowej, dodatkowe benefity w postaci ubezpieczenia na życie i karty Multisport.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób, biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Katowice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie dokumentów finansowych do programu magazynowego,współpraca z głównym księgowym,obsługa sekretariatu,fakturowanie, rejestrowanie faktur klientów i dostawców, prowadzenie akt osobowych pracowników przygotowywanie dokumentacjo pracowniczej zarządzanie obiegiem dokumentów w firmierozliczanie czasu pracy i nieobecności, sporządzanie deklaracji PFRON, sporządzanie sprawozdań do GUS
PARTNER SYSTEMS SP. Z O.O. - 2017-01-19 - Człuchów (pomorskie)
Gromadzenie informacji na temat produktu/usługi na rynku międzynarodowym oraz strategia marketingowa, opracowanie haseł reklamowych, kontakt z klientami bezpośrednimi, współpraca z drukarniami (foldery reklamowe, ulotki)
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Grójec (mazowieckie)
Specjalista do spraw reklamy-pisanie ofert reklamowych i promocyjnych, kontakt z klientami firmy w celu reklamy i promocji produyktów
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji zgodnej z prawem ochrony środowiska. Wykonywanie sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Niecew (małopolskie)