SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Słupsk oferta pracy BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA

Wynagrodzenie: 3 000 - 4 300 PLN

Zakres obowiązków: Zadania: pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku; promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank; bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym (obsługa kasowa) i bezgotówkowych (czynności dysponenckie).Korzyści: pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będacej liderem bankowości w Polsce; możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy; system szkoleń i programów rozwojowych; stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych; praca w organizacji wyznającej zasadę Work-Life Balance. Wynagrodzenie 3000 - 4300 zł brutto- w zależności od doświadczenia. Okres próbny 6 m-cy, następna um. na czas określony lub nieokreślony. Godz. pracy 9.15-17.15.

Data publikacji: 2019-06-11

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
11 Listopada 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zadania: pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku; promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank; bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym (obsługa kasowa) i bezgotówkowych (czynności dysponenckie).Korzyści: pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będacej liderem bankowości w Polsce; możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy; system szkoleń i programów rozwojowych; stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych; praca w organizacji wyznającej zasadę Work-Life Balance. Wynagrodzenie 3000 - 4300 zł brutto- w zależności od doświadczenia. Okres próbny 6 m-cy, następna um. na czas określony lub nieokreślony. Godz. pracy 9.15-17.15.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 300 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 11.06.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekiwania: preferowane wykształcenie wyższe (kierunki ekonomia, bankowość, finanse) - może być osoba w trakcie studiów; mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych i finansowych; mile widziane doświadczenie w obsłudze kasowej; mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym; znajomość obsługi aplikacji komputerowych; wysoki poziom kultury osobistej; chęć rozwoju i doskonalenia zawodowego.

Nazwa pracodawcy: BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
11 Listopada 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres: joanna.groszek (at) pekao.com.pl w tytule maila należy wpisać: SiOK_cvPracodawca skontaktuje się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: 11 Listopada

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 11.06.2019

Oferta pracy ważna do: 11.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 11.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 11.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?235ce90a6e9f312ead39c63053f195e2

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

Prowadzenie akt osobowych, obliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji BHP, ZUS.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Rydułtowy (śląskie)

KSIĘGOWY/A - od 3 200 PLN

kontrola i księgowanie dokumentów, dokonywanie rozliczeń finansowych w zakresie podatku VAT w tym sporządzanie deklaracji , kontrola rozchaunków, prowadzenie dokumentacji księgowej i jej archiwizowanie
Wielkopolski Muzeum Niepodległości - 2017-07-10 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA D/S ZATRUDNIENIA CUDZOZIEMCÓW. - od 2 100 PLN

Przygotowanie oświadczeń o zamiarze powierzenia wykonywania pracy, zezwolenie na pracę. Kontakt z klientami z Ukrainy, Rosji, Gruzji.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Oleśnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTÓW I ADMINISTRACJI - od 14 PLN

- przygotowywanie elementów i materiałów do spawania zgodnie z dokumentacją techniczną,- wykonywanie operacji spawania różnymi technikami, za pomocą urządzeń spawalniczych,- wykonywanie operacji lutowania miękkiego i twardego, lutospawania i lutowania twardych metali kolorowych za pomocą kolby lutowniczej lub palnika acetylenowo - tlenowego. 20 godzin tygodniowo. Prace na wg zleceń spółki.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Wyszków (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 850 PLN

Prowadzenie spraw kadrowych, wspólpraca z biurem rachunkowym, przygotowywanie ofert przetargowych, praca przy realizacji zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Urzędów (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU PRODUKTU - od 2 800 PLN

Wprowadzanie do produkcji nowych produktów oraz zmian inżynieryjnych, tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

Sprzedaż produktów wyposażenia łazienek ( armatura, ceramika, płytki ceramiczne ). Przygotowanie wizualizacji projektowej w programie Cad Decor.
AGA Zbigniew Sadowski Sp.J. - 2019-03-04 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DS INFORMATYCZNYCH - od 2 800 PLN

administrowanie lokalną sieciąkomputerową z serwerami, zapewnienie sprawnego działąniakomputerów, serwerów, sieci, drukarek, instalacja, konfigurowanie, aktualizacja oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych, administrowanie monitoringiem, wsparcie informatyczne dla użytkowników
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-08-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 3 500 PLN

przygotowywanie prezentacji oferty firmy, opracowywanie i wdrażanie kampanii e-marketingowych, analiza danych przy uzyciu Google Analytics, używanie bazy CRM
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Olewin (łódzkie)

SPECJALISTA TERAPII UZALEŻNIEŃ (1/2 ETATU) - 1 125 - 4 000 PLN

Zakres obowiązków:1. Planowanie i organizowanie pracy z uwzględnieniem przepisów prawa pracy, BHP zasad ergonomii oraz zasad etycznych;2. Konstruowanie programów profilaktycznych spójnych z programem terapii uzależnień;3. Prowadzenie zajęć psychochedukacyjnych i profilaktycznych uzależnień;4. Nawiązywanie kontaktu terapeutycznego z pacjentem/klientem;5. Diagnozowanie na potrzeby opracowania planu terapii/leczenia;6. Opracowywanie celów i planów terapii uzależnień dostosowanych do potrzeb pacjenta/klienta;7. Prowadzenie pracy terapeutycznej grupowej i/lub indywidualnej oraz dobieranie odpowiednich metod, technik i narzędzi pracy;8. Prowadzenie dokumentacji merytorycznej/leczniczej;9. Monitorowanie, ocenianie efektów realizowania planów terapeutycznych uzależnień;10. Autoanalizowanie pracy podczas superwizji.- Wynagrodzenie: od 1125 do 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Możliwość pracy w pełnym wymiarze czasu pracy dla osób zainteresowanych. Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej.-Praca na 1/2 etatu w godzinach: 9:00-22:00 do uzgodnienia z pracodawcą. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagany kurs PARPA. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty terapii uzależnień. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: terapia (at) interia.eu
CENTRUM ROZWOJU UMYSŁU MIND MARZENA ŻMIDZIŃSKA - 2019-02-06 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - do 2 500 PLN

współpraca z kontrahentami z Ukrainy oferującymi drewno, sporządzanie ofert handlowych, realizacja zakupów importowanych, utrzymywanie stałych realizacji z kontrahentami i pozyskiwanie nowych kontrahentów, wyjazdy zagranicze (oddelegowanie)praca na umowę zlecenie, 160 godzin w miesiącu, dyspozycyjność w godzinach 8:00-16:00, zadaniowy system pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA D/S REALIZACJI PRZYCHODÓW - od 3 000 PLN

Działanie w celu pozyskania zleceń dla Spółki, organizowanie i prowadzenie działań marketingowych dla pozyskania zleceń, negocjowanie warunków umów ze Zleceniodawcami, przygotowywanie umów ze zleceniodawcami, utrzymywanie bieżących kontaktów ze zleceniodawcami. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:15-15:15.
FIRMA AUDYTORSKA INTERFIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK SKLEPU/ KASJER - do 2 000 PLN

Wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

obsługa odbiorców, fakturowanie, zamówienia u dostawców
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Suwałki (podlaskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI I SPRZEDAŻY - 2 000 - 2 500 PLN

Do uzgodnienia
ALBERTINA JERZY KUSTRA - 2017-07-07 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 2 500 - 4 000 PLN

obsługa kadrowo płacowa klientów biura
Biuro Rachunkowe PENSUM Wanda Kaczan - 2018-03-09 - Tychy (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 2 000 PLN

praca produkcyjna
APN Service sp. z o.o. sp.k. - 2017-01-02 - Opole (opolskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

układanie rur, pogłębianie wykopów i ich zagęszczanie
Zakład Hydrauliczny "INSMONT" S.C. Emilian Kołakowski, Milena Rychcik, Sylwia Kołakowska - 2017-03-23 - Mława (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY OBIEKTOWEJ - 2 100 - 4 000 PLN

Obsługa klientów obiektowych i zamowień publicznych. Wykonywanie rozkrojów produkcyjnych. Weryfikowanie zamówień. Praca w Limanowej
PARTNER-ALMA STACH KRÓL SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-19 - Limanowa (małopolskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI (STAŻ) - 1 017,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - od 2 100 PLN

opracowywanie i aktualizowanie planów reagowania kryzysowego; przygotowywanie procedur postępowania, uruchamiania struktur oraz bilansowania potrzeb sił i środków do zabezpieczania zadań z zarządzania kryzysowego; planowanie środków finansowych na zadania zarządzania kryzysowego; badanie, monitorowanie, analiza i prognozowanie zagrożeń rozwoju oraz opracowanie i wdrożenie programów przeciwdziałania ryzykom
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 200 PLN

kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, rozliczanie umów cywilno-prawnych, sporządzanie deklaracji PIT,PFRON,ZUS,obliczanie wynagrodzeń pracowników
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych "LARK Leisure Homes" Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)

ŁADOWACZ - od 14,7 PLN

Załadunek gabarytów spod śmietników na samochód. Praca w godz. 10-18 lub 8-16 na terenie Kołobrzegu, również w soboty. Dźwiganie do 50 kg.
ZAKŁAD USŁUGOWY "EW-PARK" Ewa Małota - 2019-05-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW APLIKACJI/ PROJEKTÓW - od 2 300 PLN

Samodzielne pisanie wniosków o dofinansowanie projektów oraz zarządzanie projektami; opracowywanie korespondencji projektów wespół z dyrektorem bądź wyznaczonymi pracownikami; opracowywanie wniosków, biznes planów, analiz finansowych, analiz ekonomicznych oraz przygotowanie pozostałej kompletnej dokumentacji aplikacyjnej o dotacje z funduszy unijnych oraz innych programów operacyjnych; aktualizacja wiedzy z zakresu zasad przygotowywania projektów i wniosków o dofinansowanie, znajomości przepisów i specyfikacji realizacji projektów finansowych ze środków unijnych u innych; przygotowywanie pism związanych z koordynacją finansowo - rozliczeniową oraz zarządzaniem projektami; terminowe przygotowanie sprawozdań okresowych i końcowych, harmonogramów płatności i wniosków o płatność według wytycznych zawartych w umowach o dofinansowanie w konsultacji z Głównym księgowym; prowadzenie dokumentacji projektów; pozyskiwanie partnerów do projektów; korespondencja i współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi przy realizacji projektów, koordynowanie przepływu informacji i materiałów potrzebnych do prawidłowego rozliczenia projektów na wszystkich etapach realizacji, podejmowanie odpowiednich działań zapewniających osiąganie założonych wyników; staranne i sumienne wypełnianie obowiązków zawodowych i poleceń przełożonego; przestrzeganie przepisów BHP i p. poż.; realizacja innych zadań powierzonych przez Dyrektora zawartych w planach pracy WCK. WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym w szczególności pakietu oprogramowania MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów MS Word, Excel, Outlook), biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość innego języka obcego, min. 2 lata doświadczenia w realizacji i rozliczaniu projektów operacyjnych związanych z kulturą, prawo jazdy kat. B, znajomość zasad pozyskiwania dotacji z funduszy w dziedzinie kultury, umiejętność koordynowania zadań związanych z realizacją projektów, zarządzania projektami oraz pracy z zespołem zaangażowanym w jego merytoryczną organizację, umiejętności analityczne, umiejętność kreatywnego myślenia, zdolność samoorganizacji, samodzielność, odpowiedzialność za etapy realizacji projektów oraz inicjatywa w działaniu, dyspozycyjność, umiejętność pozyskiwania partnerów do projektów, umiejętność pracy pod presją czasu. FORMA KONTAKTU Z PRACODAWCĄ: CV wraz z listem motywacyjnym i dokumentami potwierdzającymi posiadane wyksztalcenie prosimy składać na e-mail: kadry (at) wck.org.pl lub na adres WCK: ul. Sobieskiego 255, 84-200 Wejherowo do dnia 10.01.2016 r.. Aplikacje, które wpłyną do WCK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 2 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 roku, poz. 1182, z późniejszymi zmianami).
Wejherowskie Centrum Kultury - 2015-12-10 - Wejherowo (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

Wymagane min. średnie wykształcenie, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługa Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacja do pracy, dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office (w szczególności Excel). Mile widziane doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania. Charakterystyka pracy: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres rekrutacja (at) skokpiast.pl z dopiskiem miejscowowści, na którą Państwo aplikują.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-18 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZATRUDNIENIA I PŁAC - od 3 500 PLN

samodzielnie prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej,samodzielne naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie rozliczeń w zakresie ZUS, GUS, PIT
METS sp. z o.o. - 2016-05-20 - Gorzelin (dolnośląskie)