SPECJALISTA TERAPII UZALEŻNIEŃ (1/2 ETATU) Katowice oferta pracy CENTRUM ROZWOJU UMYSŁU MIND MARZENA ŻMIDZIŃSKA

Stanowisko: SPECJALISTA TERAPII UZALEŻNIEŃ (1/2 ETATU)

Wynagrodzenie: 1 125 - 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:1. Planowanie i organizowanie pracy z uwzględnieniem przepisów prawa pracy, BHP zasad ergonomii oraz zasad etycznych;2. Konstruowanie programów profilaktycznych spójnych z programem terapii uzależnień;3. Prowadzenie zajęć psychochedukacyjnych i profilaktycznych uzależnień;4. Nawiązywanie kontaktu terapeutycznego z pacjentem/klientem;5. Diagnozowanie na potrzeby opracowania planu terapii/leczenia;6. Opracowywanie celów i planów terapii uzależnień dostosowanych do potrzeb pacjenta/klienta;7. Prowadzenie pracy terapeutycznej grupowej i/lub indywidualnej oraz dobieranie odpowiednich metod, technik i narzędzi pracy;8. Prowadzenie dokumentacji merytorycznej/leczniczej;9. Monitorowanie, ocenianie efektów realizowania planów terapeutycznych uzależnień;10. Autoanalizowanie pracy podczas superwizji.- Wynagrodzenie: od 1125 do 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Możliwość pracy w pełnym wymiarze czasu pracy dla osób zainteresowanych. Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej.-Praca na 1/2 etatu w godzinach: 9:00-22:00 do uzgodnienia z pracodawcą. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagany kurs PARPA. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty terapii uzależnień. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: terapia (at) interia.eu

Data publikacji: 2019-02-06

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: CENTRUM ROZWOJU UMYSŁU MIND MARZENA ŻMIDZIŃSKA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
HENRYKA SIENKIEWICZA 7/1, 40-031 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:1. Planowanie i organizowanie pracy z uwzględnieniem przepisów prawa pracy, BHP zasad ergonomii oraz zasad etycznych;2. Konstruowanie programów profilaktycznych spójnych z programem terapii uzależnień;3. Prowadzenie zajęć psychochedukacyjnych i profilaktycznych uzależnień;4. Nawiązywanie kontaktu terapeutycznego z pacjentem/klientem;5. Diagnozowanie na potrzeby opracowania planu terapii/leczenia;6. Opracowywanie celów i planów terapii uzależnień dostosowanych do potrzeb pacjenta/klienta;7. Prowadzenie pracy terapeutycznej grupowej i/lub indywidualnej oraz dobieranie odpowiednich metod, technik i narzędzi pracy;8. Prowadzenie dokumentacji merytorycznej/leczniczej;9. Monitorowanie, ocenianie efektów realizowania planów terapeutycznych uzależnień;10. Autoanalizowanie pracy podczas superwizji.- Wynagrodzenie: od 1125 do 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Możliwość pracy w pełnym wymiarze czasu pracy dla osób zainteresowanych. Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej.-Praca na 1/2 etatu w godzinach: 9:00-22:00 do uzgodnienia z pracodawcą. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagany kurs PARPA. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty terapii uzależnień. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: terapia (at) interia.eu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 125 - 4 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 1125 do 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Możliwość pracy w pełnym wymiarze czasu pracy dla osób zainteresowanych. Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA TERAPII UZALEŻNIEŃ (1/2 ETATU)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista terapii uzależnień

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 125 - 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagany kurs PARPA. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty terapii uzależnień.

Nazwa pracodawcy: CENTRUM ROZWOJU UMYSŁU MIND MARZENA ŻMIDZIŃSKA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
40-031 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: terapia (at) interia.eu

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE OPIEKI ZDROWOTNEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANAWYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista terapii uzależnień

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.02.2019

Data dodania oferty pracy: 06.02.2019

Oferta pracy ważna do: 06.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - od 2 100 PLN

kompleksowa obsługa klienta, przygotowanie ofert, sprzedaż produktów turystycznych, dbałość o czystość biura
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Sosnowiec (śląskie)

TOKARZ - od 2 100 PLN

toczenie na podstawie rysunków technicznych
P.P.H.U. METALBUD Wójcik Jan, Drewko Bożena s.c. - 2018-08-14 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 3 000 PLN

Zamawianie części do przyczep oraz naczep. Praca jednozmianowa w godz.: 08:00 - 16:00. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym przesłaniu CV na e-mail: b.kaczmarczyk (at) zaslaw.pl
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-07-10 - Andrychów (małopolskie)

SPECJALISTA DS KONTAKTÓW Z KLIENTEM - 2 000 - 2 500 PLN

utrzymanie kontaktów z klientem, praca w dziale handlowym
MALBORSKA FABRYKA OBRABIAREK "PEMAL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-22 - Malbork (pomorskie)

SPECJALISTA / PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

Sprzedaż produktów firmy, bezpośrednia współpraca z wykonawcami oraz biurem sprzedaży, Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych oraz wykonawców. Pomiary dachów, okien itp.
NOVATOR Spółka Jawna Rajchel & Jelonkiewicz - 2017-03-09 - Pińczów (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO - od 4 000 PLN

Osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za:bieżący kontakt z klientem w zakresie realizowanych projektów w celu właściwego organizowania dostaw zgodnych z oczekiwaniami klienta, zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi klientów oraz pomoc w przygotowywaniu optymalnych rozwiązań na bazie oferty firmy, utrzymywanie właściwych relacji z klientami, uzgadnianie bieżących planów produkcyjnych z klientem po zatwierdzeniu wewnętrznym, realizowanie zadań związanych z obowiązującymi procedurami obsługi klienta, współpraca z innymi działami firmy.
C+N Polska Spółka z o.o. - 2019-01-03 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KONTRAKTU - do 4 500 PLN

Wspieranie doradców klienta; czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych; bezpośredni kontakt z klientami; zawieranie i przechowywanie kontraktów; ocena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

sprzedaż i obsługa partnerów handlowych, aktywne pozyskiwanie klientów, analiza potrzeb klienta i monitorowanie rynku.
Agroleasing Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Ustalanie strategii sprzedaży przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Grójec (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU I NARZĘDZIOWNI-ŚLUSARZ/FREZER/TOKARZ NUMERYCZNY - 4 200 - 6 300 PLN

-nadzorowanie i naprawa form wtryskowych -wykonywanie napraw mających na celu utrzymywanie form wtryskowych w ruchu-czyszczenie form wtryskowych po demontażu-prowadzenie ewidencji form wtryskowych i kart eksploatacji form,-wykonywanie prac ślusarskich zgodnie z dokumentacją -wsparcie produkcji w zakresie: mechaniki oraz utrzymania w ruchu maszyn-nadzór i prowadzenie dokumentacji ISO z zakresu utrzymanie ruchu i sprzętu kontrolno-pomiarowego-wykonywanie form wtryskowych zgodnie z dokumentacją -wykonywanie zadań zgodnie z planem,-utrzymywanie w należytej czystości powierzonej do obsługi maszyn i jej otoczenia .
Interplastik Sp. z o.o. - 2018-02-02 - Świdwin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY (O) - do 3 000 PLN

opracowanie wniosków do funduszy UE, opracowanie studium wykonalności i biznesplanów, przygotowanie analiz finansowo-ekonomicznych
EUROGRANT Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PODATKÓW - od 8 500 PLN

Przygotowywanie raportów, nadzór nad przeliczaniem podatków portugalskich /brazylijskich w języku angielskim i portugalskim, obsługa w języku portugalskim i języku angielskim, proponowanie uprawnień procesów.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS FINANSOWO - KSIĘGOWYCH - do 2 000 PLN

Zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie faktur związanych z gospodarką magazynową, dekretowanie i księgowanie faktur kosztowych i not oraz innych dokumentów księgowych, rozliczanie produkcji i kosztów Oddziału, rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych, księgowanie wyciągów bankowych, uzgadnianie sald i płatności, weryfikacja zgodności dokumentów księgowych z umowami, zamówieniami, wyjaśnianie niezgodności, analizowanie i rozliczanie kont rozrachunkowych, analizowanie i rozliczanie kont rozliczeń międzyokresowych, archiwizowanie dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów i sprawozdań zgodnych z wymogami wewnętrznymi, ustalanie oraz rozliczanie różnic inwentaryzacyjnych ,wprowadzanie arkuszów spisowych,
"ALCHEMIA" S.A. Oddział Walcownia Rur Batory - 2017-08-17 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DS. WINDYKACJI - od 1 850 PLN

Kontakt mailowy i telefoniczny z dłużnikami
GCP SP. JAWNA Instytut Doskonalenia Wiedzy Prawno - Ekonomicznej - 2016-03-23 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PLANOWANIA, STATYSTYKI I ORGANIZACJI. - od 2 300 PLN

opracowywanie Planów Pracy i Sprawozdań z realizacji planu pracy WK OHP; koordynowanie i przygotowanie danych statystycznych niezbędnych do sporządzania dokumentów strategicznych WK OHP; opracowywanie wewnętrznych aktów normatywnych dotyczących działalności Wojewódzkiej Komendy OHP; analiza efektywności funkcjonowania podległych jednostek organizacyjnych; opracowywanie i nadzorowanie przebiegu procesu planowania i sprawozdawczości w jednostkach organizacyjnych; prowadzenie bazy danych podległych jednostek organizacyjnych oraz potencjału organizacyjnego uczestników WK OHP; sporządzanie okresowych zestawień zbiorczych danych statystycznych, dokonywanie analiz z nich wynikających i przedstawianie wniosków Wojewódzkiemu Komendantowi OHP; współpraca z pionem finansowym WK OHP w zakresie wykorzystywania środków finansowych wg przyznanego planu finansowego; współpraca merytoryczna w zakresie realizowanych zadań z pozostałymi zespołami WK OHP; sporządzanie dokumentów i druków statystycznych zgodnie z Instrukcją o Sprawozdawczości w Ochotniczych Hufcach Pracy; prowadzenie magazynu materiałów biurowych; prowadzenie archiwum zakładowego; stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach.Godziny pracy 7:45-15:45
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-08-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS KADR I ADMINISTRACJI - od 3 575 PLN

kompleksowe prowadzenie aktu osobowych pracowników, prowadzenie archiwum akt, ewidencja szkoleń BHP, szkoleń z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, prowadzenie spraw związanych z ZFŚS, prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją pozostałych środków trwałych
ŻŁOBEK MIEJSKI KUBUŚ PUCHATEK - 2018-07-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

SPAWACZ (485J) - od 12 PLN

Wykonywanie prac spawalniczych.
ZPHU Żelazo Jan Zelazo - 2016-06-16 - Sobienie Kiełczewskie Drugie (mazowieckie)

MANIKIURZYSTA - od 1 200 PLN

wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej, upiększającej, wykonywanie zabiegów manicure, pedicure, udzielanie porad kosmetycznych, w tym klientom wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 2 100 PLN

Opracowanie propozycji strategii i planów marketingowych. Wdrażanie i realizacja planów marketingowych.Mierzenie efektywności działań marketingowych. Redagowanie pism i umów.
"SKAREM" Sp. z o.o. - 2018-09-12 - Stalowa Wola (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 2 100 PLN

Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, odoba będzie odpowiedzialna za pozyskanie kanydata do pracy, kontakty z pracownikami będą się m.in. w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA W WYDZIALE MATERIAŁOWYM - od 1 850 PLN

Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i procedur związanych z przewozem materiałów niebezpiecznych, kontrola przewozu przesyłek z materiałami niebezpiecznymi, sprawdzanie dokumentów wymaganych przy transporcie materiałów niebezpiecznych, kontrola stanowiska pracy związanych z przewozem materiałów. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość ustawy z dn. 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych, zdany egzamin doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu drogowego towarów niebezpiecznych, doświadczenie zawodowe w zakresie materiałów niebezpiecznych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2016-06-01 - Wędrzyn (lubuskie)

SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO- KADROWYCH (50J) - od 3 780 PLN

Prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów z zakresu Prawa Pracy, współpraca z księgową w zakresie kadrowo-płacowym, sporządzanie list płac i roliczeń z ZUS, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników.
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W KARCZEWIE - 2017-01-19 - Karczew (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 850 PLN

Obsługa dofinansowań PFRON, wyliczanie kwot do odpisu, umowy cywilnoprawne, umowy o prace, sporządzanie zaświadczeń, przyjmowanie stron, wprowadzanie danych do komputera.
Maxus Cleaning sp. z o.o. - 2016-10-17 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 3 000 PLN

22. Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy: Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 7986924 w. 100a) w oparciu o otrzymane dokumenty kadrowe naliczanie wynagrodzenia zasadniczego, premie, dodatki stażowe, funkcyjne, godziny nadliczbowe, dodatki za prace w godzinach nocnych, za specjalizacje, wychowawstwo itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) naliczanie zasiłków na zagospodarowanie dla nauczycieli, odprawy pośmiertne, emerytalne, rentowe, nagrody jubileuszowe, ekwiwalenty za urlopy wypoczynkowe, średnie wakacyjne, dodatki wyrównawcze do najniższego wynagrodzenia w gospodarce narodowej,c) naliczanie w oparciu o otrzymane dokumenty odszkodowania z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, d) naliczanie pracownikom zasiłków z ubezpieczenia społecznego tj. chorobowe, rodzinne, pielęgnacyjne, macierzyńskie, wychowawcze, pogrzebowe zgodnie z obowiązującymi przepisami,e) naliczanie rocznego dodatkowego wynagrodzenia dla pracowników sfery budżetowej zgodnie z zobowiązującymi przepisami,f) naliczanie wynagrodzenia pracowników zatrudnionych na podstawie umowy zlecenia i o dzieło,g) wyliczanie wynagrodzenia do wniosków emerytalno rentowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,h) dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń tj. składek związkowych, składek PZU, składek i pożyczek z KZP, pożyczek mieszkaniowych oraz sporządzanie ich wykazów,i) w ustalonych terminach sporządzanie listy płac, zasiłków, nagród, nadgodzin itp.,j) sporządzanie listy płac i rozliczanie wpłaty świadczeń z ZFŚS przyznanych zatrudnionym pracownikom,k) przygotowywanie przelewów potrącanych kwot oraz przelewów wynagrodzeń na konta osobiste pracowników,l) w obowiązujących terminach naliczanie zobowiązania wobec ZUS przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej oraz przelewów naliczonych składek zgodnie z obowiązującymi przepisami,m) w obowiązujących terminach naliczanie, potrącanie i rozliczanie z urzędem skarbowym zaliczki podatku dochodowego zatrudnionych pracowników w oparciu o obowiązujące przepisy,n) w obowiązującym terminie przygotowywanie do ZUS-u deklaracje IWA dotyczące ustalenia rocznej składki % na ubezpieczenie wypadkowe,o) w obowiązujących terminach sporządzanie deklaracji rozliczeniowych dotyczących przekazanych kwot podatku dochodowego PIT- 4,p) sporządzanie sprawozdań GUS dotyczących zagadnień objętych zakresem obowiązków,q) we współpracy z innymi pracownikami prowadzenie sprawozdawczości w SIO, r) udział obok głównej księgowej i innych pracowników w tworzeniu planu finansowego placówki (PABS),s) dokonywanie rocznego rozliczenia podatku dochodowego zatrudnionych pracowników PIT-11, PIT-40, PIT-8B,t) prowadzenie kartoteki wynagrodzeń wypłacanych zasiłków, wypłat z tytułu absencji pracowników,u) prowadzenie ewidencje wypłat z ZFŚS,v) wystawianie zaświadczenie o wysokości zarobków,w) wystawianie zaświadczenia do ZUS-u o wysokości dochodów osiąganych przez emerytów i rencistów,x) w obowiązującym terminie zgłaszanie, wyrejestrowywanie i nanoszenie zmian personalnych pracowników do ubezpieczeń społecznych za pomocą programu Płatnik ZUS,y) sporządzanie meldunków płacowych oraz współuczestniczenie w sporządzeniu sprawozdań finansowych dotyczących wydatków płacowych,z) uzgadnianie z Głównym Księgowym naliczenia wydatków płacowych, współuczestniczenie w opracowywaniu planów finansowych dotyczących wydatków płacowych,
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 18 - 2016-08-25 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY SUROWCÓW WTÓRNYCH - od 1 850 PLN

Sprzedaż surowców, pozyskiwanie kontrahentów
NAPRZÓD Sp. z o.o.- Rydułtowy - 2016-01-28 - Dzierżysław (opolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 2 300 - 3 200 PLN

Branża turystyczna, zakres obowiązków zgodny ze stanowiskiem.
TRADE & TRAVEL COMPANY SP. Z O.O. - 2017-11-27 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH - od 2 500 PLN

obsługa klienta w dziale sprzedaży (branża artykułów budowlanych), wystawianie faktur, obsługa komputera
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PANJUST" - 2018-02-07 - Lubin (dolnośląskie)