SPECJALISTA DS KADR I ADMINISTRACJI Świnoujście oferta pracy ŻŁOBEK MIEJSKI KUBUŚ PUCHATEK
Stanowisko: SPECJALISTA DS KADR I ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 3 575 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie aktu osobowych pracowników, prowadzenie archiwum akt, ewidencja szkoleń BHP, szkoleń z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, prowadzenie spraw związanych z ZFŚS, prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją pozostałych środków trwałych
Data publikacji: 2018-07-05
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: ŻŁOBEK MIEJSKI KUBUŚ PUCHATEK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyspiańskiego 2, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowe prowadzenie aktu osobowych pracowników, prowadzenie archiwum akt, ewidencja szkoleń BHP, szkoleń z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, prowadzenie spraw związanych z ZFŚS, prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją pozostałych środków trwałych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 575 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KADR I ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 575 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs obsł.komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Książeczka do celów sanitarno - epidemiologicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa sprzętu biurowego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dyspozycyjność, dokładność, dobry stan zdrowia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: ŻŁOBEK MIEJSKI KUBUŚ PUCHATEK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 2, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 05.07.2018
Oferta pracy ważna do: 27.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-zarządzanie siecią teleinformatyczną w celu zapewniwnia użytkownikom systemu stabilnej pracy z aplikacjami;-analizuje faktury telekomunikacyjne, tworzy i kontroluje bilingi, sprawuje nadzór oraz dokonuje rozliczenia kosztów generowanych przez abonentów NoOSG w celu przestrzegania dyscypliny finansowej;-konfiguruje urządzenia telekomunikacyjne i sieciowe w celu poprawnej pracy oraz przeprowadza aktualizację oprogramowania w celu wykorzystania najnowszych wersji;-wykonuje i uaktualnia schematy łączności przewodowej w celu zapewnienia poprawnej pracy systemów teleinformatycznych;-przygotowyje specyfikę sprzętu teleinformatycznego w celu przeprowadzenia postępowań przetargowych;-prowadzi wykaz abonentów podłączonych do centrali w celu uaktualnienia bieżących spisów abonentów telefonicznych
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-06-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Prowadzenie biura, spraw kadrowych, bieżąca obsługa sekretariatu
Zakład Instalatorstwa Elektrycznego i Telekomunikacyjnego Józef Wieloch Busko-Z. - 2017-05-24 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Kadrowo-płacowa obsługa pracowników spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Obsługa zatrudnienia, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac oraz raportów i deklaracji do ZUS.
"PAGEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-25 - Gnojnik (małopolskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów bezpośrednio z Turscji, kontakt z klientem tureckojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Łódź (łódzkie)
marketing rynku ukraińskiego, przygotowywanie ofert handlowych, fakturowanie ora sporządzanie listów przewozowych exportowanych towarów
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamówieniu kart Shella.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Zabierzów (małopolskie)
- wypełnianie dokumentów legalizujących pobyt i pracę obcokrajowców- aktywna rekrutacja pracowników- opieka nad pracownikami zagranicznymi- wyszukiwanie lokali mieszkalnych i pośredniczenie pomiędzy właścicielami a pracownikami- pomoc przy relokacji pracowników wraz z rodzinami
PHU Masterclean - 2018-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie zleconych prac, -analiza danych finansowych, -weryfikację faktur, dokumentów oraz wprowadzaniem danych do systemu,-rozwiązywanie niezgodności w fakturach, na rachunkach bankowych,-przygotowanie i raportowanie zestawień księgowych,-bieżący kontakt i wsparcie klienta,-wykonywanie operacji finansowych na rachunkach klienta,-weryfikację wyciągów oraz wprowadzanie danych do systemu bankowego, praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Opole (opolskie)
Praca z systemem magazynowo handlowym, przyjmowanie zamówień telefonicznych/mailowych, korespondencja z klientami
Clockwork Polska Sp. z o.o. - 2017-12-05 - Bogucin (wielkopolskie)
Opracowywanie i weryfikowanie procedur, instukcji, kontrola warunków BHP oraz udział w ocenie ryzyka zawodowego, prowadzenie postępowań powypadkowych, analizowanie zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz potencjalnych zagrożeń,przeprowadzanie szkoleń,udział w ocenie modernizacji zakładu.
Vandemoortele Polska Sp. z o.o. Łodź - 2016-09-21 - Kutno (łódzkie)
obsługa kadrowa pracowników
MADRAS SP.ZO.O. - 2018-02-01 - Koło (wielkopolskie)
projektowanie materiałów reklamowych
Wizja Reklamy Łukasz Milczak - 2016-11-14 - Bełchatów (łódzkie)
dbanie o relacje z klientami z Bangladeszu, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach bengalskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodny z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2016-02-01 - Kotlin (wielkopolskie)
Obsługa, rozliczanie automatów. Obsługa klientów korzystających z automatów, wypłaty z automatów.
Casino Sp. z o.o - 2017-10-21 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych oraz kompleksowej dokumentacji przetargowej. Monitorowanie zamówień publicznych, weryfikacja i analiza dokumentacji przetargowej. Analizowanie SIWZ pod kątem formalno-prawnym, przygotowywanie pism z zakresu postępowań przetargowych, redagowanie pytań. Przygotowywanie ofert przetargowych, administrowanie dokumentami przetargowymi. Archiwizacja dokumentów przetargowych.
TOMED Zaopatrzenie Medyczne - 2016-03-01 - Lublin (lubelskie)
wymiana sprzęgieł i rozrządów w samochodach osobowych, wymiana elementów zawieszenia, wymiana oleju, opon, ustawianie geometrii na maszynie Hunterpraca na umowę na czas określony, praca na dwie zmiany w godzinach 8:00-16:00 i 10:00-18:00oferta dostępna w sali F
LIDER SERWIS S.C. GRZEGORZ JÓZEFCZYK, DOROTA SZCZĘSNA - 2017-09-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie kosztorysów w programie Norma Pro, weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej, przygotwanie i nadzór nad czynnościami okresowych kontroli budynków, uczestnictwo w wizjach technicznych. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - 71 777 84 36.
Zarząd Zasobu Komunalnego - 2018-04-12 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Planowanie i realizowanie zadań marketingowych.2. Organizacja imprez sportowych MOSiR.3. Pozyskiwanie pozabudżetowych środków finansowych na realizację zadań statutowych MOSiR.4. Opracowywanie i realizowanie programów sportowo-rekreacyjnych adresowanych do mieszkańców Gminy Kędzierzyn-Koźle.5. Współtworzenie i prowadzenie strony internetowej oraz portalu społecznościowego.6. Obsługa pakietu biurowego Microsoft Office, programów graficznych Photoshop i CorelDraw oraz CMS Joomla.
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI - 2016-03-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Adekwatne do stanowiska
Konsorcjum Polskich Biur Podróży Sp. z o.o. - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
- wykonywanie nasadzeń- cięcie korygujące i wzmacniające roślin- wykonywanie innych prac ogrodniczych- konieczna znajomość branży ogrodniczej- konieczna znajomość obsługi wertykulatora Triumph / kosiarki Stihl
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)
SPRZĄTANIE SAL, KORYTARZY, MYCIE OKIEN, WIESZANIE FIRAN;
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Brzeg (opolskie)
zapoznanie się z produktem , który ma być przedmiotem reklamy, opracowywanie produktów lub usług zlecanych przez klienta z uwzględnieniem poczynań konkurencji w określonej dziedzinie oraz metod reklamy przez nia stosowanych a także wyników badań rynkowych pozwalających określić upodobania klientów, motywy zakupu towarów oraz wielkość zapotrzebowania na dany produkt lub usługę
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Słupno (mazowieckie)
marketing dla firm zagranicznych, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Michałowice (małopolskie)
SPECJALISTA DS. LOGISTYKI I MAGAZYNU
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "KONWEKPOL" JANUSZ PODGÓRSKI - 2016-07-04 - Dębica (podkarpackie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-01-02 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie połączeń wychodzących,sprzedaż nowych usług lub przedłużanie umów dla stałych klientów sieci telekomunikacyjnej
"Progres" Sp. z o.o., Sp. k. - 2017-05-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
AKTWYNE POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW DO UBEZPIECZENIA, POSZERZENIE RYNKU POPRZEZ WŁĄCZENIE DO WSPÓŁPRACY NOWYCH PARTNERÓW BIZNESOWYCH (POŚREDNIKÓW), PODTRZYMYWANIE RELACJI Z ISTNIEJĄCYMI KLIENTAMI FIRMY, DORADZTWO W ZAKRESIE GAMY PRODUKTÓW/USŁUG FIRMY (BROKERSKIE BIURO UBEZPIECZENIOWE), REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH, ARCHIWIZACJA I RAPORTOWANIE BIEŻĄCYCH WYNIKÓW PRACY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁĆENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ, UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWE I ZNAJOMOŚĆ TECHNIK SPRZEDAŻY, SUKCESY W POZYSKIWANIU NOWYCH KLIENTÓW, UMIEJĘTNOŚCI NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW I BUDOWANIA DŁUGOFALOWYCH RELACJI, KOMUNIKATYWNA, OTWARTA OSOBOWOŚĆ, MILE WIDZIANE: ZNAJOMOŚĆ BRANŻY UBEZPIECZENIOWEJ, ZNAJOMOŚĆ PRODUKTÓW UBEZPIECZENIOWYCH, KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO LUB J.NIEMIECKIEGO, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL malgorzata.glueck (at) proffman.pl
PROFFMAN BROKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)