SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU NA RYNEK TURECKI Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU NA RYNEK TURECKI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie i obsługa klientów bezpośrednio z Turscji, kontakt z klientem tureckojęzycznym
Data publikacji: 2017-06-28
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie i obsługa klientów bezpośrednio z Turscji, kontakt z klientem tureckojęzycznym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU NA RYNEK TURECKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: turecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 28.06.2017
Oferta pracy ważna do: 11.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
usługi fizjoterapeutyczne
REHA-COMPLEX S.C. Joanna Kilianek, Anna Kramer - 2016-09-30 - Radom (mazowieckie)
Produkcja i montaż mebli z płyty i drewna litego
AQUALINE MARINE SP. Z O.O. GDAŃSK - 2018-02-10 - Malbork (pomorskie)
Brak danych
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2017-08-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Planowanie i organizacja przeglądów, remontów i konserwacji maszyn i urządzeń. Kierowanie pracą podległych pracowników.
Sławski Zakład Przetwórstwa Mięsa i Drobiu" Balcerzak i Spółka" Sp.z o.o. - 2016-05-23 - Wróblów (lubuskie)
wprowadzanie zawartych umów do systemuobsługa studentów w zakresie rozliczeń,rozpatrywanie wniosków o zmniejszenie i umorzenie opłat,fakturowanie i tworzenie rozliczeń finansowychpomoc w przygotowaniu raportów finansowych,współpraca z wewnętrznymi działami firmypraca w języku angielskim
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
Zapoznanie z zasadami ewidencji delegacji słuzbowych i inne
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kontrola produktu pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet, kontrola prawidłowości procesu produkcji, zgłaszanie propozycji działań korygujących, raportowanie, tworzenie dokumentacji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2016-11-04 - Karczew (mazowieckie)
Wykonywanie testów funkcjonalnych, integracyjnych, akceptacyjnych oraz wydolnościowych tworzonego oprogramowania,odbieranie zgłoszeń dotyczących wsparcia technicznego, identyfikowanie problemu oraz dostarczanie adekwatnych informacji, znajomość globalnych procedur firmy i stosowanie ich adekwatnie do sytuacji.
EPAM Systems Poland - 2017-01-03 - Gdańsk (pomorskie)
Praca z monitorem ekranowym w pomieszczeniach typu open-space, udział w rojektach w Polsce i w innyvh państwach. Programowanie w różnych językach.Sala H
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów, kontakt telefoniczny z klientami, rozliczenie miesięczne dokumentów polisowych
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Prezentowanie oferty sprzedażowej oraz towarów; kontakt z klientem zagranicznym; negocjowanie warunków umów; pozyskiwanie nowych kontrahentów; ustalenie planów marketingowych oraz kampanii. Bezpośredni kontakt z klientem urdujęzycznym.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Łódź (łódzkie)
oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Józefów (mazowieckie)
Instalację i utrzymanie produktów SAP NetWeaver -Wykonywanie wszystkich zadań technicznych i administracyjnych z zakresu SAP Basis/NetWeaver. Codzienne wykonywanie czynności Basis. Zarządzanie transportem zwolnienia/prośby. Wykonywanie dziennych badań systemowych. Monitorowanie i instalacja aktualizacji SAP w infrastrukturze.
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Kraków (małopolskie)
Obsługa kadrowo - płacowa klientów biura rachunkowego.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Konopiska (śląskie)
sporządzanie listy płac, kontrolowanie jej poprawności i dokonywanie przelewów wynagrodzeń, obsługa kadrowa pracowników, zakładanie dokumentacji osobowej i uzupełnianie jej prowadzenie dokumentacji w sprawach personalnych, rejestrowanie i wyrejestrowanie pracowników z ubezpieczeń społecznych, roliczanie zaliczek na podatek dochodowy, skłądanie raportów do ZUS, GUS i PFRON, nadzór nad systemem rejestracji czasu pracy, wdrożenie i ciągłe doskonalenie systemu komputerowego do zarządzania danymi pracowników, ciągłe doskonalenie systemu komputerowego do zarządzania danymi pracowników, ciągłe doskonalenie procesów administracyjnych w dziale HR
MUBEA AUTOMOTIVE POLAND SP. Z O.O. ZIMNA WÓDKA - 2016-07-26 - Zimna Wódka (opolskie)
Wykształcenie min. średnie, mile widziana znajomość języków obcych.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Racibórz (śląskie)
-wprowadzanie danych do systemu komputerowego-uzupełnianie baz danych-kontrola i weryfikacja dokumentacji-skanowanie dokumentów-pozostałe prace administracyjne
kontakt przez OHP - 2018-08-01 - Strzelce Opolskie (opolskie)
sprzedaż akcesoriów mwtalowych
SZAWMAR Jolanta Marcinkowska - 2016-12-07 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych-przygotowywanie dokumentacji personalnej-obsługa administracyjna pracowników-organizowanie szkoleń
OKNA DEBOW Rafał Prucnal - 2017-10-13 - Wierzbna (podkarpackie)
Obsługa klienta dbanie o swoje stanowisko pracy, aktywna sprzedaż, dokumentacja asortymentu.Komunikatywność, umiejetność pracy w zespole.Doświadczenie w Handlu będzie dodatkowycm atutem.
Paulina Kuryłowicz ON&ONA FASHION - 2017-07-01 - Wałbrzych (dolnośląskie)
- Udział i doradztwo w sprawach przygotowania, realizacji i rozliczania wniosków o dofinansowanie projektów realizowanych/dofinansowanych z funduszy zewnętrznych,utrzymywanie kontaktów z instytucjami pośredniczącymi i zarządzającymi w zakresie projektów planowanych do złożenia i realizowanych, współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie pozyskiwania i realizowania projektów, udział w kontrolach prowadzonych przez instytucje finansujące lub przez nie zleconych, weryfikacja dokumentacji wymaganej przy pozyskiwaniu, realizowaniu i rozliczeniu projektu, koordynacja realizowanych projektów (weryfikacja zakresu projektów, uczestniczenie w tworzeniu budżetów projektów, kontrola i nadzór nad jakością dokumentacji), monitorowanie i nadzór nad prawidłowością prowadzonych postępowań ofertowych i procesów zakupowych, obsługa systemu ewidencyjnego projektów (tworzenie bazy danych projektów ukończonych i w realizacji, monitorowanie realizacji projektów, rejestracja, sprawozdawczość i archiwizowanie dokumentacji projektów), prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Biura.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto do ustalenia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania: minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie przygotowywania, zarządzania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (krajowych i unijnych), wykształcenie wyższe, znajomość programów operacyjnych z perspektywy finansowej 2014-2020, znajomość Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, bardzo dobra obsługa pakietu MS Office, umiejętność nadzorowania wielu projektów równocześnie, umiejętność analizy dokumentów dotyczących przygotowania, realizacji i rozliczania projektów.Wymagania dodatkowe: znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach (dawniej AKADEMIA EKONOMICZNA) - 2018-06-21 - Katowice (śląskie)
aktywne poszukiwanie klientów, umiejętności w zakresie mediacji i negocjacji, utrzymanie pozytywnych relacji z klientami, redagowanie korespondencji handlowej, kompleksowa obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-05-15 - Stargard (zachodniopomorskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Kraków (małopolskie)
wystawianie umów cywilnoprawnych, naliczanie składek ZUS i PDOF, przygotowanie rejestracji i wyrejestrowania osób w ZUS, zatwierdzanie do zapłaty rachunków do umów, przygotowywanie paczek płacowych wraz z pochodnymi od wynagrodzeń, weryfikacja danych na podstawie informacji i zapisów otrzymanych z księgowości, współpraca z osobami z działów administracji (księgowość, finanse) i z osobami z działów programowych
Capital Work - 2017-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
- Planowanie i realizacja strategii rozwoju eksportu. Prowadzenie i analiza rynku. Osobiste kontakty z klientami. Prowadzenie negocjacji handlowych. Przygotowywanie dokumentów celnych. Poszukiwanie nowych klientów.- Znajomość języka rosyjskiego oraz ukraińskiego jest wymagane do kontaktowania się z kontrahentami z Rosji oraz Ukrainy.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w handlu, umiejętność pozyskiwania klientów, uczestnictwo w targach celem zdobywania klientów. Wymagana znajomość office.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
Prace ogrodowe i naprawcze, sprzątanie domków
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Mielenko (zachodniopomorskie)
Układanie tarcicy (drewna) w pakiety, obrzynanie tarcicy.Praca: Jagodno 1 - STOLARNIA I zmiana 7-15
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Jagodno (warmińsko-mazurskie)
codzienne obsługa i wsparcie klientów krajowych i zagranicznych , przyjmowanie zamówień do realizacji, wystawianie faktur, obsługa spedycji, współpraca z handlowcami, obsługa sekretariatu w zakresie odbierania telefonów, poczty
EKO CERAMIKA Janusz Błażejewski - 2016-08-19 - Jedwabno (kujawsko-pomorskie)
Centrum PISOP w ramach realizowanego projektu współpracuje z 22 liderami lokalnymi (osoby pracujące poza Centrum PISOP), których zadaniem jest prowadzenie działań lokalnych, organizacja wydarzeń w terenie. Obowiązki:- koordynowanie tej współpracy w obszarze niezbędnej dokumentacji merytorycznej tj. listy obecności dokumentujące wydarzenia, sprawozdania liderów, ale też rozliczenia finansowe organizowanych wydarzeń;- koordynowanie naboru ofert w ramach konkursu grantowego, prac komisji oceny, podpisywanie umów z organizacjami na grant, rozliczenie organizacji);- wsparcie i nadzór nad wydarzeniami realizowanymi przez liderów lokalnych - 100 spotkań (poprawność realizowanych działań zgodnie z wytycznymi);- rozliczanie działań prowadzonych przez liderów lokalnych (archiwizacja dokumentów, rozliczanie finansowe wydarzeń, weryfikacja wspólnie z animatorką i ekspertką ds. rozwoju lokalnego koncepcji spotkań animacyjnych);- współorganizacja lokalnych Targów ekonomii społecznej (rekrutacja, realizacja, rozliczenia finansowe we współpracy z liderami); - organizacja wizyt studyjnych;- współorganizacja Targów Ekonomii Społecznej;- nadzór i monitorowanie wskaźników w zakresie wsparcia, inkubacji, rozwoju lokalnego; - ocena formalna złożonych wniosków w ramach konkursu grantowego;- organizacja Komisji Oceny Wniosków (ocena formalna złożonych biznesplanów, przygotowanie niezbędnych dokumentów, kart oceny, protokołowanie działań komisji); - zbieranie dokumentów niezbędnych do złożenia wniosków od uczestników;- kontakt z członkami Komisji Oceny Wniosków;- prowadzenie dokumentacji w zakresie Komisji Oceny Wniosków;- rozliczanie dotacji inwestycyjnych w obszarze wsparcia, kontrola wydatkowania.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
opis stanowiska:- sporządzanie ofert cenowych, kalkulacji,- analiza zapytań ofertowych, współpraca z klientem,- nadzorowanie ofert wysłanych do klienta pod kątem zadowolenia z oferty, ewentualnych poprawek oraz możliwości złożenia zamówienia/ podpisania umowy.kandydatowi na stanowisko specjalisty ds. ofert oferujemy:- wdrożenie w specyfikę stanowiska oraz w system i sposób przygotowywania ofert dla klientów.
GOSCO FP SP.Z O.O> SP. KOMANDYTOWA - 2016-05-17 - Chomino (zachodniopomorskie)