SPECJALISTA DS. FAKTUROWANIA Gdańsk oferta pracy "ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FAKTUROWANIA
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: wprowadzanie zawartych umów do systemuobsługa studentów w zakresie rozliczeń,rozpatrywanie wniosków o zmniejszenie i umorzenie opłat,fakturowanie i tworzenie rozliczeń finansowychpomoc w przygotowaniu raportów finansowych,współpraca z wewnętrznymi działami firmypraca w języku angielskim
Data publikacji: 2017-03-29
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: "ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-802 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wprowadzanie zawartych umów do systemuobsługa studentów w zakresie rozliczeń,rozpatrywanie wniosków o zmniejszenie i umorzenie opłat,fakturowanie i tworzenie rozliczeń finansowychpomoc w przygotowaniu raportów finansowych,współpraca z wewnętrznymi działami firmypraca w języku angielskim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16.00. Miejsce pracy Gdańsk Przymorze. Pracodawca zapewnia ubezpieczenie, prywatną opiekę medyczną oraz kartę Multisport, pysznę kawa i świeże owoce w każdą środę.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FAKTUROWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: fakturzystka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, rachunkowośc lub pokrewne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie na poziomie licencjatu, preferowane kierunki ekonomia, rachunkowość, finanse albo odpowiadające wykształceniu, doświadczenie w/w obszarach, umiejętność obsługi klienta, znajomośc j. angielskiego nw stopniu biegłym. Miejsce pracy: Gdańsk Przymorze. Kontakt telefoniczny: 695-060-664. CV wysyłać na adres e-mail: anna.wisniewska (at) adecco.com.Pracodawca docelowo zatrudni 3 osoby.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy:
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 49, 80-401 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Adres strony pracodawcy: www.adecco.pl
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 49
danePracodawcy_nrKraz: 364
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: fakturzystka
Data dodania oferty pracy: 29.03.2017
Oferta pracy ważna do: 02.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy z klientami - telefonicznie, współpraca zespołowa, raportowanie do przełożonego
kontakt przez OHP - 2016-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy- listy obecności, urlopy, zwolnienia, obsługa systemu kadrowo-płacowego, sporządzanie raportów na potrzeby klientów
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-10-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Zaopatrzenie zakładu w materiały
"Paged-Sklejka" Spółka Akcyjna w Morągu - 2016-09-13 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie cyfrowych albumów muzycznych w języku portugalskim poprawnie pod względem gramatyczno-stylistycznym, analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2018-04-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż detaliczna produktów leczniczych wyrobów medycznych, sprzętu ortopedycznego w sklepie specjalistycznego zaopatrzenia medycznego i zielarsko-medycznym.
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa "CEZAL Lublin" sp. z o.o. - 2017-12-14 - Zamość (lubelskie)
wsparcie działu HR w prowadzeniu rekrutacji - nauka zawodu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Gdynia (pomorskie)
Kontakt telefoniczny w j. niemieckim z klientami Google- utrzymanie klienta, nadsprzedaż dodatkowych pakietów reklam z firmy Google. Wynagrodzenie 5800 zł brutto + premia. Umowa na czas określony 1 rok z możliwością przedłużenia.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Kraków (małopolskie)
przeprwadzanie szkoleń, prowadzenie dokumentacji, przeprowadzanie audytów, analiza i ocena ryzyka zawodowego i aktualizacja, udział w odbiorach maszyn, obiektów pod kątem bhp
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Radzanów (mazowieckie)
Operator koparki.
SKŁAD STALI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH Tadeusz Jankowski - 2018-04-18 - Grajewo (podlaskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych.Szczegóły oferty: http://pomorskawkohp.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/specjalista-ds-logistyki-i-zamowien-publicznych.htmlTermin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty w zamkniętych kopertach należy składać do dnia 15.10.2017r. w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy Al. Grunwaldzka 56, 80-241 Gdańsk w godzinach 7:45-15:45, za pośrednictwem poczty tradycyjnej na wskazany wyżej adres lub na adres e-mail: rekrutacja1.pwk (at) ohp.plNa kopertach należy umieścić adnotację: Rekrutacja specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-09-28 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Przasnysz (mazowieckie)
Przewodzenie długoterminowym Strategiom Wdrażania i Rozszerzania Oferty Cisco poprzez punkty stałego kontaktu z klientem, koncentrując się na pomyślnym dopasowaniu priorytetów strategicznych klienta i pożądanych wynikach biznesowych/operacyjnych; Śledzenie i mierzenie za pomocą wspólnie opracowanego Planu Zaangażowania we Wdrożenie [Adoption Engagement Plan]; Ścisła współpraca z działem sprzedaży i serwisu Cisco; Bycie integralną częścią zespołów zarządzających sprzedażą i dostawą, ze szczególnym naciskiem na wdrażanie subskrypcji SW oraz identyfikowanie możliwości rozszerzenia; Koncentrowanie się na wsparciu wdrażania, integracji biznesowej i rozszerzaniu subskrypcji oprogramowania Cisco związanych ze współpracą, bezpieczeństwem, Cisco One, NGFW, Zaawansowaną ochroną przed złośliwym oprogramowaniem dla sieci i punktów końcowych, Urządzeniem zabezpieczającym pocztę elektroniczną, Urządzeniem do zabezpieczania stron internetowych, Enterprise Network, usługi Smart Net Total Care, ThreadGrid, Data Center Hyperflex, Cyfrowym Centrum Architektury Sieci; Współpraca zarówno z klientami, jak i wewnętrznymi interesariuszami w celu świadczenia usługi.
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Kraków (małopolskie)
-
OSKAR BURCHARD ASTERIA - 2016-07-11 - Kościerzyna (pomorskie)
Pozyskiwanie klientów; pozyskiwanie danych; obsługa mediów społecznościowych;
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kadrowa firmy
"LST-POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Bełżyce (lubelskie)
-Obsługa kadrowo-płacowo-Prowadzenie akt osobowych-Prawidłowe obliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń-Obsługa kadrowo-płacowa zleceniobiorców- Raporty do ZUS, US, GUS, PFRON-Rozliczanie czasu pracy i delegacji kierowców-Nadzorowanie spraw związanych z transportem
MTB sp. z o.o. - 2017-09-26 - Sulechów (lubuskie)
Obsługa klienta w biurze podróży
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Głogów (dolnośląskie)
sporządzanie umów handlowych, pozyskiwanie kontrahentów
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2018-07-18 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)
PRZYGOTOWYWANIE SERÓW HINDUSKICH, CZYNNOŚCI POMOCNICZE W KUCHNI TJ. PRZYGOTOWYWANIE PÓŁPRODUKTÓW I MIESZANEK PRZYPRAW DO SERÓW HINDUSKICH, KONSULTACJE Z PRACODAWCĄ W ZAKRESIE RECEPTURY SERÓW HINDUSKICH
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Otyń (lubuskie)
Opis stanowiska:- analiza uwarunkowań rynków zagranicznych, głównie brytyjskiego; - rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami zagranicznymi; - przygotowywanie ofert handlowych; - obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; - utrzymanie bezpośrednich kontaktów z Klientami; - sporządzanie zestawień i analiz sprzedażowych; - ścisła współpraca z działem marketingu w ramach prowadzonych aktywności sprzedażowych. Wymagania: - biegła znajomość języka angielskie
Lars Laj - 2016-04-11 - Dobra (zachodniopomorskie)
Tworzenie ofert sprzedaży. Pozyskiwanie nowych klientów, kształtowanie relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Sosnowica (lubelskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem rumuńskim/mołdawskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka rumuńskiego/mołdawskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem.
HORIZONT PROJECT DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Praca w dziale księgowym spółdzielni mieszkaniowej
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko - Własnościowa "METALOWIEC" - 2018-04-24 - Czarna Białostocka (podlaskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Poznań (wielkopolskie)
Pełna obsługa szkoleń od strony organizacyjnej; organizacja szkoleń pod kątem logistycznym i administracyjnym; kontakt z uczestnikami szkoleń; prowadzenie dokumentacji szkoleniowej; przygotowywanie, wysyłanie ofert; pozyskiwanie i koordynowanie pracy trenerów; prowadzenie kalendarza szkoleń na stronie internetowej; aktywne pozyskiwanie klientów; opracowanie dokumentacji szkoleniowej i raportów poszkoleniowych; analizowanie potrzeb rynku i przygotowywanie szkoleń pod potrzeby rynkowe; tworzenie i opracowywanie szkoleń; prowadzenie kwestii formalnych związanych z działaniem firmy szkoleniowej; przygotowywanie materiałów szkoleniowych; rozliczanie kosztów szkolenia; nadzór nad prawidłową realizacją szkoleń; planowanir i efektywne zarządzanie budżetem w zakresie szkoleń oraz sporządzanie statystyk i raportów z realizowanych działań; obsługa organizacyjna szkoleń; pozyskiwanie nowych projektów szkoleniowych oraz negocjacja cen. Praca w godzianch I 9-13 II 13-17 Niektóre soboty
Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego - 2017-04-28 - Opole (opolskie)