SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Nowy Dwór Gdański oferta pracy Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 800 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie umów handlowych, pozyskiwanie kontrahentów
Data publikacji: 2018-07-18
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawska 41, 82-100 Nowy Dwór Gdański, powiat: nowodworski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie umów handlowych, pozyskiwanie kontrahentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto+ premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Dwór Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowodworski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Dwór Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie, umiejętności handlowe, marketingowe, mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy.
Nazwa pracodawcy: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Adres pracodawcy:
Warszawska 41, 82-100 Nowy Dwór Gdański, powiat: nowodworski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV prosze przesłać na adres: kadry (at) maluta.pl lub dostarczyć pod adres firmy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: nowodworski
Gmina pracodawcy: Nowy Dwór Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Dwór Gdański
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 41
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 19.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Katowice (śląskie)
Podjęcie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaż usługiZbieranie informacji o sprzedaży usługi w celu dokonania analizy rynku i oceny ofert konkurencjiTworzenie ofert handlowychKształtowanie relacji z klientem indywidualnym i biznesowymPozyskiwanie nowych klientówNegocjowanie warunków handlowychBieżąca obsługa klientów przez cały okres zatrudnieniaPrzyjmowanie reklamacji, skompletowanie niezbędnych dokumentów i złożenie reklamacji do odpowiedniego działuObsługa kasy fiskalnejFakturowaniePrzyjmowanie dziennych i miesięcznych raportów ze sprzedaży usługiPrzyjmowanie i wydawanie przesyłek InPost (obsługa terminala)
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Żukowo (pomorskie)
Rozliczanie finansowe wspólnot. Dekretacja dokumentów księgowych. Wystawianie not księgowych. Windykacja zaległości w opłatach.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Gdynia (pomorskie)
– dokumentacja pracownicza (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– umowy o pracę, wypowiedzenia umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;– umowy cywilnoprawne (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;– listy płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;– deklaracje do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– delegacje pracownicze; ewidencja zwolnień lekarskich– plany urlopowe, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;– badania okresowe pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami BHP– zaświadczenia o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;– wsparcie procesu rekrutacji.
SUN PROJECT SP. Z O.O. - 2018-09-13 - Legnica (dolnośląskie)
sporządzanie raportów żywnościowych w języku ukraińskim, prowadzenie dokumentacji żywienia, odpowiedzialność za odpowiednią kaloryczność żywienia zbiorowego, dbałość o należyte i zgodne z normami zapasy magazynowe, prowadzenie zaopatrzenia placówki w artykuły gospodarcze, żywnościowe, chemiczne, prowadzenie kasy, dokonywanie operacji kasowo- gotówkowych
AdinPol s.c Alicja Kałużna Natalia Wierzbicka - 2016-07-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Warszawa (mazowieckie)
j/w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-06 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowiczej (teczki personalne, karty wnagrodzeń, zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych dla zleceniobiorców; księgowanie i sporządzanie list płac, naliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; weryfikacja i uzgodnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń; udział w sporządzeniu sprawozdań finansowych; przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowo - płacowych, rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS i PFRON, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; prowadzenie selekcji wstępnej rekrutacji pracowników; współpraca z innymi działami w zakresie kadrowym
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Łebieniec (pomorskie)
sortowanie sadzonek truskawek, nasadzenia, pielęgnacja, zbiory owoców, prace pozbiorcze
SUGAR-FRUITS SPÓŁKA Z O.O. - 2016-08-09 - Goszczanowiec (lubuskie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych d o sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów portugalskoęzycznym- wymagany kontakt z klientem mailowy i telefoniczny- przygotowywanie faktur dla klientówmiejsce pracy - Łódź oraz inne miejsca wskazane przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
STARVEST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynacja działań logistycznych
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kalisz (wielkopolskie)
Oferujemy:- praca od poniedziałku do piątku- wolne weekendy- jedna zmiana- umowa zlecenie/o prace- atrakcyjny system wynagrodzeń podstawa + prowizja + premia + nagrodyWymagania:- łatwość w nawiązywaniu kontaktów - wysoka motywacja do pracy - dobra organizacja pracy- nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów- konsekwencja i skuteczność w działaniu Szukamy osoby do stałej współpracy.
EUROPEJSKIE CENTRUM WSPIERANIA MARKETINGU PIOTR LYP - 2015-12-29 - Rybnik (śląskie)
bieżąca realizacja projektu; obsługa organizacyjna i administracyjna szkoleń i doradztwa; programowanie i harmonogramowanie szkoleń, doradztwa zawodowego; kontakty z Beneficjentami Ostatecznymi; rozliczenia z Beneficjentami Ostatecznymi; przygotowanie i przeprowadzanie promocji projektu; monitoring projektu i uczestników; dokumentacja projektu;
BUSINESS SCHOOL H.Polak, M. Polak Sp. J - 2018-07-16 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa recepcji hotelowej
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Główne:- przygotowywanie ofert handlowych;- przygotowywanie i prowadzenie prezentacji;- utrzymywanie relacji i obsługa po-sprzedażowa klientów;Dodatkowe:- instalacje i wdrożenia oferowanych systemów- montaż podzespołów w urządzeniach elektronicznych- testowanie i uruchamianie zmontowanych podzespołów oraz urządzeń- testowanie oprogramowania- udzielanie wsparcia technicznegoOferujemy:- pracę na pełny etat;- stabilne warunki pracy;- wynagrodzenie podstawowe oraz premie uznaniowe;- pracę w młodym, dynamicznym zespole;- możliwość zatrudnienia na umowę o pracę.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w formacie .pdf z klauzulą dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Scooter Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Bytom (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Warszawa (mazowieckie)
monitorowanie rynków zagranicznych, koordynowanie i dystrybuowanie pozyskiwanych informacji, przygotowywanie ofert, raportowanie działań
MGGP S. A. - 2017-06-07 - Tarnów (małopolskie)
wg stanowiska
DANI MEBLE DARIUSZ DANIŁKIEWICZ - 2017-08-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia,- kontrola warunków pracy i dokonywanie oceny ryzyka zawodowego,- pełnienie funkcji doradczej i kontrolnej w zakresie BHP,- kontrolowanie i eliminowanie zagrożeń w trakcie realizacji robót,- prowadzenie szkoleń BHP dla pracowników,- prowadzenie dokumentacji BHP,- przygotowywanie analiz i raportów z zakresu BHP
Broton BHP Jakub Brotoń - 2018-09-27 - Dębica (podkarpackie)
jw.
ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH NR 4 IM. KAROLA SZYMANOWSKIEGO W WARSZAWIE - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie danych do wycen na podstawie dokumntacji technicznej, rozsyłanie, prowadzenie korespondencji mailowej, sporządzanie ofert, analiza.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Cieszyn (śląskie)
Agencja produktów turystycznych
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
pomoc nauczycielowi w opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
TERMINOWE I PRAWIDŁOWE PROWADZENIE EWIDENCJI KSIĘGOWEJ, PROWADZENIE BIEŻĄCYCH ROZLICZEŃ Z INSTYTUCJAMI FINANSOWYMI, WPROWADZANIE I WYSYŁANIE PRZELEWÓW ZA FAKTURY, ROZLICZANIE FAKTUR IMPORTU I EKSPORTU, PRZEPROWADZANIE BIEŻĄCEJ KONTROLI FINANSOWO- KSIĘGOWEJ, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS, PIT, CIT, PROWADZENIE REJESTRU PODATKU VAT, EWIDENCJA CZASU PRACY I ZATRUDNIENIA, NALICZANIE LIST PŁAC, PROWADZENIE EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH, SPORZĄDZANIE ZALICZEK MIESIĘCZNYCH NA KONIEC MIESIĄCA, PRZYJMOWANIE KLIENTÓW BIURA RACHUNKOWEGO ORAZ PRZYJMOWANIE DOKUMENTACJI FINANSOWEJ, SEGREGACJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW, OBSŁUGA W ZAKRESIE BIUROWYM I KANCELARYJNYM
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Chocianów (dolnośląskie)
- konpleksowa obsługa gości- prowadzenie dokumentacji- kompletne informowanie o usługach
SUN&SNOW SP. Z.O.O - 2018-09-05 - Władysławowo (pomorskie)
NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH, POZYSKIWANIE KLIENTÓW I NEGOCJACJE WARUNKÓW TRANSAKCJI
TOREX A. I R. KŁAK SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-07 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
Szczegóły naboru na stronie bip.zdpgliwice.powiatgliwicki.finn.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe techniczne; doświadczenie zawodowe: 4 lata; średnie, doświadczenie zawodowe: 5 lat; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Zarząd Dróg Powiatowych - 2018-04-30 - Gliwice (śląskie)