SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ RUMUŃSKIEGO/MOŁDAWSKIEGO Nowy Sącz oferta pracy Linemedia Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ RUMUŃSKIEGO/MOŁDAWSKIEGO
Wynagrodzenie: 1 850 - 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Manager ds. sprzedaży z języskiem rumuńskim/mołdawskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka rumuńskiego/mołdawskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Data publikacji: 2016-05-12
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: Linemedia Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wazów 3, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Manager ds. sprzedaży z języskiem rumuńskim/mołdawskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka rumuńskiego/mołdawskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ RUMUŃSKIEGO/MOŁDAWSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: rumuński, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_1: mołdawski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: Linemedia Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Wazów 3, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Wazów
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 12.05.2016
Oferta pracy ważna do: 12.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zadania:
Wyjaśnianie rozbieżności magazynowych
Dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów
Raportowanie i utrzymywanie wskaźników KPI
Media Expert - 2016-11-02 - Łódź (łódzkie)
Szczegóły oferty na stronie internetowej www.opsgliwice.pl w zakładce Projekty UE - Ogłoszenia Usługi społeczne na start lub na stronie www.uslugispolecznenastart.pl w zakładce Aktualności.Wykształcenie wyższe pedagogiczne, psychologiczne lub na kierunku nauki o rodzinie; min. 3 lata doświadczenia doświadczenia; kwalifikacje do prowadzenie treningu zastępowania agresji lub gotowość do podjęcia szkoleń; miejsce pracy: teren Gliwic
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH - 2017-07-24 - Gliwice (śląskie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej, zatrudnienie, zwolnienie, akta osobowe, listy płac - składki ZUS, sprawozdania GUS dotyczące zatrudnienia, urlopu, zaświadczenia, obsługa programu PŁATNIK lub innego jakiegokolwiek programu kadrowego
BIURO RACHUNKOWE BEATEX BEATA KOSIERB - 2017-05-08 - Radzymin (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.Kontakt: rekrutacja (at) suder.eu + C.V. z kolor. zdjęciem.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-03-24 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Prowadzenie spraw związanych z obsługą nieruchomości, prowadzenie dokumentacji, sporządzanie zestawień potrzeb remontowych i planów inwestycji i remontów, sprawowanie nadzoru nad pracą firm zewnętrznych. Wymagane: wykształcenie min. średnie (techniczne), znajomość MS Office, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, doświadczenie zawodowe w zarządzaniu nieruchomościami, prawo jazdy kat. B. Praca - Wędrzyn. Tel.: 693 083 631 Elżbieta Smyk. Adres e-mail: hr (at) kwatera.nieruchomości.pl
AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Wędrzyn (lubuskie)
Kompleksowa obsługa klientów zagranicznych.Planowanie i realizacja wysyłek wyrobów gotowych.Kontrola realizowanych dostaw.
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie - 2016-04-14 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
sprzedaż podzespołów maszyn i urządzeń przemysłowych, nawiązywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi Klientami, negocjacja lepszych warunków współpracy z kontrahentami
HUZAP Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Bytom (śląskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych; realizowanie założonych planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych członków kasy; współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-06-13 - Złotoryja (dolnośląskie)
-
SANDRA JANUSZ ZALEWSKI SPÓŁKA SP. J. - 2016-12-09 - Pogorzelica (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, sprzedaż, fakturowanie, obsługa zamówień, obsługa komputera, telefonu, urządzeń biurowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE INTERGOS SP. Z O.O. - 2017-08-31 - Bielsko-Biała (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: email, chat, tickets, RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY, WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMYWANIE PORZĄDKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontakt z pacjentem, zarządzanie harmonogramem wizyt, dokumentacją medyczną, dbanie o wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Łódź (łódzkie)
-PROWADZENIE SZKOLEŃ DLA ROLNIKÓW I DOKUMENTACJI SZKOLENIOWEJ Z TYM ZWIĄZANEJ
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR DANIEL SOCHACKI - 2016-09-29 - Lublin (lubelskie)
wykładanie towaru, wycena, kompletowanie towaru zakupionego przez klienta, pakowanie, odbiór zapłąty, obsługa kasy fiskalnej, terminala, komputera, prowadzenie negocjacji z dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Kraków (małopolskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Łódź (łódzkie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Suchy Las (wielkopolskie)
Prowadzenie kadr i płac, pomoc księgowej we wprowadzaniu dokumentów.Miejsce wykonywania pracy: Bricomarche Rypin
MEDES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-14 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
wyszukiwanie firm w internecie, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, budowanie relacji z klientami firmy
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Sosnowiec (śląskie)
Identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu i docelowego rynku produktu, prowadzenie badań i gromadzenie informacji rynkowych. Planowanie i wdrażanie strategii i metod promocji. Opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych. W zakresie obowiązków bedzei pozyskiwanie samochodów z Turcji i Azerbejdżanu oraz Unii Europejskiej.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Jawor (dolnośląskie)
współdziałanie w opracowywaniu planów rekrutacji uczestników do jednostek organizacyjnych WWK; opinowanie i stwierdzanie zgodności rocznych planów zadaniowych (finansowych i merytorycznych) a także arkuszy organizacyjnych, regulaminów i innej dokumentacji opracowywanej przez jednostki organizacyjne ŚHP. HP, OSiW czy także dokumentacji wynikającej z funkcjonowania ZKW; przedstawianie jednostkom podległym propozycje rozwiązań w sprawach organizacyjnych oraz współuczestniczenie w realizacji przedsięwzięć w zakresie kształcenia i wychowania młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-08-03 - Poznań (wielkopolskie)
analiza rynku i ofert konkurencji,tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów zakupowych.
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-09-14 - Rusiec (łódzkie)
nadzorowanie procesu dostaw, wysyłania towaru, fakturowanie, realizacjamonitoringu
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Dołhobyczów (lubelskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Opole (opolskie)
realizacja akcji promocyjnych firmy, redagowanie tekstów marketingowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-12-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
1) Zadania główne: kierowanie i planowanie pracy w Sekcji Techniczno - Transportowej, opracowywanie projektów i planów finansowo - rzeczowych w zakresie inwestycjii remontów realizowanych przez OSiR, kompleksowe przygotowywanie procesów inwestycyjnych, koordynowanie realizowanych przez OSiR zadań inwestycyjnych i remontowych, przygotowywanie i uczestnictwo w odbiorach i przekazywanie obiektów do eksploatacji, wykonywanie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich, udział w postępowaniach przetargowych, dokonywanie przeglądów technicznych obiektów OSiR, współpraca z kierownikami Obiektów i Sekcji OSiR; 2) Zadania pomocnicze: praca w zespołach i komisjach powoływanych przez Dyrektora; 3) Zadania okresowe: opracowywanie analiz i prowadzenie sprawozdawczości w zakresie wykonywanych robót,przedkładanie wyników, sprawozdań i wniosków w tej sprawie;
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI INOWROCŁAW - 2016-07-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Praca polegać będzie na wykonywaniu połączeń śrubowych na rurociągach. Miejsce pracy - Gdańsk. Jest to kontrakt na określoną liczbę połączeń - czas trwania ok. 3-4 miesiące. Połączenia wykonywane będą za pomocą profesjonalnych narzędzi dynamometrycznych - głównie pneumatycznych i elektrycznych. Praca w zespole 2 osobowym.
Techsystem - 2017-06-16 - Gdańsk (pomorskie)
Planowanie wydatków na utrzymanie i remonty budynków i budowli, ocenianie stanu technicznego budynków i budowli na podstawie analizy wyników protokołów przeglądów okresowych, prowadzenie dokumentacji technicznej budynków i budowli oraz książki obiektu budowlanego, kontrolowanie i organizowanie przeglądów okresowych obiektów zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa budowlanego, monitorowanie usterek ujętych w protokołach przeglądów technicznych, uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji remontów i inwestycji obiektów, branie udziału w pracachkomisji oceniających stan techniczny obiektów i przekazywanie pomieszczeń pod wynajem.
PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Gdynia (pomorskie)