SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI Wędrzyn oferta pracy AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw związanych z obsługą nieruchomości, prowadzenie dokumentacji, sporządzanie zestawień potrzeb remontowych i planów inwestycji i remontów, sprawowanie nadzoru nad pracą firm zewnętrznych. Wymagane: wykształcenie min. średnie (techniczne), znajomość MS Office, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, doświadczenie zawodowe w zarządzaniu nieruchomościami, prawo jazdy kat. B. Praca - Wędrzyn. Tel.: 693 083 631 Elżbieta Smyk. Adres e-mail: hr (at) kwatera.nieruchomości.pl
Data publikacji: 2017-06-22
Lokalizacja: Wędrzyn (lubuskie)
Pracodawca: AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:69-211 Wędrzyn, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw związanych z obsługą nieruchomości, prowadzenie dokumentacji, sporządzanie zestawień potrzeb remontowych i planów inwestycji i remontów, sprawowanie nadzoru nad pracą firm zewnętrznych. Wymagane: wykształcenie min. średnie (techniczne), znajomość MS Office, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, doświadczenie zawodowe w zarządzaniu nieruchomościami, prawo jazdy kat. B. Praca - Wędrzyn. Tel.: 693 083 631 Elżbieta Smyk. Adres e-mail: hr (at) kwatera.nieruchomości.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wędrzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sulęciński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulęcin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komputer - obsługa programu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, doświadczenie zawodowe w zarządzaniu nieruchomościami
Nazwa pracodawcy:
AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Adres pracodawcy:
Starościńska 1, 02-516 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie lub CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Przed spotkaniem wymagany kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Starościńska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 22.06.2017
Oferta pracy ważna do: 21.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej z osobami z niepełnosprawnością intelektualną w warsztatach terapiii zajęciowej
Fundacja Osób Społecznie Aktywnych F.O.S.A. - 2018-02-22 - Rąbień AB (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
prace związane z obsługą kadrową pracowników; naliczanie płac;
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W BOGATYNI - 2018-08-22 - Bogatynia (dolnośląskie)
telefoniczna sprzedaż e-usługi, aktywne pozyskiwanie klientów z sektora B2B, opieka i obsługa klienta biznesowego, nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi, realizacja budżetów sprzedażowych, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest prowizja
IDMK sp. z o.o. - 2016-08-16 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie czystości na obiekcie. Praca w Gliwicach w godzinach od 16.00 do 19.00.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Gliwice (śląskie)
sprzedaż wyrobów z tworzyw sztucznych na terytorium Polski, Ukrainy, Rosji i Niemiec
"AILANT" Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- diagnozowanie potrzeb klientów zainteresowanych kupnem mieszkania,- prezentowanie klientom ofert firmy,- prowadzenie spotkań prowadzących do sprzedaży nieruchomości w biurze firmy bądź na terenie realizowanej inwestycji,- przygotowywanie ofert sprzedaży mieszkań,- przygotowywanie umów przedwstępnych wraz z odpowiednimi załącznikami,- bieżąca obsługa administracyjna biura,- analiza rynku nieruchomości,- przygotowywanie raportów i zestawieńm
"NOVDOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Telefoniczne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie kontaktu telefonicznego z klientami, realizacja planów.
Biuro Plus As Office Stefan Krzanowski - 2016-09-15 - Będzin (śląskie)
RefZUSrealizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży; budowanie wizerunku firmy i/lub marki na rynku, projektowanie kampanii sprzedażowych i promocyjnych, pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, budowanie bazy klientów, realizowanie planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji, uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych, przygotowywanie raportów z wykonywanych działań, analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej
ELABEL DUE Magdalena Galikowska - 2018-03-20 - Stara Iwiczna (mazowieckie)
Odpowiedzialność za export, import, tj. obsługa procesów logistycznych, w tym także transport morski i lotniczy, przygotowanie do dla przewoźnika instrukcji przewozu, w tym podanie warunków przewozu, środka transportu oraz ustalenia trasy, przygotowanie przesyłki do transportu, pakowanie, oznaczanie, prawidłowość wagi towaru, załadunek, przeładunek i rozładunek, dopilnowanie warunków składowania, przechowania towaru i monitorowania ich, organizowanie odpraw celnych, kontrolowanie przesyłki w trakcie przewozu, sprawdzanie miejsca położenia przesyłki, weryfikacja stanu towaru
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Wronki (wielkopolskie)
doradztwo techniczno-handlowe z zakresu systemów wentylacyjnych, negocjacje warunków handlowych z klientami z Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Stare Babice (mazowieckie)
Bezpośrednia obsługa klinta, obsługa kasy fiskalnej, pomoc przy odbiorze towaru, wykladanie na pólki.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Roźwienica (podkarpackie)
Kompleksowa obsługa klienta Hurtowni Zabawek. Praca w Bielsku-Białej w godz. 8-16.00.
Przedsiębiorstwo Produkcyjne, Handlowe i Usługowe "Axiom" Sp. z o. o. - 2018-01-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
przedstawianie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Kraków (małopolskie)
obsługa i sprzedaż dla klientów indywidualnych i firm,zawieranie i rozwiązywania umów,prowadzenie negocjacji i udzielanie rabatów dla firm,promowanie i sprzedaż produktów i usług ENERGA-Obrót
Elektro-Bok Katarzyna Manelska-Czajka - 2016-06-20 - Iława (warmińsko-mazurskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)
Wywóz towarów i dostawa do odbiorców
MARIA CIEŚLAK "TRANSWIÓR" - 2017-04-27 - Wyszki (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż i organizacja imprez turystycznych krajowych i zagranicznych, prace biurowe dotyczące funkcjonowania firmy
P.T.H. JANTER SP. ZO.O. - 2018-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2016-11-07 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Umowa na czas określony, po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony.Trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
1.Nabywanie i doskonalenie umiejętności w zakresie:-zapoznanie się z produktami oferowanymi przez firmę,-nauka obsługi urządzeń biurowych: drukarka, kserokopiarka, fax, komputer,- nauka przyjmowania i podział korespondencji,-nauka rejestrowania pism wychodzących i przychodzących,- nauka wstępnej obsługi klienta,-nauka przyjmowania klentów oraz udzielanie im ogólnych informacji,-nauka radzenia sobie z "trudnym klientem",- nauka sprzedaży kredytów, pożyczek,- nauka pozyskiwania nowych klientów,- nauka przygotowywania planu marketingowego.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Zgorzelec (dolnośląskie)
- Pozyskiwanie klientów, przedstawianie ofert. Praca w biurze oraz w terenie.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi pakietu MS Office. Mile widziana znajomość systemów klasy MRP. Wymagana dobra znajomość min. jednego języka obcego na przykład języka angielskiego lub innego języka obcego. Wymagane umiejętności organizacyjne, interpersonalne, negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: baildonit (at) baildonit.com.pl
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-09 - Katowice (śląskie)
Profesjonalna obsługa klientów, wystawianie dokumentów sprzedazowych, koordynowanie terminów i prawidłowości dostaw, monitorowanie stanów magazynowych, współpraca z działami firmy, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
BUSZREM S.A. w Piotrkowie Trybunalskim ZAKŁAD PRODUKCJI KOSTKI BRUKOWEJ w Gralewie - 2018-03-27 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)
tworzenie, obsługa stron internetowych
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Sprawowanie kontroli nad goścmi przybywającymi na basenie.
HOTEL MEDICAL SPA UNITRAL Spółka z o.o. Sp. komandytowa - 2018-03-26 - Mielno (zachodniopomorskie)
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2017-04-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa strony internetowej
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Łowicz (łódzkie)
Technik prac biurowych-obsługa emailowa, telefoniczna, osobista klientyów, sekretariatu, urządzeń biurowych
Terapeutyczny Zespół Szkolno-Przedszkolny "Czyż" - 2018-04-11 - Częstochowa (śląskie)
prezentacje produktów, sprzedaż mebli biurowych, przygotowanie i wysyłanie ofert na rynki wschodnie, pozyskiwanie nowych klientów na terenie Rosji, Białorusi, UKrainy, Gruzji, Mołdawi
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Bronisze (mazowieckie)