SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Łódź oferta pracy Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Data publikacji: 2017-08-24
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kopernika 36, 90-552 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+dod funkcyjny 400 zł+dod stażowy+premia reg 20 %
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia, wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadania co najmniej trzyletniej praktyki w księgowości lub ukończenie średniej, policealnej albo pomaturalnej szkoły zawodowej o kierunku rachunkowość i posiadanie co najmniej sześcioletniej praktyki w księgowości, biegła umiejętność obsługi komputera, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, umiejętność prowadzenia dokumentacji księgowej.
Nazwa pracodawcy: Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Kopernika 36, 90-552 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej hhtp://www.euwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej hhtp://www.euwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Kopernika
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 24.08.2017
Oferta pracy ważna do: 23.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie klientów, obsługa bieżących klientów, prowadzenie dokumentacji, pełen etat, umowa na 2 lata, oferta dla osób do 30 roku życia
Sabio Dankowski Sebastian - 2016-07-15 - Września (wielkopolskie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2018-06-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie klientów, płaca zasadnicza + premia
FIRMA NOWAK SPÓŁKA JAWNA Gościeszyn - 2015-12-15 - Gościeszyn (wielkopolskie)
POSZUKIWANIE I REKRUTACJA PRACOWNIKÓW W JĘZYKU UKRAIŃSKIMTWORZENIE I UPUBLICZNIANIE OGŁOSZEŃ REKRUTACYJNYCHPLANOWANIE STRATEGII REKRUTACYJNYCHDANEJ FIRMY
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-19 - Goleniów (zachodniopomorskie)
- Praca w zespole zarządzania aplikacjami dostępnymi na platformie IBMi (iSeries/AS400); - Zapewnienie wsparcia na poziomie 2. oraz 3. linii oraz codzienne utrzymanie aktualnych aplikacji dostępnych na platformie IBM iSeries; - Udzielanie wsparcia dla użytkowników polegającego na wyjaśnianiu funkcjonalności systemu oraz udzielaniu odpowiedzi na skierowane zapytania; - Przeprowadzenie dogłębnej analizy w zakresie rozwiązywania problemów występujących w aplikacji; - Wprowadzanie zmian oraz inicjowanie ulepszeń na rzecz zwiększenia wydajności aplikacji oraz redukcji kosztów utrzymania aplikacji; - Planowanie na rzecz utrzymania aplikacji oraz podejmowanie działań usprawniających.
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
OMEGA Ochrona Sp. z o.o. - 2017-09-20 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
ECO PAPER COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
WYNAGRODZENIE DO USTALENIA Z PRACODAWCĄDo obowiązków będzie należało m.in.:Kompleksowe prowadzenie spraw oraz dokumentacji kadrowo-płacowejNaliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacWystawianie zaświadczeń Ustalanie uprawnień do świadczeń pracowniczychSporządzanie rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnychWystawianie dokumentów RP-7Udział w procesach rekrutacyjnychOferujemy:Zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej, rozwijającej się firmieOdpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-20 - Tczew (pomorskie)
-obsluga klienta,-sprzedaż ofert turystycznych
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Gliwice (śląskie)
Obsługa maszyn, należyta dbałość o powierzony sprzęt, aktywny udział w realizacji zamówień i zbytu towaru. Praca na 1/2 etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 9-13
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Raszyn (mazowieckie)
pomiar i monitorowanie ryzyka finansowegodokonywanie analiz ryzyka finansowegowykonywanie sprawozdańweryfikacja procedurpromowanie i reprezentowanie banku
Bank Spółdzielczy w Ustroniu - 2017-01-17 - Ustroń (śląskie)
jw.
GRUPA CONTACTHOUSE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Warszawa (pomorskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; dobra znajomość jęz. niemieckiego; zakres obowiązków: obsługa giełdy transportowej TIMOCOM, TRANS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
LANG-TRANS TRANSPORT CIĘŻKI JÓZEF LANG - 2018-07-19 - Gliwice (śląskie)
Przyjmowanie ankiet aplikacyjnych, selekcja i rekrutacja kandydatów, budowanie bazy danych,koordynacja procesu wymiany personelu,koordynacja projektów realizowanych na terenie Niemiec;Praca w godzinach 8-16;Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Wagonowa 5-7;Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 539-955-600, rekrutacja (at) hrigroup.plSala C
HR INVESTMENT - 2017-02-15 - Wrocław (dolnośląskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem indyjskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami indyjskimi, obsługa mailingu z klientami z Indii, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa klienta detalicznego + obsługa magazynowa
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Gdynia (pomorskie)
promowanie wizerunku firmy na zewnątrz, sondowanie i ocena rynku zbytu wyrobów oraz zapotrzebowania na wyróbpraca w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Nowa Dęba (podkarpackie)
praca na warsztacie , praca w polu przy zbiorze słomy
P.P.H.U. AGRO-HANDEL Andrzej Kapuściński - 2018-06-18 - Debrzno (pomorskie)
Opracowanie i aktualizacja dokumentacji systemowej, prowadzenie analiz po reklamacyjnych, tłumaczenie odpowiedzi reklamacyjnych do klienta, nadzór nad działaniami w LOP, prowadzenie analiz jakościowych, nadzór nad urządzeniami pomiarowymi, prowadzenie statystyk
BADER Polska Spółka z o.o. - 2018-01-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa klienta
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA KRZYSZTOF KAŁKA - 2018-02-22 - Tarnowskie Góry (śląskie)
jw.
Foton Technik - 2018-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Zawisty Nadbużne (mazowieckie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-3/17 zamieszczonym na stronie www.koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2017-02-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Brzeg (opolskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Zabierzów (małopolskie)
Obsługa klientów branżowych zagranicznych, przygotowywanie oraz prezentacja ofert handlowych, przygotowywanie zamówień wewnętrznych, koordynacja procesu realizacji zamówień, aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J. - 2016-04-22 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Bieżąca kontrola i analiza przebiegu realizacji kontraktu pod kątem ekonomiczno-finansowym, raportowanie i analizowanie wykonania budżetów, nadzór i odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procesu obiegu dokumentów kontraktowych,nadzór nad harmonogramami realizacji kontraktu oraz raportowanie i ocena zagrożeń.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-11-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
serwis oświetlenia, utrzymanie ruchu, kompensacja mocy biernej
ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO - 2016-05-31 - Rzeszów (podkarpackie)