SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZ. CZESKI) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZ. CZESKI) K/M
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-06-08
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia 1500-3000zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZ. CZESKI) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
czeski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące. Znajomość języka czeskiego na poziomie C1 - warunek konieczny; w przypadku braku znajomości języka polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2. Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą. Gotowość do przyjazdu na 1-miesięczne szkolenie w przypadku pracy zdalnej. Wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne. Doskonała organizacja czasu pracy własnej. Samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów. Motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego - kontakt z klientami oraz sprzedaż produktów; promowanie produktów. Dbanie o relacje z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Praca stacjonarna w biurze w Warszawie lub praca zdalna. Profity: system premiowy, pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); elastyczne godziny pracy, system szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań. Możliwość wsparcia przy relokacji. Zgłoszenia: CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości: Nr ref. SP/CZ/2018.
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 12.06.2018
Oferta pracy ważna do: 28.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizacja prac konstrukcyjnych związanych z projektowaniem 3D wyrobów; Opracowywanie i nadzór nad dokumentacją techniczną projektowanych wyrobów; Opracowywanie instrukcji montażu produktów
PATKAR Stanisław Szydełko - 2018-01-11 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja imprez gastronomicznych i cateringowych; kontakt z pracodawca telefoniczny i e-mailowy.
Restauracja Anna De Croy Jarosław Domaradzki - 2016-04-13 - Słupsk (pomorskie)
Wykształcenie wyższe mechaniczne lub pokrewne; 2 lata doświadczenia w projektowaniu i wdrażaniu do produkcji lub badaniu i eksploatacji maszyn i urządzeń; znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym; znajomość zagadnień związanych z konstrukcją i eksploatacją maszyn i urządzeń oraz technologią produkcji; mile widziana znajomość zasad oceny zgodności wyrobów z wymaganiami technicznymi; zakres obowiązków: ocena zgodności wyrobów z wymaganiami technicznymi; analiza i ocena dokumentacji technicznej; prowadzenie auditów systemów zarządzania jakością; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2016-12-29 - Gliwice (śląskie)
NADZOROWANIE, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW DLA CZŁONKÓW ZARZĄDU, NADZOROWANIE WYPŁAT PRACOWNIKÓW, BEZPOŚREDNI KONTAKT Z KLIENTEM PORTUGALSKOJĘZYCZNYM.
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Łódź (łódzkie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Administrowanie sieci komputerowej spółki
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bolesławcu Sp.z o.o. - 2017-12-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Sanok (podkarpackie)
Specjalista terapii uzależnień w DPS.
Dom Pomocy Społecznej - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)
jw.
Italnet Sebastian Handzlik - 2018-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
prace związane z przygotowaniem/planowaniem sprzedaży zagranicznej/opracowaniu strategii działań marketingu zagranicznego, przygotowanie materiałów promocyjnych, przygotowanie organizacyjno-merytoryczne kursów szkoleniowych, pomoc w utrzymywaniu i nawiązywaniu kontaktów z klientami zagranicznymi, prowadzenie korespondencji zagranicznej, prowadzenie dokumentacji związanej ze współpracą międzynarodową, przygotowanie i tłumaczenie dokumentacji związanej z rejestracją wyrobów za granicą, przyjmowanie zamówień na wyroby firmy, przygotowanie kart zapotrzebowania magazynu wyrobów gotowych, przygotowanie i realizacja wysyłek międzynarodowych: fakturowanie, pakowanie implantów/narzędzi, wypełnianie świadectw przewozowych ATR, EUR1, wysyłka wyrobów kurierem, prowadzenie statystyki sprzedaży zagranicznej/realizacji płatności, udział w organizacji/przygotowaniach do konferencji/targów zagranicznych, udział w konferencjach/ targach zagranicznych, udział w spotkaniach z klientami zagranicznymi, sporządzanie raportów z wizyt kontrahentów, tłumaczenia na język angielski pism, raportów
LFC Spółka z o.o. - 2017-07-07 - Czerwieńsk (lubuskie)
-Dodawanie nowych produktów do bazy sklepu zgodnie z obowiązującymi normami.-Wystawianie aukcji internetowych.-Obsługa administracyjna procesów sprzedaży-Przygotowanie ofert handlowych-Redagowanie zamieszczonych treści-Dodawanie nowych wpisów oraz aktualności na stronach internetowych
ELHURT PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-21 - Myślenice (małopolskie)
praca przy obsłudze kasy kasy fiskalnej, rozliczanie kasy po zakończonej zmianie, obsługa klienta, dbanie o porządek w miejscu wykonywania pracy, wykładanie towaru
kontakt przez OHP - 2018-05-07 - Tarnów (małopolskie)
doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klienta;godziny pracy 9.00-21.00, sobota 10.00-20.00
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-01 - Łagów (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów hotelu, utrzymywanie i rozszerzanie współpracy z dotychczasowymi klientami hotelu, monitorowanie i analizadanych rynkowych, realizowanie polityki marketingowo- sprzedażowej;wymagania:bardzo dobra znajomość rynku konferencyjnego i korporacyjnego, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży hotelarskiej, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne, umiejetnośc budowania oraz zarzadzania relacjami z Klientami, silne nastawienie na osiaganie celów sprzedazowych, znajomość programu Fidelio bedzie dodatkowym atutem, odpornośc na stres i umiejetność pracy pod presja zadań i czasu, bardzo dobre zdolnosci negocjacyjne, kreatywność i komunikatywność
L&P Sp. z o.o. - 2015-12-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wdrażanie nowych pozycji do produkcji, analiza nowych technologii,przyczyn powstawania braków, nadzór nad procesem produkcji odlewów ,tworzenie rysunków w systemie CAD
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-12 - Ozimek (opolskie)
Prowadzenie bieżacej obsługi naboru najemców lokali Spółki, przyjmowanie wniosków i innych dokumentów związanych z najmem lokali, udzielanie wyjaśnień, prowadzenie rejestru. Udział w pracach związanych z naborem i obsługą najemców lokali mieszkalnych Spółki. Współpraca z wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta oraz Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej. Współpraca z biurem rachunkowym Spółki, odbiór i przygotowywanie dokumentów. Współpraca z bankiem prowadzącym rachunek Spółki, przgotowywanie przelewów. Współpraca z bankiem kredytującym inwestycje Spółki, przygotowywanie pism. Prowadzenie obsługi interesantów, sekretariatu oraz Zarządu. Organizowanie i obsługa spotkań oraz narad. Obsługa skrzynki elektonicznej oraz urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestru korespondencji oraz odbieranie i wysyłanie korespondencji. Prowadzenie ewidencji przeprowadzonych kontroli oraz złożonych skarg i wniosków. Realizacja zamówień na towary i usługi związane z potrzebami Spółki oraz współpraca z dostawcami. Współpraca z osobami świadczącymi usługi na rzecz Spółki. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Spółki. Obsługa strony internetowej. Współpraca z biurami podawczymi kontrahentów, urzędów, instytucji. Obsługa przesyłek pocztowych. Sprzatanie biura. Realizacja innych prac związanych z zajmowanym stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
utrzymywanie czystości naczyń, narzędzi oraz sprzętu kuchennego, przygotowywanie półproduktów, obróbka art. spożywczych, pomoc przy przygotowywaniu dań. Staż skierowany do osób do 30 roku życia w ramach programu PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem w okresie 4 miesięcy od rejestracji)
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Brzesko (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
promowanie firmy na rynku lokalnym i ogólnopolskim, zagranicznym, koordynowanie akcji marketingowychm przygotoywywanie materiałów reklamowych, organizowanie eventów
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Załęcze Małe (łódzkie)
obsługa klienta, ralizacja zamówień, sprzedaż artykułów przemysłowych
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Żary (lubuskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Białystok (podlaskie)
jw.
GRS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-21 - Warszawa (mazowieckie)
Konfekcjonowanie chemii gospodarczej, kontrola opakowań przeznaczonych do konfekcjonowania, sprawdzanie jakości wyrobu gotowego.
PROFIL Krystyna i Marek Kosowicz Spółka Jawna - 2017-08-25 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów i korytarzy. Okresowe mycie okien. Opróżnianie zawartości koszy.
SPOŁEM ZAKOPANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-16 - Zakopane (małopolskie)
planowanie i organizowanie wysyłek drogowych i morskich, przygotowywanie dokumentów do odprawy, współpraca z urzędami celnymi, firmami transportowymi, kontakty handlowe z dostawcami i odbiorcami, prace biurowe (przygotowywanie dokumentów, negocjacje w języku angielskim
Antidotum Ireneusz Marzoch - 2016-05-27 - Niepruszewo (wielkopolskie)
wykonywanie operatów, ocen oraz opinii hydrologicznych.
GEOTECH Ewa Twardysko - 2018-08-31 - Świdnica (dolnośląskie)
realizacja polityki kadrowej, prowadzenie dokumentacji, kontrola pracowników, czasu pracy, itp. pomoc księgowej w rozliczeniu płac.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)