SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - RYNEK SŁOWACKI/CZESKI, RYNEK NIEMIECKI Myślenice oferta pracy ELHURT PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - RYNEK SŁOWACKI/CZESKI, RYNEK NIEMIECKI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: -Dodawanie nowych produktów do bazy sklepu zgodnie z obowiązującymi normami.-Wystawianie aukcji internetowych.-Obsługa administracyjna procesów sprzedaży-Przygotowanie ofert handlowych-Redagowanie zamieszczonych treści-Dodawanie nowych wpisów oraz aktualności na stronach internetowych
Data publikacji: 2016-04-21
Lokalizacja: Myślenice (małopolskie)
Pracodawca: ELHURT PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Osieczany, 32-400 Myślenice, powiat: myślenicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Dodawanie nowych produktów do bazy sklepu zgodnie z obowiązującymi normami.-Wystawianie aukcji internetowych.-Obsługa administracyjna procesów sprzedaży-Przygotowanie ofert handlowych-Redagowanie zamieszczonych treści-Dodawanie nowych wpisów oraz aktualności na stronach internetowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - RYNEK SŁOWACKI/CZESKI, RYNEK NIEMIECKI
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2016
Data zakończenia pracy: 04.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dobra obsługa pakietu MS Office (w szczególności Excel), doskonała organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów, komunikatywność oraz nastawienie na rozwój, motywacja do pracy.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 21.04.2016
Oferta pracy ważna do: 21.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2016
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
-obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Niepołomice (małopolskie)
Analiza rynku pracy, wykorzystanie wszystkich dostępnych źródeł oraz narzędzi rekrutacyjnych, współpraca z menadżerami, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, biurami karier, odpowiedzialność za całość procesu rekrutacyjnego (przygotowywanie i umieszczanie ogłoszeń, selekcja CV, wywiady telefoniczne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie raportów z poszczegolnych etapów rekrutacji), aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku (direct search), odpowiedzialność za działania z obszaru Employer Branding.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Nadzór nad przydzielonymi projektami obejmujący opracowanie dokumentacji, przygotowywanie inwestycji oraz realizację prac inwestycyjno remontowych w obiektach firmy. Udział w pracach komisji i odbiorach. Nadzór na postępowaniami zamówień prac projektowych oraz budowlanych. Udział w opracowywaniu i realizacji budżetu inwestycji. Przygotowywanie okresowych informacji i sprawozdań z realizacji zadań. Monitorowanie wydatków oraz nadzór nad prawidłową realizacją umów.
"Uzdrowisko Horyniec" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-02-12 - Horyniec-Zdrój (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych klientów do współpracy, kontakt i opieka nad nowo pozyskanymi klientami, obsługa pozyskanych kontraktów. Pracodawca oferuje: wynagrodzenie w systemie prowizyjnym, pracę w miłej atmosferze w młodym zespole, pełną elastyczność czasu pracy, możliwość uczestnictwa w rozwojowej branży medialnej, możliwość stałej współpracy, pracę na umowę o DZIEŁO/ZLECENIE w pierwszym szkoleniowo-próbnym okresie pracy, telefon, tablet, samochód służbowy po okresie próbnym.
PIEG Gerard Piekart - 2016-05-23 - Siedlce (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników oraz dokumentacji kadrowej,Naliczanie wynagrodzeń pracowników,Zajmowanie się sprawami GUS, PFRON, ZUS, SODiR
Pol-Dróg S. A. - 2017-08-08 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
PROWADZENIE SPRAW ZWIAZANYCH Z BEZPIECZEŃSTWEM I HIGIENA PRACY W ZAKŁADZIE ZGODNIE Z WYMOGAMI ROZPORZĄDZENIA RADY MINISTRÓW W SPRAWIE SŁUZBY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ WYKONYWANIA CZYNNOŚCI Z ZAKRESU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJSystematyczna kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad wynikających z przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy.Dokonywanie rocznych ocen oraz analiz stanu bhp ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk, na których występują zagrożenia wypadkowe oraz narażenia na powstawanie chorób zawodowych. Bieżące informowanie pracodawcy o stanie bhp w zakładzie oraz o źródłach zagrożeń zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. Opracowanie instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy.Udział w opracowywaniu wniosków wynikających z badań przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków oraz udział w pracach zespołu powypadkowego.Dokonywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.Występowanie do kierowników komórek organizacyjnych z wnioskiem o usunięcie stwierdzonych uchybień w zakresie należącym do kierowników tych komórek oraz informowanie Dyrektora o realizacji tych wniosków.W razie stwierdzenia bezpośrednich zagrożeń dla życia lub zdrowia pracowników, występowanie do kierowników komórek organizacyjnych i Dyrektora z wnioskami o wstrzymanie pracy na stanowisku pracy, grup stanowisk lub w zagrożonym obiekcie.Kontrolowanie ważności szkoleń okresowych w zakresie bhp i p.poż.Wykonywanie czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI W KONINIE - 2016-02-26 - Konin (wielkopolskie)
Odpowiadanie za identyfikowaniew potencjalnych krajowych oraz zagranicznych odbiorców towarów handlowych firmy. Planowanie i wdrażanie strategii i promocji produktów. Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych. Rozpoznawanie i analizowanie budżetu promocji konsumenckich i handlowych. Komunikowanie się z zagranicznymi dostawcami oraz odbiorcami towaró handlowych firmy, głownie na terenie Ukrainy, Rosji oraz państw Unii Europejskiej.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Jawor (dolnośląskie)
windykowanie należności poprzez uruchamianie procedur przewidzianych prawem. analiza należności, obsługa interesantów itp.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Os. Zachód w Stargardzie - 2016-02-24 - Stargard (zachodniopomorskie)
- analizowanie rynku po kątem oferty organizacji, promocji organizacji- kreowanie dizałań wzmacniających wizerunek organizacji - doradzania z zakresu strtegii wizerunkowej- komunikowanie zewnętrzne oraz wewnętrze w celu zbudowania dobrych relacji- analizowanie skuteczności podejmowanych działań PR w celu utrzymania spójnego wizerunku firmy- zapobieganie kryzysom zagrażającym wizerunkowi organizacji i zarządzanie sytuacją kryzysową
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Żory (śląskie)
- pozyskiwanie i obsługa agentów ubezpieczeniowych- udzielanie informacji na temat oferowanych ubezpieczeń- szkolenia agentów
ASIST sp. z o.o. - 2016-03-11 - Starogard Gdański (pomorskie)
Obsługa klientów w sklepie internetowym( sprzedaż internetowa instalacji grzewczych )WYMAGANIA: Wykształcenie średnie, wymagana bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2)KONTAKT Z PRACODAWCĄ:piotr_wolanski1973 (at) wp.pl
HEATING - INSTAL S.C. PIOTR WOLAŃSKI, STANISŁAW WOLAŃSKI, CZESŁAWA WOLAŃSKA - 2016-11-24 - Radymno (podkarpackie)
Przygotowanie dokumentów do księgowania, dekretacja dokumentów finansowo księgowych, rozliczenie delegacji pracowników, wystawianie zaświadczeń o zarobkach, prowadzenie księgi inwentarzowej, prowadzenie ewidencji dokumentacji płacowej, pomoc w prostych pracach biurowych w sekretariacie, pomoc w prostych pracach biurowych w bibliotece
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Tarnów (małopolskie)
poszukiwanie klientów z Azji środkowej oraz państw WNP
ROSTAJ ROBERT PAKUŁA - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta oraz zarządem
MQX POLSKA Sp. z o. o. - 2016-02-24 - Tarnów (małopolskie)
Uruchomienie działu sprzedaży. Budowa stoku oferty, pozyskiwanienowych partnerów biznesowych b2c,b2b, kontakty zagraniczne,rozbudowa portfela dostawców/odbiorców, monitoring rynkubranżowego, bieżące sporządzanie ofert negocjacje, analizazapotrzebowania rynkowego oraz zarzadzanie stokiem pojazdów. Praca od 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-12-07 - Opole (opolskie)
Koordynacja działań marketingowych firmy na poziomie międzynarodowym. Głównie kontakty biznesowe z Armenią (wyjazdy służbowe) bezpośredni kontakt z klienetm z Armenii
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Łódź (łódzkie)
opieka nad biurem, prowadzenie dokumentacji pracowników, kontrola aktualności badań pracowników, sporządzanie list płac, przygotowywanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych
HS PARTNERS S.C. - 2018-01-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Budowanie wizerunku firmy na zewnątrz w social mediach, kompleksowa obsługa firmy w zakresie marketingu i public relations. Kontakt osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym
EMALCO ENAMELWARE A. BRZOZOWSKA, W. BRZOZOWSKI s.c. - 2017-01-13 - Siedlce (mazowieckie)
prowadzenie księgowości w spółce
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych,,PIOTROWICE II,,Spółka zo.o. - 2016-02-24 - Piotrowice (świętokrzyskie)
SPORZĄDZANIE PRZEDMIARÓW ROBÓT,WPISYWANIE PRZEDMIARÓW ROBÓT DO PROGRAMU KOSZTORYSOWEGO,ANALIZA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I PRZETARGOWEJ,SAMODZIELNE PRZYGOTOWANIE KOSZTORYSÓW OFERTOWYCH I PRZEDMIAROWYCH,SPORZĄDZANIE OBMIARÓW WYKONYWANYCH ROBÓT,WYSYŁANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH I PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH,
"INSTALBUD-RZESZÓW" SP. Z O.O. - 2016-09-07 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Pawłowice (śląskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-04 - Kraków (małopolskie)
specjalista ds. sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- organizacja zakupu i sprzedazy towarów na całym świecie,- poszukiwania kontrahentów zagranicznych w Białorusi, Niemczech, Rosji, USA,- mozliwość wyjazdów do Białorusi i Niemiec
SIRIUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-26 - Białystok (podlaskie)
- Analiza umów i dokumentacji kontraktu prowadzonego w oparciu o zapisy umowy; Rozpoznawanie zmian przedmiotu umowy; Analiza i ocena odstępstw między zobowiązaniem umownym a robotami wykonanymi; Nadzór nad sporządzaniem roszczeń, ocena należności; Udział w negocjacjach, współpraca z Działem Umów; Raportowanie, nadzór na harmonogramami; Współpraca z Inwestorami. - Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacji - Olsztyn.- Wynagrodzenie: od 4000 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunek - Energetyka lub pokrewne (wymagane). Wymagane min. 3-letnie doświadczenie w firmach budownictwa energetycznego, przemysłowego lub konstrukcji stalowych. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów eksportowych oraz pozyskiwanie nowych; Przyjmowanie, rejestrowanie zamówień; Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji; Prowadzenie rozmów w językach obcych z kontrahentami.
Zakłady Kablowe BITNER Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowa obsługa sprzedaży poprzez internet.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Legionowo (mazowieckie)
Miejsce pracy Stacja Paliw PKN ORLEN Tyczyn ul. Grunwaldzka 41Grażyna Kocój 601 869 710 w godz. 9:00 do 14:30zakres obowiązków do uzgodnienia z pracodawcą .
PUH Kocój Lesław - 2017-04-27 - Tyczyn (podkarpackie)
Przewóz piwa i napojów, praca ciężka.
Hurtownia Piwa, Wina i Napojów " ANTAŁ 2 " - 2016-05-20 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)