SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU ZA GRANICĄ Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU ZA GRANICĄ
Wynagrodzenie: od 1 000 PLN
Zakres obowiązków: Koordynacja działań marketingowych firmy na poziomie międzynarodowym. Głównie kontakty biznesowe z Armenią (wyjazdy służbowe) bezpośredni kontakt z klienetm z Armenii
Data publikacji: 2016-06-24
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynacja działań marketingowych firmy na poziomie międzynarodowym. Głównie kontakty biznesowe z Armenią (wyjazdy służbowe) bezpośredni kontakt z klienetm z Armenii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU ZA GRANICĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ormiański, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie na stanowisku specjalista ds. marketingu i handlu za granicą
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skieorwanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 24.06.2016
Oferta pracy ważna do: 08.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Interpretacja przepisów podatkowych, uzgadnianie i przygotowywanie raportów, obsługa klientów w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Zabierzów (małopolskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych, sprzedaż usług, przygotowywanie ofert handlowych dla klientów,
Ragnarok Studio Natalia Guzik-Ryś - 2017-01-26 - Kraków (małopolskie)
Weryfikacja zapytań ofertowych w zakresie procedur bezpieczeństwa klienta i składanych ofert, przygotowywanie ofert, kalkulacje finansowe ofert, negocjacje, szkolenia.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
Tworzenie relacji handlowych z klientami z Ukrainy i Rosji. Nadzór nad sklepem internetowym oraz aukcjami dotyczącymi sprzedaży części samochodowych i pojazdów. Kontrola nad dokumentacją eksportową dotyczącą sprzedawanych towarów.
BAJON WOJCIECH AUTO PARTNER - 2018-03-27 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Ogólny zakres obowiązków:1. Przyjmowanie i rejestracja zamówień w systemie, 2. Informowanie klientao dostępności towaru i terminach wysyłki, 3. Przygotowywanie ofert,zestawień, 4. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem, 5. Fakturowanie,archiwizacja dokumentów oraz kontrola należności, 6. Współpraca z innymidziałami
"POLIAMID PLASTICS" S.C. - 2016-05-10 - Kłodzko (dolnośląskie)
Wykształcenie min. średnie, kier. elektryk, elektroenergetyk; umiejętność czytania schematów; znajomość branży elektrycznej, pakietu MS Office; mile widziana znajomość AUTO-CAD; prawo jazdy kat. B; konsultacje techniczne z klientami; sporządzanie ofert techniczno-handlowych; koordynacja przebiegu zamówienia; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZPUE SILESIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Gliwice (śląskie)
Sprzątanie wyznaczonego rejonu w szkole: sale lekcyjne, sanitariaty, mycie podłóg, okien
I Liceum Ogólnokształcące im. Leona Kruczkowskiego w Tychach - 2018-04-13 - Tychy (śląskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników: prowadzenie akt osobowych; przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych; przygotowywanie innych dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy; ewidencja czasu pracy, rozliczanie nieobecności i urlopów; wystawianie zaświadczeń dla pracowników. Sporządzanie list płac. Sporządzanie raportów oraz zestawień kadrowo-płącowych na potrzeby wewnętrzne firmy.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-02 - Wyszków (mazowieckie)
PROWADZENIE ROZMÓW HANDLOWYCH Z KONTRAHENTAMI KRAJOWYMI I ZAGRANICZNYMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW,
FIRMA PRODUKCYJNO- HANDLOWA "KANWIL" SP. Z O.O. - 2018-04-04 - Dębica (podkarpackie)
Analiza potrzeb Klientów oraz wsparcie i doradztwo w doborze odpowiednich programów pomocowych, przygotowanie wniosków o dofinansowanie wraz z pozostałą wymaganą dokumentacją aplikacyjną w ramach Krajowych Programów Operacyjnych oraz Regionalnych Programów Operacyjnych, przygotowanie harmonogramów płatności, sprawozdań, wniosków o płatność, bieżąca obsługa administracyjna projektów.
Łużycka Wyższa Szkoła Humanistyczna - 2016-10-05 - Żary (lubuskie)
Wymagania:• Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym (B2) – warunek konieczny• Komunikatywna znajomość j. niemieckiego (poziom min. B1 / B2) – warunek konieczny• Podstawowe umiejętności techniczne/informatyczne • Podstawowe umiejętności na poziomie Unix / Linux / Windows Server będą dodatkowym atutem• Mile widziana znajomość ram ITIL oraz znajomość narzędzi zarządzania usługami IT Obowiązki:•Wsparcie techniczne międzynarodowych klientów gł. w przypadku incydentów związanych z komunikacją elektroniczną•Współpraca z klientami i informatykami (tel/mail)•Analiza incydentu, korekta i obsługa komunikatów związanych z przepływem materiałów • Określanie, ocena i ustalanie priorytetów problemów i skarg klientów• Pomoc w ocenie nowych usług/procesów helpdesk
JOBHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa administracyjno-biurowa procesów transportowych, komunikacja wewnętrzna z pracownikami w oddziałach firmy
Adampol S.A. - 2018-03-27 - Tychy (śląskie)
Reprezentowanie firmy w kontaktach z pracodawcami, pozyskiwanie nowych zleceń, umieszczanie ofert na portalach branżowych, budżetowanie akcji marketingowych zgodnie z wytycznymi, współpraca z grafikami, prowadzenie sprzedaży i rozliczanie działań na programie WF-MAG.
Paweł Śledź Design Consulting - 2016-05-18 - Siedlce (mazowieckie)
wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określania procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów,stosowanie właściwych technik oraz procedur wyboru oraz doboru pracownikow. Osoba zatrudnione będzie rekrutowala pracowników z Ukrainy. Miejsce wykonywania pracy:teren całej Polski
Belvedere eu Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
rozliczanie czasu pracy kierowców , zarządzanie dokumentami księgowymi, praca przy współpracy z główną księgową
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Chorzów (śląskie)
wyjazdy do klientów, koordynacja dostaw pieczywa, organizowanie degustacji pieczywa u klientów, praca na terenie Zawiercia i woj. śląskiego
SILMACH sp. z o.o., spółka komandytowa - 2017-09-01 - Zawiercie (śląskie)
planowanie i organizacja wysyłek eksportowych (kolejowych ,drogowych, intermodalnych),ścisła współpraca z przewoźnikami oraz z klientami,ścisła współpraca z działem planowania, bieżące raportowanie w zakresie realizacji dostaw.
Electrolux Poland Sp. z o. o. - 2016-08-16 - Oława (dolnośląskie)
Obsługa telefoniczna klientów dzwoniących.
kontakt przez OHP - 2016-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji biurowej, przygotowywanie rachunków do wypłaty legitymacji uczniowskich, archiwizowanie dokumentów itd.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Niwiska (łódzkie)
przede wszystkim biegłe posługiwanie się językiem niemieckim do nawiązywania i utrzymywania kontaktów z zagranicznymi klientami.
GOSCO FP SP.Z O.O> SP. KOMANDYTOWA - 2016-04-13 - Chomino (zachodniopomorskie)
w/g zakresu obowiązków specjalisty ds. zamówień publicznych:-wybieranie właściwego trybu udzielenia zamówienia publicznego;-weryfikowanie zgodności opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu i sposobu oceny ich spełniania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zamówień publicznych;-sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia;-przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń dotyczących postępowań;-rekomendowanie najkorzystniejszej oferty poprzez udział wpracach komisji przetargowych;-reprezentowanie zamawiającego wpostępowaniach odwoławczych oraz w procedurze kontrolnej udzielonych zamówień;-prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych;monitorowanie realizacji planów zamówień publicznych;sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach.
1 WOJSKOWY SZPITAL KLINICZNY Z POLIKLINIKĄ SP ZOZ W LUBLINIE - 2017-11-22 - Lublin (lubelskie)
Realizowanie zakupów według przyjętych założeń. Prowadzenie negocjacji cen w transakcjach zakupowych. Utrzymywanie kontaktów z kluczowymi dostawcami w zakresie realizacji zamówień. Nadzorowanie terminowości zamówień. Poszukiwanie możliwości redukcji kosztów zakupów.
AN-ELEC Sp. z o.o. - 2016-12-16 - Gdynia (pomorskie)
Pozyskiwanie kontrahentów budowlanych oraz budowy gazo i rurociągów na terenie Polski, Ukrainy, Rosji, Rumunii, Węgier i Mołdawii. Sporządzanie i podpisywanie kontraktów. Negocjowanie umów z kontrahentami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Sulechów (lubuskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Sanok (podkarpackie)
Prowadzenie procesu reklamacyjnego do dostawców zewnętrznych; weryfikacja działań poreklamacyjnych u dostawców; zwalnianie materiałów do seryjnej produkcji PPAP; nadzór nad zapisami wyników kontroli i badań dostaw; weryfikacja dokumentów jakościowych otrzymywanych od dostawców; analiza problemów jakościowych; aktualizacja dokumentacji systemowej.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Telefoniczne nawiązywanie kontaktu z dłużnikami; negocjowanie warunków spłaty zadłużenia; motywowanie dłużników do zapłaty.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie kontrahentów na Ukrainie obsługa wysyłek
PHU POLMAX - 2016-04-22 - Stary Franciszków (lubelskie)
Utrzymanie czystości na terenie zewnętrznym Urzędu Miasta Zabrze
kontakt przez OHP - 2018-01-29 - Zabrze (śląskie)
Rekrutacja uczestników na szkolenia,Promocja prowadzonych przedsięwzięć szkoleniowych,Kompleksowa organizacja szkoleń oraz ich obsługa administracyjna (na terenie woj. warmińsko-mazurskiego),Ewaluacja i monitoring realizowanych szkoleń,Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,Koordynowanie oraz planowanie i organizowanie działań szkoleniowych,Nadzór nad poprawną realizacją projektu,Odpowiedzialność za przygotowywanie materiałów szkoleniowych i monitorowanie ich stanuWspółpraca przy przygotowywaniu programów szkoleniowych,Utrzymywanie kontaktów z klientami,Bieżąca współpraca z trenerami,Przygotowywanie raportów z działań szkoleniowych.I zmiana: 08.00 16.00 pn-ptWynagrodzenie: 3300zł brutto
CENTRUM ROZWOJU SPOŁECZNO EKONOMICZNEGO - 2018-07-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)