SPECJALISTA DS. RYNK脫W WSCHODNICH Sulech贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. RYNK脫W WSCHODNICH
Wynagrodzenie: od 2聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Pozyskiwanie kontrahent贸w budowlanych oraz budowy gazo i ruroci膮g贸w na terenie Polski, Ukrainy, Rosji, Rumunii, W臋gier i Mo艂dawii. Sporz膮dzanie i podpisywanie kontrakt贸w. Negocjowanie um贸w z kontrahentami zagranicznymi.
Data publikacji: 2015-11-26
Lokalizacja: Sulech贸w (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Sulech贸w, powiat: zielonog贸rski, woj: lubuskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Pozyskiwanie kontrahent贸w budowlanych oraz budowy gazo i ruroci膮g贸w na terenie Polski, Ukrainy, Rosji, Rumunii, W臋gier i Mo艂dawii. Sporz膮dzanie i podpisywanie kontrakt贸w. Negocjowanie um贸w z kontrahentami zagranicznymi.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowo艣膰 pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽000 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. RYNK脫W WSCHODNICH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Sulech贸w
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubuskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: zielonog贸rski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzeda偶y
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 10.12.2015
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukrai艅ski, w mowie - bieg艂y, w pi艣mie - bieg艂y
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - bieg艂y, w pi艣mie - bieg艂y
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: PRAWO JAZDY KAT. B*
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagana pe艂na dyspozycyjno艣膰 w zwi膮zku z wyjazdami kilkunastodniowymi za granic臋 w delegacje do wskazanych kraj贸w
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Zielonej G贸rze
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 9, 65-443 Zielona G贸ra, powiat: m. Zielona G贸ra, woj: lubuskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona G贸ra
Gmina pracodawcy: Zielona G贸ra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Zielona G贸ra
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Zielonej G贸rze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzeda偶y
Data dodania oferty pracy: 27.11.2015
Oferta pracy wa偶na do: 09.12.2015
Data udost臋pnienia oferty pracy: 27.11.2015
Data przyj臋cia oferty pracy: 26.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
terapia indywidualna i grupa z osobami uzale偶nionymi
Stowarzyszenie MONAR O艣rodek Leczenie, Terapii i Rehabilitacji Uzale偶nie艅 - 2016-04-21 - Ro偶nowice (wielkopolskie)
- Kompleksowa obs艂uga administracyjna zlece艅 realizowanych przez zagraniczne plac贸wki SGS, w tym: weryfikacja raport贸w, prowadzenie dokumentacji w j臋zyku w艂oskim, hiszpa艅skim i angielskim, fakturowanie, wystawianie certyfikat贸w.- Wynagrodzenie: 3600 z艂/brutto (okres pr贸bny), nast臋pnie 4000 z艂/brutto (po okresie pr贸bnym). Praca na umow臋 o prac臋 na 3 miesi膮ce - okres pr贸bny, 1 rok - czas okre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze (preferowany kierunek 艣cis艂y). Wymagane do艣wiadczenie zawodowe 3 lata na stanowisku zwi膮zanym z kontrol膮 jako艣ci oraz 5 lat na stanowisku zwi膮zanym z ksi臋gowo艣ci膮/rozliczeniami finansowymi. Wymagana bieg艂a obs艂uga komputera, bardzo dobra znajomo艣膰 program贸w: Microsoft Visio, MiniTab, MS Office. Wymagana bardzo dobra znajomo艣膰 j臋zyka hiszpa艅skiego, w艂oskiego, angielskiego w mowie i pi艣mie.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Katowice (艣l膮skie)
jw.
VINA POLSKA SP. Z O. O - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o poprawno艣膰 proces贸w p艂acowych dla r贸偶nych kraj贸w, odpowiedzialno艣膰 za przygotowanie listy p艂ac poprzez przesy艂anie do dostawcy p艂ac wszystkich niezb臋dnych danych w spos贸b terminowy, koordynacja i finalizowanie p艂ac poprzez zatwierdzanie p艂atno艣ci, zarz膮dzanie funduszem p艂ac i / lub p艂atno艣ciami dla pracownik贸w, przygotowanie miesi臋cznych rozlicze艅 list p艂ac, dodawanie wpis贸w do dziennika p艂ac na koniec miesi膮ca, w oparciu o informacje otrzymane od zewn臋trznego dostawcy, dbanie o przestrzeganie specyficznych dla danego kraju wymog贸w, utrzymywanie kontaktu z lokalnymi dzia艂ami finans贸w, bliska wsp贸艂praca nad miesi臋cznymi/kwartalnymi/rocznymi sprawozdaniami, a tak偶e przy audytach, odpowiedzialno艣膰 za kontakty zar贸wno z dostawc膮 list p艂ac jak i ksi臋gowo艣ci膮 GL, raportowanie informacji dotycz膮cych czasu wolnego pracownik贸w, udzielanie pracownikom informacji na temat wynagrodze艅.
MicroStrategy Poland Sp. z o. o. - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
1. Prowadzenie akt osobowych pracownik贸w. 2. Przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z przyjmowaniem nowych pracownik贸w. 3. Sporz膮dzanie um贸w o prac臋, 艣wiadectw pracy. 4. Przestrzeganie aktualno艣ci bada艅 lekarskich pracownik贸w. 5. Dokonywanie sta艂ych przegl膮d贸w teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczenia dokument贸w i wpinanie ich do teczek osobowych. 6. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. 7. Prowadzenie kart urlopowych pracownik贸w. 8. Prowadzenie rejestru zwolnie艅 lekarskich. 9. Wsp贸艂dzia艂anie z ksi臋gowo艣ci膮 w zakresie przekazywania informacji niezb臋dnych do w艂a艣ciwego naliczania i wyp艂acania wynagrodze艅. 10. Przygotowanie i pisanie pism dotycz膮cych spraw pracowniczych, awans贸w zawodowych, za艣wiadcze艅 o zatrudnieniu, nagr贸d. 11. Opracowywanie plan贸w urlop贸w wypoczynkowych pracownik贸w. 12. Prowadzenie korespondencji w sprawach. pracowniczych. 13. Kompletowanie wniosk贸w dla pracownik贸w przechodz膮cych na rent臋 lub emerytur臋. 14. Wsp贸艂praca z Powiatowym Urz臋dem Pracy w zakresie organizacji sta偶y. 15. Zast臋pstwo w czasie nieobecno艣ci pracownika sekretariatu. 16. Wykonywanie innych nie wymienionych wy偶ej zada艅, kt贸re z mocy prawa lub przepis贸w wewn臋trznych wydanych przez dyrektora nale偶膮 do kompetencji specjalisty ds. kadrowych. 17. Odpowiedzialno艣膰 za organizacj臋 zam贸wie艅 publicznych w OSChR. 18. Sporz膮dzanie dokumentacji i sprawozdania z zakresu zam贸wie艅 publicznych. 19. Prowadzenie post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego zgodnie z zasadami i trybami okre艣lonymi w ustawie oraz wewn臋trznych regulaminach udzielania zam贸wie艅, kt贸re obowi膮zuj膮 w OSChR. Termin sk艂adania dokument贸w: do dnia 8.04.2016Miejsce sk艂adania dokument贸w: poczt膮 na adres:Okr臋gowa Stacja Chemiczno-RolniczaPl. 艢w. Macieja 550-244 Wroc艂awlub sk艂ada膰 w sekretariacie z dopiskiem Oferta zatrudnienia w OSChR Wroc艂awInne informacje:W ofercie nale偶y poda膰 dane kontaktowe adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani, kt贸rzy spe艂ni膮 wymagania formalne zostan膮 powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem.Wszystkie o艣wiadczenia winny zawiera膰 odpowiedni膮 tre艣膰, dat臋 i podpis. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie b臋d膮 rozpatrywane. Po zako艅czeniu procesu naboru oferty niespe艂niaj膮ce wymaga艅 formalnych oraz wszystkie pozosta艂e oferty z wyj膮tkiem oferty wybranego kandydata zostan膮 zniszczone 3 miesi膮ce po zako艅czeniu procedury rekrutacyjnej. Dodatkowe informacje mo偶na uzyska膰 pod nr tel.: 71/321-05-87. Oferta dost臋pna w sali E.
Okr臋gowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzib膮 we Wroc艂awiu - 2016-03-15 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
budowanie sieci kontakt贸w z potencjalnymi klientami firmy; pozyskiwanienowych klient贸w na podleg艂ym terenie; utrzymywanie oraz rozw贸jd艂ugofalowych relacji z klientami firmy; profesjonaln膮 obs艂ug臋 inwestycjina dedykowanym terenie dzia艂ania; przygotowywanie ofert handlowych;realizacj臋 za艂o偶onych plan贸w handlowych; ci膮g艂e doskonalenie swoichumiej臋tno艣ci i wiedzy w zakresie oferowanego asortymentu. Praca w godz. 8-16
SPEC INSTAL MANUELA MACHURA - 2018-03-20 - Krapkowice (opolskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Bo偶epole Kr贸lewskie (pomorskie)
Kontrola jako艣ci surowc贸w i wyrob贸w gotowych, opracowywanie wymaganej dokumentacji technologicznej, analiza wynik贸w produkcyjnych, kontrolowanie realizacji obowi膮zuj膮cych standard贸w produkcji
Przedsi臋biorstwo Zbo偶owo-M艂ynarskie "PZZ" - 2016-07-12 - Stois艂aw (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
prace pomocnicze na produkcji , pakowanie towaru, obs艂uga maszyn produkcyjnych, szpachlowanie, polerowanie, skr臋canie
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Olecko (warmi艅sko-mazurskie)
Dokonywanie zakup贸w dla klienta hiszpa艅sko- i portugalskoj臋zycznego, kontakt z zespo艂ami w j臋zyku angielskim, hiszpa艅skim, portugalskim.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
- Kompleksowe przygotowanie ofert handlowych na produkty i us艂ugi. Prowadzenie sprawozdawczo艣ci handlowej, plan贸w sprzeda偶y, back logu. Utrzymywanie kontakt贸w z klientami firmy, prowadzenie korespondencji z klientami krajowymi i zagranicznymi i poddostawcami, wyjazdy do klient贸w i poddostawc贸w, udzia艂 w organizacji spotka艅 w firmie i u klient贸w. - Wynagrodzenie: 3000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykszta艂cenie min. licencjat. 2-3 lata do艣wiadczenia zawodowego. Dobra znajomo艣膰 pakietu MSOffice. Znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w mowie i w pi艣mie w stopniu 艣rednim. Kontakt e-mail: marek.mika (at) bumech.pl
BUMECH SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-04-30 - Katowice (艣l膮skie)
prowadzenie biura i obs艂uga klienta, oferta przeznaczona dla os贸b bezrobotnych do 30 roku 偶ycia
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Sosnowiec (艣l膮skie)
Praca z monitorem ekranowym w pomieszczeniach typu open-space. Praca w r贸偶nych projektach jak w Polsce tak i innych pa艅stw; Programowanie w r贸偶nych j臋zykach oprogramowania.Praca w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
realizowanie strategii public relations wed艂ug przyj臋tych za艂o偶e艅, koordynacja i opieka nad wizerunkiem firmy,- opracowywanie i projektowanie tre艣ci materia艂贸w promocyjnych: redagowanie tekst贸w reklamowych oraz notatek prasowych (broszury, ulotki, reklama prasowa, katalogi firmowe),- wsp贸艂praca z dostawcami us艂ug reklamowych, drukarniami, studiem fotograficznym i innymi podwykonawcami,- budowanie wizerunku firmy w sieci (administrowanie stron膮 WWW, FC itp.)- promowanie przedsi臋biorstwa na oficjalnych imprezach bran偶owych i targach,- opracowywanie projekt贸w kampanii wizerunkowych i wspomagaj膮cych sprzeda偶,- wsp贸艂praca z zespo艂em sprzeda偶y w zakresie wsparcia marketingowego.
Przeds. Prod. Handl. Us艂ug. GRAFF M. Dolecki WA艁CZ - 2016-01-20 - Wa艂cz (zachodniopomorskie)
Wykszta艂cenie: 艣rednie; mile widziane do艣wiadczenie; umiej臋tno艣膰 organizacji pracy w艂asnej; zakres obowi膮zk贸w: poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydat贸w ch臋tnych na kursy; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice;Kontakt tylko przez formularz dost臋pny na stronie interentowej www.blueducation.pl
Krystian 呕ak Blue Education - 2018-07-20 - Gliwice (艣l膮skie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych pracownik贸w firmy transportowej, prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z zatrudnieniem cudzoziemc贸w, obs艂uga biura, obs艂uga gie艂dy transportowej
PREZENTERIA.PL Sp. ZO.O. - 2017-07-07 - Che艂m (lubelskie)
przygotowanie opisu przedmiotu zam贸wienia, oraz opracowywanie SIWZ i jego oszacowania pod k膮tem przepis贸w ustawy Prawo Zam贸wie艅 oraz wewn臋trznych procedur Instytutu, przygotowanie projektu umowy, z uwzgl臋dnieniem cz臋艣ci merytorycznej, przedstawianej po konsultacji z Radc膮 prawnym przez dzia艂y merytoryczne, kt贸rych zam贸wienie dotyczy, udzia艂 w pracach komisji przetargowych, og艂aszanie i prowadzenie post臋powa艅 przetargowych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zam贸wie艅 Publicznych, prowadzenie pe艂nej dokumentacji post臋powa艅 przetargowych
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Pa艅stwowy Instytut Badawczy Oddzia艂 w Poznaniu - 2017-03-10 - Pozna艅 (wielkopolskie)
sprzeda偶 produkt贸wbankowych oraz ubezpiecze艅: komunikacyjnych, maj膮tkowych.Obs艂uga klient贸w oraz budowanie d艂ugotrwa艂ych relacji z klientem. Realizacja indywidualnych cel贸w sprzeda偶y. Kszta艂towanie pozytywnego wizerunku firmy.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Ciechan贸w (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie klient贸w dla kancelarii, kompletowanie dokument贸w niezb臋dnych do zg艂oszenia szkody, obs艂uga klienta.
Kancelaria Prawna Legatis Sp贸艂ka z o.o. - 2016-05-19 - Przemy艣l (podkarpackie)
- obs艂uga klient贸w, doradztwo w sprawie wyboru kurs贸w j臋zykowych, - prowadzenie zapis贸w i ewidencji kurs贸w, wystawianie faktur, - sprzeda偶 kolonii i oboz贸w na portalu turystycznym, - obs艂uga rezerwacji oboz贸w, kontakty z biurami podr贸偶y, - prowadzenie bazy kursant贸w w programie, komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestnik贸w), - koordynacja kurs贸w (kontakty z grupami, lektorami). Wynagrodzenie: pensja podstawowa, premie, bezp艂atny kurs j臋zykowy. Godziny pracy: od poniedzia艂ku do pi膮tku od 10.00 do 18.00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres pr贸bny (1 m-c), po sprawdzeniu si臋 umowa o prac臋 (8-godzinny etat).Oferta dost臋pna w sali C, E. Kontakt z pracodawc膮 e-mail: praca (at) lektor.com.pl
Szko艂a J臋zyk贸w Obcych LEKTOR Sp. j. - 2016-03-15 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
pomoc przy konserwacji, przegl膮dach maszyn produkcyjnych, dbanie o ci膮g艂o艣膰 produkcji
"FARMONA" Labolatorium Kosmetyk贸w Naturalnych Sp.zo.o. - 2018-03-21 - Wysoka (ma艂opolskie)
jw.
IL TRADE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Bezpo艣rednia obs艂uga klienta.Wycena i sprzeda偶 okien PCV.Mile widziane do艣wiadczenie w sprzeda偶y okien PCV.
DREWMIN Grzegorz 艢lusarczyk - 2018-09-28 - Mi艅sk Mazowiecki (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie klient贸w biznesowych i profesjonalna obs艂uga sta艂ych i nowych klient贸w, sprzeda偶 materia艂贸w eksploatacyjnych - etykiet i ta艣m termotransferowych oraz realizowanie plan贸w sprzeda偶y, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientem i dostawcami, aktualizowanie informacji w systemie CRM i magazynowym, reportowanie wynik贸w. Wymagane wykszta艂cenie min.艣rednie, do艣wiadczenie 2 lata, prawo jazdy kat. B., dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera, komunikatywno艣膰, do艣wiadczenie w sprzeda偶y B2B, znajomo艣膰 technik sprzeda偶y i negocjacji, wysoka kultura osobista, zaanga偶owanie.
HYPROTECH POLSKA - 2017-05-22 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Dofinansowanie na utworzenie stanowiska dla os贸b niepe艂nosprawnych PFRON z m. Elbl膮gSpecjalista ds. obs艂ugi klienta. Obs艂uga biura. Praca jednozmianowa od 08:00 do 15:00 lub od 09:00 do 16:00
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
naliczanie p艂ac, wprowadzanie urlop贸w, chorobowego, zasi艂k贸w, prowadzenie dok. przy zatrudnianiu, zwolnieniu pracownik贸w
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Ostrzesz贸w (wielkopolskie)
zabiegi kosmetyczne
Magdalena Karolina Fuskas-Petryk - 2015-11-30 - 艢roda 艢l膮ska (dolno艣l膮skie)