SPECJALISTA DS. PŁAC (CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH) Warszawa oferta pracy MicroStrategy Poland Sp. z o. o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC (CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH)

Wynagrodzenie: 5 000 - 6 000 PLN

Zakres obowiązków: dbanie o poprawność procesów płacowych dla różnych krajów, odpowiedzialność za przygotowanie listy płac poprzez przesyłanie do dostawcy płac wszystkich niezbędnych danych w sposób terminowy, koordynacja i finalizowanie płac poprzez zatwierdzanie płatności, zarządzanie funduszem płac i / lub płatnościami dla pracowników, przygotowanie miesięcznych rozliczeń list płac, dodawanie wpisów do dziennika płac na koniec miesiąca, w oparciu o informacje otrzymane od zewnętrznego dostawcy, dbanie o przestrzeganie specyficznych dla danego kraju wymogów, utrzymywanie kontaktu z lokalnymi działami finansów, bliska współpraca nad miesięcznymi/kwartalnymi/rocznymi sprawozdaniami, a także przy audytach, odpowiedzialność za kontakty zarówno z dostawcą list płac jak i księgowością GL, raportowanie informacji dotyczących czasu wolnego pracowników, udzielanie pracownikom informacji na temat wynagrodzeń.

Data publikacji: 2016-07-29

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: MicroStrategy Poland Sp. z o. o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
01-208 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
dbanie o poprawność procesów płacowych dla różnych krajów, odpowiedzialność za przygotowanie listy płac poprzez przesyłanie do dostawcy płac wszystkich niezbędnych danych w sposób terminowy, koordynacja i finalizowanie płac poprzez zatwierdzanie płatności, zarządzanie funduszem płac i / lub płatnościami dla pracowników, przygotowanie miesięcznych rozliczeń list płac, dodawanie wpisów do dziennika płac na koniec miesiąca, w oparciu o informacje otrzymane od zewnętrznego dostawcy, dbanie o przestrzeganie specyficznych dla danego kraju wymogów, utrzymywanie kontaktu z lokalnymi działami finansów, bliska współpraca nad miesięcznymi/kwartalnymi/rocznymi sprawozdaniami, a także przy audytach, odpowiedzialność za kontakty zarówno z dostawcą list płac jak i księgowością GL, raportowanie informacji dotyczących czasu wolnego pracowników, udzielanie pracownikom informacji na temat wynagrodzeń.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 5 000 - 6 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC (CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: pracownik obsługi płacowej

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 5 000 - 6 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: minimum 2-4 lat doświadczenia związanego z płacami, doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, najlepiej w środowisku Shared Services Center, biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie); znajomość dodatkowego języka obcego będzie atutem, dobre umiejętności analityczne oraz komunikacyjne, umiejętność pracy w dynamicznym środowisku biznesowym, gotowość na podróże służbowe. Obowiązki: dbanie o poprawność procesów płacowych dla różnych krajów, odpowiedzialność za przygotowanie listy płac poprzez przesyłanie do dostawcy płac wszystkich niezbędnych danych w sposób terminowy, koordynacja i finalizowanie płac poprzez zatwierdzanie płatności, zarządzanie funduszem płac i / lub płatnościami dla pracowników, przygotowanie miesięcznych rozliczeń list płac, dodawanie wpisów do dziennika płac na koniec miesiąca, w oparciu o informacje otrzymane od zewnętrznego dostawcy, dbanie o przestrzeganie specyficznych dla danego kraju wymogów, utrzymywanie kontaktu z lokalnymi działami finansów, bliska współpraca nad miesięcznymi/kwartalnymi/rocznymi sprawozdaniami, a także przy audytach, odpowiedzialność za kontakty zarówno z dostawcą list płac jak i księgowością GL, raportowanie informacji dotyczących czasu wolnego pracowników, udzielanie pracownikom informacji na temat wynagrodzeń.[CV na e-mail: cvpoland (at) microstrategy.com]

Nazwa pracodawcy: MicroStrategy Poland Sp. z o. o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
01-208 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na e-mail

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej

Data dodania oferty pracy: 29.07.2016

Oferta pracy ważna do: 29.08.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 775 PLN

Współpraca z klientami firmy w zakresie zamówień, obsługa telefoniczna i mailowa, współpraca z innymi działami firmy w tym zakresie, nadzór nad poprawnością terminowością realizacji zamówień, uaktualnianie oferty, informowanie klientów o nowościach, pozyskiwanie dla firmy nowych klientów, praca na targach zagranicznych i krajowych kilka razy w roku.
"Raster" - 2016-09-28 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEGO PRZEDŁUŻANIA UMÓW - do 11 PLN

-Sprzedaż produktów (przedłużanie umów) sieci Orange,-Kontakt: telefoniczny 668-819-574; e-mail: nrokicka (at) leasingteam.pl-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 11,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2016-02-17 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻYOBSŁUGA INTERENTOWA 2 - od 2 000 PLN

obsługa sprzedaży w serwisie internetowym
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Nowa Sól (lubuskie)

SPRZEDAWCA - od 2 600 PLN

Praca na stanowisku sprzedawcy w sklepie spożywczym.1. Obsługa klienta.2. Sprzątanie.3. Dokładanie towaru.
Sklep spożywczy METKA - 2017-11-30 - Piaseczno (mazowieckie)

DORADCA ZAWODOWY- STAŻYSTA - od 2 500 PLN

1.realizacja usługi poradnictwo zawodowe zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy oraz ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, w szczególności w formie;1)porad indywidualnych i grupowych,2)informacji indywidualnych i grupowych,3)pomocy pracodawcy w indywidualnym rozwoju zawodowym oraz doborze kandydatów do pracy;2.pomoc osobom w rozwiązywaniu problemów zawodowych, wyborze odpowiedniego zawodu lub miejsca pracy oraz w planowaniu rozwoju kariery zawodowej, a także przygotowywaniu do lepszego radzenia sobie w poszukiwaniu i podejmowaniu pracy;3.kierowanie osób zarejestrowanych do innych pracowników realizujących usługi lub instrumenty rynku pracy;4.przedstawianie osobom propozycji form wsparcia zgodnie z ustawą oraz kierowanie osób zarejestrowanych do pracy i innych form pomocy;5.sporządzanie pism w szczególności dotyczących dłużników alimentacyjnych; 6.przygotowywanie korespondencji umożliwiającej realizację zadań;7.udostępnianie zasobów informacji zawodowych;8.prowadzenie banku programów;9.opracowywanie wykazów porad grupowych oraz spotkań informacyjnych;10.sporządzanie i wypełnianie rejestrów dotyczących poradnictwa zawodowego i informacji zawodowej;11.współpraca z pracownikami Działu Rynku Pracy i innymi pracownikami PUPw szczególności w zakresie aktywizacji osób posiadających status bezrobotnego lub poszukującego pracy;12.współudział w opracowaniu i realizacji programów promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy; 13.współpraca z innymi działami w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków finansowych na realizację zadań z zakresu aktywizacji lokalnego rynku pracy;14.inicjowanie usług i instrumentów rynku pracy;15.wdrażanie i realizowanie projektów w zakresie promocji zatrudnienia, w tym przeciwdziałania bezrobociu, łagodzenia środków bezrobocia i aktywizacji zawodowej bezrobotnych, wynikających z programów operacyjnych współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Pracy; 16.inicjowanie, opracowywanie i realizacja badań, analiz, sprawozdań i monitoringów oraz dokonywanie ocen dotyczących rynku pracy;17.sporządzanie monitoringów zawodów deficytowych i nadwyżkowych;18.inicjowanie i realizowanie przedsięwzięć mających na celu rozwiązanie lub złagodzenie problemów związanych z planowanymi zwolnieniami grup pracowników z przyczyn dotyczących zakładu pracy;19.współpraca z gminami w zakresie upowszechniania informacji o usługach poradnictwa zawodowego;20.współpraca z Wojewódzkim Urzędem Pracy w zakresie świadczenia podstawowych usług rynku pracy, w tym w opracowywaniu i aktualizacji zasobów informacji dotyczących lokalnego rynku pracy przydatnych w poszukiwaniu pracy;21.wprowadzanie danych, dokumentowanie i odnotowywanie informacji, w systemach informatycznych stosowanych w Urzędzie, w szczególności związanych z realizacją usługi poradnictwo zawodowe;22.dokumentowanie wykonywanych czynności odpowiednio w formie papierowej lub też elektronicznej;23.aktualizacja informacji zawartych na stronie internetowej Urzędu w zakresie poradnictwa zawodowego;24.opracowywanie, zawieranie i realizowanie indywidualnych planów działania;25.ochrona danych osobowych osób bezrobotnych, poszukujących pracy oraz pracodawców;26.przetwarzanie informacji o bezrobotnych, poszukujących pracy i cudzoziemcach zamierzających wykonywać lub wykonujących pracę na terytorium RP;27.udostępnianie informacji dotyczących osób zarejestrowanych w trybie i na zasadach określonychw ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne na podstawie wniosku złożonego w szczególności w formie dokumentu elektronicznego innym podmiotom, w szczególności jednostkom organizacyjnym pomocy społecznej oraz jednostkom obsługującym świadczenia rodzinne, realizującym zadania publiczne na podstawie odrębnych przepisów albo na skutek powierzenia lub zlecenia przez podmiot publiczny w zakresie niezbędnym do realizacji tych zadań;28.realizowanie programów specjalnych, programów regionalnych;29.udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;30.organizacja zlecania działań aktywizacyjnych, w szczególności dokonywanie rekrutacji, kierowanie osób bezrobotnych do realizatora, koordynacja działań.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Wyszków (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I WSPARCIA SPRZEDAŻY - do 4 555 PLN

Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS KADR I PŁAC - od 2 400 PLN

M. in. sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, sporządzanie wniosków do PFRON i OHP; prowadzenie dokumentacji pracowniczych i akt osobowych; kontakt z urzędami administracji publicznej, obsługa klientów biura
"BILANS" Biuro Rachunkowe ANNA MIĄSKOWSKA - 2017-04-04 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - OFERTA STAŻU DLA OSOBY BEZROBOTNEJ / BASKETO EMILIAN TOMCZAK UL. DWORCOWA 21, 88-100 INOWROCŁAW (NR 0450) - 997,4 PLN

planowanie zakupów, współpraca z dostawcami usług transportowych, terminowa realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 500 PLN

Specjalista do spraw marketingu
PPHU RADE M. Kujundzić - 2016-02-09 - Szczytnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS.REALIZACJI ZADAŃ BUDOWLANYCH - 2 100 - 2 700 PLN

- wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych,- obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień,- przyjmowanie materiałów , sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-06-06 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. DANYCH I DOKUMENTACJI - od 6 000 PLN

- zarządzanie dokumentacją dla klientów- zapewnianie zgodności danych pomiędzy dokumentami a systemem elektronicznym- wsparcie administracyjne doradców klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 2 500 - 3 000 PLN

Pełno prowadzenie kadr i płac. Obsługa ZUS, PEFRON.
Biuro Rachunkowe PRIMACONTO - 2018-05-18 - Mysłowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

analityka rynku filipińskiego, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, sporządzenie dokumentacji sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Ustroń (śląskie)

SPECJALISTA D/S HANDLU / ADMINISTRACJI - od 2 100 PLN

ewidencja dokumentów zakupu (typ zakupu WZ), wysyłanie ofert, odpowiedzi na zapytania klienta, fakturowanie
PW LEMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-18 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPEDYCJI - od 2 490 PLN

- Do obowiązków osoby będzie należeć spedycja międzynarodowa oraz prace biurowe. - Wynagrodzenie: 2490 zł/brutto (ok. 1800 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00 + soboty w zależności od potrzeb. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku spedytora, ale niekoniecznie ---> istnieje możliwość przyuczenia. Znajomość programów Word oraz Excel. Mile widziana znajomość giełdy Trans. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-17:00) (Tel. 665-998-028, 667-704-767) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Milowicka 1a, 40-312 Katowice).
MAZUR ŻURAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-31 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI DREWNA - od 3 486 PLN

- organizacja procesów logistycznych- koordynowanie załadunku pociągów głównie na terenie Polski, Czech, Słowacji oraz Niemiec- kontrola jakości i ilości towaru- stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami- przygotowywanie dokumentów przewozowych-sporządzenie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej- monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych.Praca na terenie całego kraju oraz Czech, Słowacji, Niemiec (delegacje max. 7 dni). Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy, praca od pn. do pt. sporadycznie sobota/niedziela w zadaniowym systemie czasu pracy, w godzinach między 7.00 a 22.00.Wynagrodzenie 3486,00 zł brutto + premia uznaniowa; możlidwość podniesienia kwalifikacji, Pracodawca zapewnia samochód, laptop, telefon, itp.
ECCO WOOD SP Z O.O. - 2018-03-02 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 925 PLN

rekrutacja pracowników obcojęzycznych, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi z Ukrainy, Białorusi, Rosji
THREEZONES Tomasz Duda - 2016-09-26 - Studzienice (śląskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH I ADMINISTROWANIA OSIEDLEM 1/2 ETATU - od 1 700 PLN

Wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem / zdawaniem kwater przez żołnierzy (w tym, ocenia stanu technicznego lokalu, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzanie protokołów i zakresów prac remontowych), sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji (w tym Książki Obiektu Budowlanego), prowadzenie rejestrów zgłoszeń i usterek, zgłaszanie potrzeb i wniosków związanych z prawidłową obsługą nieruchomości, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówień publicznych, przygotowywanie materiałów do rozliczeń kosztów dostawy mediów. Praca na 1/2 etatu, jednozmianowa w godz. 8.00-12.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
WOJSKOWE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SP. Z O. O. - 2017-04-07 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 2 000 PLN

kontrola jakości surowca na przyjęciu, kontrola czystości opakowań, kontrola czystości lini produkcyjnych,
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Piotrawin (lubelskie)

SPECJALISTA DS LOGISTYKI - 997,4 PLN

Zapoznanie sie z przepisami i regulaminami, wyszukiwanie ofert transportu,zamawianie odpowiednich transportów przygotowywanie sokumentacji przewozowych (CMR) celnych, zapoznanie się z asortymentem firmy, parametrami maszyn i ich właściwościami, negocjowanie ofert i warunków, analiza i planowanie transportów, współpraca ze wszystkimi działami w firmie, pomoc w przygotowywaniu raportów i analiz związanychz procesem logistycznym.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Rumia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - do 2 100 PLN

aktywne pozyskiwanie nowych klientów na wskazane wyroby CTM;budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem;przygotowywanie ofert sprzedaży wyrobów i technologii, we współpracy z innymi pionami / komórkami organizacyjnymi;doskonalenie wiedzy produktowej.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BHP - od 4 500 PLN

OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA ROZWIJANIE SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BHP, UTRZYMYWANIE WŁAŚCIWYCH RELACJI Z DOTYCHCZASOWYMI KLIENTAMI I POZYSKIWANIE NOWYCH. KLIENTEM DOCELOWYM SĄ FIRMY I INSTYTUCJE DLATEGO KONIECZNE JEST DOŚWIADCZENIE W KONTAKTACH Z KLIENTEM BIZNESOWYM, ZNAJOMOŚĆ BRANŻY BHP ORAZ WYSOKA MOTYWACJA I UPÓR W DĄŻENIU DO CELU.OFERUJEMY ATRAKCYJNY SYSTEM MOTYWACYJNY ORAZ NIEZBĘDNE NARZĘDZIA PRACY (SAMOCHÓD, LAPTOP, TELEFON).
Dalimex sp. z o.o. - 2017-01-19 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - 997,4 PLN

Specjalista ochrony środowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 3 000 PLN

realizowanie zamówień klientów w zakresie zatrudnienia pracownikówtymczasowych przez poszukiwanie kandydatów do pracy tymczasowej; -prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, tj. przygotowywanieogłoszeń rekrutacyjnych, analiza złożonych aplikacji, prowadzenie selekcjikandydatów oraz prowadzenie wstępnych wywiadów z kandydatami dopracy; koordynowanie pracy zatrudnionych pracowników tymczasowych,W szczególności: -rekrutacja pracowników tymczasowych z Ukrainy -realizacja projektów rekrutacyjnych w Polsce - rekrutacja pracowników doprac w Holandii - selekcja kandydatów.Praca w godz.8-16
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Opole (opolskie)

STOLARZ - MONTER BUDYNKÓW - od 3 000 PLN

produkcja i montaż budynków
"RIWKE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-01 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 770 PLN

branża recyklingu tworzywe sztucznych
FHU ATUS Barnaś Leszek - 2016-08-16 - Sadkowa Góra (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY/ZAKUPU - od 3 100 PLN

Brak danych
"PROMET" - 2017-03-30 - Człuchów (pomorskie)


Wybierz powiat