SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Gdynia oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 2 100 PLN
Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów na wskazane wyroby CTM;budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem;przygotowywanie ofert sprzedaży wyrobów i technologii, we współpracy z innymi pionami / komórkami organizacyjnymi;doskonalenie wiedzy produktowej.
Data publikacji: 2018-02-23
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na wskazane wyroby CTM;budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem;przygotowywanie ofert sprzedaży wyrobów i technologii, we współpracy z innymi pionami / komórkami organizacyjnymi;doskonalenie wiedzy produktowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;pracę z najnowszymi technologiami;szkolenia certyfikujące, zawodowe i językowe;wsparcie finansowe dla pracowników podnoszących kwalifikacje zawodowe;możliwość rozwoju zawodowego;pakiet benefitów pozapłacowych (dofinansowanie do karty MultiSport, opieka medyczna, możliwość ubezpieczenia na życie, świadczenia z ZFŚS m.in. wczasy pod gruszą, dofinansowanie do wypoczynku dzieci itp.)."Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00-14:00 ; 7:00-15:00; 8:00-16:00.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: wyższe (mile widziane) - techniczne / ekonomiczne / menadżerskie, minimum 3 lata pracy w branży technicznej, Doświadczenie zawodowe: w obszarze technicznym dla branży okrętowej / maszynowej / elektronicznej; wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, samodzielność w realizacji powierzonych zadań, pozytywne nastawienie do pracy, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, znajomość: MS Office, ogólna znajomość systemów okrętowych (atut), znajomość rynku w obszarze branży maszynowej / elektronicznej; umiejętności pozyskiwania nowych klientów oraz podtrzymywania długoterminowych kontaktów, umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne, znajomość rynku stoczniowego w kraju i za granicą;znajomość języków obcych: angielski (dobry), komunikatywna znajomość drugiego języka (francuski / niemiecki / hiszpański /rosyjski) będzie atutem. Miejsce pracy: Gdynia ul. Dickmana lub Gdańsk ul Matejki. Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie CV za pomocą formularza aplikacyjnego: https://joboffice.traffit.com/public/an/146
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt za pomocą formularza aplikacyjnego: https://joboffice.traffit.com/public/an/146
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 23.02.2018
Oferta pracy ważna do: 30.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów)- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi oraz archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektów- współpraca z zespołem projektowym, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami wdrażającymi
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-04-20 - Białystok (podlaskie)
Wykonywanie zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapii dla poprawy samopoczucia osób, eliminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów z zakresu relaksacji i refleksologii. Umowa o pracę na czas określony. Praca na dwie zmiany: 10;00-18:00, 14:00-22:00. Oferta dostępna sali C
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Wrocław (dolnośląskie)
wprowadzanie zdjęć z częściami samochodowymi na portale internetowe
Firma A.B.S -Andrzej Sobiech - 2018-02-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie spraw biurowych, logistyka, branża budowlana
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2018-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Dbanie o rozwój serwisów marek odzieżowych, wdrażanie nowych funkcjonalności (kategorie, karty produktu itp). Tworzenie treści i aktualizacja artykułów na blogu w obu serwisach marek w wersji PL i RU. Aktualizacja zdjęć i opisów przy zmianie sezonów (zdjęcia lookbookowe, wizerunkowe i packshoty) w wersjach: PL, EN, RU. Współpraca z zewnętrzną agencja w kwestiach technicznych dbania o serwisy. Wprowadzanie nowych produktów do sklepu (zdjęcia, opisy, cechy, ceny) - B2C, B2B. Odpowiedzialność za sprawdzanie ilości i wprowadzanie do sklepu produktów z poprzednich kolekcji. Tworzenie akcji produktowych na konkretne promocje i działania sprzedażowe. Tworzenie zestawów produktowych na kartach produktu. Koordynacja współpracy z Showroom (aktualizacja stanów magazynowych itd).
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Józefów (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego, przyjęcia/wydawania towaru, obsługa klienta, wystawianie paragonów/faktur (Cv na adres: sekretariat (at) badura.pl)
BADURA S. A. - 2016-06-08 - Wadowice (małopolskie)
przyjmowanie dostawpakowanie paczek/towarówznakowanie paczek, nadawanie listów przewozowychwystawianie paragonów fiskalnych i faktur VATwystawianie dokumentów magazywnowychidentyfikacja towarówsprawdzanie stanów magazynowych
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Gdynia (pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
JERZY KOSEK MARKET BUDOWLANY JEŻYK - 2016-02-09 - Polanka Wielka (małopolskie)
- Prowadzenie dokumentacji szkoły. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji. Prowadzenie dokumentacji kadrowej. Wykonywanie bieżących spraw kancelaryjnych i biurowych. Ewidencjonowanie pism przychodzących i wychodzących. Sporządzenie sprawozdań w zakresie tematyki szkolnej, GUS, SIO. Sporządzanie umów najmuPełnienie obowiązków kasjera. Prowadzenie dokumentacji kadrowych.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 08:00-12:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Doświadczenie w zawodzie 4 lata. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Obsługa maszyn biurowych i komputera. Umiejętność pracy w zespole. Chęć zdobywania wiedzy. Wysoka kultura osobista. Kontakt telefoniczny (32-258-83-14 w. 201) lub e-mail: sekretariat (at) tech8katowice.pl
Technikum nr 8 - 2017-07-04 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego minimun 1 rok stażu pracy na wymaganym stanowisku
Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci Naszym Dzieciom - 2016-12-14 - Brzeziny (łódzkie)
Dbałość o jakość i efektywność procesów zaopatrzenia,planowanie,zarządzanie bazą sprzętu i transportu.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Vester s.j. Kutno - 2016-11-03 - Kutno (łódzkie)
Zakres obowiązków:- obsługa klientów największego w Polsce sklepu internetowego z parasolami,- wprowadzanie nowych produktów, rozszerzanie i aktualizowanie oferty,- prowadzenie profili na mediach społecznościowych (Facebook, Google +, Pinterest, Instagram i inne),- opracowywanie akcji promocyjnych,- tworzenie raportów sprzedażowych, - współpraca z grafikiem w zakresie tworzenia banerów i reklam,- dbanie o ogólny wizerunek sklepu na rynku i rozwój jego obecności w Internecie.
Firma Kulik M. Kempa Sp. j. - 2018-07-04 - Trzebnica (dolnośląskie)
Prawidłowa kalibracja narząędzi budowlanych. Praca dwuzmianowa od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej, w godz. 6.00 - 14.00, 14.00-22.00.
PRO PRODUKCJA Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
bieżąca obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, spotkania handlowe, realizacja zamówień, negocjacje cen i warunków handlowych
BENMAR Beata Szefler - 2016-11-22 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Bieżąca obsługa klientów firmy, komunikacja z klientami, rozwiązywanie problemów poprzez dostępne kanały: email, chat, tickets, raportowanie o swoich wynikach pracy, wyjazdy służbowe, branie udziału w szkoleniach, utrzymywanie porządku w miejscu pracy.Godzina zakończenia pracy : 17:00Miejsce pracy: Wrocław, ul. BemaSala C
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Wrocław (dolnośląskie)
analiza inf. o dostępnych dostawcach, pozyskiwanie nowych produktów
KADRY - SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Łozienica (zachodniopomorskie)
praca biurowa i w terenie we granicach powiatu elbląskiego
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z siedzibą w Pasłęku - 2017-04-10 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, negocjacje handlowe, sprzedaż fabrycznie nowych pojazdów dostawczych do 3,5t
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Tarnów (małopolskie)
specjalista d/s inwestycyjno-budowlanych
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Wejherowo (pomorskie)
Wg stanowiska
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-13 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzedaż oferty zagranicznych wycieczek
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów z terenu Niemiec i Austrii, przygotowywanie ofert, tłumaczenie dokumentów, wspieranie działu handlowego. Oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Zabrzu w szczególnej sytuacji na rynku pracy z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Zabrze (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Kowale Oleckie (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta detalicznego.Praca w terenie:- negocjacje, pomiary, montaże.Prowadzenie dokumentacji biurowej, obsługa tranzakcji przelewowo-gotówkowych.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2016-03-18 - Trzebnica (dolnośląskie)
obsługa membranowej prasy i oklejarki prostoliniowej HOLZMER SPRINT 1329
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Lublin (lubelskie)
Telefoniczna sprzedaż szkoleń, dbanie o dobry wizerunek firmy.
ADMIRS Centrum Szkoleń i Rozwoju Monika Podzimska - 2016-09-12 - Zabrze (śląskie)
Znajomość zagadnień sprzedaży wyrobów i usług, identyfikacja potencjalnych klientów i ich pozyskiwanie, tworzenie i efektywne wdrażanie strategii sprzedaży wyrobów i usług, weryfikacja działań konkurencji, dbałość o wysoki poziom relacji z obecnymi i przyszłymi kontrahentami.
Zakład Techniki Próżniowej "TEPRO" S.A. - 2017-08-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW Z RYNKU UZBECKIEGO, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, WERYFIKACJA CZĘŚCI PRZEZNACZONYCH NA EXPORT,KOORDYNACJA ROZŁADUNKÓ I ZAŁADUNKÓW
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Skierniewice (łódzkie)
prowadzenie kadr firm (akta osobowe i urlopy)przygotowywanie list płacrozliczanie deklaracji zusrozliczanie zasiłków chorobowychkontakty telefoniczne lub mailowe z klientem lub intytucjami
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Poznań (wielkopolskie)