SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW Łozienica oferta pracy KADRY - SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: analiza inf. o dostępnych dostawcach, pozyskiwanie nowych produktów

Data publikacji: 2017-02-13

Lokalizacja: Łozienica (zachodniopomorskie)

Pracodawca: KADRY - SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
72-100 Łozienica, powiat: goleniowski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
analiza inf. o dostępnych dostawcach, pozyskiwanie nowych produktów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy jest to praca tymczasowa?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łozienica

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: goleniowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Goleniów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.02.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MILE WIDZIANE.

wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Nazwa pracodawcy:
KADRY - SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie

Adres pracodawcy:
TEOFILA FIRLIKA 21, 71-637 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Szczecin

Gmina pracodawcy: Szczecin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Szczecin

Ulica pracodawcy: TEOFILA FIRLIKA

Numer budynku pracodawcy: 21

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 13.02.2017

Oferta pracy ważna do: 12.03.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MAGAZYNIER/KA - od 13 PLN

KOMPLETOWANIE TOWARU, PROWADZENIE DOKUMENTACJI MAGAZYNOWEJ DOSTAW
PODKARPACKI PARK LOGISTYCZNY OMEGA PILZNO SP. Z O.O. - 2017-03-23 - Podgrodzie (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Wałcz (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA INFORMATYK - od 3 000 PLN

1. Praca jako druga linia wsparcia helpdesk w trudniejszych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w Pałacu Kultury Zagłębia i jego placówkach.2. Prowadzenie bieżących spraw zakupów i zaopatrzenia PKZ w potrzebny sprzęt informatyczny i oprogramowanie, przygotowanie dokumentacji i procedur zamówień publicznych związanych z zakupem sprzętu, oprogramowania i usług zewnętrznych w zgodzie z wewnętrznym regulaminem zakupów.3. Zapewnienie podstawowego wsparcia użytkowników w oprogramowaniu ERP Symfonia, Płatnik, podpis elektroniczny, systemy bankowe.4. Pomoc użytkownikom z zakresu pakietu MS Office.5. Instalacja i regularna aktualizacja oprogramowania oraz systemów operacyjnych stanowiskach roboczych. Reagowanie na zgłoszone problemy i usterki.6. Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu informatycznego.7. Zarządzanie zakupionymi licencjami, prowadzenie ewidencji.8. Bieżące sporządzanie dokumentacji sieci teleinformatycznej i systemów PKZ.9.Udział w ciekawych projektach mających na celu dywersyfikację usług oraz zapewnienie ich wysokiej dostępności.10. Poszukanie rozwiązań zastępczych dla obecnie funkcjonujących usług wśród wolnego oprogramowania na licencji GNU (uwalnianie licencji CAL) system pocztowy, globalny kalendarz, portal wewnętrzny itp.11. Udział w opracowywaniu i przygotowaniu planu Disaster Recovery.12. Udział w dostosowywanie i szukanie mechanizmów zwiększających bezpieczeństwo danych. Analiza ryzyka, wdrażanie mechanizmów bezpieczeństwa zapewniających zgodność z przepisami RODO oraz współpraca z Inspektorem Ochrony Danych (IOD).
PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA - 2018-08-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 997,4 PLN

planowanie, koordynowanie i optymalizowanie procesów logistycznych, zajmowanie się obsługą procesów logistycznych w organizacji, odpowiadanie za koordynowanie procesów zaopatrzenia produkcji, magazynowania i dystrybucji
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

obsługa klienta przy sprzedaży mebli
Fabryka Mebli BODZIO - 2015-12-15 - Staszów (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. WIRTUALNEGO ZARZĄDZANIA KLIENTEM - od 7 500 PLN

kontakt z zagranicznymi klientami, przygotowywani9e raportów dotyczących sprzedaży, zarządzanie dokumentacją, przygotowywanie strategii rozwoju.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY NA RYNKU WSCHODNIM I ZACHODNIM - od 2 000 PLN

pozukiwanie i obsługa klientów na rynku zachodnim i wschodnim
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Źródła (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 2 900 PLN

Praca w pomieszczeniu monitoringu, reakcja na usterki, niesprawności na terenie obiektu, egzekwowanie napraw
WSPARCIE GRUPA TAURON Sp. z o.o. - 2018-06-21 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU ZAGRANICZNEGO - od 4 927,16 PLN

- Monitorowanie rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej i aktywności konkurencji - przygotowanie ofert handlowych. analiza potrzeb klientów na rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów systemu ERP marki Comarch na rynku zagranicznym, zwłaszcza Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Analizą potrzeb Klientów i doradztwem w zakresie doboru właściwego rozwiązania. Negocjowanie warunków zawieranych umów. Nawiązywanie , rozwijanie i utrzymywanie relacji biznesowych z przedstawicielstwami przedsiębiorstw zagranicznych na rynku krajowym. Pomoc w dostarczaniu sposobu sprzedaży z prawnymi wymaganiami rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej.- Wynagrodzenie: 4927,16 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następna umowa na czas określony 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe w zakresie finansów lub handlu lub w czasie studiów. Wymagane min. 5 letnie doświadczenie związane ze sprzedażą, handlem oraz usługami na rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Mile widziane prawo jazdy kat. "B". Wymagane umiejętności: znajomość zagadnień IT, kreatywne myślenie, komunikatywność. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i w piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TWORZENIA BIZNES PLANÓW - 997,4 PLN

Zgodny zprogramem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Puławy (lubelskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 2 000 PLN

Spisywanie umów z kontrahentami przygotowywanie korespondencji, obsługa biura, wystawianie faktur, wprowadzanie danych do systemu, pozyskiwanie klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych. Praca na miejscu oraz w terenie.
Sitek Tomasz F.H.U Auto Kolor, Debitum Doradztwo Ubezpieczeniowe - 2017-10-13 - Radlin (śląskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 850 PLN

sprzątaczka biurowa
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (CUSTOMER CONTACT SPECJALIST) - od 4 200 PLN

Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacyfic, maksymalizowanie zysków, efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów i monitorowanie własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Kraków (małopolskie)

MENEDŻER - od 20 000 PLN

Rozpoznanie i analiza potrzeb klienta i przygotowanie oferty audytu dostosowanej do tych potrzeb (w tym w języku angielskim), ocena oraz zaadresowanie ryzyk działania spółki w danym sektorze, monitorowanie pracy zespołu projektowego oraz realizacji budżetu projektowego, nadzór nad pracą zespołu i dokumentacją, zatwierdzenie podsumowania projektu i dokumentacji z nim związanej.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I ZAOPATRZENIA - do 2 775 PLN

organizacja transportu wewnątrzakładowego oraz nadzór nag gospodarką magazynową
''EKONSTAL'' sp. z o.o. sp. komandytowa - 2016-02-25 - Anusin (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

organizowanie zaopatrzenia, przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie rekrutacji zakupionych towarów, praca na terenie województwa śląskiego, terytorium RP i UE
ALTERA NATURA Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Sosnowiec (śląskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 2 100 PLN

obsługa wózków widłowych, załadunek wyrobów gotowych na auta dostawcze i ich prawidłowe zabezpieczenie
Hi Logistics Europe Sp. zo.o. - 2016-06-28 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS.ADMINISTRACJI I OBROTU ZŁOMEM - 2 500 - 2 700 PLN

Przygotowywanie raportów okresowych dotyczących produkcji i sprzedaży(również w języku angielskim)bieżący monitoring i analiza wysyłki towarów do klienta(oddziałów AMP) i raportowanie do przełożonego
Tube City IMS Poland Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO - do 2 780 PLN

Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; znajomość programu PrestaShop, języka PHP, HTML; mile widziana znajomość języka angielskiego; zakres obowiązków: prowadzenie i obsługa sklepu internetowego, instalacja dodatków, aktualizacja informacji - opisy, zdjęcia, ceny, udzielanie potencjalnym klientom dostępu do sklepu, przyjmowanie i realizacja zamówień; jedna zmiana; miejsce pracy: Przyszowice;
HALANTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Przyszowice (śląskie)

MURARZ - od 1 860 PLN

zgodnie zo ferta
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Bytów (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

Praca z dokumentami księgowymi, zestawienia, raporty
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp.Zo.o. w Kańczudze - 2016-05-06 - Kańczuga (podkarpackie)

SPECJALISTA(NR 2634) - od 3 000 PLN

Specjalista odpowiada za: 1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizacji zadań przez inspektorów nadzoru inwestorskiego;Do obowiązków Specjalisty należy:1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizowanych zadań przez inspektora nadzoru inwestorskiego, a w szczególności:a) sposobu reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z przepisami,c) jakości kontroli i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,d) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy;2) w wypadku ujawnienia odchyleń negatywnych, nieprawidłowościi uchybień:a) dostarczenie informacji o przyczynach powstania odchyleń od normy oraz wskazanie, w jakim stopniu odchylenia te wpłynęły i w jakim stopniu mogą wpłynąć na działalność jednostki, o ile nie zostaną w odpowiednim czasie skorygowane,b) wskazanie sposobów i środków umożliwiających wyrównanie powstałych strat,c) wskazanie sposobów i środków umożliwiających uniknięcie stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień,d) wskazanie osób odpowiedzialnych za powstanie nieprawidłowości i uchybień;3) sporządzanieprotokołów, sprawozdań i meldunków z wykonywanych czynności;Specjalista jest uprawniony do:1) wymagania udzielenia (w tym na piśmie) wyjaśnień od osoby kontrolowanej, w przypadku stwierdzenia powstania nieprawidłowości i uchybień;2) dokonywania oględzin stanu faktycznego dotyczącego przedmiotu kontroli. 5. Specjalista współuczestniczy w:1) prowadzeniu inwentaryzacji majątku Zarządu;2) realizacji kontroli zarządczej;3) postępowaniu w sprawie rozpatrywania zastrzeżeń.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU ZAGRANICZNEGO - od 2 800 PLN

pozyskiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, głównie Europa Wschodnia, Czechy (branża chemiczna), utrzymanie bardzo dobrych kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, sprawne posługiwanie sie programami MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, dyspozycyjnośc
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Białystok (podlaskie)

KIEROWNIK SKLEPU / SUPERMARKETU - 3 000 - 4 000 PLN

prowadzenie sklepu spożywczego
DELKATESY"POMORSKIE"SP.J.GDAŃSK - 2016-06-08 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO PRACY BIUROWEJ - od 2 100 PLN

Bieżąca obsługa biura
FUNDACJA JEST OK! - 2018-04-03 - Częstochowa (śląskie)


Wybierz powiat