SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI-KIEROWNIK BAZY SPRZĘTU I TRANSPORTU Kutno oferta pracy Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Vester s.j. Kutno
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI-KIEROWNIK BAZY SPRZĘTU I TRANSPORTU
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Dbałość o jakość i efektywność procesów zaopatrzenia,planowanie,zarządzanie bazą sprzętu i transportu.
Data publikacji: 2016-11-03
Lokalizacja: Kutno (łódzkie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Vester s.j. Kutno
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Graniczna 15, 99-300 Kutno, powiat: kutnowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dbałość o jakość i efektywność procesów zaopatrzenia,planowanie,zarządzanie bazą sprzętu i transportu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI-KIEROWNIK BAZY SPRZĘTU I TRANSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kutno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kutnowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kutno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Logistyka
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat C+E
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: prawo jazdy kat. D
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: PRAWO JAZDY KAT. B*
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: obsługa pakietu MS OFFICE
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Vester s.j. Kutno
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie
Adres pracodawcy:
Graniczna 15, 99-300 Kutno, powiat: kutnowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV-kontakt osobisty do siedziby firmy lub telefoniczny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: kutnowski
Gmina pracodawcy: Kutno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kutno
Ulica pracodawcy: Graniczna
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: budownictwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 03.11.2016
Oferta pracy ważna do: 30.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2016-01-20 - Katowice (śląskie)
Wykańczanie ścian drewnianych do stanu deweloperskiego
Usługi Remontowo-Budowlane Hubert Włodarczyk - 2018-03-20 - Wielisławice (lubuskie)
specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Mielec (podkarpackie)
- przygotowanie dokumentacji dla klientów związanej z pozyskaniem dofinansowania na szkolenia (np. wnioski o dofinansowanie z KFS, szkolenia z BUR),- wyszukiwanie możliwości dofinansowania do szkoleń dla klientów (KFS, BUR), monitoring dofinansowania (kontakt z PUP, instytucjami realizującymi projekty rozwojowe przez BUR)- tworzenie ofert szkoleniowych (program, etc.) i umów handlowych,- poszukiwanie i rekrutacja trenerów prowadzących szkolenia,- organizacja szkoleń (informowanie uczestników szkoleń, przygotowywanie list obecności, materiałów i certyfikatów przygotowanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami, etc.),- monitoring realizowanych szkoleń w miejscu ich realizacji,- przygotowanie dokumentacji szkoleniowej do szkoleń komercyjnych i dofinansowanych (listy obecności, dzienniki zajęć, certyfikaty),- prowadzenie i aktualizacja rejestrów i ewidencji (baza klientów, rejestry wydawanych certyfikatów, ewidencje czasu pracy)- współudział w prowadzonych rekrutacjach (liczenie wyników testów diagnostycznych, opracowanie profilu zawodowego kandydata)- w przypadku trwania działań projektowych z EFS: prowadzenie biura projektu i obsługa bezpośrednia uczestników projektu (przyjmowanie, weryfikacja i archiwizacja dokumentów, udzielanie informacji telefonicznych),- opracowanie tekstów na stronę www/social media,- inne prace biurowe (korespondencja, etc.).
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2018-04-12 - Zielona Góra (lubuskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
realizacja obowiązków służby BHP
Sea Life sp. z o.o. - 2017-02-01 - Augustów (podlaskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Prowadzenie księgowości analitycznej kont 014, 013, 011, 016. Naliczanie amortyzacji liniowej środków trwałych. Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej magazynu (konto 310) i miesięczne uzgadnianie z ewidencją ilościową. Sporządzanie sprawozdań dot. środków trwałych. Bieżące obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich. Prowadzenie kart zasiłkowych. Prowadzenie komputerowo kart podatkowych oraz kart wynagrodzeń pracowników. Prowadzenie kartoteki odzieży roboczej i ochronnej. Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych. Pomoc przy opracowywaniu planów i sprawozdań. Sporządzanie informacji do ZUS o dochodach osiąganych przez emerytów, rencistów zatrudnionych w Muzeum (umowy o pracę oraz umowy zlecenia). Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej wydawnictw zgodnie z miejscem ich przechowywania. Sporządzanie informacji PIT 11 o dochodach osiągniętych przez pracowników oraz z tyt. umów-zlecenia i umów o dzieło. Prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Praca: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Dział Księgowości.- Wynagrodzenie: 2400-2800 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godzin). Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK. Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2017-02-09 - Bytom (śląskie)
otwieranie i obsługa rachunków i lokat terminowychrejestrowanie wpłat i wypłat gotówkowychprzyjmowanie wniosków o wydanie kart płatniczychprzyjmowanie zleceń transakcji gotówkowych w złotychprzestrzeganie standarów obsługi klienta
Bank Spółdzielczy w Ustroniu - 2017-01-18 - Ustroń (śląskie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BEDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI DLA UŻYTKOWNIKÓW, TWORZENIE OPISÓW I INSTRUKCJI, SPRAWDZAMNIE DZIAŁANIA FUNKCJI ORAZ KOORDYNOWANIE ZADAŃ;WYMAGANIA:BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA (EDYTORY TEKSTÓW), MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY Z OPROGRAMOWANIEM KLASY ERP, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ DOTYCZĄCYCH KSIĘGOWOŚCI, PRODUKCJI, MAGAZYNU, KADR I PŁAC, KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE;
MEDIADAT SOFTWARE SPÓŁKA Z OGRANCZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
montaż reklam
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Legnica (dolnośląskie)
w/g potrzeb
CENTRUM USŁUG FINANSOWYCH SP. Z O. O. - 2017-10-31 - Kielce (świętokrzyskie)
oferowanie klientom produktów ubezpieczeniowych, doradztwo w zakresie optymalnych warunków ubezpieczeń, zawieranie polis ubezpieczeniowych, inkaso należnych składek , nadzór nad terminami rat składek klientów, wspólpraca z centalą C.U.K.,inne bieżące prace na zajmowanym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Gostynin (mazowieckie)
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o obowiązujace przepisy, udział w pracach komisji przetargowych, przygotowywanie planu zamówień publicznych.
Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego Sp. z o.o - 2016-11-23 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
BAK BROKER BROKERZY UBEPZIECZENIOWI SP. Z O.O. - 2016-12-16 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż usług Firmy, staż pracy 1 rok, godz. 9-17, prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
projektowanie i zarządzanie procesu P2P w dużej organizacji
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Poznań (wielkopolskie)
Pomocnik stolarza
"ANDREW" PRODUKCJA WYROBÓW Z DREWNA ANDRZEJ WÓJCIK - 2017-10-24 - Osielec (małopolskie)
zastępowanie prezesa w rozmowach z kontrahentami i dostawcami chińskimi, przygotowywanie, negocjowanie i podpisywanie umów handlowych w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż produktów bankowych nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientem
BANK PKO S.A. I o/Kluczbork - 2018-02-14 - Kluczbork (opolskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie realizacji przedsięwzięć dotyczących wsparcia logistycznego w ramach HNS szkoleń, ćwiczeń oraz innych zadań, redagowanie dokumentów w języku angielskim oraz uczestniczenie w konferencjach, rekonesansach i spotkaniach z przedstawicielami innych państw. Wymagane: wykształcenie wyższe, biegła znajomość języka angielskiego, ogólna wiedza dotycząca zabezpieczenia logistycznego jednostki (instytucji), ogólna wiedza dotycząca wsparcia Host Nation Support (HNS), doświadczenie w zakresie logistyki, kontaktów międzynarodowych oraz pracy w języku angielskim. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2017-04-07 - Wędrzyn (lubuskie)
prowadzenie działań służących poprawie jakości(technologicznej)produkowanych przez firmę towarów i produktówkreowanie nowych produktów przy wykorzystaniu najnowszych osiągnięć nauki i techniki
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Przysucha (mazowieckie)
zgodnie z umowa
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Wołczyn (opolskie)
Nawiązywanie kontaktów z kontrahentami, potencjalnymi nabywcami maszyn i urządzeń rolniczych z UE w Pakistanie i Indiach.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Ćmińsk (świętokrzyskie)
przygotowywanie sprawozdań, obsługa urzadzeń biurowych, obsługa kasy. Oferta dla osób niepełnosprawnych.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prace pomocnicze przy koparko-ładowarce
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Urzędów (lubelskie)
oferta stażu dla osób, które ukończyły 30 rok życia, zarejestrowane 12 miesięcy: obsługa urządzeń pralniczych
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Otwock (mazowieckie)
przygotowanie kart informacyjnych przebiegu
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Rakoniewice (wielkopolskie)