SPECJALISTA DS. REKRUTACJI I ORGANIZACJI SZKOLEŃ Zielona Góra oferta pracy COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI I ORGANIZACJI SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowanie dokumentacji dla klientów związanej z pozyskaniem dofinansowania na szkolenia (np. wnioski o dofinansowanie z KFS, szkolenia z BUR),- wyszukiwanie możliwości dofinansowania do szkoleń dla klientów (KFS, BUR), monitoring dofinansowania (kontakt z PUP, instytucjami realizującymi projekty rozwojowe przez BUR)- tworzenie ofert szkoleniowych (program, etc.) i umów handlowych,- poszukiwanie i rekrutacja trenerów prowadzących szkolenia,- organizacja szkoleń (informowanie uczestników szkoleń, przygotowywanie list obecności, materiałów i certyfikatów przygotowanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami, etc.),- monitoring realizowanych szkoleń w miejscu ich realizacji,- przygotowanie dokumentacji szkoleniowej do szkoleń komercyjnych i dofinansowanych (listy obecności, dzienniki zajęć, certyfikaty),- prowadzenie i aktualizacja rejestrów i ewidencji (baza klientów, rejestry wydawanych certyfikatów, ewidencje czasu pracy)- współudział w prowadzonych rekrutacjach (liczenie wyników testów diagnostycznych, opracowanie profilu zawodowego kandydata)- w przypadku trwania działań projektowych z EFS: prowadzenie biura projektu i obsługa bezpośrednia uczestników projektu (przyjmowanie, weryfikacja i archiwizacja dokumentów, udzielanie informacji telefonicznych),- opracowanie tekstów na stronę www/social media,- inne prace biurowe (korespondencja, etc.).
Data publikacji: 2018-04-12
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zielona Góra, 65-735 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowanie dokumentacji dla klientów związanej z pozyskaniem dofinansowania na szkolenia (np. wnioski o dofinansowanie z KFS, szkolenia z BUR),- wyszukiwanie możliwości dofinansowania do szkoleń dla klientów (KFS, BUR), monitoring dofinansowania (kontakt z PUP, instytucjami realizującymi projekty rozwojowe przez BUR)- tworzenie ofert szkoleniowych (program, etc.) i umów handlowych,- poszukiwanie i rekrutacja trenerów prowadzących szkolenia,- organizacja szkoleń (informowanie uczestników szkoleń, przygotowywanie list obecności, materiałów i certyfikatów przygotowanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami, etc.),- monitoring realizowanych szkoleń w miejscu ich realizacji,- przygotowanie dokumentacji szkoleniowej do szkoleń komercyjnych i dofinansowanych (listy obecności, dzienniki zajęć, certyfikaty),- prowadzenie i aktualizacja rejestrów i ewidencji (baza klientów, rejestry wydawanych certyfikatów, ewidencje czasu pracy)- współudział w prowadzonych rekrutacjach (liczenie wyników testów diagnostycznych, opracowanie profilu zawodowego kandydata)- w przypadku trwania działań projektowych z EFS: prowadzenie biura projektu i obsługa bezpośrednia uczestników projektu (przyjmowanie, weryfikacja i archiwizacja dokumentów, udzielanie informacji telefonicznych),- opracowanie tekstów na stronę www/social media,- inne prace biurowe (korespondencja, etc.).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. REKRUTACJI I ORGANIZACJI SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2018
Data zakończenia pracy: 06.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: nauki ścisłe, administracja, księgowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie wyższe, preferowani absolwenci kierunków ścisłych (ewentualnie administracja, księgowość)- min. 2- letnie doświadczenie zawodowe w pracy biurowej/administracyjnej/księgowości, mile widziane doświadczenie w pracy przy projektach unijnych lub w branży szkoleniowej lub księgowej- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Outlook), obsługa narzędzi Google,- analityczny umysł zamiłowanie do pracy z danymi, liczbami, umiejętność analizy i wyciągania trafnych wniosków- dokładność i skrupulatność w przygotowaniu i prowadzeniu dokumentacji szkoleniowej- szczegółowość, drobiazgowość (analiza i kontrola wewnętrzna przygotowywanych w firmie dokumentów, samokontrola)- zmysł organizacyjny,- wysokie umiejętności komunikacyjne, umiejętność obsługi klientów,- umiejętność planowania oraz organizacji pracy,- umiejętność pracy pod presją czasu,- samodzielność i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania , szybkie tempo pracy (praca na samodzielnym stanowisku)- dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów w obrębie woj. lubuskiego i dolnośląskiego (monitoring organizowanych szkoleń).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Stanisława Moniuszki 15/10, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: polkowicki
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
Adres strony pracodawcy: www.competence-szkolenia.pl
Ulica pracodawcy: Stanisława Moniuszki
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
Data dodania oferty pracy: 12.04.2018
Oferta pracy ważna do: 06.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie płac i spraw kadrowych klientów biura, praca w programie Optima i Płatnik
BIURO RACHUNKOWE "DE FACTO" SYLWIA KOTOWSKA - 2017-07-12 - Rzeszów (podkarpackie)
wykształcenie min. średnie z doświadczeniem pracy na podobnym stanowisku,kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujące do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej.Umowa o dzieło, wynagrodzenie 12zł brutto / h
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2017-02-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Diagnozowanie usterek oraz wykonywanie bieżących napraw sprzętu medycznego i laboratoryjnego, kontrolowanie prawidłowości eksploatacji urządzeń i sprzętu medycznego; godz. pracy 7-15
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2017-07-01 - Słupsk (pomorskie)
zawieranie kontraktów z kontrahentami z UE, Rosji i Białorusi, kontrola procesów produkcji wyrobów gastronomicznych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa urządzeń i programów. Testowanie i sprawdzanie działania aplikacji internetowych (m.in. sklepu, strony www). Pomoc w zarządzaniu i nadzorowaniu działania aplikacji internetowych oraz komponentem e-commerce z funkcją koszyka. Pomoc przy rozwiązywaniu problemów technicznych.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Gdynia (pomorskie)
- planowanie i realizacja wysyłek - kontakt z dostawcami i odbiorcami- kompleksowa obsługa zamówień klientów- prowadzenie dokumentacji- kontrola terminowości dostaw- organizacja i nadzorowanie pracy kilkuosobowego zespołu pracowników
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2016-04-26 - Blękwit (wielkopolskie)
Obsługa informatyczna, obsługa akustyczna imprez, tworzenie banerów reklamowych i zamieszczanie na stronie internetowej. Proponowane wynagrodzenie: od 2000 zł - 2300 zł + wysługa lat + premia uznaniowa i regulaminowa, pierwsza umowa na okres próbny.
Bolesławiecki Ośrodek Kultury Międzynarodowe Centrum Ceramiki w Bolesławcu - 2016-11-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Ogłoszenie nr 5/NK/2017 r. z dnia 17.10.2017 r. o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w pełnym wymiarze czasu pracy.- Znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, przepisów dot. naliczania i rozliczania wynagrodzeń, zasiłków ZUS, podatku dochodowego.- Wynagrodzenie: od 3000 do 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony od 6 miesięcy do 1 roku. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Wymagania niezbędne :- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wykształcenie średnie ekonomiczne,- doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata pracy przy naliczaniu wynagrodzeń,- obywatelsko polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, przepisów o naliczaniu wynagrodzeń i przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,- umiejętność obsługi oprogramowania biurowego Word, Excel, Symfonia FK, Plik JPK i poczty elektronicznej- dyspozycyjność, odpowiedzialność, zaangażowanie,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- kultura osobista, umiejętność pracy w zespole.Wymagania dodatkowe:- co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy przy naliczaniu wynagrodzeń,- znajomość zagadnień związanych z naliczaniem wynagrodzeń oraz przepisów o ubezpieczeniach społecznych.
KATOWICKIE CMENTARZE KOMUNALNE - 2017-10-18 - Katowice (śląskie)
I. Od kandydatów wymagamy:- min. średniego wykształcenia- znajomości programów komputerowych (Kadry Optivum, Pakiet Office)- co najmniej pięcioletniego zatrudnienia w dziale kadrII. Do obowiązków pracownika należeć będzie:1. Ewidencja i przygotowanie list obecności2. Ewidencja nieobecności3. Planowanie urlopów pracowniczych4. Sprawozdania dla potrzeb GUS5. Spisywanie umów cywilnoprawnych oraz prowadzenie rejestru tych umów6. Prowadzenie rejestru, wydawanie i rozliczanie delegacji7. Obsługa programu Kadry Optivum.8. Prowadzenie rejestru kart drogowych oraz ich rozliczanie9. Sporządzanie informacji dot. nieobecności Pracowników dla potrzeb innych działów10. Monitorowanie, planowanie, prowadzenie rejestru dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli i pracowników niepedagogicznych zgodnie z regulaminem i sporządzanie protokołów z prac komisji oraz rocznego rozliczenia z Doskonalenia Zawodowego Pracowników"11. Przygotowywanie informacji dla działu księgowości do celów dodatkowego wynagrodzenia rocznego.12. Współpraca z Działem Księgowości dotycząca analizy i rozliczania godzinponadwymiarowych13. Udział lub przewodniczenie w pracach komisji inwentaryzacyjnych i kasacyjnych.14. Wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikających z potrzeb OśrodkazynowejIII. Dokumenty niezbędne do ubiegania się o w/w stanowisko:- list motywacyjny- życiorys- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe- zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do zajmowaniaw/w stanowiska- zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących - 2017-09-19 - Racibórz (śląskie)
Wykonywanie wszelkich obowiązków związanych z działem księgowym.
Zakład Artykułów Ściernych "Armes" Zadrużniak Sławomir - 2016-01-08 - Nisko (podkarpackie)
-sprzedaż obuwia
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Świebodzin (lubuskie)
Opracowywanie promocji i reklamy produktów, identyfikowanie potrzeb klientów, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Smugi (lubelskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Jabłonowo (mazowieckie)
obsługa sprzętu laboratoryjnego, wykonywanie analiz
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2016-06-16 - Żabno (małopolskie)
Interwencja i terapia w obszarze profilaktyki zachowań młodzieży, czynności administracyjne i organizacyjne poradni
Fundacja STREFAPL - 2018-04-16 - Leszno (wielkopolskie)
Wykonywanie prac porządkowych oraz pomoc w kuchni. Miejsce wykonywania pracy: Karpacz, pracodawca oferuje zakwaterowanie
LOGO-LIFT S.C. - 2016-12-29 - Lublin (lubelskie)
specjalista ds sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Współtworzenie i realizacja planów sprzedaży usług spółki, realizacja kampanii marketingowych, monitorowanie działań konkurencji, zarządzanie stroną internetową, przygotowywanie ofert handlowych dla aktualnych i przyszłych klientów, bezpośrednia współpraca z zarządem. Wymagania: wykształcenie wyższe, staż pracy min. 2 lata doświadczenia, umiejętności nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności sprzedażowe, analityczne i organizacyjne, samodzielność i umiejętność organizacji pracy, znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem działów promocyjnych/marketingowych. Forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 58-671-03-98, osobisty w godz. 7-15.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o. - 2016-04-19 - Rumia (pomorskie)
Administracja systemów, środowisk programistycznych, platformy programistycznej oraz jej modułów i aplikacji, łącznie z rozwiązywaniem problemów z nimi związanych (troubleshooting),programowanie/kodowanie oraz rozwój platformy, a także powiązanych z nią aplikacji i komponentów,aktywna praca nad wirtualizacją, konteneryzacją,wdrażanie nowych technologii, metodologii oraz rozwiązań, ich integracja i rozwiązywanie problemów,wdrażanie rozwiązań do automatyzacji pracy,Praca na czas określony : od 23.04.2018 - 22.04.2021Godzina zakończenia pracy : 17:00sala H
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingów z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Jabłonowo (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Kobyłka (mazowieckie)
w/g stanowiska
Pan Pol Sp. z o o w Kielcach - 2016-07-27 - Kielce (świętokrzyskie)
OBSŁUGA ZAŁADUNKÓW I ROZŁADUNKÓW GAZU PŁYNNEGO TRANSPORTOWANEGO AUTOCYSTERNAMI I CYSTERNAMI KOLEJOWYMI, OBSŁUGA I ROZŁADUNEK STATKÓW, OBSŁUGA SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ZWIĄZANYCH Z PRACĄ TERMINALA SAP, TD SHIPMENT, EXCISE MOVEMENT AND CONTROL SYSTEM ITP., OBSŁUGA SYSTMU AUTOMATYKI TERMINALA, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z GOSPODARCZKĄ MATERIAŁOWĄ I OPERACJAMI TECHNOLOGICZNYMI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE (MILE WIDZIANE KIERUNKI TECHNICZNE);UMIEJĘTNOŚCI: ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, DOKŁADNOŚĆ, PRACOWITOŚĆ, RZETELNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE ŚREDNIM;PRACA-PEŁEN ETAT, DWIE ZMIANYPRACODAWCA SKONTAKTUJE SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI
ORLEN PALIWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kompleksowa obsługa oraz rozliczenia kadrowo-płacowe pracowników; przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych; dbanie o poprawność i terminowość działań związanych z dokumentacją kadrową; archiwizacja dokumentacji kadrowej
TRANSPOL KOPALNIA KRUSZYWA POLIŃSKI ZENON - 2016-03-04 - Łojewo (kujawsko-pomorskie)
Rekrutacja, rozwój pracowników produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Stryków (łódzkie)
Wykonywanie przyłączy sieci, nadzór nad robotami elektrycznymi.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Myślenice (małopolskie)
Obowiązki: - realizacja projektów rekrutacyjnych: koordynacja działań w zakresie pozyskiwania oraz selekcji pracowników oddelegowanych do pracy w Holandii;- prowadzenie spraw organizacyjnych związanych z oddelegowaniem pracowników (nadzór nad dokumentacją, organizacja transportu, współpraca z koordynatorami etc.);- współpraca z biurami firmy w Holandii w zakresie bieżących spraw personalnych;- doskonalenie metod rekrutacyjnych, tworzenie i rozwój narzędzi pozyskiwania kandydatów.Wymagania: - kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku;- praktyczne znajomości zasad i metod rekrutacyjnych: publikacja ogłoszeń, wykorzystywania mediów społecznościowych, prowadzenie rozmów z kandydatami, selekcja oraz komunikacja z kandydatem;- komunikatywna znajomość języka angielskiego;- umiejętność samodzielnej pracy;- wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;- wysoka kultura osobista.Pracodawca oferuje:- odpowiedzialną i ciekawą pracę;- stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie odpowiadające posiadanym kwalifikacjom;- szerokie możliwości rozwoju.Praca na 1/2 etatu z możliwością zwiększenia do 3/4 lub pełnego etatu.
IN PERSON - POLSKA Sp. z o. o. - 2017-02-08 - Racibórz (śląskie)
zgodny z charakterystyką pracy
ENPOLIS Radosław Radziejewski - 2017-05-11 - Jarocin (podkarpackie)