SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW Żary oferta pracy Łużycka Wyższa Szkoła Humanistyczna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Analiza potrzeb Klientów oraz wsparcie i doradztwo w doborze odpowiednich programów pomocowych, przygotowanie wniosków o dofinansowanie wraz z pozostałą wymaganą dokumentacją aplikacyjną w ramach Krajowych Programów Operacyjnych oraz Regionalnych Programów Operacyjnych, przygotowanie harmonogramów płatności, sprawozdań, wniosków o płatność, bieżąca obsługa administracyjna projektów.
Data publikacji: 2016-10-05
Lokalizacja: Żary (lubuskie)
Pracodawca: Łużycka Wyższa Szkoła Humanistyczna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pszenna 2b, 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analiza potrzeb Klientów oraz wsparcie i doradztwo w doborze odpowiednich programów pomocowych, przygotowanie wniosków o dofinansowanie wraz z pozostałą wymaganą dokumentacją aplikacyjną w ramach Krajowych Programów Operacyjnych oraz Regionalnych Programów Operacyjnych, przygotowanie harmonogramów płatności, sprawozdań, wniosków o płatność, bieżąca obsługa administracyjna projektów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w godzinach 08:00-16:00. Do wynagrodzenia doliczona jest premia od sukcesu.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żary
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żarski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żary
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie zawodowe, minimum rocznego udokumentowanego doświadczenia na podobnym stanowisku - warunek konieczny, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy pod presją czasu, biegła znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu Ms Office, czynne prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: Łużycka Wyższa Szkoła Humanistyczna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Adres pracodawcy:
9 Maja 11, 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - SKIEROWANIE Z PUP, ZŁOŻENIE CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: żarski
Gmina pracodawcy: Żary
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żary
Ulica pracodawcy: 9 Maja
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy:
Kolegia nauczycielskie i nauczycielskie kolegia języków obcych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 05.10.2016
Oferta pracy ważna do: 28.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
udział w procesie kontroli kosztow pośrednich produkcyjnych,sporzadzanie ofert,sporządzanie niezbędnych kalkulacji,uczestniczenie w opiniowaniu umów
"GRANBUD" Sp.J. Grzegorz, Maria Czapczyk - 2016-05-13 - Granowo (wielkopolskie)
sprzedaż bezpośrednia kierowana do Klientów Premium, obsługa email, telefoniczna, organizowanie spotkań i prezentacji dla projektantów, prowadzenie dokumentacji firmowej, sprzedażowej, zadania marketingowe
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Monitorowanie i analizowanie bieżących operacji finansowych, kontrola kosztów oraz przepływów finansowych firmy, kontrola kosztów produkcji (materiałów, półproduktów, wyrobów), przygotowywanie raportów okresowych i analiz finansowych na potrzeby zarządu, zarządzanie oraz kontrola kosztów produkcji, kosztów pośrednich produkcyjnych, stanów magazynowych zakładu, reagowanie na odchylenia od budżetu, wyjaśnianie niezgodności przygotowanie prognoz rentowności i optymalizacji finansowania aktualnych i nowych inwestycji i przedsięwzięć, rozwój narzędzi kontrolingowych, współpraca z innymi działami, analiza zużycia materiałów w procesie produkcji, kontrola zapasów magazynowych, budżetowanie.
KAMET S.A. - 2016-03-31 - Reńska Wieś (opolskie)
obsługa sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji dokumentów przychodzących i wychodzących, wysyłka korespondencji, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
sporządzanie dokumentów, wspomaganie działu kadr w bieżących zadaniach, tworzenie raportów
PERFECT CARE SERVICE 24 SP. Z O. O. SP. K. - 2016-01-05 - Świdnica (dolnośląskie)
1. Opieka nad przydzielonymi klientami2. opieka nad przydzielonymi kierowcami i pojazdami, a w szczególności:- Przekazywanie zleceń,- nadzór nad wykonywaniem planu,- Przygotowywanie dokumentacji dla kierowców wyjeżdżających w godzinach zamknięcia biura(godziny wieczorne, weekendy, dni wolne, święta)- kontakt z kierowcami i rozwiązywanie bieżących problemów,-nadzór nad stanem technicznym pojazdów,-współpraca ze stacjami serwisowymi.2. Szukanie przewozów,3. Pomoc innym Spedytorom w poszukiwaniu przewozów itd..,4. podpinanie zleceń do dokumentów, wprowadzanie frachtów do programu, 5. rozwiązywanie bieżących problemów,6.Dyżury weekendowe w wyznaczonych terminach,7. Sporządzanie bieżących raportów.8. Wykonywanie poleceń przełożonychMiejsce pracy: Mietków, ul. Ogrodowasala F
DST TRANSPORT & LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP. KOMANDTYOWA - 2017-10-23 - Mietków (dolnośląskie)
branża telekomunikacyjna
Mateja Consulting Łukasz Mateja - 2016-04-21 - Bytom (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
- Rozkładanie i przygotowywanie części do spawania, używając w tym celu odpowiednich narzędzi-Dbanie o właściwą jakość i wykończenie wykonanego spawu-wykańczanie pracy poprzez np. czyszczenie, szlifowanie zespawanych części- obsługa maszyn takich jak m.in. półautomat spawalniczy elektryczny, spawarka, palnik do podgrzewania-konserwacja i czyszczenie sprzętu wykorzystywanego do spawania
NGS OIL & GAS SA - 2018-06-12 - Krosno (podkarpackie)
Zarządzanie dokumentacją księgową, kontrola dokumentów, dekretacja i rozliczanie dokumentów, przygotowywanie danych do sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Suwałki (podlaskie)
obsługa klienta, sprzedaż towarów i usług (salon ORANGE)
TELL SP. ZO.O. - 2016-03-30 - Piaseczno (mazowieckie)
jw.
Instytut Elektrotechniki - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa klienta w placówce bankowej ALIOR BANK
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
dbanie o relacje z klientami azjatyckimi, wspomaganie pracy azjatyckich przedstawicieli handlowych, wykonywanie poleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-gromadzenie weryfikowanieoraz przetarzanie danych informacji uzyskanych ze żródeł wewnętrznych i zewnętrznych w celu zapewnienia właściwego obiegu informacji;-gromadzenie weryfikowanie oraz przetwarzanie danych i informacji w systemach teleifnormatycznych w celu zapewnienia ich aktualizacji;-pozyskiwanie i aktualizowanie danych, informacji oraz materiałów dot. systemów ochrony i zarządzania granicami w innych państwach w celu przygotowania materiałów informatycznych i analitycznych;-przygotowanie materiałów i prezentacji na potrzeby NOSG w celu prezentacji problematyki i wyników działania oddziału;-prowadzeni dokumentacji kncelaryjnej wydziału w celu zapewnienia prawidłowej rejestracji i obiegu pism i innych dokumentów;-koordynowanie na poziomie Oddziału wykorzystywanie funduszy zewnętrznych w celu pozyskiwania środków zewnętrznych
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2015-12-03 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
sporządzanie kosztorysów pod inwestycje dekarskie, kontakt z dostawcami materiałów i usług, nadzór nad prowadzonymi pracami, monitorowanie rynku poszukiwanie nowych inwestycji
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO - MARCIN GRONOWSKI, MIKOŁAJ GRONOWSKI - 2016-11-17 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język holenderski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-15 - Kornice (śląskie)
sporządzanie analiz ekonomicznych, sprawozdań, raportów, prace planistyczne i budżetowe, koordynacja prac w zakresie planów rzeczowo-finansowych, przygotowywanie bieżących analiz finansowych i ekonomicznych, monitorowanie realizacji budżetu, udzielanie wsparcia w zakresie rachunkowości zarządczej.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-08-01 - Stoisław (zachodniopomorskie)
prace gospodarcze
PENTAGRAM Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Współpraca z kierownikami budów w zakresie monitorowania materiałów budowlanych. Prowadzenie uzgodnień negocjacji w zakresie zakupu materiałów na budowę. Sporządzanie i wysyłanie zapytań ofertowych. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
BUDREM-RYBAK Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-11-20 - Luzino (pomorskie)
przygotowanie faktur i wprowadzanie danych w programie CDN Optima, przygotowanie dokumentów księgowych w ramach wsparcia głównej księgowej, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; rozliczanie zaliczek służbowych ; prowadzenie kadr w wyznaczonych obszarach: ewidencja badań lekarskich; szkoleń bhp; ewidencja urlopów, przygotowywanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych; monitoring należności i zobowiązań, w tym windykacja; wsparcie księgowego w bieżącej działalności operacyjnej; całościowe prowadzenie biura (maile, telefony, poczta przychodząca; wychodząca; obsługa ubezpieczeń komunikacyjnych
BRANDGOOD MACIEJ GOLONKA - 2015-11-24 - Świątniki Górne (małopolskie)
sprawowanie pieczy nad uchodźcami, nawiązywanie kontaktów z uchodźcami z Ukrainy, pomoc w adaptacji i integracji uchodźców na terenie RP
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Bezwola (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Niedrzwica Duża (lubelskie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów.
Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j. - 2017-05-11 - Płońsk (mazowieckie)
Zgodny ze stanowiskiem.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "POM" W MILICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Sławoszowice (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie zdolności produkcyjnych, wspólpraca z działem zakupów, nadzór i kontrola postępu prac.
CLIMATIC Sp.z o.o z siedzibą w Regułach - 2018-04-05 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Poznań (wielkopolskie)