SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Płońsk oferta pracy Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j.
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta, sprzedaż produktów.
Data publikacji: 2017-05-11
Lokalizacja: Płońsk (mazowieckie)
Pracodawca: Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 1, 09-100 Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa klienta, sprzedaż produktów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płońsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płoński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płońsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: technik ortopeda, technik farmacji, pielęgniarka
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: fizjoterapia, inżynier biomedyczny
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagany jest również minimum roczny staż pracy sklepie medycznym.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Adres pracodawcy:
KOŁOBRZESKA 50, 10-434 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny, a nastepnie osobisty ze skierowaniem do pracy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Termin: od.....2017r., Godziny : od 08.00 do 15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: KOŁOBRZESKA
Numer budynku pracodawcy: 50
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 11.05.2017
Oferta pracy ważna do: 09.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsług aklienta oraz utrzymanie dobrych relacji z obecnymi klientami, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientami, kompletowanie zamówień, ofertowanie, fakturowanie, logistyka, koordynowanie dostaw
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie magazynem poprzez zapewnieni optymalnego wykorzystania zasobów oraz prawidłowego przebiegu procesów logistycznychKoordynowanie prawidłowego obiegu dokumentacji magazynowej (w tym dokumentacji wysyłkowej, faktur)Nadzór nad inwentaryzacjamiKoordynacja transportu wewnętrznego i zewnętrznego. Praca w Polance.
Fabryka Mebli RYŚ sp.z o.o. - 2017-07-17 - Polanka (małopolskie)
Praca polega na telefonicznym kontakcie z Klientem oraz udzielaniu informacji na temat ofert z zakresu usług telekomunikacyjnych.
Contact Center One sp. z o.o. - 2016-03-29 - Częstochowa (śląskie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Siedlce (mazowieckie)
W PROGRAMIE STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Milicz (dolnośląskie)
obsługa klienta oraz obsługa firmy
ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork - 2016-11-22 - Ługi (pomorskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów końcowych użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych pracowników/wsparcia IM; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System do dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2015-12-24 - Zabierzów (małopolskie)
-Spawanie elementów,- Kontakt telefoniczny: 601-963-293, e-mail: karolinapolak (at) grupaprogres.pl lub osobisty w biurze PROGRES Spółka z o.o. Tczew ul. Armii Krajowej 20
Progres Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K - 2018-08-09 - Tczew (pomorskie)
Praca na terenie województwa podkarpackiego.Pracodawca zapewnia dowóz.
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Instalsieć S.C. - 2018-06-25 - Mielec (podkarpackie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-04-13 - Krosno (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem jednostki w zakresie bhp i p.poż
kontakt przez OHP - 2016-09-20 - Opole (opolskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży bezpośredniej mile widziane; komunikatywność; kreatywność; dwie zmiany; cały etat; miejsce pracy: Gliwice;
PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-30 - Gliwice (śląskie)
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, - przygotowywanie dokumentacji w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych (w tym umów o prace i umów-zleceń),- prowadzenie akt osobowych i aktualizacja dokumentacji pracowniczej zgodnie ze zmianami w prawie pracy,- monitorowanie statusu szkoleń BHP oraz wystawianie skierowań na badania lekarskie (wstępne, okresowe),- prowadzenie rejestru planowanych i zrealizowanych szkoleń pracowników,- prowadzenie ewidencji czasu pracy,- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji personalnej,- wprowadzanie i analiza danych w systemie kadrowo-płacowym (urlopy, zmiany w statusie zatrudnienia),- naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz naliczanie zasiłków chorobowych,- sporządzanie niezbędnych deklaracji do ZUS i US, a także informacji do GUS i PFRON,- obsługa programu kadrowo-płacowego Płatnik,- przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy,- bieżąca analiza i uzgadnianie kont rozrachunkowych,- kontrola spływu należności,- realizacja płatności,- czynności wynikające z bieżącej działalności firmy,- sporządzanie zaświadczeń dla pracowników (np. o zatrudnieniu i zarobkach),- wsparcie merytoryczne z zakresu kadr i płac dla pracowników firmy,- sporządzanie raportów kadrowych.Praca na 1/4 etatu od wtorku do soboty+dyżury w niedziele. Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec ul. Mickiewicza 13
Muzeum Ceramiki - 2017-12-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sporządzanie, na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii dot. nieletnich i małoletnich oraz ich rodzin, na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych.Praca II Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Lublinie z siedzibą w Białej Podlaskiej.
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2017-09-12 - Biała Podlaska (lubelskie)
Sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy (kompletowanie dokumentów, umowy o pracę, zmiany warunków umowy o pracę, prowadzenie teczek akt osobowych, świadectwa pracy, ewidencji, statystyki i informacji o zatrudnionych pracownikach).Nadzór i kontrola przestrzegania Regulaminu Pracy: prowadzenie kart ewidencji czasu pracy, kartotek urlopowych, absencji chorobowych i innych nieobecności wynikających z przepisów Kodeksu Pracy. Sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS oraz SIO.
PRZEDSZKOLE NR 48 "MORSKA PRZYGODA" - 2018-01-12 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa dokumentacji, administrowanie, rekrutacja uczestników projektu.
Karolina Chadzypanagiotis-Jurkiewicz J&C GROUP - 2017-05-29 - Gdynia (pomorskie)
Praca w charakterze specjalisty ds marketingu, promowanie szkoły jezyków obcych w mediach społecznościowych, organizowanie przedsięwzięć promocyjnych. OferujemyWynagrodzenie:* pensja podstawowa* premie* bezpłatny kurs językowyGodziny pracy:* od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00Forma zatrudnienia:* umowa zlecenie na okres próbny 1 m-c, po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat)* Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.* Prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych wyłącznie w formacie PDF na mail: praca (at) lektor.com.plOferta pracy znajduje się w sali: C, E, H
Szkoła Języków Obcych LEKTOR Sp. Jawna - 2016-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż powierzchni reklamowych
AGENCJA REKLAMOWA "COLD BEE" MIROSŁAWA ZAMKOWSKA - 2016-09-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)
aktywny udział w przetargach i tworzeniu ofert, porządkowanie dokumentów w archiwach urzędów i instytucji publicznych (archiwa zakładowe), porządkowanie dokumentów u klientów komercyjnych, tworzenie normatywów dla instytucji publicznych i klientów komercyjnych,
ARCHIVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie; wyższe kierunkowe specjalność gospodarka wodna; min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku; znajomość ustaw prawo budowl. ochrony środowiska; zakres obowiązków: koordynacja i monitoring realizacji inwestycji w regionie wodnym dot. powodzi i suszy, prowadzenie działań związanych z rozpoznaniem możliwości i warunków pozyskiwania środków finansowych z funduszy krajowych i zagranicznych dla finansowania przedsięwzięć rzeczowych gospodarki wodnej w regionach wodnych, planownych do realizacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; całość ogłoszenia dostępna na stronie internetowej http://www.gliwice.rzgw.gov.pl
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-08-31 - Gliwice (śląskie)
praca w Rejonowym Ośrodku Szkolenia Zawodowego Młodzieży w Białymstoku przy organizacji szkoleń
kontakt przez OHP - 2016-04-26 - Białystok (podlaskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Kościan (wielkopolskie)
Przeprowadzanie analiz ekonomicznych i kosztowych, rozwiązywanie problemów dotyczących zagadnień finansowych, znajomość zagadnień dotyczących zakładów pracy chronionej, pozyskiwanie srodków UE.
MIKROTECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-28 - Krosno (podkarpackie)
przygotowanie i prezentacja ofert,produktów na portalach aukcyjnych i sklepie internetpwym
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wymagane wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, łatwość uczenia się, dobra organizacja pracy, samodzielność, rzetelność. Charakterystyka pracy: zewnętrzne mycie przeszkleń w technologii teleskopowej. Praca dodatkowa w oparciu o umowę zlecenie, wynagrodzenie miesięczne, godziny pracy do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy praca (at) bestclean.slask.pl.
BEST CLEAN S. I R. DUDEK S.C. - 2018-08-16 - Rybnik (śląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy.f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie harmonogramów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny, później na czas określony, praca w godzinach 7:45-15:45b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: lipiec/sierpień 2017 miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Oferta dostępna w sali E, C. Wszystkie dokumenty potrzebne do aplikowania znajdują się na stranie BIP ośrodka.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2017-07-10 - Wrocław (dolnośląskie)
odpowiedzialnośc za eksport produktów na rynki zagraniczne;-pozyskiwanie klientów, obsługa zamówień, reklamacji i płatności;-budowanie struktur sieci sprzedaży w oparciu i istniejących oraz nowych klientów;-prezentacja oferty firmy, negicjacje, obsługa klientów w języku rosyjskim i angielskim;-odpowiedzialność za poprawny obieg informacji i dokumentacji handlowej;-udział w targach i spotkaniach z klientami;
ASPEL S.A. - 2018-09-05 - Zabierzów (małopolskie)