SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Gliwice oferta pracy PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży bezpośredniej mile widziane; komunikatywność; kreatywność; dwie zmiany; cały etat; miejsce pracy: Gliwice;

Data publikacji: 2017-08-30

Lokalizacja: Gliwice (śląskie)

Pracodawca: PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
C.H. Forum, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży bezpośredniej mile widziane; komunikatywność; kreatywność; dwie zmiany; cały etat; miejsce pracy: Gliwice;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + prowizja

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: konsultant / agent sprzedaży bezpośredniej

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Konsultant / agent sprzedaży bezpośredniej

Nazwa pracodawcy:
PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Gliwice

Gmina pracodawcy: Gliwice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gliwice

Ulica pracodawcy: -

Profil działalności pracodawcy:
Działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: konsultant / agent sprzedaży bezpośredniej

Data dodania oferty pracy: 30.08.2017

Oferta pracy ważna do: 29.09.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY TECHNOLOGII TELEINFORMATYCZNYCH - 997,4 PLN

przedstawianie korzyści wynikajacych z połączeń kilku usług, obsługa logistycznych systemów operatorów telekomunikacyjnych, sprzedaż urządzeń i ich konfiguracja
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Biała Podlaska (lubelskie)

OPERATOR LINII PRODUKCYJNEJ - od 2 000 PLN

obsługa oraz czyszczenie maszyn i urządzeń wchodzących w skład linii produkcyjnej (wytłaczarka, tokarka, zgrzewarka itp); obsługa linii produkcyjnej zgodnie z przyjętymi procedurami w procesie produkcji wyrobów; kontrola parametrów jakościowych produkowanego wyrobu gotowego; prowadzenie raportów z wykonywanych działań i wykrywanie niezgodności
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe AGAPLAST Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

Wykonywanie codziennych prac administracyjno-biurowych, odbieranie telefonicznych połączeń przychodzących, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, prezentowanie usług firmy.
BLUE Education Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. USŁUG PRALNICZYCH ( 125 S POWER) - 997,4 PLN

Oferta stażu ze środków EFS POWER: obsługa maszyn i urządzeń pralniczych,pakowanie asortymentu
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Otwock (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO - KSIĘGOWO - KADROWYCH - 1 700 - 3 000 PLN

prowadzenie pełnej obsługi kadrowo-płacowej firmy,weryfikacja i kontrola poprawności formalno-rachunkowej dokumentów, księgowych krajowych izagranicznych;archiwizacja dokumentów,ewidencja dokumentów księgowych w systemie,inne zadania z zakresu rozliczeń księgowych,
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Gorlice (małopolskie)

SPECJALISTA D.S. ODSZKODOWAŃ - od 300 PLN

aktywne poszukiwanie klientów kompletacja dokumentów
kontakt przez OHP - 2016-07-21 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACYJNO-KADROWY - 997,4 PLN

1. Prowadzenie dziennika korespondencji i dokumentacji kancelaryjnej;2. Prowadzenie list obecności pracowników;3. Kontrolowanie aktualności badań lekarskich, książeczek zdrowia pracowników;4. Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników;5. Prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji z przestrzeganiem ustawy o ochronie danych osobowych;6. Dbałość o prawidłową organizację pracy;7. Zakup materiałów biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Gryfino (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - 997,4 PLN

Zapoznanie się z przepisami BHP I P.POŻ. Prowadzenie dokumentacji procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Sporządzanie opisu stanowiska pracy,określanie źródeł pozyskiwania kandydatów.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Lublin (lubelskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZONYM ST. NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI - do 1 850 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe mile widziane; chęci do pracy; utrzymanie czystości w obiektach biurowo - produkcyjnych, mycie podłóg, mycie toalet, szatni, pomieszczeń socjalnych; sprzątanie terenów zewnętrznych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ "MEGAN" BANIA ZIELIŃSKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-05 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. CZĘŚCI ZAMIENNYCH I AKCESORIÓW(NR 4710) - od 2 800 PLN

- generowanie zamówień części zamiennych i przyjmowanie dostaw- obsługa serwisu mechanicznego i blacharsko-lakierniczego- obsługa klientów zewnętrznych- obsługa depozytu opon
"REISKI AUTO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (NR 0507) - 2 100 - 3 500 PLN

obsługa klientów krajowych i zagranicznych, prowadzenie korespondencji, wyjazdy na targi, przygotowywanie ofert, negocjacje handlowe
BM GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-22 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 2 500 PLN

aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, wpółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynek lokalny. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia umowy.
SKOK SPÓŁDZIELCZA KASA OSCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "PIAST" - 2017-06-18 - Pruszków (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 100 PLN

podstawowa znajomość Kodeksu Pracy, ZUS, wyliczanie wynagrodzenia
Biuro Usług Kadrowych "PERSONA", Osmolik Marta - 2016-01-18 - Zakopane (małopolskie)

MISTRZ/INŻYNIER ROBÓT ELEKTRYCZNYCH - od 3 490 PLN

Organizacja i nadzór pracy na budowie, zaopatrzenie, sporządzanie dokumentacji. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15. Wynagrodzenie 2500 zł netto. Praca na terenie Krakowa i okolic.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - PRODUKCYJNE ELKA Sp. z o.o. - 2018-06-12 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA SKANOWANIA - od 2 000 PLN

kontrola cen, kontrola i wyjaśnianie braków, dekoracja; praca w Pabianicach; zgłoszenia osobiste pod adresem: ul. Popławska 4/20 w Pabianicach;
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2017-10-23 - Pabianice (łódzkie)

SPECJALISTA DS.HANDLU - 2 600 - 3 000 PLN

kontakt z klientem zagranicznym, kontrola zamówień, pozyskiwanie nowych klientów, sporzadzanie zleceń; doświadczenie na podobnym stanowisku
DES MEBLE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA MYŚLINA - 2017-03-28 - Myślina (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 200 PLN

Sprzedaż ubrań
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Ozorków (łódzkie)

SPECJALISTA Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - od 3 000 PLN

elastyczny czas pracy - praca biurowa - ocenianie poprawności i kompletności danych znajdujących się w programach - uwzględnianie i analizowanie indywidualnych wymagań klientów - korespondencja z oddziałami w Niemczech - monitorowanie zleceń
ISTA SHARED SERVICES POLSKA SP. Z O.O.GLIWICE - 2018-02-23 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. WERYFIKACJI I OBSŁUGI KLIENTA - 1 850 - 4 000 PLN

- Procesowanie aplikacji pożyczkowych,- Dbanie o wysoką jakość sprzedaży naszych produktów,- Profesjonalna obsługa Klientów Spółki, w tym odpowiadanie na zapytania drogą telefoniczną oraz poprzez onlinechat,- Utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami Spółki,- Wsparcie Klientów przy podejmowaniu decyzji pożyczkowych.
"MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DS. BADANIA OPINII PUBLICZNEJ - od 2 000 PLN

Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-09-01 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI I ZAOPATRZENIA - od 2 500 PLN

prowadzenie gospodarki magazynowej, nadzór nad wprowadzaniem dokumentów przychodowych i rozchodowych, inwentaryzacja aktywów obrotowych, bieżące raportowanie, prowadzenie bieżącej administracji
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - 2 100 - 3 000 PLN

Tworzenie, aktualizacja i implementacja wewnętrznych procedur firmy. Współpraca z działem prawnym w zakresie opracowywania treści dokumentów. Przygotowywanie raportów dla przełożonych. Nadzór i opieka nad flotą samochodową. Wsparcie innych projektów i zadań działu. Praca w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali A. Oferta skierowana wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 697 908 490 i/lum e-mail: u.izydorczyk (at) kfb-polska.pl
KFB Polska Spółka z o.o. - 2018-01-24 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZĘTU I TRANSPORTU - od 2 100 PLN

Prowadzenie całokształtu spraw związanych ze sprzętem i transportem, wydawanie raportów, sporządzanie wypłat i ewidencji czasu pracy kierowców
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A. - 2018-03-21 - Poddębice (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI PROJEKTÓW - od 2 000 PLN

Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 - 2020. Prowadzenie sekretariatu. Prowadzenie rejestrów i ewidencji obowiązujących w LGD. Wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków o wsparcie realizacji operacji/projektów grantowych. Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacjioperacji/ powierzenie grantu, wniosków o płatność w ramach LSR. Organizacja i przygotowanie materiałów na posiedzenia organów Stowarzyszenia, organizacja imprezwewnętrznych. Obsługa techniczna spotkań i narad. Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji w ramach LSR. Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach związanych z promocją LGD. Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD. Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkamiLGD. Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej. Archiwizacja dokumentów LGD Stowarzyszenia. Prowadzenie przydzielonych przez Dyrektora Biura spraw, gromadzenie dokumentacji merytorycznej.
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania - 2016-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 3 000 - 5 000 PLN

Praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miasto Gostynin. Zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego). Po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Gostynin. Możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania. Pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami. Raportowanie sprzedaży. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Praca w programie pakiecie Office (Word, Excel). Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Dbanie o dobry wizerunek firmy. Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji. Pracodawca oferuje szkolenia oraz niezbędne narzędzia pracy.
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Gostynin (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO - od 1 850 PLN

Wynagrodzenie utajnione, do ustalenia w trakcie rozmowy rekrutacyjnejZadania na stanowisku:- dokonywanie zakupów wg wyznaczonej strategii firmy,- negocjowanie umów i porozumień regionalnych w oparciu o TCO,- obsługa zamówień publicznych oraz uczestniczenie w procesie wyboru dostawców,- współpraca z innymi działami firmy oraz dostawcami w zakresie rozwiązywania problemów związanych z fakturami, towarami, dostawami,- uczestnictwo w regionalnych oraz globalnych projektach dot. pozyskiwania dostawców,raportowanie,- aktywne uczestnictwo w realizacji nowych kontraktów (komunikacja, szkolenia, itd.)- bieżąca analiza kluczowych wskaźników dot. wydajności oraz zgodności w realizacji zawartych umów,- określanie i podejmowanie działań naprawczych w celu prawidłowej realizacji umów, - dokonywanie analizy rynku i czynny udział w wyborze strategii. Oferujemy:- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,- atrakcyjne wynagrodzenie,- prywatną opiekę medyczną,- kompleksowy pakiet szkoleńKontakt z pracodawcą: wroclaw (at) workservice.pl, 508-000-825 lub osobiście ul. Ruska 50 Wrocław.Informacja o ofercie w sali F, C, E
WORK SERVICE S.A. - 2016-02-25 - Wrocław (dolnośląskie)