SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Gliwice oferta pracy PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży bezpośredniej mile widziane; komunikatywność; kreatywność; dwie zmiany; cały etat; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2017-08-30
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:C.H. Forum, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży bezpośredniej mile widziane; komunikatywność; kreatywność; dwie zmiany; cały etat; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: konsultant / agent sprzedaży bezpośredniej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Konsultant / agent sprzedaży bezpośredniej
Nazwa pracodawcy:
PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
Działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: konsultant / agent sprzedaży bezpośredniej
Data dodania oferty pracy: 30.08.2017
Oferta pracy ważna do: 29.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przedstawianie korzyści wynikajacych z połączeń kilku usług, obsługa logistycznych systemów operatorów telekomunikacyjnych, sprzedaż urządzeń i ich konfiguracja
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Biała Podlaska (lubelskie)
obsługa oraz czyszczenie maszyn i urządzeń wchodzących w skład linii produkcyjnej (wytłaczarka, tokarka, zgrzewarka itp); obsługa linii produkcyjnej zgodnie z przyjętymi procedurami w procesie produkcji wyrobów; kontrola parametrów jakościowych produkowanego wyrobu gotowego; prowadzenie raportów z wykonywanych działań i wykrywanie niezgodności
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe AGAPLAST Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
WZ
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie codziennych prac administracyjno-biurowych, odbieranie telefonicznych połączeń przychodzących, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, prezentowanie usług firmy.
BLUE Education Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Lublin (lubelskie)
Oferta stażu ze środków EFS POWER: obsługa maszyn i urządzeń pralniczych,pakowanie asortymentu
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Otwock (mazowieckie)
prowadzenie pełnej obsługi kadrowo-płacowej firmy,weryfikacja i kontrola poprawności formalno-rachunkowej dokumentów, księgowych krajowych izagranicznych;archiwizacja dokumentów,ewidencja dokumentów księgowych w systemie,inne zadania z zakresu rozliczeń księgowych,
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Gorlice (małopolskie)
aktywne poszukiwanie klientów kompletacja dokumentów
kontakt przez OHP - 2016-07-21 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
1. Prowadzenie dziennika korespondencji i dokumentacji kancelaryjnej;2. Prowadzenie list obecności pracowników;3. Kontrolowanie aktualności badań lekarskich, książeczek zdrowia pracowników;4. Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników;5. Prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji z przestrzeganiem ustawy o ochronie danych osobowych;6. Dbałość o prawidłową organizację pracy;7. Zakup materiałów biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Zapoznanie się z przepisami BHP I P.POŻ. Prowadzenie dokumentacji procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Sporządzanie opisu stanowiska pracy,określanie źródeł pozyskiwania kandydatów.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe mile widziane; chęci do pracy; utrzymanie czystości w obiektach biurowo - produkcyjnych, mycie podłóg, mycie toalet, szatni, pomieszczeń socjalnych; sprzątanie terenów zewnętrznych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ "MEGAN" BANIA ZIELIŃSKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-05 - Gliwice (śląskie)
- generowanie zamówień części zamiennych i przyjmowanie dostaw- obsługa serwisu mechanicznego i blacharsko-lakierniczego- obsługa klientów zewnętrznych- obsługa depozytu opon
"REISKI AUTO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów krajowych i zagranicznych, prowadzenie korespondencji, wyjazdy na targi, przygotowywanie ofert, negocjacje handlowe
BM GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-22 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, wpółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynek lokalny. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia umowy.
SKOK SPÓŁDZIELCZA KASA OSCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "PIAST" - 2017-06-18 - Pruszków (mazowieckie)
podstawowa znajomość Kodeksu Pracy, ZUS, wyliczanie wynagrodzenia
Biuro Usług Kadrowych "PERSONA", Osmolik Marta - 2016-01-18 - Zakopane (małopolskie)
Organizacja i nadzór pracy na budowie, zaopatrzenie, sporządzanie dokumentacji. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15. Wynagrodzenie 2500 zł netto. Praca na terenie Krakowa i okolic.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - PRODUKCYJNE ELKA Sp. z o.o. - 2018-06-12 - Kraków (małopolskie)
kontrola cen, kontrola i wyjaśnianie braków, dekoracja; praca w Pabianicach; zgłoszenia osobiste pod adresem: ul. Popławska 4/20 w Pabianicach;
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2017-10-23 - Pabianice (łódzkie)
kontakt z klientem zagranicznym, kontrola zamówień, pozyskiwanie nowych klientów, sporzadzanie zleceń; doświadczenie na podobnym stanowisku
DES MEBLE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA MYŚLINA - 2017-03-28 - Myślina (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż ubrań
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Ozorków (łódzkie)
elastyczny czas pracy - praca biurowa - ocenianie poprawności i kompletności danych znajdujących się w programach - uwzględnianie i analizowanie indywidualnych wymagań klientów - korespondencja z oddziałami w Niemczech - monitorowanie zleceń
ISTA SHARED SERVICES POLSKA SP. Z O.O.GLIWICE - 2018-02-23 - Opole (opolskie)
- Procesowanie aplikacji pożyczkowych,- Dbanie o wysoką jakość sprzedaży naszych produktów,- Profesjonalna obsługa Klientów Spółki, w tym odpowiadanie na zapytania drogą telefoniczną oraz poprzez onlinechat,- Utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami Spółki,- Wsparcie Klientów przy podejmowaniu decyzji pożyczkowych.
"MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Białystok (podlaskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Głuchołazy (opolskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-09-01 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie gospodarki magazynowej, nadzór nad wprowadzaniem dokumentów przychodowych i rozchodowych, inwentaryzacja aktywów obrotowych, bieżące raportowanie, prowadzenie bieżącej administracji
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie, aktualizacja i implementacja wewnętrznych procedur firmy. Współpraca z działem prawnym w zakresie opracowywania treści dokumentów. Przygotowywanie raportów dla przełożonych. Nadzór i opieka nad flotą samochodową. Wsparcie innych projektów i zadań działu. Praca w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali A. Oferta skierowana wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 697 908 490 i/lum e-mail: u.izydorczyk (at) kfb-polska.pl
KFB Polska Spółka z o.o. - 2018-01-24 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie całokształtu spraw związanych ze sprzętem i transportem, wydawanie raportów, sporządzanie wypłat i ewidencji czasu pracy kierowców
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A. - 2018-03-21 - Poddębice (łódzkie)
Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 - 2020. Prowadzenie sekretariatu. Prowadzenie rejestrów i ewidencji obowiązujących w LGD. Wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków o wsparcie realizacji operacji/projektów grantowych. Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacjioperacji/ powierzenie grantu, wniosków o płatność w ramach LSR. Organizacja i przygotowanie materiałów na posiedzenia organów Stowarzyszenia, organizacja imprezwewnętrznych. Obsługa techniczna spotkań i narad. Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji w ramach LSR. Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach związanych z promocją LGD. Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD. Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkamiLGD. Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej. Archiwizacja dokumentów LGD Stowarzyszenia. Prowadzenie przydzielonych przez Dyrektora Biura spraw, gromadzenie dokumentacji merytorycznej.
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania - 2016-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miasto Gostynin. Zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego). Po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Gostynin. Możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania. Pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami. Raportowanie sprzedaży. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Praca w programie pakiecie Office (Word, Excel). Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Dbanie o dobry wizerunek firmy. Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji. Pracodawca oferuje szkolenia oraz niezbędne narzędzia pracy.
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Gostynin (mazowieckie)
Wynagrodzenie utajnione, do ustalenia w trakcie rozmowy rekrutacyjnejZadania na stanowisku:- dokonywanie zakupów wg wyznaczonej strategii firmy,- negocjowanie umów i porozumień regionalnych w oparciu o TCO,- obsługa zamówień publicznych oraz uczestniczenie w procesie wyboru dostawców,- współpraca z innymi działami firmy oraz dostawcami w zakresie rozwiązywania problemów związanych z fakturami, towarami, dostawami,- uczestnictwo w regionalnych oraz globalnych projektach dot. pozyskiwania dostawców,raportowanie,- aktywne uczestnictwo w realizacji nowych kontraktów (komunikacja, szkolenia, itd.)- bieżąca analiza kluczowych wskaźników dot. wydajności oraz zgodności w realizacji zawartych umów,- określanie i podejmowanie działań naprawczych w celu prawidłowej realizacji umów, - dokonywanie analizy rynku i czynny udział w wyborze strategii. Oferujemy:- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,- atrakcyjne wynagrodzenie,- prywatną opiekę medyczną,- kompleksowy pakiet szkoleńKontakt z pracodawcą: wroclaw (at) workservice.pl, 508-000-825 lub osobiście ul. Ruska 50 Wrocław.Informacja o ofercie w sali F, C, E
WORK SERVICE S.A. - 2016-02-25 - Wrocław (dolnośląskie)