SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Wrocław oferta pracy KFB Polska Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: 2 100 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Tworzenie, aktualizacja i implementacja wewnętrznych procedur firmy. Współpraca z działem prawnym w zakresie opracowywania treści dokumentów. Przygotowywanie raportów dla przełożonych. Nadzór i opieka nad flotą samochodową. Wsparcie innych projektów i zadań działu. Praca w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali A. Oferta skierowana wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 697 908 490 i/lum e-mail: u.izydorczyk (at) kfb-polska.pl
Data publikacji: 2018-01-24
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: KFB Polska Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mydlana 7, 51-502 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Tworzenie, aktualizacja i implementacja wewnętrznych procedur firmy. Współpraca z działem prawnym w zakresie opracowywania treści dokumentów. Przygotowywanie raportów dla przełożonych. Nadzór i opieka nad flotą samochodową. Wsparcie innych projektów i zadań działu. Praca w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali A. Oferta skierowana wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 697 908 490 i/lum e-mail: u.izydorczyk (at) kfb-polska.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, mile widziane administracyjne, staz pracy: mile widziane doświadczenie min. roczne, znajomość pakietu MS Office, zdolności organizacyjne, samodzielność, zaangażowanie, dokładność, doskonała organizacja pracy, sumienność i obowiązkowość w wykonywaniu zleconych zadań
Nazwa pracodawcy: KFB Polska Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Mydlana 7, 51-502 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Mydlana
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.01.2018
Data dodania oferty pracy: 24.01.2018
Oferta pracy ważna do: 22.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontakt z kontrahentami - produkcja nawozów, praca biurowa, obsługa programu księgowo-magazynowego
AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-09-30 - Libiąż (małopolskie)
obsługa klient w siedzibie firmy i w terenie, wystawianie dowodów sprzedaży w postaci paragonów oraz faktur, skanowanie, kserowanie dokumantów, reprezentowanie firmy na targach i wydarzeniach branżowych, przedstawianie ofert, odbieranie i wysyłanie poczty
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
telefoniczna obsługa klienta (branże: ubezpieczenia, wydawnictwo, bank, telewizja)
kontakt przez OHP - 2019-04-03 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Obsługa zagranicznych kontrahentów, pozyskiwanie i nawiązywanie trwałych relacji z klientami na rynku japońskim, przeprowadzanie procesu sprzedaży, udział w tworzeniu i realizacji strategii eksportowej.
TRENA Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Macierzysz (mazowieckie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA FIRMY W ZAKRESIE BHP;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE BHP, MINIMUM ROCZNE DOŚWIADCZENIE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW BHP, JĘZYK ANGIELSKI LUB NIEMIECKI W STOPNIU ŚREDNIOZAAWANSOWANYM;UMOWA ZLECENIE W OKRESIE PRÓBNYM, WYNAGRODZENIE NETTO 3000 ZŁ
EUROKRAN 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sprzedaż produktów metalowych z branży drogowej, budowanie długotrwałych relacji z klientem, udział w przetargach publicznych, współpraca z działem realizacji.
GC METAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-11 - Świdnica (dolnośląskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Kozenin (łódzkie)
pełna obsługa kadrowo-płacowa pracownikówadministrowanie dokumentacją pracowniczą związaną ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia(umowy cywilno prawne,umowy z pracownikami tymczasowymi), rozliczanie czasu pracy, wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym, naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych i sporządzanie listy płac,przygotowywanie raportów,zestawień w zakresie kadr i płac
"ARHELAN" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2019-03-20 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Rekrutacja kandydatów do pracy z Ukrainy i Rosji. Zamieszczanie ogłoszeń w Internecie. Rozmowy o pracę
Interkadra Sp. z o. o. - 2019-06-04 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub zawodowe; obsługa komputera; obsługa programów graficznych; zakres obowiązków; dobor treści reklamowych, tworzenie haseł i sloganów reklamowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Gliwice (śląskie)
FIRMA DZIAŁAJĄCA W BRANŻY MASZYN I NARZĘDZI POSZUKUJE PRACOWNIKÓW Z BIEGŁĄ ZNAJOMOŚCIĄ JEDNEGO WYBRANEGO JĘZYKA OBCEGO NA STANOWISKO:SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA MIEJSCE PRACY: RZESZÓWOSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW ORAZ ICH KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĘTELEFONICZNĄ I MAILOWĄ OBSŁUGĘ REALIZACJI ZAMÓWIEŃPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCHREALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻYBIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ LOGISTYCZNĄ DOSTAWBRANŻOWE DORADZTWO TECHNICZNENADZÓR NAD DOKUMENTACJĄWYMAGANIA:ZNAJOMOŚĆ W MOWIE I PIŚMIE JEDNEGO Z JĘZYKÓW:FRANCUSKI, WŁOSKI, HISZPAŃSKI, RUMUŃSKIDOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJBIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERAKREATYWNOŚĆ, MOTYWACJA DO PRACYDOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ
BAUBRAS POLSKA JANUSZ NOWAK - 2017-06-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Przyjmowanie i realizacja zamówień. Fakturowanie. Przygotowywanie zleceń spedycyjnych. Rozliczanie dostaw towaru.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim - 2018-04-04 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Opis stanowiska:- efektywna promocja wydawnictwa i budowanie pozycji marki- organizacja eventów - organizacja udziału wydawnictwa w targach i wystawach- sprzedaż powierzchni reklamowej w czasopiśmie i na portalu- aktywne pozyskiwanie nowych klientów- budowanie dobrych relacji biznesowych z klientami
AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-29 - Myślęcinek (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola rozdzielnic zgodnie z dokumentacją, testy funkcjonalne produktów, pomiary symulacyjne działania rozdzielnic
ETP SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-07 - Bierawa (opolskie)
Koordynowanie działań z zakresu marketingu współpraca z agencjami reklamowymi,drukarniami, grafikami w tworzeniu materiałów promocyjnych, współpraca z agencjami zewnętrznymi i organizacja akcjimarketingowych, czynny udział w procesie wdrażaniu produktów na rynek, przygotowanie i realizacja narzędzi wspierających sprzedaż dla poszczególnych grup produktowych i kanałówsprzedaży oraz bieżące wsparcie Działu Sprzedaży, monitoring aktywności wspierających sprzedaż, współudział w zarządzaniu budżetem i kontrola wydatków, współpraca z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi firmy w ramach prowadzonych projektów
DROSED SA - 2016-01-19 - Siedlce (mazowieckie)
Praca w dziale handlowym
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Wiechlice (lubuskie)
pozyskiwanie klientów i ich obsługa
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU BETONÓW PREFABET KURZĘTNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa działu marketingu.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-08-16 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż części do maszyn rolniczych, prowadzenie sklepu internetowego
Przedsiębiorstwo Handlowe BIMA Krzysztof Biziorek - 2016-03-24 - Turobin (lubelskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie dla restauracji, kręgielni i sali weselnej nowych klientów indywidualnych i firmowych; sporządzenie planu marketingowego oraz jego realizacja; do dyspozycji komputer z internetem, telefon służbowy, samochód, gotowe oferty; elastyczne godziny pracy, możliwość pracy z domu.
INTERFLOR Paulina Kantak Restauracja Kurnik - 2016-04-11 - Słupsk (pomorskie)
jw
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2016-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
- aktualizacja kroniki,- kontakt z partnerami medialnymi,- przygotowanie afiszy, folderów, zaproszeń oraz zapowiedzi wydarzeń organizowanych przez CKiT,- pomoc w dystrybucji materiałów promocyjnych na terenie miasta,- redakcja artykułów do miesięcznego PULS WIELICZKI
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Wieliczka (małopolskie)
m.in. bieżąca obsługa biura, składanie wniosków o płatność, bieżąca obsługa petentów biura, prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych; szczegóły dostępne pod linkiem http://rlks.lgd-puszcza-bialowieska.pl
Lokalna Grupa Działania "Puszcza Białowieska" w Hajnówce - 2017-09-04 - Hajnówka (podlaskie)
zgodnie z umowa
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Roszkowice (opolskie)
- Sprawne i profesjonalne rozwiązywanie pilnych spraw często związanych z przelewami o dużej wartości, jak również obsługa skarg i eskalacji otrzymanych zarówno z innych działów wewnętrznych lub bezpośrednio ze strony klienta. - Nawiązywanie profesjonalnych relacji z klientami poprzez wysokiej jakości wparcie w codziennych zapytaniach rozwiązywanych, gdzie możliwe, przy pierwszym kontakcie - Odbieranie/wykonywanie telefonów od/do klientów - Sprawne odpowiadanie na wiadomości Email od klientów i/lub od innych działów wewnętrzynch - Efektywne działanie na bazie otrzymywanej opinii klienta - Proaktywny kontakt z manadżerem w razie problemów, które w jakikolwiek negatywny sposób mogą wpłynąć na jakość dostarczanego serwisu lub stanowić stratę, piniężną badź nie, dla banku - Praca samodzielna, gdzie zadania wykonywane są w określonych ramach czasowych zgodnych z założeniami zespołu - Proaktywność w dążeniu do poprawy jakości dostarczanego serwisu
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Kraków (małopolskie)
- Zdobywa nowych klientów (sprzedaż B2B); Poszerzanie wewnętrznej sieci sprzedaży w ramach linii biznesowej; Aktywna sprzedaż przez telefon połączona z doradztwem marketingowym; Prowadzenie negocjacji w języku hiszpańskim. Przygotowywanie ofert sprzedażowych w języku hiszpańskim. Kontakt z partnerami biznesowymi w języku hiszpańskim; Raportowanie wyników w systemie CRM; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy; Utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi. Tworzenie paneli użytkownika w celu wyciągania codziennych wyników zespołu oraz przeszukiwanie baz danych z potencjalnymi partnerami biznesowymi w programie SALESFORCE. Kreowanie kontraktów oraz zarządzanie wewnętrznymi procesami w programie SALESFORCE.- Wynagrodzenie: 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie min. 1 rok. Wymagana znajomość języka hiszpańskiego w stopniu min. B2 w mowie i piśmie. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu min. B2 w mowie i piśmie. Wymagana umiejętność obsługi programu SALESFORCE.
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Katowice (śląskie)