SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 52 Świdnica oferta pracy GC METAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 52
Wynagrodzenie: od 3 493,08 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż produktów metalowych z branży drogowej, budowanie długotrwałych relacji z klientem, udział w przetargach publicznych, współpraca z działem realizacji.
Data publikacji: 2019-01-11
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: GC METAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:58-100 Świdnica 14, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż produktów metalowych z branży drogowej, budowanie długotrwałych relacji z klientem, udział w przetargach publicznych, współpraca z działem realizacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 493,08 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 52
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca w branży przemysłowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 493,08 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa pakietu MS OFFICE/OPEN OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dobra znajiomość MS Office, rozwinięte umiejętności miękkie (organizacja własnej pracy, radzenie sobie ze stresem, samomotywacja, asertywnośćkreatywność), umiejętności negocjacyjne, konsekwencja, chęć nauki , mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Nazwa pracodawcy:
GC METAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
BUKOWSKA 14, 62-081 Wysogotowo, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV,
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: poznański
Gmina pracodawcy: Tarnowo Podgórne
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wysogotowo
Ulica pracodawcy: BUKOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 10
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca w branży przemysłowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.01.2019
Data dodania oferty pracy: 11.01.2019
Oferta pracy ważna do: 10.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie średnie; doświadczenie zawodowe; zakres obowiązków: realizacje celów sprzedażowych, pozyskiwanie klientów, obsługa klientów w salonie sprzedaży, sporządzanie ofert, dbanie o wizerunek i portfolio firmy w punktach sprzedaży, raportowanie bieżących wyników; jedna zmiana; miejsce pracy: Przyszowice
KAPICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-29 - Przyszowice (śląskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-03-29 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie zadań związanych z obsługą kadrową pracowników szkoły, wykonywanie sprawozdań GUS, PFRON,SIO.
Szkoła Podstawowa Nr 59 w Gdańsku - 2016-04-07 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie trwających relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, wspieranie sprzedaży produktów firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy.
TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-17 - Nowy Sącz (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej, rozładunek dostaw towarów, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz o czystość w sklepie. Stoisko mięsno-wędliniarskie. Miejsce pracy Nysa.Pracodawca oferuje bezpłatny ochronny pakiet medyczny, możliwość dodatkowego korzystnego ubezpieczenia grupowego, stabilność zatrudnienia.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Nysa (opolskie)
Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych oddziału regionalnego, przyjmowanie wniosków o uruchomienie zamówienia publicznego,sporządzanie SIWZ i uzgodnienie ich z wnioskodawcami zamówień, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 tys. euro.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-11-07 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
GRUPA CONTACTHOUSE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Warszawa (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: praca pod presją czasu, umiejętność prowadzenia negocjacji, doświadczenie zawodowe: 1 rok, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: Planowanie, koordynowanie i optymalizowanie procesów logistycznych, odpowiedzialność za koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji.Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska, UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Lublin (lubelskie)
Praca związana z obsługą klientów zagranicznych i krajowych
NOVEL-TECH sp.cyw. Mielec - 2017-09-28 - Mielec (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa biura-sekretariatu, pozyskiwanie zleceń na szkolenia, wspołpraca z kierownikiem Ośrodka w zakresie pozyskiwania klientów i przygotowywania ofert na usługi, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej: opracowywanie preliminarzy szkoleń, przygotowywanie umów z wykładowcami, sekretarzami i personelem administracyjnym, wypisywanie zaświadczeń ukończenia szkoleń, prowadzenie rejestrów i teczek. Składanie ofert pracy wyłącznie do 17.02.2017 r.
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO O/I WROCŁAWIU - 2017-02-08 - Lubin (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i nowymi klientami, przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją, przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo, raportowanie i rozliczanie operacji handlowych.
MC Unix Maciej Czaplewski - 2016-06-10 - Poznań (wielkopolskie)
poszukiwanie pracowników cudzoziemców, przygotowanie dokumentów do zatrudnienia cudzoziemca, wspólpraca z urzedaem pracy oraz urzedem wojewódzkim
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Sporządzanie i redagowanie pism pionu technicznego, kontrola planów pracy, opracowywanie dokumentacji przetargowej pioniu technicznego, przygotowywanie i realizacja zamówień produkcji przedstawień, przygotowywanie dokumentacji i prowadzenie korespondencji wynajmu sal i sprzętu,w tym sporządzanie umów i nadzór nad ich realizacją, koordynacja pracy pionu
OPERA BAŁTYCKA W GDAŃSKU - 2017-10-31 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie strony internetowej. Obsługa serwisów aukcyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Nadzorowanie automatycznego procesu produkcyjnego
Józef Gargula Firma Legbud Gargula - 2018-02-16 - Wojnicz (małopolskie)
przygotowywanie i koordynowanie ofert handlowych, współpraca wdziale handlowym,kontakty z klientami, doradztwo, obsługa systemu CRM
BAUTECH Sp. z o.o. - 2017-03-23 - Piaseczno (mazowieckie)
-
P.P.H.U. " JAKUB " JAROSŁAW KWIECIŃSKI - 2018-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
montaż instalacji przemysłowych, urządzeń wagowych oraz elementów automatyki przemysłowej, montaż oraz serwis nowych urządzeń instalowanych u Klienta
HUZAP Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Bytom (śląskie)
wg stanowiska
PPUH FAO FAR - 2016-06-09 - Cieszyn (śląskie)
Pozyskiwanie klientów (również z zagranicy), utrzymywanie relacji z klientami. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Praca w godz. 7-15.
P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski - 2018-08-02 - Wejherowo (pomorskie)
wypełnianie dokumentów Placówki
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Kontakt osobisty,tel:662212121,CV:rekrutacja (at) smlogistic.com.pl.Prowadzenie pełnej księgowości,KPIR,księgowanie faktur sprzedaży,zakupu,raportów kasowych i wyciągów bankowych,prowadzenie rejestrów śr.trwałych,rozliczanie międzyokresowe kosztów,sporządzanie sprawozdań GUS oraz deklaracji podatkowych VAT i CIT.
SM LOGISTIC Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Wieprz (małopolskie)
organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie pracy podległych pracowników, wprowadzanie danych do programu Excel, realizacja zleceń i zamówień na usługi, nadzór i odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie zadań
TRANS- FORMERS KARPATIA Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa administracyjna i logistyczna biura projektu, obsługa Beneficjentów, zarządzanie korespondencją, wsparcie w realizacji zadań zgodnie z wyznaczonymi harmonogramami w projektach, przeprowadzanie kampanii informacyjno-promocyjnych oraz rekrutacji uczestników projektu, organizacja szkoleń i obsługa szkoleń dla uczestników projektu (wynajem sal, organizacja cateringu, przygotowywanie materiałów), organizacja dodatkowych form wsparcia takich jak: doradztwa, staży, pośrednictwa pracy dla uczestników projektu, weryfikacji poprawności dokumentacji uczestników projektu, stały kontakt z uczestnikami projektów, trenerami, szkoleniowcami, doradcami zawodowymi, nadzór nad prowadzonymi formami wsparcia.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Nysa (opolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
programowanie działań resocjalizacyjnych w placówkach wsparcia dziennego,interwencyjnych ,terapeutycznych
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
rozklejanie i oklejanie pojazdów, aplikowanie folii na różnego rodzaju substratach, obsługa plotera tnącego i drukującego, obsługa maszyny laminującej, oklejanie szyb
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Wierzbie (łódzkie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Grójec (mazowieckie)