SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI I ZATRUDNIANIA CUDZOZIEMCÓW Rzeszów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI I ZATRUDNIANIA CUDZOZIEMCÓW
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: poszukiwanie pracowników cudzoziemców, przygotowanie dokumentów do zatrudnienia cudzoziemca, wspólpraca z urzedaem pracy oraz urzedem wojewódzkim
Data publikacji: 2018-08-08
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
poszukiwanie pracowników cudzoziemców, przygotowanie dokumentów do zatrudnienia cudzoziemca, wspólpraca z urzedaem pracy oraz urzedem wojewódzkim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI I ZATRUDNIANIA CUDZOZIEMCÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Cv przesyłać na adres mail z dopiskiem zgody. Nie będą rozpatrywane cv bez umieszczonej klauzuli zgody wiedza teoretyczna i praktyczna dotycząca obsługi i zatrudniania cudzoziemcówKlauzula zgody Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie w celu niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko stpr/18/ 5391 zgodnie z art. 6 ust.1 pkt. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej RODO.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Partyzantów 1A, 35-242 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv przesyłać na adres mail z dopiskiem zgody. Nie będą rozpatrywane cv bez umieszczonej klauzuli zgody Klauzula zgody Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie w celu niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko stpr/18/5391 zgodnie z art. 6 ust.1 pkt. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej RODO.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 10.08.2018
Oferta pracy ważna do: 22.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kalkulacja podatku wg danych otrzymanych od klienta dokonywanie rozliczeń podatku zNiemiec obsługę w zakresie świadczeń socjalnych w Niemczech Praca w godz.8-16.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-11-23 - Opole (opolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Wrocław (dolnośląskie)
- udział w pracach naukowo-badawczych i wdrożeniowych z klimatologii,- opracowywanie techniczne i naukowe pomiarów, rezultatów symulacji numerycznych-przygotowywanie opinii i ekspertyz klimatologicznych i oceanograficznych
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej-Państwowy Instytut Badawczy - 2017-01-12 - Gdynia (pomorskie)
kontrola jakości oraz ocena zgodności surowca, półproduktów i wyrobów gotowych; nadzór i monitorowanie czynności na poszczególnych etapach procesu produkcji; analizowanie systemów pomiarowych; audyt wyrobów gotowych; prowadzenie dokumentacji jakościowych; analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych; wspieranie działów produkcji z dziedziny jakości
kontakt przez OHP - 2018-04-09 - Ruda Śląska (śląskie)
rozliczanie czasu pracy kierowców ciężarowych
Trans Expert spółka cywilna - 2015-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace biurowe, obsługa interesantów, uzupełnianie dokumentacji projektowej.Oferta dla osób do 30 r. ż. w ramach refundacji kosztów zatrudnienia bezrobotnego do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Łańcut.
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU PAWEŁ ZAJĄC W RZESZOWIE - 2017-09-07 - Rzeszów (podkarpackie)
dbałość o miejsce pracy, sporządzanie ofert dla klientów, obsługa programów touroperatorów do sprzedaży oferty, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac związanych z prowadzeniem kadr prac administracyjno-biurowych
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Wilków (dolnośląskie)
Obsługa procesu rekrutacji na studia, prowadzenie elektronicznej dokumentacji studenckiej i akt osobowych studentów, obsługa studentów zagranicznych i prowadzenie spraw stypendialnych w programie Erasmus, organizacja i obsługa obron prac magisterskich, opracowywanie planów, harmonogramów zajęć, rozliczanie pensum dydaktycznego, obsługa sekretarska dziekanów, prodziekanów, komisji wydziałowych, rad wydziałów.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Kraków (małopolskie)
Praca polega na: wprowadzaniu danych do systemu opartego na rozwiązaniach klasy GIS (danych graficznych sieci oraz atrybutów poszczególnych obiektów na podstawie dokumentacji technicznej udostępnionej przez gestora sieci); weryfikacji wprowadzanych danych. Wymagamy podstawowej znajomości infrastruktury sieciowej - wiedza dotycząca sieci energetycznej oraz umiejętność czytania dokumentacji (w tym rysunku technicznego elektrycznego) będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:- pracę w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole- możliwość zdobycia szerokiej wiedzy o budowie oraz funkcjonowaniu systemów elektroenergetycznych- bezpłatne szkolenia- wynagrodzenie uzależnione od wyników
CADEXPERT Sp z o.o. - 2016-10-06 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Gomunice (łódzkie)
pozyskiwanie klientów
MICHAŁ Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Krzysztof Targoński - 2015-12-01 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Opracowywanie i zbieranie materiałów informacyjnych i promocyjnych, obsługa redakcyjna strony internetowej KCK, pełnienie funkcji fotoreportera, tworenie banku zdjęć na potrzeby promocji, pomoc w organizowaniu i obsłudze imprez, udział w konferencjach promujących KCK, współpraca z organizatorami
Krokowskie Centrum Kultury w Krokowej - 2017-03-13 - Krokowa (pomorskie)
na podstawie programu do umowy
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Czarnków (wielkopolskie)
PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW ORAZ UTRZYMYWANIE DOBRYVH RELACJI Z DOTYCHCZASOWYMI, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, WSPÓŁPRACA Z PRODUKCJĄ
VICTORY SPA INTERNATIONAL SP. Z O.O. - 2017-02-01 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa llientów firmy, realizacja planów sprzedażowych poprzez obsługę stałych klientów, pozyskiwanie nowych, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Tychy (śląskie)
Prowadzenia spraw kadrowych, spraw związanych z pobytem i pracą pracowników/zleceniobiorców ukraińskich,białoruskich. Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych w języku ukraińskim i rosyjskim
Concept Elżbieta Mączewska - 2018-03-14 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa maszyn do okuwania skrzydeł, znajomość rozwiązań technologicznych dotyczących stosowania zaczepów, zasuwnic i czopów, sposobu i miejsc ich montażu, monitorowanie poszczególnych czynności, kontrolowanie jakości wykonywanych okien
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Zduńska Wola (łódzkie)
Prowadzenie księgowości w spółce.
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych "PIOTROWICE II" Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Piotrowice (świętokrzyskie)
- PROWADZENIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ,- SPORZĄDZANIE I ROZLICZANIE UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH,- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ,- OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK,- WSPÓŁPRACA Z ZUS, US, GUS,- EWIDENCJONOWANIE I ROZLICZANIE DELEGACJI SŁUŻNOWYCH PRACOWNIKÓW,- WSPÓŁPRACA Z PUP,- WSPÓŁPRACA ZE SPECJALISTĄ DS. BHP
ENERGOSIECI PODKARPACIE SP. Z O.O. - 2015-11-18 - Rogoźnica (podkarpackie)
- wykonywanie inwentaryzacji budowlanych, rysuknów technicznych, obliczeń statystycznych oraz opisów technicznych budynków mieszkalnych, użyteczności publicznej itp.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Poznań (wielkopolskie)
- Obsługa książki nadawczej, obróbka dokumentów spedycyjnych, archiwizacja, praca w programie transportowym, wystawianie faktur sprzedażowych, sprawdzanie faktur kosztowych, obsługa i przyjmowanie poczty wychodzącej i przychodzącej.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku asystenta do spraw księgowości lub specjalisty do spraw księgowości lub księgowego.
LENMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-31 - Katowice (śląskie)
praca biurowa przy komputerze
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Poznań (wielkopolskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-05-02 - Łódź (łódzkie)
Zapewnienie utrzymania ciągłości ruchu informatycznego pod względem sprzętowym, programowym, dokonywanie aktualizacji i instalacji oprogramowania na serwerach i komputerach, kreowanie zmian programowych optymalizujących pracę we wszystkich komórkach organizacyjnych. Wymagane: wykształcenie wyższe z zakresu IT ewentualnie marketingu i zarządzania o specjalności informatycznej. Mile widziane wykształcenie w zakresie ekonomii oraz doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 505 171 895 / 95 755 32 51 Marcin Tołoczko. Adres e-mail: marcin.toloczko (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2017-02-27 - Sulęcin (lubuskie)
pomoc przy produkcji pierników
To-Tur Toruńska Turystyka Firma Handlowo- Usługowa - 2016-10-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Opis stanowiska: Opieka nad funkcjonowaniem biura (odbieranie poczty, maili, telefonów, skanowanie dokumentów). Współpraca oraz stały kontakt z filiami z całej Europy. Wspieranie klienta polskiego w sprawach delegacji odbywających się na terenie Francji : kontakt z klientem, zarządzanie dokumentami dot. delegacji, wspieranie klienta w przypadku kontroli (sporządzanie wyjaśnień, zbieranie dokumentów, itp.). Redagowanie wniosków, sprawdzanie / wypełnianie formularzy dot. delegacji. Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się międzynarodowej firmiePraca w młodym i dynamicznym zespole; Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim; Bardzo dobre warunki i narzędzia pracy; Atrakcyjne wynagrodzenie.- Wynagrodzenie: 2775 do 3490 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność i dokładność. Motywacja do pracy. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (warunek konieczny). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)